Pesintää voi seurata

Nettikamerasta

osoitteessa: www.saaristomeri.info/ajankohtaista/ikkunoita_saaristomerelle/saaksikamera Mielenkiintoisia hetkiä Merikotkien seurassa terv. luontoystävä

14

774

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pirre*

      mukavaa seurattavaa..:) Toivotavasti pesintä onnistuu.

      • alulla, väliin

        pesä on aivan tyhjä, vain hieno Turun saaristo välkehtii...


      • Ollaan pesällä
        alulla, väliin kirjoitti:

        pesä on aivan tyhjä, vain hieno Turun saaristo välkehtii...

        Mutta ei vielä kokonaan. Eilen siellä vieraili Lokki Joonatankin!


      • alulla, väliin kirjoitti:

        pesä on aivan tyhjä, vain hieno Turun saaristo välkehtii...

        tuossa joutessaan, onko sillä jo puoliso katottuna?


      • minäkin, kun niin
        Pirrejuupas kirjoitti:

        tuossa joutessaan, onko sillä jo puoliso katottuna?

        kauan paikallaan kokotti, eikä raukalla ole 50: ntäkään ! Luulen että puoliso on jo katsottuna, mielestäni joku tuttu mainitsi nähneensä. terv. aloitt.


      • minäkin, kun niin kirjoitti:

        kauan paikallaan kokotti, eikä raukalla ole 50: ntäkään ! Luulen että puoliso on jo katsottuna, mielestäni joku tuttu mainitsi nähneensä. terv. aloitt.

        tylsää ää ä.. :)


    • suosikkeihin

      on helpompi seurata, aina välillä. Nytkin ollaan pesällä ja nassu puoliksi kameraan päin! :)

      • O - Orvokki

        60 -palstalla on lisää hyviä pönttökamera- ja videolinkkejä. Jos kiinnostaa, katso aloitus: Kiinnostaako luonto? nimimerkiltä Pesäkamerat. Parhaillaan kuuntelen omalla koneellani ääniä virolaiselta kotkanpesältä ja voin siirtyä katselemaan kuvaa yhdellä klikkauksella. Pidetään peukkuja, että näkisimme aikanaan jollain pesällä myös jälkeläisiä.


      • käyn katsastamassa
        O - Orvokki kirjoitti:

        60 -palstalla on lisää hyviä pönttökamera- ja videolinkkejä. Jos kiinnostaa, katso aloitus: Kiinnostaako luonto? nimimerkiltä Pesäkamerat. Parhaillaan kuuntelen omalla koneellani ääniä virolaiselta kotkanpesältä ja voin siirtyä katselemaan kuvaa yhdellä klikkauksella. Pidetään peukkuja, että näkisimme aikanaan jollain pesällä myös jälkeläisiä.

        luontoyst.


      • Heikunkeikku
        O - Orvokki kirjoitti:

        60 -palstalla on lisää hyviä pönttökamera- ja videolinkkejä. Jos kiinnostaa, katso aloitus: Kiinnostaako luonto? nimimerkiltä Pesäkamerat. Parhaillaan kuuntelen omalla koneellani ääniä virolaiselta kotkanpesältä ja voin siirtyä katselemaan kuvaa yhdellä klikkauksella. Pidetään peukkuja, että näkisimme aikanaan jollain pesällä myös jälkeläisiä.

        Kiva juttu, kun laitoit vinkin 60 palstan videolinkeistä. Kiitos. Meinaan mennä katsomaan, mutta vähän myöhemmin. Tässä on nyt meikäläisen takapuoli Niin raskaalla "tuulella", että en millään meinaa saada ängettyä itseäni tästä koneen ääreltä pois. Pitäis lähteä kävelemään korjaamolle. En voi itselleni sanoa edes, että ulkona on niin huono sää, että oottelen jos se muuttuis. Vaasassa on nimittäin todella hieno ja aurinkoinen ilma. No, kohta, pian, oitis, otan itteäni niskasta kiinni ja pistän töppöstä töppösen eteen. :)


    • -sääsken
      • Kiitos Sulle

        Tuli mieleen kun kaksi romaania keskustelivat keskenään. Toinen näytti pesälle ja sanoi Hai luoto !


      • illansuussa
        Kiitos Sulle kirjoitti:

        Tuli mieleen kun kaksi romaania keskustelivat keskenään. Toinen näytti pesälle ja sanoi Hai luoto !

        näin ensimmäisen asukkaan. Kovin ahkerasti kunnosteli pesää, kanten uusia keppejä seinien varusteeksi. Mihin lienee lentänyt yöksi, ehkäpä eteläasunnolleen? Mistähän ne löytävät, ja hakevat puolison? Hailii happamii:))


      • illansuussa kirjoitti:

        näin ensimmäisen asukkaan. Kovin ahkerasti kunnosteli pesää, kanten uusia keppejä seinien varusteeksi. Mihin lienee lentänyt yöksi, ehkäpä eteläasunnolleen? Mistähän ne löytävät, ja hakevat puolison? Hailii happamii:))

        oli viime kesänä kolme poikasta. Yksi joutui kotkan kynsiin. Saaristomeren pesällä ei viime kesänä pesintä onnistunut. Tässä vielä linkki Viron pesäkameroille. Lehtopöllöllä on jo poikaset. http://www.eenet.ee/EENet/


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      141
      1478
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      115
      1225
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      1043
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      984
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      313
      871
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      833
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      722
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      676
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      658
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      644
    Aihe