Toiselta foorumilta: ["Olin vähällä sanoa, että tislattu vesi (H2O) olisi homeopaattisten lääkkeiden huipputuote (patenttia haettu), mutta sitten muistin, että tislattu alkoholi (C2H5OH, Spiritus fortis) on homeopaattisten tinktuuroiden keskeinen ainesosa."] Ahaa.. homeopaatin pakeilta saa siis karsinogeenisyyttä synnyttäviä tuotteita: "IARC:n raportissa alkoholijuomat luokitellaan syöpävaarallisuudessa luokkaan yksi." "Alkoholin on todettu lisäävän suu-, kurkku-, nielu- ja ruokatorvisyövän sekä ilmeisesti rintasyövän vaaraa... Jopa 10 gramman päivittäinen alkoholiannos, toisin sanoen lasillinen olutta, viiniä tai väkeviä, kohottaa alkoholia käyttävien hieman rintasyöpäriskiä". -http://www.etra-liitto.fi/alkoholisyopa.pdf Lapset ja raskaana olevat sitten pian pois hus-äkkiä-pois tuommoisen homeopatian piiristä kuten kaukaa viisas lakiehdotus neuvoo, sillä meidän ei taaskaan pidä uskoa että tuo ikivanha kansanlääke on muka turvallinen.. http://news.bbc.co.uk/2/hi/health/4438938.stm "Alcohol causing mouth cancer rise".. "People are not aware that alcohol is a major cause of mouth cancer. " Professor Alex Markham, Cancer Research UK's chief executive Vuonna 2001 jopa 4285 britiltä paljastui suusyöpä, joista melkoinen osa mene "luonnonlääkkeen", alkoholin, syypiikkiin.
Homeopatialääkkeistä suusyöpää ?
4
756
Vastaukset
Esim. Diabetekseen uranyylinitraattia. Lapsillekinko näitä ? Ja raskaana oleville ?
- joltain silmät nyt
liian tietsikan tuijotteluun ja aivot;-)
- syöpää
>Vuonna 2001 jopa 4285 britiltä paljastui suusyöpä, joista melkoinen osa mene "luonnonlääkkeen", alkoholin, syypiikkiin. Suuseksi on yksi suurimmista syövän syistä.
- ihmettelen!
Moderaattori voisi poistaa tällaiset typerät ketjut, joilla ei ole mitään tekemistä homeopatian kanssa. Jokainen vähänkään homeopatiaan tutustunut tietää, että alkoholia homeopaattisista lääkkeistä ei todellakaan 10mg vertaa kerry, ellei purkkitolkulla päivässä niitä pistele. Ja miten homeopatia liittyy suuseksiin!!!??? Tämä palsta on tarkoitettu ihan asiakeskustelulle homeopatiasta. Suuseksistä enemmän kiinnostuneet voivat mennä muualle sitä harrastamaan. Ja jos sitten suusyöpä sen tai jonkun muun seurauksena iskee, niin palataan asiaan. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä782287Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1361464- 1331452
- 1521169
- 1081003
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten372921Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82764Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55714Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67684Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50683