Talviturkki

1943

tuli heitettyä tänään urheiluseuran saunalla. Veden läpö oli 5,5 astetta. Avantouimarien mielestä se oli lämmintä, minusta sopivan virkistävää.

8

371

Vastaukset 8

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Veljien vaimot ovat innokkaita avantouimareita, itse en ole innostunut. En yleensä mene alle 20 asteiseen veteen. Myös yksi veljistäni on kokeillut avantoon menemistä, hän kehui kokemusta nautittavaksi.

• Se on. Nimittäin avantoon meno. Ja muutama minuutti sen jälkeen. Mutta kun sitten on nivelet kivuttomat edes pari päivää ja olo paranee, niin sen hetken kauheuden kestää. Viimeksi kävin viime sunnuntaina. Vuoksen vesi oli 0 astetta.

• sisse57
        Hukkaemo kirjoitti:

Se on. Nimittäin avantoon meno. Ja muutama minuutti sen jälkeen. Mutta kun sitten on nivelet kivuttomat edes pari päivää ja olo paranee, niin sen hetken kauheuden kestää. Viimeksi kävin viime sunnuntaina. Vuoksen vesi oli 0 astetta.

Terve ! Heitänpä tähän vitsintapaisen : Emojääkarhu ja pentunsa tallustelivat jäällä. Pentu kysyi: "äiti, olenko minä oikeasti jää- karhu"? - No tietenkin sinä olet jääkarhu, sinä syöt kalaa ja sinulla on valkoinen turkki- mene avantoon siitä höpisemästä. Näki isäjääkarhun, nousi avannosta, tallusteli luokseen ja kysyi taas "isä, oletko sinä ihan varma että olen jääkarhu"? No tietenkin sinä olet jääkarhu; sinä syöt kalaa ja sinulla on valkoinen turkki - mutta miksi ihmeessä poikani sellaista kyselet? " No kun minulla on niin pirun kylmä " !!!

• 1943

ei minuakaan saa ainakaan toistaiseksi. Mutta jäättömänä aikana yritän uida. Yhtenä talvena lopetin lokakuussa, sitten jäät sulivat ja tammikuussa voi taas uida.

• 1943
        Hukkaemo kirjoitti:

Se on. Nimittäin avantoon meno. Ja muutama minuutti sen jälkeen. Mutta kun sitten on nivelet kivuttomat edes pari päivää ja olo paranee, niin sen hetken kauheuden kestää. Viimeksi kävin viime sunnuntaina. Vuoksen vesi oli 0 astetta.

että minäkin menen jopa avantoon, jos nivelkipuja alkaa ilmaantua. Polvi on vähän oireillut, kun pääsiäisenä lievästi loukkasin. Eilinen kylpy ei ainakaan pahemmaksi tehnyt.

• 1943
        sisse57 kirjoitti:

Terve ! Heitänpä tähän vitsintapaisen : Emojääkarhu ja pentunsa tallustelivat jäällä. Pentu kysyi: "äiti, olenko minä oikeasti jää- karhu"? - No tietenkin sinä olet jääkarhu, sinä syöt kalaa ja sinulla on valkoinen turkki- mene avantoon siitä höpisemästä. Näki isäjääkarhun, nousi avannosta, tallusteli luokseen ja kysyi taas "isä, oletko sinä ihan varma että olen jääkarhu"? No tietenkin sinä olet jääkarhu; sinä syöt kalaa ja sinulla on valkoinen turkki - mutta miksi ihmeessä poikani sellaista kyselet? " No kun minulla on niin pirun kylmä " !!!

kutsuvat lapseni minua joskus, vaikka en ulkoisilta raameiltani ihan niin massiivinen ole. Taitaa vielä kulua aikaa ennenkuin meidän avannoillamme alkaa jääkarhuja näkyä, silloin pysyn visusti poissa.

• talviturkit

Eipä tarvinnut montakaan kertaa.

• 1943

naapurikaupungista sisareni luota, katseeni osui tangossa riippuviin talvivaatteisiin. Pitäisi tuulettaa ja panna säilöön. Oikeaa turkkiani olen viimeksi pitänyt apen hautajaisissa 1996. Voisi asettaa itselleen tavoitteen: laihdu, että turkki istuu paremmin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä tästä teki

Lopulta niin vaikeaa?
      Ikävä
      109
      1027
    2. Nainen, minkä tiedon juuri nyt haluaisit

tietää hänestä, miehestä?
      Ikävä
      74
      935
    3. Mitä vikoja

kaivatussasi on?
      Ikävä
      59
      871
    4. Meistä puhutaan

Meistä varmaan puhutaan ja huhutaan. Luulen niin. Ei kiva juttu. Ja ystävät on minusta huolissaan. Yritän tehdä kaikkeni
      Ikävä
      57
      797
    5. 52
      754
    6. Uunimakkara koululaisten suosikki

https://www.is.fi/ruokala/ajankohtaista/art-2000012228523.html on tärkeää että oppilaat syövät hyvin, muuten ei jaksa p
      Maailman menoa
      274
      710
    7. Mitä mieltä miehet ovat 40-50v naisista?

Rehellisesti. Mitä ajattelet kun naiselle tulee ikäää
      Ikävä
      104
      623
    8. Ihmettelen vieläkin miten pitkäksi aikaa

Loukkaannuit mies. Taidat olla pitkävihainen.🫤
      Ikävä
      69
      566
    9. Noniin myönnetään

Rakastan aivan kauheasti ❤️
      Ikävä
      17
      552
    10. Rönttä-Volvo

Onko muut panneet merkille kylällä rallikuskia larppaavan nuoren miehen ja allaan mustan V70 Volvon? Ajaa kuin heikkopäi
      Haapavesi
      17
      537
    Aihe