Keskimääräistä parempi autonajaja

HTZA

tähän ei saa vastata, minä vastailen tähän itse. Bemarit ei minulle pärjää, minulla on Opel. Ja Opelissa on parempi alusta. Bemarikuskit ajavat ojaan, koska he kuvittelevat osaavansa ajaa autoa. Minä käyn myös nopean ajon ajokoulutuksessa kaksi kertaa vuodessa. Minä en pidä tyttöjä kainalossa kun ajan, vaikka kuinka ne siihen pyrkivät. Ja en aina pääse heidän kainaloonsa vaikka kuinka pyrin. Se ei haittaa, kaduilla kiitävä, hyvin hallittu, autoni on pääasia. Audit ja Mersut ovat, lällyjä, pappa-autoja. Naiset pitäisi poistaa liikenteestä. Ei ole naurettavampaa näkyä kuin huivikaulainen blondi jossain sporttiaudissa.

44

2867

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • verditti

Tuskinpa olen oikea henkilö allekirjoittamaa kahta viimeistä lausettasi. Allekirjoitan kuitenkin.

• HTZA

olen pitänyt sinua fiksuna. Ja niin taaskin.

• verditti
        HTZA kirjoitti:

olen pitänyt sinua fiksuna. Ja niin taaskin.

Saataispa handekin mukaan, kehaisemaan lahjojaan. Luulenpa saavamme kolmistaan kehuskella taitojamme.

• HTZA
        verditti kirjoitti:

Saataispa handekin mukaan, kehaisemaan lahjojaan. Luulenpa saavamme kolmistaan kehuskella taitojamme.

osa aloituksen ideasta oli lytätä "yksinpuhuja-hande". :) Noh, hienovaraisesti. Eihän siinä vanhuksessa paljon vikaa ole. Vähän vain. Kunhan terassit aukeavat ja ilmat lämpiävät, kutsun sen terassille ja laitan sen juomaan kaksi, puolen litran, tuoppia viidessä sekunnissa. Oppiipahan sitten matkimaan kunnolla. :)

• Joten

Minullakin on Opel.Vaikka en merkeistä mitään ymmärräkkään. Se on vaan Auto. Ja olen huivikaulainen nyk.harmaablondi. En pidä poikia kainalossa enkä käy nopean ajon koulutuksessa, mutta ajan liian kovaa. Tänä aamuna ajaessani(ohituskaistalla)moottoritiellä yli 120km/h takanani oleva ohitti oikealta ja näytti keskisormea tai jotakin. Miehet pitäisi poistaa liikenteestä. Olitko Sinä se keskisormea näyttävä? Tätä ei saa kommentoida, minä kommentoin tarvittaessa tähän itse.

• HTZA

ja näytä sormea. Lupaan että pysyn puskurissasi, kotiisi asti. Minä en sormea näytä, liian ohkaiset ja kapeat ovat. Minä vedän syvään henkeä.

• verditti

Kenties vilkutin sinulle. Tyypillisenä naisautoilijana suhtauduit väheksyvästi miehen varoittavaan heristelyyn. Lähtiessäsi aamulla Vaasanpuistikosta et kenties huomannut vexlailun seurauksena takapuskuriisi tarttunutta miniä. Tämä tälläinen uutisoitiin jo vuosikymmeniä sitten. Olen huolissani lisääntyvän naisautoilun vuoksi.

• Oikein Autoilija

sinä jurrutit sillä vasemmalla kaistalla, jos oikea oli vapaana. Liikennesäännöt käskee ajamaan oikean puoleisinta vapaata kaistaa! Hyvä että selvisit sormea katsomalla. Minä oisin pökkässyt!

• 130-140/h
        HTZA kirjoitti:

ja näytä sormea. Lupaan että pysyn puskurissasi, kotiisi asti. Minä en sormea näytä, liian ohkaiset ja kapeat ovat. Minä vedän syvään henkeä.

Pysytkö?

