kalastaisit kultakalasen ja pyytäisi sinulta kultakalanen päästä merelle, mutta kiitoksena siihen lupaisi suorittaa sinun KOLME TOIVOA, mitä pyytäisit kultakalaselta
Kolme tärkeää toivoa
10
603
Vastaukset
tuo yksikin toive, pieni ja vaatimaton;)
- makkaran
naamaan...kaikille!
- pelastaa
makkaran kirjoitti:
naamaan...kaikille!
avioliittoja.Riippuu,miten asian hoitaa :)
- ent.tehtaantyttö
Kertokaa mullekin jutskan salaisuus? Tästä aloituksesta ei saanut mitään tolkkua? Kuka on siis kultakala ja mikä ihmeen mustamakkara ja aviorikkoja?
t.friidukyse olla siitä klassisesta kolmesta toiveesta.
Oli vaan verhottu sanallisesti ehkä jonkun puhekielen asuun?
Siis; olet kalassa saat saaliiksi kultakalan, kala pyytää sinua viemään(päästämään) takaisin mereen ja palkkioksi siittä lupaa toteuttaa kolme toivettasi!
Mustamakkara/avionrikkoja on varmaan jonkun toive, siis jokaiselle avionrikkojalle mustaa makkaraa päin naamaa!;))- ent.tehtaantyttö
emw34 kirjoitti:
kyse olla siitä klassisesta kolmesta toiveesta.
Oli vaan verhottu sanallisesti ehkä jonkun puhekielen asuun?
Siis; olet kalassa saat saaliiksi kultakalan, kala pyytää sinua viemään(päästämään) takaisin mereen ja palkkioksi siittä lupaa toteuttaa kolme toivettasi!
Mustamakkara/avionrikkoja on varmaan jonkun toive, siis jokaiselle avionrikkojalle mustaa makkaraa päin naamaa!;))jutskissa. Kiitti, emw.
No, tässä mun; ettei yksikään maailman lapsista näkis nälkää, ei kuolisi sairauksiin...jne.
Toinen; että vesi oli puhdasta..
Kolmas; ei olisi sotia..maapallolla missään.
Varsinaisen idealistin toivelista; mutta, ainahan voi toivoa...ja pitää siitä Toivosta kiinni.;) Toivokaamme!
t.friidu ent.tehtaantyttö kirjoitti:
jutskissa. Kiitti, emw.
No, tässä mun; ettei yksikään maailman lapsista näkis nälkää, ei kuolisi sairauksiin...jne.
Varsinaisen idealistin toivelista; mutta, ainahan voi toivoa...ja pitää siitä Toivosta kiinni.;) Toivokaamme!
t.friiduei ole koskaan liikaa.
On hyvä ettei kyynisyys valtaa kaikkien mieltä.
Jatka vaan valitsemallasi tiellä!:))ent.tehtaantyttö kirjoitti:
jutskissa. Kiitti, emw.
t.friiduHei,
Tuon paremmin en osaisi listata toiveita, niputit kaikki tärkeät asiat jo kasaan.
Idealisteja tarvitaan aina, toivotaan yhdessä!
Lämmintä kevättä toivottaen
--Liina- ent.tehtaantyttö
Liinalei kirjoitti:
Hei,
Tuon paremmin en osaisi listata toiveita, niputit kaikki tärkeät asiat jo kasaan.
Idealisteja tarvitaan aina, toivotaan yhdessä!
Lämmintä kevättä toivottaen
--Liinaälkäämme luopuko koskaan Toivosta;
t.friidu
- kolme toivomustani
Rauha maanpäälle, kaikille ruokaa ja onnellisuutta! :)
ps. uudenelämänetsivälle, viesti henkistä tietä otsikon alla!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 905147
- 534046
- 252159
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s271817Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161785- 151434
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹271217Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗201026T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest43981- 21980