Ensimmäinen iskuyrityksesi?

aatami.autuas

Muistatko sen? Minä en muista omaani. Muisti pyyhkii epäonnistumiset mielestä, onneksi. Entä muistatko, milloin sinua yritettiin ensimmäisen kerran iskeä? Omalta kohdaltani en ole varma, koska minua on jäänyt vaivaamaan tapaus keväältä 1960. Asuimme pienessä kirkonkylässä, oli kevät, aurinko oli jo sulattanut pälviä pihoille. Naapurin flikka siinä kehaisi, jotta "miepä oon käyny jo avojalloin hyysikässä!". Vieläkin vaivaa, jotta oliko siinä jokin salainen viesti minulle. En ole uskaltanut kysyä. Hän muutti Ruotsiin jo 60-luvulla....

14

579

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • P.H

kuinka se voisi olla iskuyritys tai joku salainen viesti? Jos olis ilman pöksyjä kehunut käyneensä, niin sitten siinä olisi pientä vinkkiä voinut olla :)) Minua ei kukaan ole edes yrittänyt iskeä, aina olen ehtinyt ensin kopauttaa;)

• aatami.autuas

...vessareissut olivat sellaisia asioita, joista ei puhuttu suoraan, vaan kiertoilmaisuin. No, ehkäpä hän oli aikaansa edellä...

• P.H
        aatami.autuas kirjoitti:

...vessareissut olivat sellaisia asioita, joista ei puhuttu suoraan, vaan kiertoilmaisuin. No, ehkäpä hän oli aikaansa edellä...

puhuttu meilläkään. Eikä muuten sanottu hyyssikkä, vaan ulkohuone:(( Sinä olit tietysti aikaasi jäljessä, kun et iskuyritystä huomannut etkä ymmärtänyt mistä oli kysymys.

• Aatami Autuas
        P.H kirjoitti:

puhuttu meilläkään. Eikä muuten sanottu hyyssikkä, vaan ulkohuone:(( Sinä olit tietysti aikaasi jäljessä, kun et iskuyritystä huomannut etkä ymmärtänyt mistä oli kysymys.

...jotta kannattaisiko vielä ottaa yhteyttä ja kysyä henkilöltä itseltään...?

• P.H
        Aatami Autuas kirjoitti:

...jotta kannattaisiko vielä ottaa yhteyttä ja kysyä henkilöltä itseltään...?

ottaa yhteyttä ja selvittää asianlaita, että mitä hän on oikein tarkoitti. Heti nyt justiinsa pirautat hänelle ja kysyt, sitten kerrot, ainakin minulle, mikä oli vastaus ;)

• HTZA

ei ole jäänyt yritykseksi. Aina on kahvi ja viineri kelvannut.

• A.A.

Muisti on ihmeellinen.

• IsoWerneri

Mutta viimmesen muistan. Sitä se tipaton tammikuu teettää.

• kawe

se niin on että aika kultaa muistot. Kirjan lainauksesta alkoi 13v. *välituntiseisoskelut 15v. pojan kanssa. Hän oli toinen jota suutelin.Nämä jutut muistaa lopun elämää, silloin käytiin isoilla kierroksilla. Nyt on kait viimeisen *iskun vuoro jos hollille sattuis silloin.

• Aatami Autuas
        kawe kirjoitti:

se niin on että aika kultaa muistot. Kirjan lainauksesta alkoi 13v. *välituntiseisoskelut 15v. pojan kanssa. Hän oli toinen jota suutelin.Nämä jutut muistaa lopun elämää, silloin käytiin isoilla kierroksilla. Nyt on kait viimeisen *iskun vuoro jos hollille sattuis silloin.

...suuteli heti kunnon kielisuudelmalla. Järkytyin, jätin hänet siltä seisomalta. Sitten aprikoin, jotta mukavaltahan ne väreet selkäpiissä ja haarainvälissä tuntuivatkin. Hyödynsin jatkossa menestyksellä hänen opettamaansa kielitekniikkaa. Välillä taisi mennä överiksikin... Jos nyt joku ikäiseni nainen suutelisi vastaavalla tavalla, taitaisipa reaktio olla ihan sama kuin ensimmäiselläkin kerralla...