• HTZA
        130-140/h kirjoitti:

Pysytkö?

mittarissa joka vuosi ja kahteen kertaankin, koulutuksessa, talvella ja kesällä. Koulutus on hyvä asia. Ouninpohjan pikataipaleella (soraa) olen ajanut 180. Ehikissä 160

• h-Armoitettu kesänaapuri :)
        HTZA kirjoitti:

mittarissa joka vuosi ja kahteen kertaankin, koulutuksessa, talvella ja kesällä. Koulutus on hyvä asia. Ouninpohjan pikataipaleella (soraa) olen ajanut 180. Ehikissä 160

Ukot käyneet seurailemassa,jos satuttu olemaan maalla.

• HTZA
        h-Armoitettu kesänaapuri :) kirjoitti:

Ukot käyneet seurailemassa,jos satuttu olemaan maalla.

ja ajanut, vuosikymmeniä.

• h-Armoitettu
        Oikein Autoilija kirjoitti:

sinä jurrutit sillä vasemmalla kaistalla, jos oikea oli vapaana. Liikennesäännöt käskee ajamaan oikean puoleisinta vapaata kaistaa! Hyvä että selvisit sormea katsomalla. Minä oisin pökkässyt!

Olin aikeissa vaihtaa kaistaa jotta ne "paska jätkät" mun takaa pääsis ohi.

• Heikunkeikku
        h-Armoitettu kirjoitti:

Olin aikeissa vaihtaa kaistaa jotta ne "paska jätkät" mun takaa pääsis ohi.

*Heikunkeikku vain taustalla naureskelee, haluamatta osallistua keskusteluun :) "paska jätkät" veti naaman virneeseen.*

• kaikki tyyni

Niin kauan kun te napanöyhdät tuherratte pikkuautojenne kanssa,olette polvihousupoikia. Kun olette ohjastaneet neliveto traktoria,huomaatte mikä on "äijä meininkiä" ja mikä puuhastelua.

• Meriläinen

on laatikko jossa on neljä pyörää. Minä kuljen sellaisella laatikolla johon mahtuu ihmisiä monta kymmentä, jossain niitä kaksikerroksisiakin on. Vauhti on sellainen kun kuski päättää. Usein mieluummin se hitain koska siinä näkee maaseutua silloin kun Stadiin tulee. Sisaren kanssa sellaisella laatikolla mentiin viime kesänä hissunkissun lappiin ja tultiin poiskin. Käytännöllinen kapine toisinaan.

• HTZA

että on fiksuja tyttölapsia. Ainakin jokunen.

• sitten,
        HTZA kirjoitti:

kun ei ole yleisiä kulkuneuvoja maaseudulla ja sukuloimaan pitäis päästä kesälomalla? On tosityyristä ajella taksilla kymmeniä kilometrejä. Kyllä silloin on Toyota tarpeen ja kulkeekin riittävästi. Edellistä kokeilin kerran kunnolla n. 175 näytti.

• ent.tehtaantyttö
        HTZA kirjoitti:

tyttöystävääsi. Katso, tyttöystäväsi suuttuu muuten;)))))) Et voi pitää montaa tyttöystävää yhdellä kertaa...soo, soo, Hatsa! Oletkos neuvotellut tästä asiasta tyttöystäväsi kanssa?? Etpä ole tainut...ai...ai...ai..tuhma poika;)))) t.friidu

• provoiltu :) Olen mieki, omasta mielestäni, hyvä autoilija..Opelilla ajan.

• Heikunkeikku

...hyvä juttu, jos käyt pari kertaa vuodessa koulutuksessa. Kyllä sen itse vaistoaa, jos on tarvetta lisäkoulutukseen. Itsesuojeluvaisto on hyvä "keksintö". :) Minua ärsyttää suuresti ihmiset, jotka ajelevat "issekseen", kuin olisivat täydellisesti ypösen yksin liikenteessä. He eivät vilkaisekaan peileihin. Esimerkiksi eniten nyppii semmoset, jotka ajavat risteykseen vihreällä ja takana tulee pitkä rivi autoja, niin he kääntyvät niin, Niin, NIIN, N I I N hitaasti (heillä on ilmeisesti virkkuu kouras), että valo ehtii jo vaihtumaan ja takanaolijat saavat jäädä siihen töröttämään ja odottamaan uutta vihreää. Myös tympii, jos olisi tilaa ryhmittäytyä lähemmäs keskiviivaa (kääntyessään vasemmalle, esim. jollekin sivutielle, niin jäävät odottamaan vastaantulijoiden menoa KESKELLE tietä. Ja kaikkien muidenkin pitää jäädä siihen paikoilleen odottamaan. Mitäs sujuvuutta se semmonen on. Autolla on mukava ajella. Musiikin soidessa taustalla. Varsinkin kesällä, kun voi kattoikkunan liu-uttaa auki, niin voi leikkiä sekunda-avoautoilijaa :) Tukka hulmuten ja vain taivas kattona. Saatan ex tempore lähteä ajelemaan vähän kauemmaksikin. Talvella, liukkaalla kelillä ja pimeässä on tosi tympeetä ajella. Pitkiä matkoja yritän välttää.

