Ompa herännyt ajatuksia ystävyydestä: Mitä on tarjottu ystävyys? Tarjosin sinulle ystävyyttä ja nyt kun et toimi ja elä niin kuin haluan, niin otan sen pois. Minusta ystävyys syntyy pitkän ajan ja yhteisten kokemuksien myötä. Oikeat ystävät ovat kokeneet elämässään paljon, heitä on heitelty karikolle. He ovat taistelleet vastakkain sekä olleet tuskassa toistensa tukena. Ystävyys ei ole heppoinen sana, ainakaan minulle. Sen verran vielä tohon viime yön vimmaan sanon. Ilmoitin viikon alussa etten tule, enkä koe olevani edes velvollinen kertomaan , voihan syyni olla henklökohtainenkin, se riittää kun ilmoitan etten tule. Ja tällä palstalla en tule asiaa enempää käsittelemään. Hauskaa sunnuntaita jokaiselle.
Ystävyydestä!
55
6117
Vastaukset
ystävyys on rakastamisen jälkeen seuraava tunnetaso. Eilen seurasin sinun ja hatsan saamaa ryöpytystä. Se oli todella epämielyttävää luettavaa. Eilen en viitsinyt sanoa puolesta tai vastaan mitään, sillä ajattelin hänen mielialaan vaikuttaneen pettymyksen lisäksi jonkinasteinen humalatila. Jospa te saisitte sovittua keskenänne ko. asian? Toivonpa tottatosiaan, että löydätte jonkinasteisen sovun, te molemmat ja hatsa myös. No hatsan 'tiedän' kestävän lähes mitä vain, sillä olen hänen kanssaan ottanut palstalla mittaa oikein 'kunnolla'. Sortuen itse vähättelyyn ja tarkoitushakuisesti horjuttamaan hänen egoaan keinoista välittämättä. Silti hän ei ole menettänyt malttiaan ja siksi kunnioitan häntä kovasti. [vaikkei se siltä monasti näytäkään.:)] Samoin sinä, olet yksi tämän palstan valopilkku, jolla on hyvä itsetunto. Koettakaahan jaksaa, kukin tahoillaan ja hyvää sunnuntaita minunkin puolesta. jk.Minä lähden puolentunnin kuluttua kohti Saloa. Lyön kaksi kärpästä yhdellä kertaa, menen katsomaan crossi-kisaa ja ennenkaikkea minulla on "treffit" nuoremman tyttäreni kanssa. Hän tulee Espoosta 80 km. ja samalla vaihdamme autoja, jotta hänenkin ajopelinsä saa kesäiset renkaan allensa. Hän on myös innokas crossi-fani, joten hyvässä seurassa saan kisat katsoa, ja vielä iso mahdollisuus, että saan matkaseurakseni hänen iso-siskonsa, joten minulla pitäisi tulla ja olla loistavan hyvä ja hauska sunnuntai.:))
- Meriläinen
Olen tullut tänne hauskaa pitämään, siis palstalle. Aion jatkaa samoin. Sinulle on tiedossa hieno päivä kaikinpuolin, nauti päivästäsi ja tytöistäsi: :)
- HTZA
toivottaa mies jolla on kamera pullollaan kaikenlaisia kuvia, linnuista luontoon ja kivistä kantoihin. Sain tässä luettua eilisiä kirjoituksia ja hauskaa teillä on, näemmä, ollut. Minäkin olen saanut kiitosta ja kirpeyttä. Hyvä niin. Keskustelupalstahan tämän pitää olla. Hymistelypalstat ovat sitten toinen asia. Kaupunkilaisneitosen kritiikin otan nöyränä vastaan, kyllä minä sen ansaitsen. Olisi pitänyt selittää paremmin että odotin kokonaista laumaa, mutta kun osa sairastui, niin jäin sitten itsekin pois pippaloista. Pyydän käytöstäni, tässä asiassa, anteeksi. Yleiskeskustelu aloituksestani oli mahtavaa luettavaa, osa otti asian tollai ja toiset sillai ja jotkut muuten vain. Mutta kaikki ainakin jotenkin. Hienoa tarinaa. Kiitos siitä kaikille. Jatketaan eteenpäin, yritän jotain kivaa verdiitillekin. :) H.
