Jos kaikki toiveesi toteutuvat... vaikkapa nyt?
Millainen ihminen olisit?
22
841
Vastaukset
- viivatiina
hoikka.
siivet selässä, vai oliko se kantapäissä.. :)
- halipupu
onnellinen, tasapainoinen, viisaskin ja nätti kuin mikä.
- tankavaara
ei kauneus, vaan kuiskaus... jos sitäkään
- koska ei
olisi mitään, mitä voisi kaivata, toivoa, haluta. Jos näennäisestä täydellisyydestä huolimatta kaikki ei olisikaan hyvin. Kun on toiveita, voi kuvitella kaiken vielä muuttuvan paremmaksi.
- enkä vilkaisisi
nettipalstoille sivusilmälläkään. Astelisin sänkyyn, jossa odottaisi mies jota rakastaisin kuin hullu puuroa.
- huolisi...
enkä vilkaisisi kirjoitti:
nettipalstoille sivusilmälläkään. Astelisin sänkyyn, jossa odottaisi mies jota rakastaisin kuin hullu puuroa.
Joku raja pitää olla ;)
- säksättävät
huolisi... kirjoitti:
Joku raja pitää olla ;)
kuin niittokone...
- Heikunkeikku
...puutu, kuin yks asia ja jos se, vaikkapa nyt, mulla olis, niin ihmisenä olisin samanmoinen, mutta varmaankin kehräisin ja onnessani pyöriskelisin. Onnesta Mutaisena. :) Ei nyt muuta tuu mieleen.
- henri|
tai olenhan minä reilu, ja mukava.
- ja reilu,
ei horju, ei heilu. Jämäkkä kaveri olet!
- hande
(tämän pohjana on pariisin matka 1984) Tehdä toisin Joensuussa. Työntäisin ihmisille lompakkoja taskuihin. Maksaisin kaikille saapuville 3 olutta, josta viimeisimille 10 dollaria paukuista. Veisin matkalle, ikkunoiden luokse, jossa naiset pukeutuvat välittömästi. Suppuun laittavat. Heikki Turusesta tulee raittiusmies. Heikki on paras ystäväni.
- olisin kakskymppinen.
ja tekisin kaiken uudestaan. Miten sinä tankavaara?
- RosaLiiin
yksinäinen, kaipaava, ikävöivä... Hupakkona tosin tiedän, heti viimeisen toiveeni toteuduttua, uusi kaipaus jo mieleni valtaisi.
toivoisin, että se kirjoitettaisiin isolla alkukirjaimella,Ihminen!
- minä vain
jaa´a samanlainen varmaan kuin nyt, paitsi olo olisi onnellinen...........
kaikin puolin, mitä muuta sitä voi toivoa. Terveys ennen kaikkea mammonaa.
- Meriläinen
toiveeni elämässäni ovat toteutuneet ja siitä olen oppinut olemaan varovainen toiveissani. Koska kaikki voi toteutua mutta eläminen siinä elämässä voikin yllättäen olla vaikeaa.
- Taiga*
aika onnellinen. Saisin toteuttaa suuren unelmani,joka nykyisisn on mahdotonta...
- mahdoton yhtälö ;)
suruineen,murheineen,huolineen,iloineen, unelmineen..., ehkä tieto ja oppiminen, sen kautta mahdollinen aivokapasiteettini avartaminen ja ymmärrys? Ja teille, ettei totuus unohdu :)) http://www.youtube.com/watch?v=28sRyiFOjZg
- hande
mahdoton yhtälö ;) kirjoitti:
suruineen,murheineen,huolineen,iloineen, unelmineen..., ehkä tieto ja oppiminen, sen kautta mahdollinen aivokapasiteettini avartaminen ja ymmärrys? Ja teille, ettei totuus unohdu :)) http://www.youtube.com/watch?v=28sRyiFOjZg
Tuo nimi etenkin kiihotti. Terässelkä. Vai mikä se oli. Ennen,keskiajalla, nimettiin ihmiset monasti ulkoisten piirteiden mukaan. Isohattu,kolvinenä,maaton,reissumies,vaeltaja. Kas niin syntivät Aatelisnimet...
- tankavaara
kuin yksi silmä hölmöydessänikin min' olen vain
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas2181481- 961296
Ikävöin sua
Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan41138Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?
Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle171126Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?
Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?9948Minä täällä vaan
Ukko jota oot joutunu joskus sietämään työnpuolesta. Toivottelen kauniita unia💛86920Jos haluat jatkaa tutustumista
Pyydä mut suoraan kunnon treffeille. En lähde mihinkään epämääräiseen viestittelyyn enää.66885- 32860
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest38806Oho! Esko Eerikäinen joutuu palaamaan "kalakukkokaupunkiin" - Tämä syy ei jätä kylmäksi!
Esko Eerikäinen on kyllä monessa mukana ja uskaltaa heittäytyä. Hatun nosto siitä! Eerikäinen palasi “kalakukkokaupunkii54805