join ne heti. nälkä on ainoa kaveri.
sain
17
606
Vastaukset
- Yxitypy
edes punkkuun sen käytit, että sait edes flavonoideja :=))
- kelan rahat
olen juonut sitä ennenkin
- kelan rahat
en tiiä mitä se tarkottaa mutta varmaan jotain ksvisrasvoja?
- yxitypy evk
kelan rahat kirjoitti:
en tiiä mitä se tarkottaa mutta varmaan jotain ksvisrasvoja?
sellasia antioksidantteja, joilla on terveyttä edistävä vaikutus.
mm. tummassa suklaassa :=)) - kelan rahat
yxitypy evk kirjoitti:
sellasia antioksidantteja, joilla on terveyttä edistävä vaikutus.
mm. tummassa suklaassa :=))lukenut että suklaa tekee ihmisen "onnelliseksi" tai jotain. elikkäs vaikuttaa ajatuksiin?
- yxitypy evk
kelan rahat kirjoitti:
lukenut että suklaa tekee ihmisen "onnelliseksi" tai jotain. elikkäs vaikuttaa ajatuksiin?
niinhän sitä sanotaan.
Kuka noita juttuja sitten uskoo. En mä ainakaan :=))
Mutta punkku kyllä tekee onnelliseksi...ainakin vähäks aikaa. Sen oon ite kokenut :=)) - kelan rahat
yxitypy evk kirjoitti:
niinhän sitä sanotaan.
Kuka noita juttuja sitten uskoo. En mä ainakaan :=))
Mutta punkku kyllä tekee onnelliseksi...ainakin vähäks aikaa. Sen oon ite kokenut :=))moisia. yritin rekisteröityä tähän suomi24. mut en osaa. yritän sitte selvinpäin uuestaa.
- kelan rahat
juonut tarkkaan joinkin tapsaa ja siinä oli niitä "floversseja"
- kelan rahat
liian tyrkylle punk, even the moon to have used that you've received, even flavonoids sorry google on hauska kääntäjä. :)
kelan rahat ennakkoon maksaessani hammaslääkärille kahdesta hampaan hoidosta.
Siis lääk. hakee kelan osuuden itse ja maksoin loppuosan, noin 75 euroo.
ps.Minua lääkäri jopa kielsi ainakaan tuntiin ottamaan mitään suuhun, joten ei ihan hirveesti ehtinyt hiukomaan.
Nyt on kylläinen olo, syötyä tuli hyvässä seurassa ja ruoka oli hyvää ja sitä oli riittävästi.
Kumpa voisin tarjota myös sinulle, sillä ruokaa jäi ylikin.- myötätunnosta
mulla hampaat on kun roomanrauniot. heiluu kun hengittää.
- herranen aika
myötätunnosta kirjoitti:
mulla hampaat on kun roomanrauniot. heiluu kun hengittää.
sentään, kyllä ne sit kohta tippuu kokonaan ei mene kauankaan.
Hitto kun naurattaa toisen hampaat heiluu hengittäessä. :))) - kelan rahat
herranen aika kirjoitti:
sentään, kyllä ne sit kohta tippuu kokonaan ei mene kauankaan.
Hitto kun naurattaa toisen hampaat heiluu hengittäessä. :)))valehdella. ei se toinen heilu eikä kela o huonoasia. minä oon juonu ne ennenkin
- alima
kelan rahat kirjoitti:
valehdella. ei se toinen heilu eikä kela o huonoasia. minä oon juonu ne ennenkin
idea, jos Kela rupeis jakamaan avustukset suoraan nestemäisenä, olis helpompi niellä.
Toisaalta saattais tulla yhteiskunnalle huomattavasti halvemmaksi, jos Kela ostaisi isot määrät tukkuhintaan, sit vaan jakais jokaiselle normaali alkohintoihin perustuvan määrän sitä ilolientä. Jokainen vois tuoda oman astian, niin ei tarvis astian hintaakaan vähentää.
- Tanya.H
pikku nälkä näyttää ihan symppikseltä telkkarin mainoksessa.
- kelan rahat
melkeen kun peiliin kattos ihan oikeesti vetelen huiikeeta känniä
- Naapuri vierest..
Oletko muistanut ottaa rapula-ryyppyjä ?.
On meinaan niin hitsin hiljaista siellä, jos ei ota huomioon ilmastointikanavia josta kuuluu "Olevan yrjö kylässä".. :)
Eikös se kuulema ala aamupäivä hienosti, kun naukkaa ennen ylös nousua ?..
Eihän se ole pääsiäinen, eikä mikään jos ei kunnon känniä ota.. ;)
Minulla on ollut ihan vääräkäsitys näistä pyhistä..
Olin tollukka kuvitellut, et ne on hiljentymistä ja kirkossa käyntiä varten.. :) ;)
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 905207
- 534076
- 252189
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s271967Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161795- 151444
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹281260Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗201046T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest43991- 21990