- Meriläinen
kaunista päivää. Täälläkin aurinko paistaa, ja meri loiskuaa. Pari Telkkää tossa rannassa uiskenteli. Mikäs on kesää odottaessa :)
- ystävyyttä ...
tarjotaan ?
- Meriläinen
en osaa vastata.
- tarjosit
Meriläinen kirjoitti:
en osaa vastata.
sitä ? Vastaa nyt,on jäänyt se keskustelu väliin.En löytänyt sitä . Sanothan aloituksessa " tarjosin ystävyyttä" ???
- Meriläinen
tarjosit kirjoitti:
sitä ? Vastaa nyt,on jäänyt se keskustelu väliin.En löytänyt sitä . Sanothan aloituksessa " tarjosin ystävyyttä" ???
tarjottiin, mutta ei sillä mitään väliä. Kirjoitan ilmeisesti niin ettei sitä kaikki ymmärrä. Minä en tarjoile ystävyyttä se kasvaa kun on kasvaakseen, kavereita löytyy paljon. Unohdetaan koko juttu.
- kirjoittanut että
Meriläinen kirjoitti:
tarjottiin, mutta ei sillä mitään väliä. Kirjoitan ilmeisesti niin ettei sitä kaikki ymmärrä. Minä en tarjoile ystävyyttä se kasvaa kun on kasvaakseen, kavereita löytyy paljon. Unohdetaan koko juttu.
MINULLE TARJOTTIIN ystävyyttä,niin jo siitä tyhmempikin tajuaa että SINULLE tarjottiin. Eikä millään pahalla,mutta,no. Juu,annetaan olla,mutta lue nyt aloituksesi kuitenkin kerran :) Iloista sunnuntaita vaan :)
- Heikunkeikku
...eilen illalla tonne maakuntaan tanssahtelemaan. Täälä palstalla on ilmeisesti tapahtunut jotakin "kummaa", kun viime yön "vimmasta" kirjotit. Eli oon nyt vähän pihalla koko jutusta. Keskusteluketju on ilmeisesti poistettu. Mutta tuosta ystävyydestä senverran, että oon samaa mieltä kanssasi, että ystävyys kehittyy, kypsyy, ajan kanssa. Oppii tuntemaan toisen mielipiteet, ajatukset ja muun, erilaisten yhteisten kokemusten ja keskustelun kautta. Ketään ei voi velvoittaa selittämään mitään, ellei toinen tahdo. Hieno ilma taas. Lähden hakemaan ystävääni puoli kaks ja mennään ulos syömään ja sieltä sitten rannalle termospullollinen kahvia mukana, kamera ja kiikarit. Tulee mukava päivä. Hyvää sunnuntaita sinulle :))
- Meriläinen
ja nautin tänä aamuna, lintujen laulu mahtavaa. Minulla vaan ei vielä ollut kahvia termarissa, join sen kotona ennen lähtöä. Ja ne vimmat ovat monessa ketjussa öistä perua. Hyvää sunnuntaita myös sinulle.
- ikävää lukea
Tosi tylsää lukea teidän jänkkäämisiä. yritättekö pilata koko palstan. Ketään ei kiinnosta vanhojen kaivaminen...
- Viime öistähän
tässä kuopitaan.
- Meriläinen
Ei kiinostakaan. Hyvää sunnuntaita.
- tosi ikävää
Viime öistähän kirjoitti:
tässä kuopitaan.
