Laatuaikaa itselle?

hande

Näinä, pitkinä pyhinä tulee mietityksi, taas.

-Elämää surmaamaan pilkille
-Barbaraan ilmaa
-Juomaan turmiolle
-Haudalle ees kukkia
-Sukulaisiin puhumaan lantaa
-Tekstiviesti Liliukselle/evakelistalle

17

694

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • *(/:<()))))

miten puhutaan liliusta?
      No panhaan kuuuma peruna suuhun, ja puhuthaan Suomea.

• Heikunkeikku

On kivaa, kun näitä pyhäpäiviä riittää.
      Voi touhuilla jotakin erilaisempaa, kuin normaaleina päivinä.

Tänään Vaasassa on trullipäivä. Suloisia trulleja viipeltää kaduilla :)

Tässä mietin, että jos minäkin lähtisin trullittamaan. Saisin koko vuoden karkit, eikä tarvitsisi niitä ostaa kaupasta :)

Illalla meen tanssahtelemaan. Menen varta vasten kuuntelemaan ja katselemaan mieleistä solistia.
      Italialainen Umberto Marcato astuu lavalle. Muistaako kukaan tätä sympaattista laulajaa. Aivan, Aivan ihana ääni. Odotan innolla iltaa.

Huomiseksikin on ohjelmaa, että kyllä täälä päässä laatuaikaillaan viimesen päälle.

Mitäs te muut teette? En ole yhtään utelias tai kiinnostunut, mutta kertokaa heti-pian-oitis. KOKO päivän ohjelmanne. Klo silloin ja silloin niin ja niin ja sit klo silloin noin ja klo tällöin tolleen.

Jos kukaan ei vielä ole toivottanut Hyvää Pääsiäistä, niin rohkenen toivotella.

Eli: Oikein Hyvää pääsiäistä toiseksi tulleelle Aloittajalle, sekä kaikille retiiseille, salaateille, sipuleille, kaalipäille ja tilleille :D Ollaan Illlllloisia :)

• hande

Hän on taas täällä tänään!
        Mitähän tästä taas seuraa...

• Heikunkeikku
        hande kirjoitti:

Hän on taas täällä tänään!
        Mitähän tästä taas seuraa...

...että ilahtuisit :D

TRADAAA...

• hande
        Heikunkeikku kirjoitti:

...että ilahtuisit :D

TRADAAA...

Kai olit kukkia ostelemassa?

• Heikunkeikku
        hande kirjoitti:

Kai olit kukkia ostelemassa?

Nyt kyllä flatajat.

Siis ekkai sä luule, että mä lähtisin Rebenbahnille taimia plarailemaan. Anna mun nauraa. Koko Palstan väki nauraa nyt sulle. Eikö yhtään hävetä.

Vaasas on semmonen kukkamyymälä, että pois tiehensä. Täältä saan kaiken tarvitseman ja ihan nurkan takaa. Tai melkein nurkan takaa.

Olin Itse kukkana sielä rebenbanilla. Seistä törötin sielä sievänä ja rehevähkönä.
        Olin pylväskaktus.

• hande
        Heikunkeikku kirjoitti:

Nyt kyllä flatajat.

Siis ekkai sä luule, että mä lähtisin Rebenbahnille taimia plarailemaan. Anna mun nauraa. Koko Palstan väki nauraa nyt sulle. Eikö yhtään hävetä.

Vaasas on semmonen kukkamyymälä, että pois tiehensä. Täältä saan kaiken tarvitseman ja ihan nurkan takaa. Tai melkein nurkan takaa.

Olin Itse kukkana sielä rebenbanilla. Seistä törötin sielä sievänä ja rehevähkönä.
        Olin pylväskaktus.

Yritin ojentaa sinulle sieltä ulsterini takaa sitä.
        Mutta kun olen niin kovin kankea..

• Heikunkeikku

Eikö Kukaan tiedä, kuka on UMBERTO MARCATO???

Olin 100%:n varma, että saan lukuisia vastauksia ja kadehtivia huudahduksia, että "oih, että mä Kadehdin sua, kun meet sitä miestä kuuntelemaan:"

Vai onko täällä kaikki NIIN kateellisia, että eivät sano sanaakaan. Eikö minulle suoda tätä iloa?

Joku vois linkittää Umberton biisin. Pliis!!!

• hande
        Heikunkeikku kirjoitti:

Olin 100%:n varma, että saan lukuisia vastauksia ja kadehtivia huudahduksia, että "oih, että mä Kadehdin sua, kun meet sitä miestä kuuntelemaan:"

Vai onko täällä kaikki NIIN kateellisia, että eivät sano sanaakaan. Eikö minulle suoda tätä iloa?

Paul Anka, Renegades, Vierivät kivet on monelle uutta.
        Minua säälitti eilen se30v nainen, jota vedettiin kuin Lynx- suvun ihmistä narussa.

• Heikunkeikku
        hande kirjoitti:

Paul Anka, Renegades, Vierivät kivet on monelle uutta.
        Minua säälitti eilen se30v nainen, jota vedettiin kuin Lynx- suvun ihmistä narussa.

