Luonto ja

Kuvaus

Kevät on menossa. Eilen tein 15km. fillarilenkin, bongasin 2 Leskenlehteä ja rykelmän Sinivuokkoja Espoon Hannuksessa. Tänään kävin mökillämme Länsi-Suomessa ja bongasin kahdella pellolla Joutsenlaumat huilaamassa. Paras oli, kun Pohjassa pellolla taapersi Kattohaikarapariskunta, nehän ovat Suomessa melko harvinaisia, eivätkä juuri pesi täällä. En kuvaillut, koska minulla on tämäntyyppisistä kohteista tarpeeksi kuvia. Viestini onkin: menkää luontoon ja seuratkaa kesän tuloa, nauttikaa luonnon heräämisestä, liikunnan vapaudesta, sekä puhtaasta ilmasta. Kamera kaulassa tai repussa, mutta käyttövalmiina. Unohdetaan välineistä riiteleminen ja muistetaan, että paras kamera on se, joka on mukana.

6

742

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • NIKONOLYMPUSCANONsejasama

Katsoppas vaan, erinomaisen älykäs keskustelunavaus, olen ihan samaa mieltä! Sitä paitsi, vaimo poimi kaksi leskenlehteä viikonloppuna, sen jälkeen on ollut hieman hiljaisempaa.

Tossa rinteessä olis aika paljon krookuksia, pitäisköhän kuvata rawia vai jpgtä.... ihan se ja samasekin.

Enkä varmaan kerro millä kalustolla aion ryhtyä toimeen, koska sillä ei ole mitään merkitystä, sehän on kuitekin ihan tarpeeksi hyvää.

Tällainen keskustelu raikastaa ilmaa, ja kuten huomaat, aika vähän on kommentteja....

erinomaista kevättä!!!

• Vanha sanonta sanoo: HUONOIN KUVA ON SE, JOKA JÄI OTTAMATTA.

Kannatta muistaa: Hyväkin kamera on huono silloin jos se ei ole mukana. Vallankin jos olisi hyvä kuvaus kohde hollilla.

• Minä kun

Olen aina kullut, että se paras kuva on se, joka jää aina ottamatta.

• mikä kamera

Mutta canon mieluiten. ANTEEKSI!!!

• alkaen

Selvä provo Olympus-hemmolta ja anteeksi ei anneta.

• se pitää olla ehdottomasti

NIKON.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kovan viikon ilta pitäisi lakkauttaa

Käytännössä pelkkää SDP:lle ilkkumista koko ohjelma veronmaksajien kustannuksella.
      Maailman menoa
      146
      5327
    2. Yksi kuoli kolarissa Outokummussa

-toisen auton kuljettajaa epäillään rattijuopumuksesta. Toisen auton kyydissä oli kuljettajan lisäksi neljä ihmistä. Hei
      Outokumpu
      102
      4992
    3. Pakoputkipörisijä syttyi tuleen kesken ajon

Kyydissä oli 7 henkilöä, mutta hyvä onni matkassa epäonnistuneesta käyttövoimavalinnasta huolimatta, eikä kukaan loukka
      Maailman menoa
      51
      4298
    4. Borat ärhäkkänä, syyttelee kokoomusta vilpin suojelusta

Hänen mukaansa kokoomus seuraa ”toimettomana vierestä, kun vilpilliset firmat vievät urakat rehellisten nenän edestä”, j
      Maailman menoa
      12
      3791
    5. Sdp on esittänyt maatalous- ja yritystuista leikkaamista

Joihin menee 10 miljardia euroa vuosittain. Minkä vuoksi äärioikeisto änkyttää jostain vuodesta 2026, kun ei demareiden
      Maailman menoa
      54
      3706
    6. Persut on SYYLLISIÄ KAIKKEEN NEGATIIVISEEN SUOMESSA

, ne haluaa neuvostoliiton putinin kanssa takaisin, shit voi valvoa kaikkea ja kaikkia, no tietty makeeta mannaa itselle
      Perussuomalaiset
      31
      3625
    7. Perussuomalaisiin minä luotan

Bensaa raaskii taas tankata ja ensi vuonna laskee ruoan verotus. Nämä muutokset parantavat pienituloisten asemaa.
      Maailman menoa
      55
      3383
    8. Anna palautetta kaivatullesi.

Sana on vapaa!
      Ikävä
      194
      2386
    9. Kokoomus kannatti aiemmin rahoitusmarkkinaveroa - kanta nyt muuttunut

Kokoomuksen linjanmuutos rahoitusmarkkinaveron suhteen on herättänyt kysymyksiä. Vielä aiemmin puolue antoi ymmärtää kan
      Maailman menoa
      1
      2383
    10. HYRYNSALMEN TORILLE KLO 20.00

KAIKKI NUORET JA KAIKKI MUUT MYÖS TÄNÄÄN HYRYNSALMEN TORILLE KLO 20.00!!!!!
      Hyrynsalmi
      26
      1259
    Aihe