• h-Armoitettu

oli rättikattositikka,se oli iiihanaa kun hiukset(silloin tummat/ruskeat)hulmusi ja elämä oli laiffia!

• verditti

Varmastikin HTZA pyrkii naisten suorittaman autoilun kieltämiseen. Eikähän siinä mitään salattavaa. Tämä voiko/eikö jahkailu poistaisi ruuhkat "suurten" kaupunkien liikenteestä. Ajakoot ketkä osaa! Arvuutteluun hukattu aika on suoranaista tuhlausta. Nainen, kun epävarmuudessasi käännät pääsi minua kohti, minä nyökkään piruuttani seuraavalla kerralla. Ja rytisee.

• h-Armoitettu

Olin huomaavinani nyökyttelyäsi, mutta en lennä tohon lankaan. Sitäpaitsi olin jo kaupungin ulkopuolella moottoritiellä.

• meillä teikäläisiä kutsutaan!;) Meikällä löppi toimii testikuskina ja jos ei huomenna ala saamaan säätöjä=vauhtia kohdalleen, niin vaihdan hiekkatestaajaksi Sordon. Kyllä näin on marjat. Ja mitä tuli nuorena tehtyä autoilun saralla en malta olla kehunmatta, että VOITIN erään kisan ja sellainen kohtuu rallikuski, kuin Kyösti Lehtonen tuli toiseksi. Mikä parasta, Markku Alenin Fiatin Mirafiodin suomen tallipäällikkö kävi kyselemässä, mikäs tämä tällainen miehenalku on joka tulee, näkee, ja voittaa!:))) Laitappa reilusti rimaa korkeammalle, että minäkin voin ottaa osaa keskusteluun!:)

• Köpi lehtosen niputin molskilla, vai jossain, mutta tässä autokisassa Kyösti oli tietysti Hämäläinen!;Sori huolimattomuuteni! Mut muuten faktajuttu,niinko aina!

• viivi-amaldiina

kuules, miten sinä voit jäädä vain tuolle tasolle, keskimääräistä hiukan parempi. Arvaa, me naiset olemme siellä kärki päässä, paljon yli keskimääräisen. Olemme huomaavaisia liikenteessä ja olemme huomattavissa, se naisen kauneus ja rauhallisuus liikenteen hälinässä, emme hötkyile valoissa kerkeänkö nyt just noista vihreistä. Kun punainen palaa liikennevaloissa, soljumme hiljaa kohti valoja, aikomuksena pitää auto koko ajan liikkeessä, ja näin syttyy vihreä, taas säästettiin polttoainetta, voimme jatkaa matkaamme pysätymättä valoihin. Olin äsken kaupungilla asuntoautolla, ei koskaan mun tarvitse nais-autoijan taitoa moittia, mutta entä ne kiukkuiset vanhat ukonkääkät, meen, en meen, en sittenkään.......arvaa ottaako mies kuskit pattiin tuolla kaupunkiajossa....ottaa. Mutta aurinko se kuitenki paistelee. Jooh...

• h.ö.h

henkitä paperipussiin ja sassiin, hitaasti vähintään kymmenen minuuttia. Ehkäpä heräät noista 'unelmistasi' reaaliaikaan ja lopetat uhosi.

