Vihamiehen suudelmia

Hssu

Rakastavan lyöntikin on rakkautta, vihamiehen suudelmakin pelkkää vihaa. Vihamiehen suudelmia on se kun viljellään rauhaa, armoa, ihmisen oman mielen päälle, oman mielen, mistä syntistä luontoa ei ole riisuttu pois. Vihamiehen suudelmaa on se jos joku ihminen sanoo, syntisi on anteeksi annettu, tai menkää Herran rauhaan, vaikka mitään rauhaa sisimpään ole voinut edes tulla. Se on vihaa lähimmäistä kohtaan. Sen vihan takana on Saatana, joka ei halua kenenkään pelastuvan, se käyttää ihmistä väärän rauhan viljelijänä, vihan suudelmien jakajana. He kaikki, pienimmästä suurimpaan, hankkivat väärää voittoa. Niin profeetat kuin papitkin pettävät kansaa. Huolettomasti he parantelevat minun kansani vammoja. He sanovat: Nyt on rauha, kaikki hyvin! vaikka rauhaa ei ole. Heille käy onnettomasti, koska he ovat tehneet kauhistuttavia tekoja mutta eivät suostu edes häpeämään - häpeän tunne heiltä puuttuu tyystin. He kaatuvat kaatuneitten joukkoon, heistä tulee loppu, kun minä rankaisen heitä, sanoo Herra. Näin sanoo Herra: Pysähtykää ja katsokaa, minne olette menossa, ottakaa oppia menneistä ajoista! Valitkaa oikea tie ja kulkekaa sitä, niin löydätte rauhan. Näin sanoin, mutta te vastasitte: Emme kulje! Minä asetin teidän turvaksenne myös vartiomiehiä ja sanoin teille: Kuunnelkaa torven ääntä! Mutta te vastasitte: Emme kuuntele! Ja näin on tänä päivänäkin.

16

427

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ikävä kyllä on. Yhä selvemmäksi on käynyt, että muutoin ei voi ollakkaan. Sillä ihminen joka ei USKO JEESUSTA hänelle EI myöskään Jumalan Henki mitään puhu vaan aivan toinen henki. Näin kun Jumalan Henki ei puhu ihminen ei muuta voi kuin elää valheessa ja kaiken mitä suustaan ulos tuo on pelkkää valhetta.

• vanha tuttu

on ikäänkuin laastarin laittaminen märkivän haavan päälle. ja kun näin laastaroidaan, ei Jumala pääsekään puhdistamaan. Tosin puhdistaminen tekeekin kipeää, mutta se on ainoa tapa parantua.

• varmaan

Teuvo puri.

• ajattelee, kaikkiko valhetta siis maallisessa mielessäkin? Ei vaan kun ihmiselle Jumalan Henki ei saa puhua niin KAIKKI mitä hän tuo ns. uskon asioita OVAT VALHETTA. Sanoo sellaiset ihmiset mitä sanoo se EI sitä tosiasiaa muuta miksikään. Täällä voidaan ja täällä maailmassa tuodaan ROPPAKAUPALLA VALHETTA Raamatun sanomasta, ETTEI YKSIKÄÄN ihminen pääsisi kohtaamaan Vapahdusta Jeesuksessa eikä näin pelastuisi. MITÄ tulee maalliseen ihmiusten kanssakäymisiin ja niissä asioissa miten on onko totta puhuvia SIS AINA TOTTA puhuvia niissäkään? Mutta maallisesti voidaan olla TOTUUDEN puhujia niin ettei ns. valkostakaan valhetta päästetä, MUTTA mitä se hyödyttää ihmistä jos hengellisessä mielessä on valheen oma ja vaikka sitten maallisesti puhuisi mielestään miten totta. EI AUTA PÄTKÄÄKÄÄN. Ihminen joka on Jumalan Hengen oma EI VALEHTELE maallisessa ei taivaallisessa. Vaikka miten sen joku muuksi vääntäisi. Joten kumman puolella olet valheen vaiko Totuuden EI OLE YKSI LYSTI.

• ArmiK
        vanha tuttu kirjoitti:

on ikäänkuin laastarin laittaminen märkivän haavan päälle. ja kun näin laastaroidaan, ei Jumala pääsekään puhdistamaan. Tosin puhdistaminen tekeekin kipeää, mutta se on ainoa tapa parantua.

kuka lietkin, tuot nyt toista sanomaa kuin joskus aiemmin. Tuot sanomaa niinkuin itse olisit kohdannut tuon tosiasian, että puhdistaminen tekee kipeää? Niin se todella on, ja niin on se on AINUT tapa päästä parantajan Jeesuksen yhteyteen.