No varmasti oli epäsopivaakun se kerran on poistettu. Turha yrittää enempää sitä jatkaa. Poistuu muutenvarmasti kohta
- ymmärrän
tosi ikävää kirjoitti:
No varmasti oli epäsopivaakun se kerran on poistettu. Turha yrittää enempää sitä jatkaa. Poistuu muutenvarmasti kohta
kiitos tiedosta ja nyt ymmärrän. Sympatiat on Meriläisen kyllä puolella,vaikka hänen aloituksensa väärin ymmärsinkin; Ystävyyden tarjoamisesta.
- vaikka piti
Viime öistähän kirjoitti:
tässä kuopitaan.
olla ehkä joku muu väri kapselissa. :(
miettinyt ystävyyden syvintä olemusta. Moni ystävyys perustuu harrastuksiin ja luopuessa harrastuksesta katoaa ystävät, mitä harrastuksen mukana tulleet. Ainahan se ei niin mene, yleensä kuitenkin. Minusta ystävyyteen kasvetaan omassa ajassa ja ystävyydestä myös kasvetaan ulos.
- HTZA
ulos. Se on ikuisempaa kuin rakkaus. Ja ystäviä voi olla vain yksi. Kavereita voi olla monta. Joillakin ihmisillä ei ole koskaan ystävää. Joskus tuntuu että todellinen ystävyys on yhtä harvinaista kuin todellinen rakkaus. Klisee: Romeo ja Julia
- Meriläinen
paljon kavereita, mutta ystäviä jotka minut oikeasti tuntisivat niitä juuri ei ole. Ihminen on niin moninainen olento enkä puhu vaan itsestäni vaan kaikista, että tuntemiseen menee vuosia. Ystävyys kasvaa sitä mukaa kun oppii toista tuntemaan, tai sitten ei. Näin minä ajattelen. Harrastuksissa ja työssä ym ympärillä pyörivät ovat kavereita.
- verditti
HTZA kirjoitti:
ulos. Se on ikuisempaa kuin rakkaus. Ja ystäviä voi olla vain yksi. Kavereita voi olla monta. Joillakin ihmisillä ei ole koskaan ystävää. Joskus tuntuu että todellinen ystävyys on yhtä harvinaista kuin todellinen rakkaus. Klisee: Romeo ja Julia
Kosiskellessasi vähän joka suuntaan sorrut karmeisiin kliseisiin. Muistatko Julian kuolleen kertaan jos kahteenkin, näkijästä riippuen.
- HTZA
Meriläinen kirjoitti:
paljon kavereita, mutta ystäviä jotka minut oikeasti tuntisivat niitä juuri ei ole. Ihminen on niin moninainen olento enkä puhu vaan itsestäni vaan kaikista, että tuntemiseen menee vuosia. Ystävyys kasvaa sitä mukaa kun oppii toista tuntemaan, tai sitten ei. Näin minä ajattelen. Harrastuksissa ja työssä ym ympärillä pyörivät ovat kavereita.
harmaahylkeeni? "Ystäviä ei juuri ole" Minulla on tasan yksi, ja se on mies. Lapseni kummisetä ja vice versa. Ystävä on tai ei, mutta "juurikaan" ei voi olla.
- HTZA
verditti kirjoitti:
Kosiskellessasi vähän joka suuntaan sorrut karmeisiin kliseisiin. Muistatko Julian kuolleen kertaan jos kahteenkin, näkijästä riippuen.
joutunut olemaan teini-ikäisten olkapäänä. Kuunnellut itkuja ja yrittänyt lohduttaa. Sitä joutuu tekemään vanhempanakin, näemmä. Tässä iässä on helppoa vedota kokemuksiinsa ja sanoa että: Kyllä se siitä. Mutta se ei kaikille riitä. Paljon on niitä jotka toivovat vain kliseitä, ja elävät niillä. Yritän parempaan, vaan en itsekään tiedä, riittääkö se.
HTZA kirjoitti:
miten halutaan määritellä ystävä ja tämän tarkoitus. Wikisanakirjan mukaan "hyvä kaveri". Yleensä parhaalle kaverille uskalletaan kertoa enemmän mitä tavalliselle kaverille.
