Ongelma on se, että Firefox-selain pyytää joitain liitännäisiä, kun yritän toistaa videoita Ylen eläväarkistosta tai vaikka Youtubesta (YleAreenasta toimi, kun otin oletuksena MediaPlayerin käyttöön). Kun yritin asentaa liitännäisiä, niin joko niitä ei löytynyt, tai sitten niistä ei ollut hyötyä. Internet Explorerissa videoiden toisto toimii. Haluaisin kuitenkin käyttää Firefoxia etusijassa. Onko minun siis tyydyttävä Internetin selailussa IE-selaimeen, kun haluan toistaa videoita? Vai voiko ladata jonkun vieläkin varmemman ja toimivamman selaimen? Mikähän sellainen olisi?
Firefox ei toista videoita
2
726
Vastaukset
Videot näkyy nyt ja muutenkin Firefox näyttää toimivan kuin pitääkin, todella hyvä vinkki, en noista tiedostoista mitään ennen tiennyt.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek236700Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.274180- 333056
Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1712993- 101908
- 821754
- 1501624
- 1471622
- 121528
- 221480