• Hssu,.,
        ArmiK kirjoitti:

ajattelee, kaikkiko valhetta siis maallisessa mielessäkin? Ei vaan kun ihmiselle Jumalan Henki ei saa puhua niin KAIKKI mitä hän tuo ns. uskon asioita OVAT VALHETTA. Sanoo sellaiset ihmiset mitä sanoo se EI sitä tosiasiaa muuta miksikään. Täällä voidaan ja täällä maailmassa tuodaan ROPPAKAUPALLA VALHETTA Raamatun sanomasta, ETTEI YKSIKÄÄN ihminen pääsisi kohtaamaan Vapahdusta Jeesuksessa eikä näin pelastuisi. MITÄ tulee maalliseen ihmiusten kanssakäymisiin ja niissä asioissa miten on onko totta puhuvia SIS AINA TOTTA puhuvia niissäkään? Mutta maallisesti voidaan olla TOTUUDEN puhujia niin ettei ns. valkostakaan valhetta päästetä, MUTTA mitä se hyödyttää ihmistä jos hengellisessä mielessä on valheen oma ja vaikka sitten maallisesti puhuisi mielestään miten totta. EI AUTA PÄTKÄÄKÄÄN. Ihminen joka on Jumalan Hengen oma EI VALEHTELE maallisessa ei taivaallisessa. Vaikka miten sen joku muuksi vääntäisi. Joten kumman puolella olet valheen vaiko Totuuden EI OLE YKSI LYSTI.

Kaikki mikä ei tule Jumalasta vaan muusta lähteestä, on valhetta, siinä lähteessä, mikä ei ole Jumalasta, eli Saatanasta, ne muuttuvat valheeksi, vaikka niissä totuuden murusia kuulostaisikin olevan: Hänestä, hänen kauttaan ja häneen on kaikki. Hänen on kunnia ikuisesti. Amen. Siis kaikki mikä ei ole Hänestä, on Saatanasta, mutta kaikki on Jumalan suunnitelmaa. Jumala on näet tehnyt kaikki tottelemattomuuden vangeiksi, jotta hän voisi antaa kaikille armahduksen. Kuinka ääretön onkaan Jumalan rikkaus, kuinka syvä hänen viisautensa ja tietonsa! Kuinka tutkimattomat ovat hänen tuomionsa ja jäljittämättömät hänen tiensä! Kuka voi tuntea Herran ajatukset, kuka pystyy neuvomaan häntä? Kuka on antanut hänelle jotakin, mikä hänen olisi maksettava takaisin? Hänestä, hänen kauttaan ja häneen on kaikki. Hänen on kunnia ikuisesti. Aamen. Siis tyytyminen on Jumalan tahtoon kaikessa, kaikessa, vaikka ihmisen oma mieli ei pystyisikään käsittämään, ei sen tarvitsekaan käsittää, se on sitä taipumista Jumalan tahtoon, luottamista häneen, Hän tietää paremmin. Se että tämä muuttu eläväksi elämäksi minulla on vielä matkaa, vaikka ymmärrystä siihen on tullutkin. Kaikki karikot ja oman mielen mutkat eivät ole vielä poistuneet, koska en niiden täysin poistajaa, eli Jeesusta, en ole vielä kohdannut.

• Hssu,., kirjoitti:

Kaikki mikä ei tule Jumalasta vaan muusta lähteestä, on valhetta, siinä lähteessä, mikä ei ole Jumalasta, eli Saatanasta, ne muuttuvat valheeksi, vaikka niissä totuuden murusia kuulostaisikin olevan: Hänestä, hänen kauttaan ja häneen on kaikki. Hänen on kunnia ikuisesti. Amen. Siis kaikki mikä ei ole Hänestä, on Saatanasta, mutta kaikki on Jumalan suunnitelmaa. Jumala on näet tehnyt kaikki tottelemattomuuden vangeiksi, jotta hän voisi antaa kaikille armahduksen. Kuinka ääretön onkaan Jumalan rikkaus, kuinka syvä hänen viisautensa ja tietonsa! Kuinka tutkimattomat ovat hänen tuomionsa ja jäljittämättömät hänen tiensä! Kuka voi tuntea Herran ajatukset, kuka pystyy neuvomaan häntä? Kuka on antanut hänelle jotakin, mikä hänen olisi maksettava takaisin? Hänestä, hänen kauttaan ja häneen on kaikki. Hänen on kunnia ikuisesti. Aamen. Siis tyytyminen on Jumalan tahtoon kaikessa, kaikessa, vaikka ihmisen oma mieli ei pystyisikään käsittämään, ei sen tarvitsekaan käsittää, se on sitä taipumista Jumalan tahtoon, luottamista häneen, Hän tietää paremmin. Se että tämä muuttu eläväksi elämäksi minulla on vielä matkaa, vaikka ymmärrystä siihen on tullutkin. Kaikki karikot ja oman mielen mutkat eivät ole vielä poistuneet, koska en niiden täysin poistajaa, eli Jeesusta, en ole vielä kohdannut.

