osoitteessa: www.saaristomeri.info/ajankohtaista/ikkunoita_saaristomerelle/saaksikamera Mielenkiintoisia hetkiä Merikotkien seurassa terv. luontoystävä
Pesintää voi seurata
14
774
Vastaukset
- Pirre*
mukavaa seurattavaa..:) Toivotavasti pesintä onnistuu.
- alulla, väliin
pesä on aivan tyhjä, vain hieno Turun saaristo välkehtii...
- Ollaan pesällä
alulla, väliin kirjoitti:
pesä on aivan tyhjä, vain hieno Turun saaristo välkehtii...
Mutta ei vielä kokonaan. Eilen siellä vieraili Lokki Joonatankin!
alulla, väliin kirjoitti:
pesä on aivan tyhjä, vain hieno Turun saaristo välkehtii...
tuossa joutessaan, onko sillä jo puoliso katottuna?
- minäkin, kun niin
Pirrejuupas kirjoitti:
tuossa joutessaan, onko sillä jo puoliso katottuna?
kauan paikallaan kokotti, eikä raukalla ole 50: ntäkään ! Luulen että puoliso on jo katsottuna, mielestäni joku tuttu mainitsi nähneensä. terv. aloitt.
minäkin, kun niin kirjoitti:
kauan paikallaan kokotti, eikä raukalla ole 50: ntäkään ! Luulen että puoliso on jo katsottuna, mielestäni joku tuttu mainitsi nähneensä. terv. aloitt.
tylsää ää ä.. :)
- suosikkeihin
on helpompi seurata, aina välillä. Nytkin ollaan pesällä ja nassu puoliksi kameraan päin! :)
- O - Orvokki
60 -palstalla on lisää hyviä pönttökamera- ja videolinkkejä. Jos kiinnostaa, katso aloitus: Kiinnostaako luonto? nimimerkiltä Pesäkamerat. Parhaillaan kuuntelen omalla koneellani ääniä virolaiselta kotkanpesältä ja voin siirtyä katselemaan kuvaa yhdellä klikkauksella. Pidetään peukkuja, että näkisimme aikanaan jollain pesällä myös jälkeläisiä.
- käyn katsastamassa
O - Orvokki kirjoitti:
60 -palstalla on lisää hyviä pönttökamera- ja videolinkkejä. Jos kiinnostaa, katso aloitus: Kiinnostaako luonto? nimimerkiltä Pesäkamerat. Parhaillaan kuuntelen omalla koneellani ääniä virolaiselta kotkanpesältä ja voin siirtyä katselemaan kuvaa yhdellä klikkauksella. Pidetään peukkuja, että näkisimme aikanaan jollain pesällä myös jälkeläisiä.
luontoyst.
- Heikunkeikku
O - Orvokki kirjoitti:
60 -palstalla on lisää hyviä pönttökamera- ja videolinkkejä. Jos kiinnostaa, katso aloitus: Kiinnostaako luonto? nimimerkiltä Pesäkamerat. Parhaillaan kuuntelen omalla koneellani ääniä virolaiselta kotkanpesältä ja voin siirtyä katselemaan kuvaa yhdellä klikkauksella. Pidetään peukkuja, että näkisimme aikanaan jollain pesällä myös jälkeläisiä.
Kiva juttu, kun laitoit vinkin 60 palstan videolinkeistä. Kiitos. Meinaan mennä katsomaan, mutta vähän myöhemmin. Tässä on nyt meikäläisen takapuoli Niin raskaalla "tuulella", että en millään meinaa saada ängettyä itseäni tästä koneen ääreltä pois. Pitäis lähteä kävelemään korjaamolle. En voi itselleni sanoa edes, että ulkona on niin huono sää, että oottelen jos se muuttuis. Vaasassa on nimittäin todella hieno ja aurinkoinen ilma. No, kohta, pian, oitis, otan itteäni niskasta kiinni ja pistän töppöstä töppösen eteen. :)
- -sääsken
pesä on ilmeisesti vielä tyhjänä. http://kotinetti.suomi.net/saaksi/index.php
- Kiitos Sulle
Tuli mieleen kun kaksi romaania keskustelivat keskenään. Toinen näytti pesälle ja sanoi Hai luoto !
- illansuussa
Kiitos Sulle kirjoitti:
Tuli mieleen kun kaksi romaania keskustelivat keskenään. Toinen näytti pesälle ja sanoi Hai luoto !
näin ensimmäisen asukkaan. Kovin ahkerasti kunnosteli pesää, kanten uusia keppejä seinien varusteeksi. Mihin lienee lentänyt yöksi, ehkäpä eteläasunnolleen? Mistähän ne löytävät, ja hakevat puolison? Hailii happamii:))
illansuussa kirjoitti:
näin ensimmäisen asukkaan. Kovin ahkerasti kunnosteli pesää, kanten uusia keppejä seinien varusteeksi. Mihin lienee lentänyt yöksi, ehkäpä eteläasunnolleen? Mistähän ne löytävät, ja hakevat puolison? Hailii happamii:))
oli viime kesänä kolme poikasta. Yksi joutui kotkan kynsiin. Saaristomeren pesällä ei viime kesänä pesintä onnistunut. Tässä vielä linkki Viron pesäkameroille. Lehtopöllöllä on jo poikaset. http://www.eenet.ee/EENet/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1411478
- 1151225
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede261043Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89984Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat313871- 99833
- 38722
- 109676
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.56658Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet144644