12-13 Vuotias poika lue TÄÄ!!!!!!!!!!!!!!!!

Smilegirl-88

Nii et mä etin poikaystävää Espoosta. Et onks ketään 12vuotias poika tavattavilla?????? Yrittäkää vastata suht koht nopeesti.

14

669

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • just a guy -84

      Et sä vielä mitään poikaystävää tarvi! Odota joku kolme vuotta ja eti vasta sitten. Ja ei "sitä oikeaa" varmaan täältä löydy. Kannattas ennemmin ettiä jätkäfrendiä vaikka koulustas.

      • joujou85

        no ainaki meijän koulussa on semmonen tilanne että ei oo _YHTÄKÄÄN_ hyvännäköstä eikä kivaa muijaa nii sillee aika turhaa sanoo tollee ;)


      • joudejou
        joujou85 kirjoitti:

        no ainaki meijän koulussa on semmonen tilanne että ei oo _YHTÄKÄÄN_ hyvännäköstä eikä kivaa muijaa nii sillee aika turhaa sanoo tollee ;)

        siis tarkotin justaguy eikä justaboy :)


      • just a guy -84
        joudejou kirjoitti:

        siis tarkotin justaguy eikä justaboy :)

        ja mä tarkotin et on turha tällasissa paikoissa ettiä tyttö/poikaystävää. Kannattaa ennemmin siis ettiä ihan oikeesta elämästä niitä ku tällasella "ilmotus" periaatteella. On paljon hauskempaa rakastua oikeaan ihmiseen kuin viestiin paperilla/ruudulla.


      • just a gay.....
        just a guy -84 kirjoitti:

        ja mä tarkotin et on turha tällasissa paikoissa ettiä tyttö/poikaystävää. Kannattaa ennemmin siis ettiä ihan oikeesta elämästä niitä ku tällasella "ilmotus" periaatteella. On paljon hauskempaa rakastua oikeaan ihmiseen kuin viestiin paperilla/ruudulla.

        no mitäs varten sitte on sokkotreffit ?=)


      • just a guy -84
        just a gay..... kirjoitti:

        no mitäs varten sitte on sokkotreffit ?=)

        on mun mielest vähän epätoivosemmille tapauksille. Tai ei välttämättä, mut jos menee sokkotreffeille, ni se usein tarkottaa sitä ettei oo päässy kenenkään jo tapaamansa henkilön kanssa ulos.


    • rakastunut

      itte henkilökohtasesti olen sitä mieltä, että kakstoista vuotiaana on aika turhaa alkaa seurusteleen. Ei se mun mielestä nimittäin silloin voi kovin vakavaa olla, eikä se rakkauskaan oo välttämättä kuvioissa.
      Itte oon tosissani alkanu seurusteleen vasta viime syksynä ja oon "jo" 15wee... semmosta...

    • hehe..

      ööp..
      ei poikaystävää voi etsiä! ei se etsimällä löydy.ja sähän olet niin nuorikin ettet tiedä mitään tollaisista asioista.ja jos joku nyt ilmoittautuu sulle poikaystäväksi, niin mitä siitä tulee? sä et tunne sitä yhtään eikä se sua,etkä opi tuntemaan kun sä perustat ton asian ihan väärälle pohjalle. sulla on vain joku pakkomielle saada sellainen kun kaikilla kavereillakin on.ja se joka sut jättää, ei ole oppinut tuntemaan sua sen 2viikon aikana minkä te todennäköisesti "seurustelette". sitten sua itkettää ja ihan kamalasti. mutta älä ota sitä ton ikäsenä vielä vakavasti. ei siitä ikinä sun ikäsenä mitään tule.
      nauran sinulle jo valmiiksi..

    • Sarah

      Sammuta kone,ota Järki käteen ja lähe ulos..Oo kavereittas kans,tapaa uusii ihmisii..mut oot kyllä aika nuori,voihan olla et löydät jonkun,eihän se niin uskottomalta kuullosta..=)

    • vm

      täällä on kaksi jätkää 12v tampereelta jos kiinnostaa

    • Olenvittumainen

      Käynkö mä?

      • Dude. En tied mite sä oot tän keskustelun edes löytäny, mut iha vinkkinä: tää oli 16v sitte...
        Kannattasko kattoo keskustelun päivämäärät?


      • Olenvittumainen

        Ihan tarkotuksella rullasin vikalle sivulle nostattaan pari keskustelua. Vittumainen kun olen.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken murhaaja

      Raiskausrikosten joukossa kanta suomalainen tekijä on niin harvinainen että kannattaa erikseen mainita. Raiskausuutisia
      Maailman menoa
      178
      9404
    2. Valkeakosken kiinniotettua ei epäillä

      Kummallisia kommentteja ja uhkauksia poliisi taas jakelee orjakansalle muituttaakseen verisrstä kostosta jos rahvas kapi
      Maailman menoa
      69
      7228
    3. Tekijä on poliisin vanha tuttu

      Ihan supisuomalainen.
      Valkeakoski
      60
      3645
    4. Valkeakosken sekopää murhaaja.

      Itselläni on 3 teini ikäistä tytärtä ja tämä tapaus on herättänyt minussa tosi paljon surua ja vihaa. On käsittämättömän
      Valkeakoski
      105
      1428
    5. Nainen, olet jollakin tavalla pelottava

      Tunne sinun suhteen on ehkä verrattavissa ruusupensaaseen, hurmaavan kaunis kukka, upea tuoksu, mutta jos yrittää lähell
      Ikävä
      58
      1332
    6. Kuumat päivät

      Hyvää huomenta. 🌞🌼☕😊🙌 Sinkkukesä 2024
      Ikävä
      347
      1293
    7. Valkeakosken surmaaja oli koeajalla edellisestä tuomiosta

      Tässä osoitus, että rangaistukset Suomessa ovat liian löysiä ja se maksoi tämän tytön hengen https://yle.fi/a/74-2009067
      Maailman menoa
      21
      1199
    8. Naiset pysyy sinkkuna ja ottavat mieluimmin koiran

      Nykynainen ei halua jakaa elämäänsä miehen kanssa, vaan elää yksin ja ottaa koiran tai koiria. Ja pikkuvähemmistö eli in
      Sinkut
      228
      1188
    9. Haaveilen sinusta

      Läheisyydestäsi, kosketuksestasi. Siitä että saisin koskettaa sinua. Pitää sinua lähellä. En tiedä mistä tämä tuli. Tied
      Ikävä
      22
      1003
    10. Enpä usko että olisit valmis jättämään kaiken

      Vaikka tulisin ja kosisin sinua.
      Ikävä
      48
      931
    Aihe