Onkos kukaan kiinnostunut jääkiekosta?
        Nimenomaan Vaasan Sportista?
        Heh heh hee, saapi nähdä, miten käy. Ässillä tutisoo polovet. Tänä iltana huippu-hyvä ottelu.

Juhani Tamminen laihtuu varmasti ruipeloksi, kun ees-taas kävelöö.

Niin... kaipa mä pysyin ketjun aiheessa? Inhoon, kun hyppelehditään asiasta toiseen. Semmosiakin ketjuja oon nähnyt. Paljon.

• Heikunkeikku kirjoitti:

Kadehdin Umberttoa.;(

• Heikunkeikku
        emw34 kirjoitti:

Kadehdin Umberttoa.;(

...tyyppi se on, mutta sillä Riittää kadehtijoita.
        Ja sitäpaitsi se EI (tietääkseni) ole tällä palstalla kirjottelemassa. Saattaa olla tuola 60 puolella.

Sitä mä vaan ajan takaa, etku, MÄÄ siis Minä täällä olen ja olis se kiva jos edes Joskus muakin kadehtis joku.
        Mut ei ikinä kukaan :(

Se olis ollu kuin Valtava piste II:n päällä, kun olisin saanut kaverille leuhkia, että kyllä palstan porukkaa harmitti ja kadehditutti, kun meikäläinen pääsee kattelemaan ja kuuntelemaan Umbertoa. Siitä puolestaan mun Kaveri olis mulle kade, kun mua kedehditaan.

Mut ei sitte. Olkoot. Pääasia, että kaikilla muilla on hauska pääsiäinen :) eiku :( eiku sittenkin :)

• kerron!

Mie ikhään kuin mökkeilen, ja tulistele, sitte siinä sivusa aina välilä syön lammasta!(en poroa tällä kertaa), ja lohta.
        Mussiikkia mie saatan kuunnella, jos kuuluupi, tai johkhaan ite.
        Mieki kläppinä kuuntelin Umperttoa ko sitä tuli raatikaisen tuutista.
        Kyllä mie saunonki välilä, ja just tuli yks laulusolisti, eikö niitä tuliki kaksi rumpalin mukana.
        Häätyy vishiin alakaa soithammaan.

• Umberto :)
        Heikunkeikku kirjoitti:

Tässä.Minäkin kuuntelin silloin...lalalaaa..

http://www.youtube.com/watch?v=cVrmWMmEj8U

• Heikunkeikku
        Umberto :) kirjoitti:

Tässä.Minäkin kuuntelin silloin...lalalaaa..

http://www.youtube.com/watch?v=cVrmWMmEj8U

...löytyikään :) Olipas hyvä, kun tulin kurkistelemaan tänne alemmas.
        Kiitoksia 100 x 100.
        Äsken kuuntelin Kissojen lauluja ja nyt vielä pisteeksi Iin päälle tämän sinun tarjoaman kappaleen. Ah, kiitän :)

• Heikunkeikku

...tästä Laatuajasta, jonka sain täällä palstalla viettää. Oli oikein mukavaa :)

Mutta nyt lähden laatuaikailemaan pojan perheen luo. Olen ostanut hitsin paljon suklaamunia ja muuta karkkia. Yleensä en tämmöstä osta, mutta tänään on poikkeus.

Sitten kiiruhdan hyvissä ajoin takaisin kotiin tälläämään itseäni. Autonkuljettajani saapuu noutamaan minua klo 19:50 ja siihen mennessä olen saanut itseni lähes täydelliseen olotilaan. Tälläytymiseen varaan aikaa 4 tuntia, sillä ripset on käherrettävä erityisen tarkasti. Umberto-Umberto. Crescendo, poco a poco....

Tänään on kamalan hidas äly mun päässäni. Mä en tajua, miks en tullut ajatelleeksi aikasemmin yhtä asiaa. Mä vaan tuumailin, että josko ottaisin Loirin mun miehekseni, mutta ei yhtään päässä vilkkunut, että mähän voisin tietysti ottaa ton Umberton. Hah hah haa, että mua naurattaa. JOS sillä ei oo sormusta sormes, niin mä otan sen sitte.

Ja kun näin tapahtuu, niin johan Palstalaisten teksti on vihreetä. Mua naurattaa ihan hirveesti näin etukäteen.

Ihanaista iltaa teille. Minä en tiedä, mistä itseni aamulla löydän *yskähdys*

• Ruottiin lähde Umberton matkaan ja herää sieltä. Hän taitaa asua vastarannalla tjs.:)

Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      90
      5207
    2. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      53
      4076
    3. Mikä kaivatussasi kolahti?

Mikä oli erityistä?
      Ikävä
      25
      2189
    4. Etsin vastaantulevista sua

Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s
      Ikävä
      27
      1967
    5. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      1795
    6. Hyvää yötä.

Miten äkäpussi kesytetään? 😉 pus
      Ikävä
      15
      1444
    7. Ajatteletko koskaan

Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹
      Ikävä
      28
      1260
    8. Tekis mieli lähestyä sua

Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗
      Ikävä
      20
      1046
    9. T, miten mun pitäis toimia

Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest
      Ikävä
      43
      991
    10. Kyllä hävettää!

Olla taivalkoskelta jos vuoden taivalkoskelainen on tuommoinen tumpelo.
      Taivalkoski
      21
      990
    Aihe