8 megan liittymä,

kotisivuille

ei siis mihkään yrityskäyttöön, sivuilla muutamia kuvia, onko liian pieni tuo 8 megaa?

5

330

Vastaukset 5

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • riittää. Minä

teen työkseni www-sivustoja , useissa runsaastikin
      kuvia ja minullekin sentään riittää
      hyvin jo 1 mbps nopeus.

• kun en näistä tiedä...

Yhteys vain tökkii pahasti, siksi kysyin, kun vasta kytketty ja katkee vähän väliä ja on hidas. Että josko tuo olisi olut syy. Ehkä syy on sitten modeemissa, ehkä se on rikki, kun kone on muuten lähes uusi. Huoh, näitä laitteita.

• riittää. Minä
        kun en näistä tiedä... kirjoitti:

Yhteys vain tökkii pahasti, siksi kysyin, kun vasta kytketty ja katkee vähän väliä ja on hidas. Että josko tuo olisi olut syy. Ehkä syy on sitten modeemissa, ehkä se on rikki, kun kone on muuten lähes uusi. Huoh, näitä laitteita.

vauhtitautia.
        Kun haluaa 8 mbps tai vielä vauhdikkaampaa niin
        johan pätkii ja katkeilee.
        Meikän 1 megan linja on vakaa kuin kallio.

• riittää. Minä kirjoitti:

vauhtitautia.
        Kun haluaa 8 mbps tai vielä vauhdikkaampaa niin
        johan pätkii ja katkeilee.
        Meikän 1 megan linja on vakaa kuin kallio.

Otin koekäyttöön vuodeksi tuon 8 megan yhteyden,kun dna tarjosi,eipä paljon huomaa eroa 2 megan liittymään mikä normaalisti on minulla ja mulla pätkii kanssa yhteys johtuu kuuleman modeemista joskus joutuu aamulla,kun panee koneen päälle irrottamaan modeemin virtajohdon vähäksiaikaa,että pääsee nettiin.DNA...la sanoivat,että kaikki vanhemmat modeemit ei toimi 8 megan nopeudella.

• molempiin suuntiin?

Se 8megaa tulee vaan sulle kun sä lataat jotain ei niille ketkä lataa sulta. Että onko se siis 8/1uppi liittymä? Maksat ihan turhasta jos se on noin kun meinaat kotisivukäyttöön. 2/1 liittymä tai vastaava on riittävä ja juuri moni ei edes tarjoa enempää uppikaistaa.

Moni hankii muutenkin melko turhaan 8M liittymiä kun sille loppujenlopuksi melko usein ole mitään käyttöä. Mitä muka ladataan niin paljon että siitä nopeudesta hyötyy? Toki jos warettaa paljon niin onhan siitä hyötyä silloin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yli 3 Vuotta sinä jaksoit

ja yrititit ottaa selvää minusta. Aika hämmästyttävää. Naiselle.
      Ikävä
      85
      1206
    2. Mikä minussa sitten

Kiihottaa enemmän kuin muissa?
      Ikävä
      74
      969
    3. Jasmin Vähäkangas paljastelee

Eilinen päivä on heillä kulunut biitsillä niin silloin tuo äiti ihminen on intoutunut paljastelemaan kunnolla. Laittanut
      Kotimaiset julkkisjuorut
      173
      958
    4. Mikä on viimeinen

este joka vielä pitää sinut ja kaivattusi erillään?
      Ikävä
      57
      700
    5. Oikea nainen

On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t
      Sinkut
      160
      675
    6. Miehet lähtevät itse pois deittailumarkkinoilta

Ovat saaneet tarpeekseen naisista. Tyypillisin poistuja on: Koulutettu, työssäkäyvä, etsii pitkäaikaista parisuhdetta.
      Sinkut
      183
      662
    7. Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?

Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su
      Sinkut
      275
      657
    8. Kangaskylän alkoholi-hurjastelijat

Oppi olkoon että autollessa etanoli kuuluu pääasiassa 95 E10 polttoaineseen, siihenkin vain enimmillään 10% vahvuisena t
      Hyrynsalmi
      4
      616
    9. Taidan lähettää kaveripyynnön

Sulle nainen. Otan vaan rohkaisuryypyn ensin.
      Ikävä
      43
      615
    10. Ei mulle kelpaa kukaan muu...

Kuin "hän"
      Ikävä
      30
      612
    Aihe