Aletaan tuensaajien verotuksesta puhumaan tulee aika hiljasta.Ei linkitellä tilastoja ja taulukoita eikä käyriä.Mistähän johtuu.Taitaa olla aika pienimuotoista se osallistuminen.
On se kumma
12
433
Vastaukset
- Näyttä olevan
Aivan outo sana maajusseille tämä veron maksu.Kai se maatalous neuvoja kertoo joskus iltasaduks jussukalle.
- niin--
kumma, hehän maksavat veronsa itse. Palkansaajan veron sensijaan maksaa työnantaja.
Toinen siis verokirjalla, toinen taas ennakkoverolapulla. Taulukot on molemmille samat. - RIITÄ
niin-- kirjoitti:
kumma, hehän maksavat veronsa itse. Palkansaajan veron sensijaan maksaa työnantaja.
Toinen siis verokirjalla, toinen taas ennakkoverolapulla. Taulukot on molemmille samat.KUN TUOTETAAN EUROOPAN EDULLISIMPIA JA LAADUKKAIMPIA ELINTARVIKKEITA ILMAN PALKKAA POHJOISISSA OLOSUHTEISSA. ON KYLLÄ NIIN RAUKKAMAISTA TÄMÄ KATKERIEN JUPPIEN V....TUILU, ETTÄ EI TIIÄ ITKEÄKKÖ VAI NAURAA, TULISPA OIKEEN KUNNON LAMA, ETTÄ JOUTUSITTE MATELEMAAN JA Anomaan armoa viljelijöiden edessä
- Vero lappu
niin-- kirjoitti:
kumma, hehän maksavat veronsa itse. Palkansaajan veron sensijaan maksaa työnantaja.
Toinen siis verokirjalla, toinen taas ennakkoverolapulla. Taulukot on molemmille samat.Antaa mahdollisuuden korottomaan lainaan verokirja ei.Tukirahoilla jussi vähät ennakot makselee.Verokirja väki työpalkastaan.Sitten näillä viel verisuonet pullistelee.On asiat hämärtyneet porukoilla.
- kysy lisää niin kerrotaan
Vero lappu kirjoitti:
Antaa mahdollisuuden korottomaan lainaan verokirja ei.Tukirahoilla jussi vähät ennakot makselee.Verokirja väki työpalkastaan.Sitten näillä viel verisuonet pullistelee.On asiat hämärtyneet porukoilla.
Mitäpä mahdat oikein haastella, kukaan ei usko sun satuja ja eipä tuosta nyt saa oikein tolkkuakaan. Et voi olla niin tyhmä ja luulla pankkien antavan korotonta lainaa kenellekään. Oletko kuullut, että tukirahatkin ovat veronalaista tuloa, jos et niin nyt tiedät senkin asian. Missä pömpelissä oikein elelet kun tiedon tasosi on niin vähäinen?
- ennakkoverolapussa
Vero lappu kirjoitti:
Antaa mahdollisuuden korottomaan lainaan verokirja ei.Tukirahoilla jussi vähät ennakot makselee.Verokirja väki työpalkastaan.Sitten näillä viel verisuonet pullistelee.On asiat hämärtyneet porukoilla.
on päivämäärä jonka jälkeen alkaa korko ja viivästysmaksu hyvin mukavasti naputtaa eikä voutikaan oikein kauan aikaile kun alkaa kysellä saataviaan. Tukirahoilla ne ennakot ja lopullisetkin verot on tosiaan maksettava koska eihän myyntitulot riitä edes tuotantokustanustenkaan katteeksi
- Maksaa
ennakkoverolapussa kirjoitti:
on päivämäärä jonka jälkeen alkaa korko ja viivästysmaksu hyvin mukavasti naputtaa eikä voutikaan oikein kauan aikaile kun alkaa kysellä saataviaan. Tukirahoilla ne ennakot ja lopullisetkin verot on tosiaan maksettava koska eihän myyntitulot riitä edes tuotantokustanustenkaan katteeksi
Liianpieniä ennakoita saa tietenkin verorahat korotta käyttöön oletko vai tekeydkö.
- tuon--
Maksaa kirjoitti:
Liianpieniä ennakoita saa tietenkin verorahat korotta käyttöön oletko vai tekeydkö.
saman tehdä verokirjallakin jos välttämättä mätkyt haluat. Ei mikään estä hakemasta alempia pidätystaulukoita jos ne pystyy perustelemaan. Sama on ennakkolapulla maksettaessa, joudut perustelemaan jos niitä pienentää aiot.
- Vaikeeta pienennellä
tuon-- kirjoitti:
saman tehdä verokirjallakin jos välttämättä mätkyt haluat. Ei mikään estä hakemasta alempia pidätystaulukoita jos ne pystyy perustelemaan. Sama on ennakkolapulla maksettaessa, joudut perustelemaan jos niitä pienentää aiot.
Verokirjalla.Eikä tässä tapauksessa voi mätkyistä puhua.Se on normaalia veroa.Eihän maajussi voi tietää kun valtio antaa rahaa kun vain pyytää.Ei tarvii osata mitään.
- sen ---
Vaikeeta pienennellä kirjoitti:
Verokirjalla.Eikä tässä tapauksessa voi mätkyistä puhua.Se on normaalia veroa.Eihän maajussi voi tietää kun valtio antaa rahaa kun vain pyytää.Ei tarvii osata mitään.
helpompaa ennakkoverolapulla? Mätkyiksihän niitä nuo paperimiehet ainakin kutsuvat kun muutaman kympin saavat lopullista veroa. Tuskin kovin pitkäksi sinunkaan viljelijän ura venyisi noilla käsityksillä. Tyssäisi ennenkuin pankinjohtajan puheille ehtisit.
Niinpä, eikös verot määräydy tulojen mukaan. Sehän kertoo maanviljelijöiden pienistä tuloista.
Maajussien palkat ovat neljän euron tietämillä tunnissa. Seuraavassa linkissä tulee palkkatietoa, kyllä tuollaisista palkoista jo veroja makselee: http://www.talouselama.fi/uutiset/article160862.ece
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1131135
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89864Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18679Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat275642- 77608
- 62600
- 104584
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49523- 26522
Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet90453