• olet aivan

normaali autoilija. Normaali autoilija tuntuu kuvittelevan itsensä muita paremmaksi kuskiksi, jolle ei koskaan voi sattua vahinkoa. Näitä normaaleja autoilijoita tapaa liikenteessä jatkuvasti. Yksi suurimpia normaaliautoilijan virheitä on väärä (liian suuri) tilannenopeus. Itse ikäni "moottoriurheilua" harrastaneena väitän hanskaavani autoa normaaliautoilijaa paremmin, silti liikenteessä olen näiden normaaliautoiljoiden tiellä. Ajonopeuden valinnassa kun ei ole kyse vain tiellä pysymisestä kuten normaaliautoilija tuntuu kuvittelevan. Jaa että ooppeli. Erehdyin ostamaan kakkosautoksi vanhan ooppelin. On se melkonen "traktori" kun on tottunut mukavalla pösöllä ajelemaan. Eikä tahdo noin vanhempana säilyä kuten pösö, joka ei edes ruostu. P.S. Lisää vaan naisia auton rattiin. Naiset tuntuvat miehiä useammin tunnistavan ja huomioivan riskit.

• henri|

on, ESP ajonvakausjärjestelmä, Tiptronic-automaattivaihteisto ynnä muuta mukavaa, niin sen karvaooppelin voi viedä vaikka hajottamolle.

• A.A.

Onko minulla ikkuna auki? Ai on! Kiitos. Pthui..... (oli kertynyt räkää kurkkuun)

• henri|

on oikea bakteeri pesä, jos sitä ei desinfio. Kylmässä bakteerit viihty, ja kerää hometta.

• selvis

tärkee juju. "Naiset pitäisi poistaa liikenteestä." Kun oon tullu Suomeen autolla ja kaikessa rauhassa körötelly kymppitietä sallitun noppeuven paremmalla puolella niin eikös vaan ole kaikilla kuitenkin kiirus ohi. Oon tuota aina ihmetelly, mut se olikin noin yksinkertasta: kun on nainen ratissa niin ohi on päästävä vaikka ois Lada alla!

• väärässä

Ei se naiskuskista johdu. Vaikka ajaa 10 km ylinopeutta (mittarivirhe huomioitu), ei se riitä, ohi mennään. Ja kun huonoissa olosuhteissa ajaa tasan sallittuakin, niin sittenhän vasta vilske käy.

• väärässä kirjoitti:

Ei se naiskuskista johdu. Vaikka ajaa 10 km ylinopeutta (mittarivirhe huomioitu), ei se riitä, ohi mennään. Ja kun huonoissa olosuhteissa ajaa tasan sallittuakin, niin sittenhän vasta vilske käy.

Aurinkooselta pohojanmaalta. Tuloo nätti päivä ja pitää lähtiä pyöräälemähän. Onkoos se nuan vaikiaa tua henkilöautoolla ajoo?? Niitähän ny sopii heti usiampi rinnakaanki tavalliselleki maantielle. Ei sunkahan ny niiren kans pitääs pulumia olla. On minullakin henkilöautoo, en juurikaan aja sillä. Tualla se seisoo tallis. Kivaa ku saarahan olla Tiitun kans täällä kotona, ny ainki tuntuu siltä. Pyöräälemäs voi käyrä ja kattella tuas pappilankosken sillalla sinne kuohuihin, se rauhoottaa muutoon niin rauhaattoman sepään mielen. Ihimisillä on aina niitä pulumia. Tukitahan asumahan kaikki yhtehen läjähän, se ei oo kenenkää etu. On kaikeen maaliman liikenneruuhkat ja vereensokurit korkialla. Kuorma-autoolla ku ajeloo niin ei oo kiilaajia ja pienimissä risteyksiis saa koukata vastaantulevien kaistalle veturinkeulan ja aina tuloo tilaa. Täällä kotoomaisemis ku ollahan, niin täällä on tilaa hengittää ja puhaltaa Jumalan tuulen. Voi mua onnen Pekkaa.. Aurinkoosta sunnuntaita ja hyvää mieltä kaikille, niin liikenteesehen ku kotikulumillekki. terv. seppä ja Tiitu kulta lakeurelta.

