Neuvos kohtasi

tosiasian terveyskeskus käynnillä, kuinka voidaan säästään jopa saniteetti pyyhkeistä miesten vessasta kun käy antamassa virtsa näytteen, joutuu pyyhkimään munan päänsä halvalla vessapaperilla. Ps, ja lääkäripalvelut ovat täysin rempallaan ja parannuksesta ei ole mitään tietoa, tästä olisi kai tehtävä rikosilmoitus tai vähintään tutkimuspyyntö viranomaisille, mutta kenelle kun niitäkin on niin monta ettei tiedä kuka olisi meidän kuntalaisten puolella, "Rantaneuvos" Eero Seppänen Suomussalmi.

15

1831

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pyyhkijä

      No jokos se neuvoxella kihahti peenixenpää punaseksi ku joutu perkele semmosella hiekkapaperilla pyyhkimään? Seuraavalla kerralla sitten omat silkkiliinat mukaan! Minkäs vuoksi jouduit muuten testissä käymään? Kunhan vain ei ollut tuomisia itärajan takaa.

      • rajojen sisäpuolella en aiokaan hankkia Eu:n passia itselleni, koko eu on tuonut meidät tähän tilanteeseen jossa nyt elämme, "Rantaneuvos" Ps, eu vai viepi meidät perikatoon ja Kainuun maakuntayhtymä on toinen ja jos liitymme Natoon menee siinä meidän viimeisetkit palvelumme koko maakunnassamme.


    • carahca

      Varmaan sen alan ministeriö on oikea kohde valitukselle. Puhelinluettelon alkuosastosta löytyy valtionhalliinon hakemisto, josta varmasti löytyy oikeita valitusosoitteita. Ehkä sosiaali- ja terveysministeriö www.stm.fi tai Oulun lääninhallitus.

      • asiat

        hyvällä mallilla suomussalmella ja ennenkaikkea rantaneuvoksella jos ei ole suurempia huolia ja murheita.


      • niin ........
        asiat kirjoitti:

        hyvällä mallilla suomussalmella ja ennenkaikkea rantaneuvoksella jos ei ole suurempia huolia ja murheita.

        kirpaiseehan karkea kosketus....teollisuus paprua. Kiva tietää et joku pyyhkii..luulin et tipat housuun.


      • asiat kirjoitti:

        hyvällä mallilla suomussalmella ja ennenkaikkea rantaneuvoksella jos ei ole suurempia huolia ja murheita.

        muut käsittelevät samaa vessapaperirullaa, joilla voi olla vaikka mitä tauteja käsissä kannettavana sinullekin, "Rantaneuvos"


      • aikonis
        rantaneuvos1 kirjoitti:

        muut käsittelevät samaa vessapaperirullaa, joilla voi olla vaikka mitä tauteja käsissä kannettavana sinullekin, "Rantaneuvos"

        Siinäpä juuri ajattelemisen aihetta. Pian saat juoda pesemättömästä kupista tai syödä pesemättömästä lautasesta. Kun henkilökuntaa tarpeeksi pelotellaan kustannuksista, alkaa se toimia ohjeiden vastaisesti ja rikkoo törkeästi ihmisoikeuksia.


      • voi hyvänen aika
        aikonis kirjoitti:

        Siinäpä juuri ajattelemisen aihetta. Pian saat juoda pesemättömästä kupista tai syödä pesemättömästä lautasesta. Kun henkilökuntaa tarpeeksi pelotellaan kustannuksista, alkaa se toimia ohjeiden vastaisesti ja rikkoo törkeästi ihmisoikeuksia.

        On se harmillista kun sotien jälkeen oli kondomien saatavuus niin kehnoa. Olisi nyt monelta murheelta säästytty !


      • viljelijä
        voi hyvänen aika kirjoitti:

        On se harmillista kun sotien jälkeen oli kondomien saatavuus niin kehnoa. Olisi nyt monelta murheelta säästytty !

        Tosi on, sodasta tulleet ja muutkin ovat mielettomästi lisääntyneet siinä toivossa, että nyt se maailma pelastui.


    • tehdä

      näin. jos pituutta riittää meisselissä. peitää sitä seinään, lavuaariin tai omaan polveen. siitä ne muutamat tipat äkkiä häviää. tai omaan nenäliinaan. niin ei jää toisten haitaksi. ja saattaapa ne tytöt pyyhkiäkin kun sievästi pyytää

      • sovuen

        Ovat naistenmieheltä melko varmasti hellästi pyyhkineet.


    • kohtelias Konsta

      Kai neuvoksella vielä vehje pelaa.

      • muttei sitä hän ei koskaan tiedä milloin se sitten loppuu, tämä käyntini liittyy yleiseen terveys tarkastukseen kuinka terve tai sairas minä sitten olen kun kaikki mahdollinen on tutkittuna päästä varpaisiin asti, terveisin "Rantaneuvos" Eero Seppänen Suomussalmi Ps, tieto tulee sitten aikanaan tällä palstalla.


    • korpifilosofi

      Jokohan asia on korjautunut.

    • veronmaksaja wille

      Joko maakunnan johto on asian korjannut?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      121
      1128
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      116
      994
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      97
      832
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      87
      758
    5. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      665
    6. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      17
      637
    7. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      218
      601
    8. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      49
      559
    9. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      40
      559
    10. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      25
      525
    Aihe