- Meriläinen
HTZA kirjoitti:
harmaahylkeeni? "Ystäviä ei juuri ole" Minulla on tasan yksi, ja se on mies. Lapseni kummisetä ja vice versa. Ystävä on tai ei, mutta "juurikaan" ei voi olla.
ei ole. Meinasin mennä selityksiin, mutta en kuitenkaan. Kaiken ymmärtäminen ei onnistuisi näin vähällä. Enkä viitsi kertoa koko elämäni tarinaa :)
- kawe
usein asiat menee. Niitä *mutkakohtia kun elämässä tulee ja jotain menee uusiksi silloin ystävyys punnitaan. Siitä tunnet sä ystävän kun on vierelläs vielä hän..........
- taas yksi
asia, joka osoittaa, että rekisteröiminen ei aina johda mihinkään hyvään. Kun mukaystävystytään.
- Meriläinen
on kaikella elämässä riskinsä, mutta helpommin tunnistaa ihmisen kun on rekattu.
- kallein aarre
senhän tietää jokainen, toivon että mekin saamme, pitää sen ainiaan." Vanhanajan muisti Meriläiselle! Kiitos kauniista ja kantaaottavista, rehellisistä mielipiteistäsi, nyt en ole ketjua ehtinyt lukemaan. Nettiystäväsi, se jolla ei ole rekisteriä
- Meriläinen
ehdit, tai sitten ei. Jari Sillanpään paras, mielestäni; http://www.youtube.com/watch?v=nTfkcTrcy60
- Aivan ihana ja tosi
Meriläinen kirjoitti:
ehdit, tai sitten ei. Jari Sillanpään paras, mielestäni; http://www.youtube.com/watch?v=nTfkcTrcy60
Yksi kuva sanoo paremmin ,kuin tuhat sanaa, musiikki puhuu taas sydämelle paremmin kuin mikään muu. Pidä huolta itsestäsi, vilkuilin edeltä. Sinä olet hyvä tyyppi, ihana ja aito ihminen, joka sanoo asiansa suoraan, sydämellä ja aidosti! :) Kaunista kevättä sinulle, Meriläinen, -järvessä oli vesi jo 10 asteista la. nm. avantouimari ja tekstiesi lukija
- diplomaatti*
tapahtunut mutta se on sanottava, että ystävyyteen ei noin vain ryhdytä. Ystävyys syntyy, pidemmän ajan kuluessa, jos on syntyäkseen. Mutta myös se on sanottava, että ihmiseen pitää voida luottaa ja siitä mitä on sovittu, pitää myös pitää kiinni, oltiin ystäviä tai ei.
- Meriläinen
on kaksi puolta tässä asiassa, nyt vain kuuntelen ja katselen.
- --------------
Meriläinen kirjoitti:
on kaksi puolta tässä asiassa, nyt vain kuuntelen ja katselen.
ota kopio jokaisesta hänen kirjoituksesta mikä sinua koskee.
- ei pitäisi
-------------- kirjoitti:
ota kopio jokaisesta hänen kirjoituksesta mikä sinua koskee.
kenenkään antaa mitään neuvoja, suuntaan eikä toiseen, jos ei tiedä mitä on tapahtunut. Ja tuskin moni täällä tietää.
