Mulla olisi pari kymystä koskien Pokemon animea, jos joku voisi vastata olisin todella iloinen.
kuinka monta kautta pokemonia on tullut? Se kun tuntuu vaan jatkuvan.
Onko Mistyä näkynyt Näissä uusissa jaksoissa ollenkaan? Youtubessa näin japanilaisen alkutunnarin jossa Misty taisi vilahtaa ja tunnari oli sieltä uusimmasta päästä.
Kitos etukäteen vastauksista.
Kysymys koskie pokemon animea?
6
429
Vastaukset
- --...--
tähän mennessä minun muistaakseni 11 (en oo varma koska en seuraa...)
- diivu_87
luin eräästä tv lehestä jokunen viikko sitten että pokemonejan 10 tuotantokaus loppuu. Eli periaatteessa 11 alkaa muta maikkari ei näytä iaankannyt pokemonia ja se harmitta mua todella paljon!!!!!!!!! pitäs mennä nettiin katto kaikki jaksot!
- diivu_87
siis kaikki näilt multamilta viikoilta ku ei oo tullut ja siitteä eteenpäin siis alka seura netissä suitä sarjaa. ei kai voi muutakaan
diivu_87 kirjoitti:
siis kaikki näilt multamilta viikoilta ku ei oo tullut ja siitteä eteenpäin siis alka seura netissä suitä sarjaa. ei kai voi muutakaan
pokemon anime suomessa joku aika loppu kymppi kausi ja juuri nyt juniori näyttää näitä jaksoja uusintana. Eikä oo tietoo, koska yhestoista kausi alkaa. Amerikassa on joku aika sit alkanu kahestoista kausi.
- jamin10
flareon85 kirjoitti:
pokemon anime suomessa joku aika loppu kymppi kausi ja juuri nyt juniori näyttää näitä jaksoja uusintana. Eikä oo tietoo, koska yhestoista kausi alkaa. Amerikassa on joku aika sit alkanu kahestoista kausi.
Japanissa menee jo kai 13., en ole varma. Näin olen ymmärtänyt.
- Pika-Pika
kiitos kaikille vastanneille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1651566
- 104921
- 75743
- 51635
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa16605ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40537Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45488Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m157476Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;185422- 26419