• Heta Niskavuori

Paussin jälkeen kopsuttelin korkokengissäni tänne virtuaalimaahan :) Ja törmäsin tähän ja juutuin.. Naisimmeisenä ei tarvitse vastausta niin kovasti tuumiskella : Kun nuorna tyttönä päätti , että nytten ois fiilinki , niin piti vaan pikkaen antaa vinkkiä - Kyllä nuo pojan-puolikkaat piti iskuyrityksistä huolta !!!!! :) :) Ensimmäiset treffaukset kyllä muistan Kivan pojan olin tansseissa tavannut ja tehtiin treffit samaan paikkaan - minä en sinne sitten koskaan päässyt kun äitipä keksi, että mun piti olla pikkuisille lapsen-vahtina :( Se oli sitä aikaa kun piti tämmösissä asioissa vanhempiansa totella

• ent.tehtaantyttö

nuori olin ikää 17v. No, kumminpäin tämä juttu sitten oikein meni, että iskinkö minä vai tämä mies? Steissin lähellä siinä Makkaratalon kulmauksessa oli silloin ja on vieläkin liikennevalot...no...minä seisoin kadun toisella puolella ja tämä mies toisella...Odotimme noita valojen vaihtumista vihreiksi...kesti ja kesti, paikalla ei muita jalankulkijoita jostain ihmeen syystä; kovin vilkas tämä risteys on aina...Sitten tämä mies jäikin paikoilleen sinne kadun toiselle puolen ja pyysi saada tavata uudelleen olin kovin hämilläni ja sanoin että, minun kyllä pitää saada vanhemmiltani lupa...nooh..lapsuudenkotiini asti tuli tämä mies kukkakimpun kanssa sitten eräänä päivänä..ja pyysi äidiltä lupaa saada kirjoittaa minulle..Ranskaan. Hän oli kovin ihastunut. Äitini arvosti tätä herrasmiehen käytöstä..mutta, ei antanut minulle lupaa kirjoittaa...syy; olin äitini mielestä aivan liian nuori;)) ja niin taisin olla... t.friidu

• Se nyt oli ihan semmoinen satunnanainen tapaaminen. Mutta ei se tyttö sitten ilmestynyt sovittuun paikkaan. Oli rock festivaalilla. Meni siis muiden kanssa.

• 14-v. ja uudenvuodenaattoyö. olin muutaman vuoden vanhemman pojan ja kahden tytön seurassa luuhailemassa kylillä. Kipunoita lenteli enemmän pääni sisällä, kuin konsanaan maaseutupaikkakunnan 1500 asukkaan teollisuusalueen kylän yötaivaalla. Siitä ei sen enempää, kuin etten sentään rukkasia saanut, vaan en ujona poikana kehdannut vanhempaa tyttöä riittävän määrätietoisesti lähestyä. Itse olen joutunut iskuyrityksen kohteeksi 16-vanhana ekakerran koulubussissa kahden 'kilpailevan' tytön toimesta. Ne olivat puolestaan minulle siinä vaiheessa liian pentuja joten odottelin parisen vuotta ennenkuin toiselle heistä 'suostuin'.:)) Tiedä mistä johtunut, mutta harvoin tuli vesiperä vedettyä iskutilanteissa. Sen ajan tytöt olivat kovasti hanakoita tekemään itseään tykö jopa eka pussailukin alkoi 'tahdostani riippumatta', mutta en siitä ollut moksiskaan vaan kilttinä poikana olin tietysti mukana!:)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      34
      2373
    2. Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?

Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle
      Ikävä
      47
      2106
    3. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      44
      2068
    4. Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta

Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas
      Maailman menoa
      323
      1863
    5. Mitä tapahtuu

Syksyllä?
      Ikävä
      119
      1514
    6. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      1435
    7. Ikävöin sua

Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan
      Ikävä
      7
      1308
    8. Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?

Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?
      Suomussalmi
      10
      1167
    9. Olet huippunainen

Ja onneksi tiedät sen itsekin.
      Ikävä
      41
      1065
    10. Oho! Esko Eerikäinen joutuu palaamaan "kalakukkokaupunkiin" - Tämä syy ei jätä kylmäksi!

Esko Eerikäinen on kyllä monessa mukana ja uskaltaa heittäytyä. Hatun nosto siitä! Eerikäinen palasi “kalakukkokaupunkii
      Kotimaiset julkkisjuorut
      66
      1036
    Aihe