Luonto ja

Kuvaus

Kevät on menossa. Eilen tein 15km. fillarilenkin, bongasin 2 Leskenlehteä ja rykelmän Sinivuokkoja Espoon Hannuksessa. Tänään kävin mökillämme Länsi-Suomessa ja bongasin kahdella pellolla Joutsenlaumat huilaamassa. Paras oli, kun Pohjassa pellolla taapersi Kattohaikarapariskunta, nehän ovat Suomessa melko harvinaisia, eivätkä juuri pesi täällä. En kuvaillut, koska minulla on tämäntyyppisistä kohteista tarpeeksi kuvia. Viestini onkin: menkää luontoon ja seuratkaa kesän tuloa, nauttikaa luonnon heräämisestä, liikunnan vapaudesta, sekä puhtaasta ilmasta. Kamera kaulassa tai repussa, mutta käyttövalmiina. Unohdetaan välineistä riiteleminen ja muistetaan, että paras kamera on se, joka on mukana.

6

745

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • NIKONOLYMPUSCANONsejasama

Katsoppas vaan, erinomaisen älykäs keskustelunavaus, olen ihan samaa mieltä! Sitä paitsi, vaimo poimi kaksi leskenlehteä viikonloppuna, sen jälkeen on ollut hieman hiljaisempaa.

Tossa rinteessä olis aika paljon krookuksia, pitäisköhän kuvata rawia vai jpgtä.... ihan se ja samasekin.

Enkä varmaan kerro millä kalustolla aion ryhtyä toimeen, koska sillä ei ole mitään merkitystä, sehän on kuitekin ihan tarpeeksi hyvää.

Tällainen keskustelu raikastaa ilmaa, ja kuten huomaat, aika vähän on kommentteja....

erinomaista kevättä!!!

• Vanha sanonta sanoo: HUONOIN KUVA ON SE, JOKA JÄI OTTAMATTA.

Kannatta muistaa: Hyväkin kamera on huono silloin jos se ei ole mukana. Vallankin jos olisi hyvä kuvaus kohde hollilla.

• Minä kun

Olen aina kullut, että se paras kuva on se, joka jää aina ottamatta.

• mikä kamera

Mutta canon mieluiten. ANTEEKSI!!!

• alkaen

Selvä provo Olympus-hemmolta ja anteeksi ei anneta.

• se pitää olla ehdottomasti

NIKON.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taas nuoren kuolema

Vasunmäentiellä paha onnettomuus. Nuori nainen menehtyi. Niiin sydäntä riipaisevaa 😭
      Lapua
      126
      4590
    2. Elikkäs persuissa ovat pahimmat häiriköijät

Koska sieltä tuli kaikkein kovin ulahdus. Persujen peesissä seuraa kokoomus js hajuraon päässä röhkii kepulaiset. Olipa
      Maailman menoa
      69
      3294
    3. "Skandaali muhii SDP:ssä" - "pelon ilmapiiri vallitsee"

Puolueen johto on vähintään vastuussa ilmapiiristä, jossa häirinnän uhrit eivät ole saaneet ääntään kuuluviin. Vyyhdin
      Maailman menoa
      104
      3164
    4. Tehomaksu rankaisisi normaalista sähkönkäytöstä

Energiaviraston valmistelema tehomaksumalli herättää aiheellista huolta erityisesti tavallisten kotitalouksien näkökulma
      Maailman menoa
      39
      2611
    5. Ahdistelu ongelmaa vain vasemmistossa - ei oikeiston edustajissa

Mutta demarit ovat tunnetusti sivistymättömiä, ja vähemmän fiksuja.
      Maailman menoa
      28
      2302
    6. Kuinka paljon teillä

on ikäeroa?
      Ikävä
      107
      1563
    7. Sinusta kulta paljastuikin yllättävä

taito. Vaikuttavaa. ❤️
      Ikävä
      49
      1106
    8. Trump asettaa Grönlannin kaappausta vastustaville Euroopan maille 10% tuontitullin

Suomi mukana näissä maissa. Myöhemmin Trump aikoo nostaa tuontitullit 25%:iin kesäkuun alusta, jos Grönlannin kaappausta
      Maailman menoa
      337
      1098
    9. 49
      852
    10. Mitä luulet mies

Olisko tämä mun mustasukkaisuus iso ongelma meidän suhteessa? Tiedän, että se ei ole hyvä asia, mutta tykkään susta niin
      Ikävä
      55
      681
    Aihe