Jos kaikki toiveesi toteutuvat... vaikkapa nyt?
Millainen ihminen olisit?
22
843
Vastaukset
- viivatiina
hoikka.
siivet selässä, vai oliko se kantapäissä.. :)
- halipupu
onnellinen, tasapainoinen, viisaskin ja nätti kuin mikä.
- tankavaara
ei kauneus, vaan kuiskaus... jos sitäkään
- koska ei
olisi mitään, mitä voisi kaivata, toivoa, haluta. Jos näennäisestä täydellisyydestä huolimatta kaikki ei olisikaan hyvin. Kun on toiveita, voi kuvitella kaiken vielä muuttuvan paremmaksi.
- enkä vilkaisisi
nettipalstoille sivusilmälläkään. Astelisin sänkyyn, jossa odottaisi mies jota rakastaisin kuin hullu puuroa.
- huolisi...
enkä vilkaisisi kirjoitti:
nettipalstoille sivusilmälläkään. Astelisin sänkyyn, jossa odottaisi mies jota rakastaisin kuin hullu puuroa.
Joku raja pitää olla ;)
- säksättävät
huolisi... kirjoitti:
Joku raja pitää olla ;)
kuin niittokone...
- Heikunkeikku
...puutu, kuin yks asia ja jos se, vaikkapa nyt, mulla olis, niin ihmisenä olisin samanmoinen, mutta varmaankin kehräisin ja onnessani pyöriskelisin. Onnesta Mutaisena. :) Ei nyt muuta tuu mieleen.
- henri|
tai olenhan minä reilu, ja mukava.
- ja reilu,
ei horju, ei heilu. Jämäkkä kaveri olet!
- hande
(tämän pohjana on pariisin matka 1984) Tehdä toisin Joensuussa. Työntäisin ihmisille lompakkoja taskuihin. Maksaisin kaikille saapuville 3 olutta, josta viimeisimille 10 dollaria paukuista. Veisin matkalle, ikkunoiden luokse, jossa naiset pukeutuvat välittömästi. Suppuun laittavat. Heikki Turusesta tulee raittiusmies. Heikki on paras ystäväni.
- olisin kakskymppinen.
ja tekisin kaiken uudestaan. Miten sinä tankavaara?
- RosaLiiin
yksinäinen, kaipaava, ikävöivä... Hupakkona tosin tiedän, heti viimeisen toiveeni toteuduttua, uusi kaipaus jo mieleni valtaisi.
toivoisin, että se kirjoitettaisiin isolla alkukirjaimella,Ihminen!
- minä vain
jaa´a samanlainen varmaan kuin nyt, paitsi olo olisi onnellinen...........
kaikin puolin, mitä muuta sitä voi toivoa. Terveys ennen kaikkea mammonaa.
- Meriläinen
toiveeni elämässäni ovat toteutuneet ja siitä olen oppinut olemaan varovainen toiveissani. Koska kaikki voi toteutua mutta eläminen siinä elämässä voikin yllättäen olla vaikeaa.
- Taiga*
aika onnellinen. Saisin toteuttaa suuren unelmani,joka nykyisisn on mahdotonta...
- mahdoton yhtälö ;)
suruineen,murheineen,huolineen,iloineen, unelmineen..., ehkä tieto ja oppiminen, sen kautta mahdollinen aivokapasiteettini avartaminen ja ymmärrys? Ja teille, ettei totuus unohdu :)) http://www.youtube.com/watch?v=28sRyiFOjZg
- hande
mahdoton yhtälö ;) kirjoitti:
suruineen,murheineen,huolineen,iloineen, unelmineen..., ehkä tieto ja oppiminen, sen kautta mahdollinen aivokapasiteettini avartaminen ja ymmärrys? Ja teille, ettei totuus unohdu :)) http://www.youtube.com/watch?v=28sRyiFOjZg
Tuo nimi etenkin kiihotti. Terässelkä. Vai mikä se oli. Ennen,keskiajalla, nimettiin ihmiset monasti ulkoisten piirteiden mukaan. Isohattu,kolvinenä,maaton,reissumies,vaeltaja. Kas niin syntivät Aatelisnimet...
- tankavaara
kuin yksi silmä hölmöydessänikin min' olen vain
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP on vastuunkantaja, ja siksi suosituin kansan keskuudessa
Kiusaamiseenkin SDP puuttuu heti sellaisen tultua ilmi. Esimerkiksi persut lakaisevat nämä maton alle ja pahentavat site2016639Punavihreät puolueet haluavat Suomeen satoja tuhansia kehitysmaalaisia
SDP, vihreät ja vassarit haluavat nostaa esim. pakolaiskiintiötä todella paljon. Orpon hallituksen aikana maahanmuutto1075527Nyt tuli Suomen somaleista todella ikävää faktaa
sillä osa somalivanhemmista lähettää lapsiaan kotimaahansa kurinpitolaitoksiin, joissa heitä pahoinpidellään. Illan MOT2843554Häirintäkohun keskellä olevalta kansanedustajalta Jani Kokolta (sd) rajua tekstiä somessa.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011772322.html Ajaakohan tämä SDP:n kansanedustaja Jani Kokko oikein täysillä valoi1283498Kähmijä puolueen kannatus romahtamassa
Erityisesti naiset ovat suuttuneet SDP:lle kertoo asiantuntijat1232524Kommentti: oikeuslaitos korvattava SDP:n johdolla
Näkisin että Suomessa tuomiovalta pitäisi olla demareiden johtoportaalla. Koska porvarimedia säestettynä persujen kirku42170Sinä et halunnut sitoutua
Samalla tavalla kyin minä ja koen vihdoinkin että se on ihan ok. Sitoutuminen merkitsi meille erilaisia asioita, eikä ne191986Läppärit kahviloissa
Aika omituista nykyään, että mennään ”trendikkäästi” tekemään lämppärillä töitä kahviloihin ja viedään moneksi tunniksi571968Persut pettävät ja valehtelevat aina
Petoksistahan jää kiinni kuten olemme persujen kannatusromahduksesta nähneet, mutta siitä huolimatta persut jatkavat val631793- 1041508