- Yxitypy
ollut eilen illalla koneella seuraamassa riitojanne, mutta tuosta ystävyydestä jotain. Ensinnäkin ystävyys ei synny tosiaankaan hetkessä. Minulla on hemmetin paljon kavereita, mutta ainoastaan yksi ystävä, joka ollut jo lapsuudesta asti. Siinä on koettu yhdessä iloja, suruja, myöskin riitoja, mutta ystävyytemme on kestänyt, ja uskon sen kestävän loppuun saakka. Ystävyys vaatii ehdotonta luottamista. Mun mielestä pelkästään palstatuntemuksen perusteella ei voi löytää ystävää. Eikö me olla vain palstatovereita. Ja yksi juttu on aika vaarallinen. On henkilöitä, jotka haluaisivat olla yhteydenpidossa mahdollisimman monen palstalaisen kanssa muutoinkin, kuin palstalla. Siitä ei välttämättä hyvää seuraa. Tuleeko ehkä selän takana moitittua toiselle palstatoverille toista. Siinä alkaakin olla kohta valmis soppa :=((
- Meriläinen
Tonne se jää tämäkin päivä historian hämärään niin kun muutkin. Mullla on aikanen nousu huomenna meinaan painua punkan pohjalle nukkumaan. Jaksaa aamulla vaikka lintusia kuunnella. Hyvää yötä.
- Yxitypy
Meriläinen kirjoitti:
Tonne se jää tämäkin päivä historian hämärään niin kun muutkin. Mullla on aikanen nousu huomenna meinaan painua punkan pohjalle nukkumaan. Jaksaa aamulla vaikka lintusia kuunnella. Hyvää yötä.
jäädäkin historiaan. Eteenpäin vaan vaikka syrän märkänis :=)) Noh.. toivottavasti ei kukaan niin vakavasti palstailua ota. Hyvää yötä, ja huomenna uusi päivä ja uudet kujeet :=))
- Yötä minunkin
Meriläinen kirjoitti:
puolestani. Kiitos vielä laulusta Oon mikä ... Toivottavasti me kaikki saamme olla juuri sitä mitä oomme. Huomenna aurinko paistaa taas :) Nuku hyvin terv. Karoliina
- Uusi Päivä
Kaikkea Hyvää Sinulle tähän päivään ja kesaan! lukijasi
- Meriläinen
Uusi hyvä päivä alkanut, ulkona pörrää kaikenlaiset ötökät joita seurailin käydessäni fysikaalisessa hierottavana. Nyt on hyvä ja vetreä olo. Toivon myös sinulle hyvää elämääsi.
- Heikunkeikku
Meriläinen kirjoitti:
Uusi hyvä päivä alkanut, ulkona pörrää kaikenlaiset ötökät joita seurailin käydessäni fysikaalisessa hierottavana. Nyt on hyvä ja vetreä olo. Toivon myös sinulle hyvää elämääsi.
Hyvät päivän toivotukset Vaasastakin. Sinä oot ollut jo fysikaalisessakin ja meikäläinen on vaan olla möllöttänyt laiskana. Jotenkin vetelä olo. Mutta pitäähän tämmösiäkin päivä olla, ettei koko ajan jotakin touhua. Ulkona oon sentäs istunut ja nautiskellut pörräilyistä. Heräsin viiden aikaan aamulla veskiin ja menin sitten hetkeksi ulos istumaan. Kyllä oli lintujen laulua, monen kuoron verran. Oikein nauratti, kuinka kovasti luonto valmistelee asioita, että kun ovi avataan kesälle, niin kaikki on valmista.
- Meriläinen
Heikunkeikku kirjoitti:
Hyvät päivän toivotukset Vaasastakin. Sinä oot ollut jo fysikaalisessakin ja meikäläinen on vaan olla möllöttänyt laiskana. Jotenkin vetelä olo. Mutta pitäähän tämmösiäkin päivä olla, ettei koko ajan jotakin touhua. Ulkona oon sentäs istunut ja nautiskellut pörräilyistä. Heräsin viiden aikaan aamulla veskiin ja menin sitten hetkeksi ulos istumaan. Kyllä oli lintujen laulua, monen kuoron verran. Oikein nauratti, kuinka kovasti luonto valmistelee asioita, että kun ovi avataan kesälle, niin kaikki on valmista.
päivä on tosi upeaa ja ajattelin jotain tossa syödä ja lähteä uudestaa ulos. Mehiläiset jotenkin jäykkinä kukista kukkiin lentelivät, ei ihan vielä ole se paras lämpö. Puihin ja pensaisiin vihreys lisääntyy, ei sitä voi koko aikaa koneen ääressä enää istuskella.
