tuli heitettyä tänään urheiluseuran saunalla. Veden läpö oli 5,5 astetta. Avantouimarien mielestä se oli lämmintä, minusta sopivan virkistävää.
Talviturkki
8
338
Vastaukset
Veljien vaimot ovat innokkaita avantouimareita, itse en ole innostunut. En yleensä mene alle 20 asteiseen veteen. Myös yksi veljistäni on kokeillut avantoon menemistä, hän kehui kokemusta nautittavaksi.
Se on. Nimittäin avantoon meno. Ja muutama minuutti sen jälkeen. Mutta kun sitten on nivelet kivuttomat edes pari päivää ja olo paranee, niin sen hetken kauheuden kestää. Viimeksi kävin viime sunnuntaina. Vuoksen vesi oli 0 astetta.
- sisse57
Hukkaemo kirjoitti:
Se on. Nimittäin avantoon meno. Ja muutama minuutti sen jälkeen. Mutta kun sitten on nivelet kivuttomat edes pari päivää ja olo paranee, niin sen hetken kauheuden kestää. Viimeksi kävin viime sunnuntaina. Vuoksen vesi oli 0 astetta.
Terve ! Heitänpä tähän vitsintapaisen : Emojääkarhu ja pentunsa tallustelivat jäällä. Pentu kysyi: "äiti, olenko minä oikeasti jää- karhu"? - No tietenkin sinä olet jääkarhu, sinä syöt kalaa ja sinulla on valkoinen turkki- mene avantoon siitä höpisemästä. Näki isäjääkarhun, nousi avannosta, tallusteli luokseen ja kysyi taas "isä, oletko sinä ihan varma että olen jääkarhu"? No tietenkin sinä olet jääkarhu; sinä syöt kalaa ja sinulla on valkoinen turkki - mutta miksi ihmeessä poikani sellaista kyselet? " No kun minulla on niin pirun kylmä " !!!
- 1943
ei minuakaan saa ainakaan toistaiseksi. Mutta jäättömänä aikana yritän uida. Yhtenä talvena lopetin lokakuussa, sitten jäät sulivat ja tammikuussa voi taas uida.
- 1943
Hukkaemo kirjoitti:
että minäkin menen jopa avantoon, jos nivelkipuja alkaa ilmaantua. Polvi on vähän oireillut, kun pääsiäisenä lievästi loukkasin. Eilinen kylpy ei ainakaan pahemmaksi tehnyt.
- 1943
sisse57 kirjoitti:
Terve ! Heitänpä tähän vitsintapaisen : Emojääkarhu ja pentunsa tallustelivat jäällä. Pentu kysyi: "äiti, olenko minä oikeasti jää- karhu"? - No tietenkin sinä olet jääkarhu, sinä syöt kalaa ja sinulla on valkoinen turkki- mene avantoon siitä höpisemästä. Näki isäjääkarhun, nousi avannosta, tallusteli luokseen ja kysyi taas "isä, oletko sinä ihan varma että olen jääkarhu"? No tietenkin sinä olet jääkarhu; sinä syöt kalaa ja sinulla on valkoinen turkki - mutta miksi ihmeessä poikani sellaista kyselet? " No kun minulla on niin pirun kylmä " !!!
kutsuvat lapseni minua joskus, vaikka en ulkoisilta raameiltani ihan niin massiivinen ole. Taitaa vielä kulua aikaa ennenkuin meidän avannoillamme alkaa jääkarhuja näkyä, silloin pysyn visusti poissa.
- talviturkit
Eipä tarvinnut montakaan kertaa.
- 1943
naapurikaupungista sisareni luota, katseeni osui tangossa riippuviin talvivaatteisiin. Pitäisi tuulettaa ja panna säilöön. Oikeaa turkkiani olen viimeksi pitänyt apen hautajaisissa 1996. Voisi asettaa itselleen tavoitteen: laihdu, että turkki istuu paremmin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä yhteistä on sulla ja kaivatulla?
Onko teillä samantyyppinen olemus tai luonne? Vai muistuttaako vartalonne toisiaan? Tai kasvot? Entä pukeutuminen? Onko991546Kerran oltiin mekin kahdestaan
Saanko sanoa, että minua kyllä vähän huvitti jälkeenpäin? Olit kuin vapiseva jänis ketun vieressä valmis loikkimaan paik131236- 2321226
Persut yritti estää somalinaista väittelemästä lääketieteen tohtoriksi
Yrittivät saada hänet lähihoitajakouluun, vaikka pärjäsi hyvin koulussa. Nyt hän on yliopistossa väitellyt lääketieteen2671098Oikeasti, voitais mennä kahville
ja jutella niin kuin normi-ihmiset. Kyllä toivon sitä. En pelkää kohdata enkä istua sun kanssa samassa pöydässä. Miten o81999- 141990
Jos nainen harrastaa seksiä
Useiden kanssa, miten se eroaa miesten mielestä siitä, jos miehellä on ollut useita s kumppaneita? Oletan että kaikki mi179983Pihlaja-puulle
Illat on mulle pahimpia. En tiiä miks se olis vaan parasta yöstä toiseen nukkua sun kanssa ja herätä sun kasvoihin. Jos15979Yritin keväällä unohtaa sinut nainen
mutta siinä kävi niin, että ikävä tuli korkoineen takaisin. Niin että mikä taikavoima sinulla on minuun, sitä joutuu mie33832- 74829