Jeesus vastasi: Totisesti, totisesti: jokainen joka tekee syntiä, on synnin orja. Orja ei pysy talossa ikuisesti, mutta Poika pysyy. Jos Poika vapauttaa teidät, te olette todella vapaita.

• Hssu,., kirjoitti:

pyvyvät kaikessa mitä Jeesus on sanonut ja loppuun asti kilvoittelevat päästäkseen sisälle ahtaasta portista Jumalan valtakuntaan TULEE VASTAAN MITÄ TULEE niin pelastuvat.

• meidän

Teuvo sinua?

• Teuvosta keskustella niin kannattaa mennä Raamattu palstalle.

• Hssu:"Vihamiehen suudelmaa on se jos joku ihminen sanoo, syntisi on anteeksi annettu,..." Raamattu:Matt.18:18:"Totisesti minä sanon teille: kaikki, minkä te sidotte maan päällä, on oleva sidottu taivaassa, ja kaikki, minkä te päästätte maan päällä, on oleva päästetty taivaassa." Ihmisoppi vastaan Raamatun Sana, helppo valita tässäkin Raamatun Sana. Enemmin on toteltava Jumalaa kuin ihmistä. Näin se on nykyäänkin.

• On ne sinun TE, tänä päivänä, jonkun lahkon paimenia? Kun et sitäkään näe, että yhden lauman sijasta on satoja eri laumoja, niin et näe sitäkään että tämän päivän lahkopaimenet eivät ole sama asia kuin se mistä Jeesus puhuu tuossa sananpaikassa.

• Hssu kirjoitti:

On ne sinun TE, tänä päivänä, jonkun lahkon paimenia? Kun et sitäkään näe, että yhden lauman sijasta on satoja eri laumoja, niin et näe sitäkään että tämän päivän lahkopaimenet eivät ole sama asia kuin se mistä Jeesus puhuu tuossa sananpaikassa.

"On ne sinun TE, tänä päivänä, jonkun lahkon paimenia?" TE ovat uskovaisia ihmisiä, jotka ovat ottaneet Jeesuksen armon ja lunastuksen vastaan ja uskovat että Jeesus on tie,totuus ja elämä. "Kun et sitäkään näe, että yhden lauman sijasta on satoja eri laumoja, niin et näe sitäkään että tämän päivän lahkopaimenet eivät ole sama asia kuin se mistä Jeesus puhuu tuossa sananpaikassa. " No ensin sinun pitäisi esittää todisteet, ja Raamatun mukaiset sellaiset, ennen kuin voit sanoa, että paimenet eivät ole uskossa. Muutenkin toisen uskosta tuomioita jaelessa pitää olla hyvin varovainen ja välttää moista, parempi olisi kun ei sitä tekisi ensinkään. Sillä tuominvalta on ainoastaan Jumalalle, ei meillä ihmisillä, onneksi. Ja on monta laumaa mutta yksi yhteinen Herra, Jeesus Kristus.

• juhani1965 kirjoitti:

"On ne sinun TE, tänä päivänä, jonkun lahkon paimenia?" TE ovat uskovaisia ihmisiä, jotka ovat ottaneet Jeesuksen armon ja lunastuksen vastaan ja uskovat että Jeesus on tie,totuus ja elämä. "Kun et sitäkään näe, että yhden lauman sijasta on satoja eri laumoja, niin et näe sitäkään että tämän päivän lahkopaimenet eivät ole sama asia kuin se mistä Jeesus puhuu tuossa sananpaikassa. " No ensin sinun pitäisi esittää todisteet, ja Raamatun mukaiset sellaiset, ennen kuin voit sanoa, että paimenet eivät ole uskossa. Muutenkin toisen uskosta tuomioita jaelessa pitää olla hyvin varovainen ja välttää moista, parempi olisi kun ei sitä tekisi ensinkään. Sillä tuominvalta on ainoastaan Jumalalle, ei meillä ihmisillä, onneksi. Ja on monta laumaa mutta yksi yhteinen Herra, Jeesus Kristus.

