ei siis mihkään yrityskäyttöön, sivuilla muutamia kuvia, onko liian pieni tuo 8 megaa?
8 megan liittymä,
5
295
Vastaukset
- riittää. Minä
teen työkseni www-sivustoja , useissa runsaastikin
kuvia ja minullekin sentään riittää
hyvin jo 1 mbps nopeus.- kun en näistä tiedä...
Yhteys vain tökkii pahasti, siksi kysyin, kun vasta kytketty ja katkee vähän väliä ja on hidas. Että josko tuo olisi olut syy. Ehkä syy on sitten modeemissa, ehkä se on rikki, kun kone on muuten lähes uusi. Huoh, näitä laitteita.
- riittää. Minä
kun en näistä tiedä... kirjoitti:
Yhteys vain tökkii pahasti, siksi kysyin, kun vasta kytketty ja katkee vähän väliä ja on hidas. Että josko tuo olisi olut syy. Ehkä syy on sitten modeemissa, ehkä se on rikki, kun kone on muuten lähes uusi. Huoh, näitä laitteita.
vauhtitautia.
Kun haluaa 8 mbps tai vielä vauhdikkaampaa niin
johan pätkii ja katkeilee.
Meikän 1 megan linja on vakaa kuin kallio. riittää. Minä kirjoitti:
vauhtitautia.
Kun haluaa 8 mbps tai vielä vauhdikkaampaa niin
johan pätkii ja katkeilee.
Meikän 1 megan linja on vakaa kuin kallio.Otin koekäyttöön vuodeksi tuon 8 megan yhteyden,kun dna tarjosi,eipä paljon huomaa eroa 2 megan liittymään mikä normaalisti on minulla ja mulla pätkii kanssa yhteys johtuu kuuleman modeemista joskus joutuu aamulla,kun panee koneen päälle irrottamaan modeemin virtajohdon vähäksiaikaa,että pääsee nettiin.DNA...la sanoivat,että kaikki vanhemmat modeemit ei toimi 8 megan nopeudella.
- molempiin suuntiin?
Se 8megaa tulee vaan sulle kun sä lataat jotain ei niille ketkä lataa sulta. Että onko se siis 8/1uppi liittymä? Maksat ihan turhasta jos se on noin kun meinaat kotisivukäyttöön. 2/1 liittymä tai vastaava on riittävä ja juuri moni ei edes tarjoa enempää uppikaistaa.
Moni hankii muutenkin melko turhaan 8M liittymiä kun sille loppujenlopuksi melko usein ole mitään käyttöä. Mitä muka ladataan niin paljon että siitä nopeudesta hyötyy? Toki jos warettaa paljon niin onhan siitä hyötyä silloin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle743710Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖472906Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt1732898Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle572391Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me3612162- 1601860
- 781545
vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos231378- 281360
Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.391342