• seppäpohojanmaalta kirjoitti:

Aurinkooselta pohojanmaalta. Tuloo nätti päivä ja pitää lähtiä pyöräälemähän. Onkoos se nuan vaikiaa tua henkilöautoolla ajoo?? Niitähän ny sopii heti usiampi rinnakaanki tavalliselleki maantielle. Ei sunkahan ny niiren kans pitääs pulumia olla. On minullakin henkilöautoo, en juurikaan aja sillä. Tualla se seisoo tallis. Kivaa ku saarahan olla Tiitun kans täällä kotona, ny ainki tuntuu siltä. Pyöräälemäs voi käyrä ja kattella tuas pappilankosken sillalla sinne kuohuihin, se rauhoottaa muutoon niin rauhaattoman sepään mielen. Ihimisillä on aina niitä pulumia. Tukitahan asumahan kaikki yhtehen läjähän, se ei oo kenenkää etu. On kaikeen maaliman liikenneruuhkat ja vereensokurit korkialla. Kuorma-autoolla ku ajeloo niin ei oo kiilaajia ja pienimissä risteyksiis saa koukata vastaantulevien kaistalle veturinkeulan ja aina tuloo tilaa. Täällä kotoomaisemis ku ollahan, niin täällä on tilaa hengittää ja puhaltaa Jumalan tuulen. Voi mua onnen Pekkaa.. Aurinkoosta sunnuntaita ja hyvää mieltä kaikille, niin liikenteesehen ku kotikulumillekki. terv. seppä ja Tiitu kulta lakeurelta.

Kuulin lokkien kirkunan, kesä on alkanut :) Hyvää pyöräilyretkeä.

• vitsi onkii
        seppäpohojanmaalta kirjoitti:

kun kuorma-auto tulee vastaan ja Lada lähtee ohi, rupee siinä siten jarruttelemaan ettei tulis ruumihia.. No autoilu on ihan mukavaa, kun aamutuimaan ajelee ja kesä on kauneimmillaan. En täällä isossa kaupungissa paljon ajelekaan. Lomalla sitten taas. Täällä on kevät jo melko pitkällä. Nurmikot ja pensaat jo hiukan viheriöi. Sini- ja valkovuokot luovat kauneutta heräävään luontoon. Lämpöä ollut joku päivä n. 18-20c.

• Osaan ajaa autoa, tai voidaanko Twingoa sanoa autoksi. Ajan sillä kuitenkin joka viikonloppu n.400km. Ohitan kaikki, jotka eivät aja sallittua nopeutta. Yhden kerran elämäni aikana olen ajanut kolarin ja sain uuden auton vakuutusyhtiön rahoilla.

• en miekä jää kökkimään, jos joku ajaa alle rajoitusten, minusta nämä nönnöttelijät vaarantavat toisten tienkäyttäjien turvallisuuden, - tietysti jos keli on huono silloin pitää ajaa kelin mukkaan.

• lensu

Nainen ratissa on yhtä kuin AUTO ILMAN KULJETTAJAA!

• vitalis, elä kuule provosoi meitä :)

• ransu*

Parempi auto ilman kuljettajaa kuin, että ratin takana on aivoton kusipää, joita riittää.

Ketjusta on poistettu 62 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta

Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas
      Maailman menoa
      237
      1558
    2. Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?

Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle
      Ikävä
      20
      1307
    3. Mitä tapahtuu

Syksyllä?
      Ikävä
      96
      1306
    4. Ikävöin sua

Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan
      Ikävä
      6
      1187
    5. Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?

Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?
      Suomussalmi
      9
      978
    6. Minä täällä vaan

Ukko jota oot joutunu joskus sietämään työnpuolesta. Toivottelen kauniita unia💛
      Ikävä
      86
      940
    7. Jos haluat jatkaa tutustumista

Pyydä mut suoraan kunnon treffeille. En lähde mihinkään epämääräiseen viestittelyyn enää.
      Ikävä
      66
      915
    8. Olet huippunainen

Ja onneksi tiedät sen itsekin.
      Ikävä
      32
      890
    9. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      14
      882
    10. T, miten mun pitäis toimia

Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest
      Ikävä
      43
      881
    Aihe