Gallup

Wing-Attack

Teinpä taas sitten gallupin -.-"
1.Mistä pokemon innostuksenne alkoi ja milloin?
2.Kuinka kauan olet ollut Poke-fani?

Mun.
1.TV:stä kun olin 7 XD
2.7 vuotta

11

392

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rndm.

Joskus 1. luokalla minulla oli Red ja GBC. se pöllittiin, ja jätin poket koko 2. Generationin ajaksi. Eräänä jouluna (3-5 vuotta sitten, en muista) toivoin lahjaksi GBA SP:tä ja FireRediä. sain ne, ja siitä lähtien olen pelaillut. Animea en enää ole pitkään aikaan katsellut. Luultavasti siksi, koska se kuullostaa suomeksi niin nololta... :D En sanoisi itseäni Poke-faniksi, koska minulle Pokemon on peli muiden joukossa. (se on kuitenkin lempipelisarjani Zeldojen ja Marioiden ohella.)

• rndm.

Gold, Silver ja Crystal olivat jo kaupoissa, kun sain Redin. Toivoin sitä joululahjaksi, koska punainen oli lempivärini :) ja olin esikoulun loppuvaiheilla kun sain sen joululahjaksi.

• diivu_87

Varman siittä ku se alko tulee telkkarista ihan tähänpäivään asti en tiiä kauvanko sarjan on tullut suomessa enkä sitä millon pelasin ekenkerron pokemonia,mutta montavuotta siittä on

• Fyro

Mun.
      1.TV:stä kun olin 5 XD
      2. emmä jaksa laskee...Innostus kyllä koko ajan hiipuu, silti roikun täällä. Ehkä jos sais DSään wifin...

(Kopion Wingiltä.)

• silver-riolu

1. Poké-innostus alkoi 3 vuotiaana, kun minä ja serkkuni katsottiin TVtä josta sattumoisin tuli pokémon. Sen jälkeen olen katsonut pokémonia aina. Aloin pelata ensimmäistä pokémon peliäni(colosseumia) noin 7 vuotiaana.
      2. Eli olen ollut poké´-fani kohta 10 vuotta :)

• p3k str kid

jouluna kun sain 2 peliä =)

• p3k str kid

oon ollu poke fani 5 kuukautta

• jamin10

1. No kaverillani oli eskarissa tuo Pokemon Red ja sellanen jännä GBC peli-kortti, jossa oli monta peliä, mm. Red, Blue ja Yellow. No siellä oli paljon tyyppejä jotka seuras kun se pelas ja mä olin yks niistä. Sitten sain oman Redin ja rupesin itte pelaamaan ja samalla rupesin seuraamaan ohjelmaa. Minkähän ikänen nyt olin... jotain 5-6.

2. No jotain 9v varmaan oon ollu Pokemon fani.

• 1.Mun pokemon innostus alkoi tv-sarjan ihan enkasta jaksosta asti. Alkoin kattomaan sitä joka viikko ja jäin koukkuun anime sarjaa. Seuraan sitä sarjaa. Se jälkeen aloin kiinostua pokemon peleistä mun eka peli oli redi.

2. Pokemon fani oon ollu koht kymmenen vuotta.

• berrynekoh--
        flareon85 kirjoitti:

1.Mun pokemon innostus alkoi tv-sarjan ihan enkasta jaksosta asti. Alkoin kattomaan sitä joka viikko ja jäin koukkuun anime sarjaa. Seuraan sitä sarjaa. Se jälkeen aloin kiinostua pokemon peleistä mun eka peli oli redi.

2. Pokemon fani oon ollu koht kymmenen vuotta.

En kovin kauan...Animea seurasin ku olin...5-6 v? Ja en sitä enää 7-9 v kattonu,enkä osoittanut minkäänlaista kiinnostusta pokeihin mutta sitten (kiitos silver-riolun) näin emeraldin ja halusin sen joululahjaksi... Ja sain! ^^ Heh ja sitte aloin pelata muitaki pelejä... Ja animea aloin ehkä 11 v kattoo...Mutten enää paljo eli oon ollu poke-fani... (laskee laskee...)jotain 6 vuotta.Eli .6 vuotiaasta asti

• p3k str kid
        berrynekoh-- kirjoitti:

En kovin kauan...Animea seurasin ku olin...5-6 v? Ja en sitä enää 7-9 v kattonu,enkä osoittanut minkäänlaista kiinnostusta pokeihin mutta sitten (kiitos silver-riolun) näin emeraldin ja halusin sen joululahjaksi... Ja sain! ^^ Heh ja sitte aloin pelata muitaki pelejä... Ja animea aloin ehkä 11 v kattoo...Mutten enää paljo eli oon ollu poke-fani... (laskee laskee...)jotain 6 vuotta.Eli .6 vuotiaasta asti

noin 8-9 vuotiaana kiinnostuin siitä sitten 10 vuotiaana ja aloin pelaamaan pelejä sillon joulun aikaan niinkuin jo kerroin. mä katoin niitä sillon siksi kun mulla ei ollu paljoo kamuja kun kaikki oli aina kahestaan.:D eli leikkivät kahdestaan sen takia mä katoin pokea ja katson veläkin mutta nyt sitä eui enää tuu :( saattaapi tulla ehkä jonkin ajan päästä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Paskakaivo Kuhmo

Moniko teki uuden saostuskaivon, joka erittelee paskan ja nesteet imeytyskenttineen maassa taloissa. Kaikkien talojen pi
      Kuhmo
      69
      4620
    2. Uskotko yliluonnolliseen?

Mitä jos tämä ns. kaivattusi on loitsunut sinut? Olettekos sitä ajatelleet, niinpä. Ette todellakaan. :D
      Ikävä
      100
      4068
    3. Miten sinut

Voisi hurmata uudelleen?
      Ikävä
      55
      3629
    4. Mitä kuuluu?

Toivottavasti sulla oli hyvä päivä tänään. Täällä on taas ollut niin negatiivista juttua. Oli pakko tulla sanomaan sinul
      Ikävä
      38
      2891
    5. Keilahalli

Onneksi rakennettiin aikoinaan se keilahalli, se pelastaa eläinpuistoyhtiöiden sekä koko Ähtärin kaupungin talouden!
      Ähtäri
      27
      2639
    6. Uskallatko katsoa pitkään silmiin

kaivattuasi, jos olette samassa tilassa? Alkaako sydän jyskyttää, jos katseet jumittuvat? Pelkäätkö ulkopuolisten huomaa
      Ikävä
      61
      2572
    7. Heippa mies......

Milloin rakastellaan vai odotetaanko vielä 10 vuotta?
      Ikävä
      51
      2501
    8. Elämäni rakkaus

Olet aina ollut ja luultavasti niin pysyykin 😘
      Ikävä
      39
      1957
    9. Huomenta rakas

Olet varmasti jo työn touhussa. Ahkera alfamies kun olet. 😅❤️
      Ikävä
      47
      1928
    10. Jani Mäkelä ihmettelee työministeri Satosen matkaa Aasiaan hoitajia rektyroimiseksi sieltä Suomeen.

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/cfba6abc-f871-4ce2-b327-41aa5819934c Kokoomus on lähtenyt omin päin ilman hallitus
      Maailman menoa
      252
      1776
    Aihe