- ylin - ystävä ketjua
Jo jonkun aikaa, teitä oli useampi nainen siinä ringissä, "laitoin sulle postia"..... Mietin , et kauanko menee, sillä on kokemusta tuosta et ennemmmin tai myöhemmin se repee. Niin kävi taas, näihin moni pienikin rekkauspakolla oleva kerho on kaatunut. Todella surullista, ja kamalaa luettavaa, ihmisiltä joista on oppinut pitämään. Kirjoittelujensa vuoksi. Kovin moni on lusikkansa tuonut soppaan, vaikkei totuutta tiedä. Toivoisin kyllä et tälläiset hoideltaisiin jatkossakin yksityisviestein. Kukaan ei omista mitään palstaa, on totta - vaan turhaa on jatkaa kun asioilla ei ole tervehdyttävää vaikutusta. Tälläinen vie muiltakin mielen alas, jotain on nyt pahasti jollain pielessä!
- mitään ongelmia
vain tällä yhdellä, joka on saanut tästä jutusta syyn ryyppäämiseen ja purkaa täällä itseään. Mitään sen ihmeempää ei ole tapahtunut, normaalia kanssakäymistä ja normaali ihminen osaisi asian käsitellä muutenkin kuin palstalla.
- västäräkistä vähäsen...
joka saa aikaan äkillisiä mielen vaihteluita tietyissä sairauksissa. Toivoisin että nämä kaksi henkilöä jotka sen teinimäisen ystävyytensä pistivät katkolle, ajattelisivat toisiakin kirjoittajia ja lopettaisivat vihjailevat viestit kaikissa ketjuissa missä kirjoittavat. Muuten menee mielekkyys koko palstasta.
- Meriläinen
hänen viesteihinsä, enkä enää täällä ole hänelle vastnnut. Tää nyt vaan on tätä, tällä palstalla olen noin puoli vuotta pyörinyt ja hyvin mulle nyt näytettiin mikä on homma. Varovaiseksi, etten sanoisi vieläkin varovaisemmaksi tulin siinä kenet kotiini lasken. Mutta poistua en täältä palstalta aio koska minä tulin hauskaa tänne pitämään ja useimmiten on ollutkin. Kymmenen vuoden päästä tätäkään tuskin kukaan muistaa.
Meriläinen kirjoitti:
hänen viesteihinsä, enkä enää täällä ole hänelle vastnnut. Tää nyt vaan on tätä, tällä palstalla olen noin puoli vuotta pyörinyt ja hyvin mulle nyt näytettiin mikä on homma. Varovaiseksi, etten sanoisi vieläkin varovaisemmaksi tulin siinä kenet kotiini lasken. Mutta poistua en täältä palstalta aio koska minä tulin hauskaa tänne pitämään ja useimmiten on ollutkin. Kymmenen vuoden päästä tätäkään tuskin kukaan muistaa.
Se on kovasti lyhyt aika päästä kaikista 'nyansseista' perille. Hienosti olet suhtautunut saamaasi epäoikeudenmukaisen kovaan arvosteluun. Olet onneksi niin vahva ja fiksu nainen, että et täällä palstalla alentunut samalle tasolle. Mitkään perustelut ei olisi hänelle riittäneet senjäkeen, kun kontrolli petti. jk. Yritin ja yritän osaltani antaa hänellekin 'ymmärrystä', sillä en voi ketään jättää 'heitteille' vaikka 'puheet ja teot ovat mitä ovat. Oli tilanne mikä tahansa, apua pyrin antamaan jokaiselle, jonka uskon sitä tarvitsevan ja pystyväni edes hieman avittamaan häntä pahimman yli. Ihmisiä olemme kaikki, ja toivonpa olevani tilanteessa kuin tilanteessa ihminen, en muuta.
