Eli... Minä käyttäydyn näin.
Kuinka käyttäydyt?
14
595
Vastaukset
- oikein hyvin
ja siihen samaan pyrin minäkin.
- tankavaara
... juopottelen, sekoan, välillä ihmettelen olen... mitä?
- Sanaton ja hämmästynyt
jäin taas sanattomaksi ja vaikenen.
- Kalle kotton
Ja monen mielen olen pahoittanut mesomisellani. Mutta maailman typerin slogani minun mielestä on kouluaikana opetettu. Vaikeneminen on kultaa. Jos kaikki töröttää tuppisuuna, en minä ainakaan sellaisessa porukassa kauan viihdy.
- viivatiina
vaikka käyn täällä kyllä useesti.
- tankavaara
Kalle kotton kirjoitti:
Ja monen mielen olen pahoittanut mesomisellani. Mutta maailman typerin slogani minun mielestä on kouluaikana opetettu. Vaikeneminen on kultaa. Jos kaikki töröttää tuppisuuna, en minä ainakaan sellaisessa porukassa kauan viihdy.
mitä sillä tarkoitat?
- Meriläinen
Kalle kotton kirjoitti:
on meitä tuppisuunanakin töröttäjiä, on teille suunapäänä selittäjille kuuntelijoita. Porukoissa joissa kaikki selittää menee teidän ajatukset hukkaan, ilmaan eikä kukaan tiedä teidän hyvistä ajatuksista kun jokainen nauraa itselleen ja omille jutuilleen. Nim. kokemusta on.
- - yön kulkija
Meriläinen kirjoitti:
on meitä tuppisuunanakin töröttäjiä, on teille suunapäänä selittäjille kuuntelijoita. Porukoissa joissa kaikki selittää menee teidän ajatukset hukkaan, ilmaan eikä kukaan tiedä teidän hyvistä ajatuksista kun jokainen nauraa itselleen ja omille jutuilleen. Nim. kokemusta on.
Eipä silloin vielä hätää, jos kykenee nauramaan itselleen, mutta kun se ei enää nauratakaan, on totuus ja valinta edessä. Kovin on meillä useimmilla ollut kivinen tie,moni lykkää jo koiranputkea, joku aina selviytynytkin. Tuo edellisen vastaus on järjetön,elämä ei ole vielä tarpeeksi laittanut seinää vasten:( Taitolaji on itseironiallakin.
- Ylimielisyys
käyttäytyä hienotunteisesti muita ihmisiä kohtaan. Mutta olen pannut merkille että jotkut ihmiset ovat hämmästyttävän ylimielisiä ja suorastaan törkeitä. Olen alkanut miettiä että onko nykyään muotia käydä terapeutilla että uskalletaan olla häijyjä ja hyökkääviä kanssaihmisiä kohtaan työpaikallakin? Tuntuu että tällaiset ihmiset saatavat jopa hakea lääkäriltä ns. "hälläväliäpillereitä" (luin jostain naistenlehdestä jonkun sairaanhoitajan kutsuvan tällä nimikkeellä jotain lääkettä, oliko Seronil tai jotain sinne päin)jotta voivat päästellä suustaan mitä sattuu ilman suodatinta.:((
- tankavaara
Hauskaa on ollut "tavata" tälläkin palstalla ihmisiä. Aloitin aikoinaan "kisan", jolla ihmiset olisivat voineet sanoa jotain, joka olisi "ohi" ... ei kelvannut... kenelle? pieni liike vain pään liike vain johonkin runokin huono
- useimmin itseltään.....
Näinkin on valitettavan usein, ikähaitarissamme. http://www.youtube.com/watch?v=3IQkUHjLQg8&feature=related
- skarppaat
vielä tulet aina vaan paremmaksi....paremmaksi....paremmaksi...paremmaksi.
- ikä kaikki
ja me muut viisastutaan ihan samaa tahtia kanssasi. Vuosi kerrallaan. Toista voi kutsua paremmaksi vain se, joka itse olettaa olevansa parempi.
joudun vieläkin selittelemään käyttäytymistäni. Noh, en sentään aivan työkseni.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 905187
- 534066
- 252179
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s271907Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161795- 151444
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹281250Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗201046T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest43981- 21980