tuli heitettyä tänään urheiluseuran saunalla. Veden läpö oli 5,5 astetta. Avantouimarien mielestä se oli lämmintä, minusta sopivan virkistävää.
Talviturkki
8
361
Vastaukset
Veljien vaimot ovat innokkaita avantouimareita, itse en ole innostunut. En yleensä mene alle 20 asteiseen veteen. Myös yksi veljistäni on kokeillut avantoon menemistä, hän kehui kokemusta nautittavaksi.
Se on. Nimittäin avantoon meno. Ja muutama minuutti sen jälkeen. Mutta kun sitten on nivelet kivuttomat edes pari päivää ja olo paranee, niin sen hetken kauheuden kestää. Viimeksi kävin viime sunnuntaina. Vuoksen vesi oli 0 astetta.
- sisse57
Hukkaemo kirjoitti:
Se on. Nimittäin avantoon meno. Ja muutama minuutti sen jälkeen. Mutta kun sitten on nivelet kivuttomat edes pari päivää ja olo paranee, niin sen hetken kauheuden kestää. Viimeksi kävin viime sunnuntaina. Vuoksen vesi oli 0 astetta.
Terve ! Heitänpä tähän vitsintapaisen : Emojääkarhu ja pentunsa tallustelivat jäällä. Pentu kysyi: "äiti, olenko minä oikeasti jää- karhu"? - No tietenkin sinä olet jääkarhu, sinä syöt kalaa ja sinulla on valkoinen turkki- mene avantoon siitä höpisemästä. Näki isäjääkarhun, nousi avannosta, tallusteli luokseen ja kysyi taas "isä, oletko sinä ihan varma että olen jääkarhu"? No tietenkin sinä olet jääkarhu; sinä syöt kalaa ja sinulla on valkoinen turkki - mutta miksi ihmeessä poikani sellaista kyselet? " No kun minulla on niin pirun kylmä " !!!
- 1943
ei minuakaan saa ainakaan toistaiseksi. Mutta jäättömänä aikana yritän uida. Yhtenä talvena lopetin lokakuussa, sitten jäät sulivat ja tammikuussa voi taas uida.
- 1943
Hukkaemo kirjoitti:
että minäkin menen jopa avantoon, jos nivelkipuja alkaa ilmaantua. Polvi on vähän oireillut, kun pääsiäisenä lievästi loukkasin. Eilinen kylpy ei ainakaan pahemmaksi tehnyt.
- 1943
sisse57 kirjoitti:
Terve ! Heitänpä tähän vitsintapaisen : Emojääkarhu ja pentunsa tallustelivat jäällä. Pentu kysyi: "äiti, olenko minä oikeasti jää- karhu"? - No tietenkin sinä olet jääkarhu, sinä syöt kalaa ja sinulla on valkoinen turkki- mene avantoon siitä höpisemästä. Näki isäjääkarhun, nousi avannosta, tallusteli luokseen ja kysyi taas "isä, oletko sinä ihan varma että olen jääkarhu"? No tietenkin sinä olet jääkarhu; sinä syöt kalaa ja sinulla on valkoinen turkki - mutta miksi ihmeessä poikani sellaista kyselet? " No kun minulla on niin pirun kylmä " !!!
kutsuvat lapseni minua joskus, vaikka en ulkoisilta raameiltani ihan niin massiivinen ole. Taitaa vielä kulua aikaa ennenkuin meidän avannoillamme alkaa jääkarhuja näkyä, silloin pysyn visusti poissa.
- talviturkit
Eipä tarvinnut montakaan kertaa.
- 1943
naapurikaupungista sisareni luota, katseeni osui tangossa riippuviin talvivaatteisiin. Pitäisi tuulettaa ja panna säilöön. Oikeaa turkkiani olen viimeksi pitänyt apen hautajaisissa 1996. Voisi asettaa itselleen tavoitteen: laihdu, että turkki istuu paremmin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kansalla on oikeus tietää miksi persut pettävät
Koko kulunut hallituskausi on kysytty persuilta, minkä vuoksi he ovat pettäneet käytännössä jokaisen vaalilupauksen, ain34710177Kunnissa - siis myös kaupungeissa - viihtyvät ovat kommunisteja
Nehän ovat osa yhteiskunnan tuottamia instansseja, joista on vain haittaa veronmaksajille ja yrittäjlle, kuten ollaan ve112912Ammattiliitto 900 euroa/vuosi - Työttömyyskassa 72 euroa/vuosi
Ammattiliitosta eroamalla voi säästää jopa 800 euroa vuodessa. Mitä enemmän tienaat, sitä enemmän maksat liitolle. Esim2852296Kansalla on oikeus tietää mikä on SDP:n talousohjelma jolla maan talous
saadaan nousuun? Miksi puolue piilottelee sitä, vai eikö sitä ole? Tähän asti olemme vaan saaneet kuulla hallituksen ha1222076Järkevä ehdotus: reilun 8 miljardin euron veronkorotukset
Nykyinen hallitus on päästänyt valtion tulopuolen rappeutumaan, vaikka varallisuutta on Suomessa enemmän kuin koskaan. U351857SDP todellisuudessa pahin pettäjä koskaan - se syyllistyi valtiopetokseen 1918
kun aloittivat kapinan maan laillista valtiojärjestystä vastaan. Punaiset saivat tukea Neuvosto-Venäjän bolsevikeilta,1001649Iski taas katumus kun en jutellut sun kanssa
Silloin kun halusit. Mutta en enää voi sille mitään, en saa muutettua sitä hetkeä..1411613- 1461541
Miksi vasemmisto ei vastusta ulkomaisen halpatyövoiman maahantuontia
joka heikentää suomalaisten duunarien työmarkkina-asemaa ja rasittaa Suomen julkista taloutta? Vasemmistolla ideologin701375Kyriake=Kirkko
Kirkko, Kyriake Kirkko-sana tulee kreikankielen sanasta Kyriake=Herran omat, Kristuksen omaksi kastettujen suuri joukko931046