- Meriläinen
emw34 kirjoitti:
Se on kovasti lyhyt aika päästä kaikista 'nyansseista' perille. Hienosti olet suhtautunut saamaasi epäoikeudenmukaisen kovaan arvosteluun. Olet onneksi niin vahva ja fiksu nainen, että et täällä palstalla alentunut samalle tasolle. Mitkään perustelut ei olisi hänelle riittäneet senjäkeen, kun kontrolli petti. jk. Yritin ja yritän osaltani antaa hänellekin 'ymmärrystä', sillä en voi ketään jättää 'heitteille' vaikka 'puheet ja teot ovat mitä ovat. Oli tilanne mikä tahansa, apua pyrin antamaan jokaiselle, jonka uskon sitä tarvitsevan ja pystyväni edes hieman avittamaan häntä pahimman yli. Ihmisiä olemme kaikki, ja toivonpa olevani tilanteessa kuin tilanteessa ihminen, en muuta.
työt jälleen minulla, eiköhän se rauha tavalla tai toisella taas palaudu tännekin. Toivon että voimmme jonkunlaisessa sovussa elää täällä. Sinä olet minusta toiminut oikein, ei ketään saakaan heitteille jättää, siksi on hyvä että meitä on täällä näinkin paljon. Kukaan ei jää yksin. Nyt illan jatkoja suljen kohta koneen ja häviän iltayöhön.
- Vaikka en ketjua
Meriläinen kirjoitti:
Läpi halunut lukeakkaan. Lähettelin teille molemmille enkeleitä eilenillalla... -Niitä hyviä ajatuksia... Olet rehellinen ja rohkea "Tyttö"! -Juuri tuolla on meneillään keskustelu pojittelusta ja tytöttelystä... Ethän pahastunut? Sinulla on laaja sydän, ja ymmärtäväinen mieli, pääset kyllä tämän yli. Oletkin päässyt jo. Hengitellään kevättuulia ja katsellaan luonnon heräämistä,... Iloista kevättä rintaan kaikille! t. Karoliina
- Meriläinen
olo tänään mutta eiköhän jatketa naurulla ja henkisyydellä eteenpäin. Minulle ne on molemmat edelleen tärkeitä. En nyt jaksa vastata enää tulleisiin viesteihin. Olisikohan kornia sanoa; Kiitos osanotosta :) Kirjotetaan mitä kirjotetaan ja sanotaan mitä sylki suuhun tuo.
- viivatiina
tähän samaan soppaan mutta hyvin meillä menee kaikesta huolimatta ja ehkä juuri sen takia hyvää jatkoo vaan teille jos oma ei riitä.
- viivi-amaldiina
viivatiina kirjoitti:
tähän samaan soppaan mutta hyvin meillä menee kaikesta huolimatta ja ehkä juuri sen takia hyvää jatkoo vaan teille jos oma ei riitä.
tätä yhteistä matkaa......:)
- kuin lottovoitto
Tulee yllättäen tai ei koskaan vaikka pelaat ja satsaat joka viikko. Ystäväksi voi tulla ilman taistelua ja pettymyksiäkin.
Ketjusta on poistettu 80 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas2131403- 961266
Ikävöin sua
Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan21001Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?
Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?9908Minä täällä vaan
Ukko jota oot joutunu joskus sietämään työnpuolesta. Toivottelen kauniita unia💛86880Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?
Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle15851- 32810
Jos haluat jatkaa tutustumista
Pyydä mut suoraan kunnon treffeille. En lähde mihinkään epämääräiseen viestittelyyn enää.57796T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest37748Oho! Esko Eerikäinen joutuu palaamaan "kalakukkokaupunkiin" - Tämä syy ei jätä kylmäksi!
Esko Eerikäinen on kyllä monessa mukana ja uskaltaa heittäytyä. Hatun nosto siitä! Eerikäinen palasi “kalakukkokaupunkii44734