Jeesus kyllä sanoo toisin: Minulla on myös muita lampaita, sellaisia, jotka eivät ole tästä tarhasta, ja niitäkin minun tulee paimentaa. Ne kuulevat minun ääneni, ja niin on oleva yksi lauma ja yksi paimen. Kannattaisiko itsesi miettiä mitä "suustasi" tuli, mistä lähteestä noin selkeä Jeesuksen sanan vastaisuus on. Etkö jo huomaa.

• Hssu kirjoitti:

Jeesus kyllä sanoo toisin: Minulla on myös muita lampaita, sellaisia, jotka eivät ole tästä tarhasta, ja niitäkin minun tulee paimentaa. Ne kuulevat minun ääneni, ja niin on oleva yksi lauma ja yksi paimen. Kannattaisiko itsesi miettiä mitä "suustasi" tuli, mistä lähteestä noin selkeä Jeesuksen sanan vastaisuus on. Etkö jo huomaa.

eri uskoa??? Niin se menee ihmisopin mukaan ja silloin EI VÄLITETÄ MITÄ JUMALA SANASSAAN SANOO.

• Hssu kirjoitti:

"Minulla on myös muita lampaita, sellaisia, jotka eivät ole tästä tarhasta, ja niitäkin minun tulee paimentaa. Ne kuulevat minun ääneni, ja niin on oleva yksi lauma ja yksi paimen." Tarkoitin että Jeesukseen uskovaisia on ympäri maapallon, niin Suomessa, Ruotsissa kuin Japanissakin. Näinhän Jeesuskin puhuu tuossa Sanan kohdassa. Monta erillistä seurakuntaa silti yksi lauma ja yksi paimen. "Kannattaisiko itsesi miettiä mitä "suustasi" tuli, mistä lähteestä noin selkeä Jeesuksen sanan vastaisuus on. Etkö jo huomaa. " Se että ymmärsit esittämäni asian väärin, ei tee itse asiasta Jeesuksen vastaisuutta. Minulle Jeesus on elämäni Herra ja tie,totuus ja elämä. Onko sinulle?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa

Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin
      Maailman menoa
      221
      3202
    2. Miten juhlitte ensi lauantaina?

Se on kalenteriin merkitty juhlapäiväksi, niin sitä kai kuuluu juhlia.
      Maailman menoa
      322
      2813
    3. Suomen veroaste 5 %-yks liian matala

Palauttamalla kokonaisveroaste 1990-luvun tasolle saadaan hyvinvointivaltion palvelut rahoitettua ilman velan ottoa.
      Maailman menoa
      76
      1810
    4. Kolme neljästä suomalaisesta kannattaa miljonääriveroa

Kertoo vasemmistoliiton teettämä kysely. Veron ulkopuolelle jätettäisiin asunto. "Puolet vastaajista oli sitä mieltä, e
      Maailman menoa
      55
      1715
    5. Kumpaan rahat, mummojen vaippoihin vai Nalle WahIroosille?

JOS siis sinä saisit päättää?
      Maailman menoa
      48
      1591
    6. Voi mies olit taas niin komea

Olet silmäkarkkia ❤️ Sua vois katsella vaikka koko päivän. ❤️
      Ikävä
      122
      1386
    7. MTV: Harvinainen haastattelu! Vappu Pimiä kommentoi vihdoinkin uutta TTK-juontajaa

TTK-juontajaspekuloinnit käyvät edelleen kuumana. Kenet sinä haluaisit uudeksi TTK-juontajaksi? Kommentoi alle! Lue,
      Suomalaiset julkkikset
      11
      1342
    8. Ryöstö Punkaharjulla

Punkaharjun k-market ryöstetty tänään keskellä päivää, ketä lie asialla? Poliiseja ainakin pörrää ympäriisee
      Savonlinna
      17
      1280
    9. Evoluutioon ja alkuräjähdykseen uskominen vaatii todella vahvaa uskoa

Että tyhjästä syntyi ja kehittyi kaikki se mitä näemme ympärillämme.
      Luterilaisuus
      432
      1274
    10. Kadutko koskaan

Sitä mun iskiyritystä?
      Ikävä
      105
      1269
    Aihe