Kertokaa mulle se 'oikea' tapa...!

nimetön..

Miten te jättäisitte oman jätkänne/muijanne?!Tekstarilla,mailissa,chatissa,kirjeellä,face to face,frendin kautta,puhelimessa,antaisitte sen ite tajuta,et teil ei oo mitää yhteistä tai sillee vai kuinka?!Siisku mä en rakasta mun jätkää enää ollenkaa,mutta mä en tiedä miten sille sen sanoisin,ku pelkään että se loukkaantuu.Tai loukkaantuuhan se jokatapauxessa,mutta mikä o oikee tapa?!

14

820

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Dina

      Ihan face to face, kasvotusten! Älä ees harkitte muuta!

    • blah

      älä ainakaan anna sen huomata, ettei teidän välillä ole mitään. se loukkaa enemmän. älä petä sitä, ja sillä verukkeella jätä sitä.paras on että sanot sen sille suoraan.ei kaverin/tms kautta.se luotta kuitenkin suhun, niin ole luottamuksen arvoinen ja sano se itse. ja mahdollisimman pian, ettei kenenkään tartte kärsiä..

      • maasottaja

        FACE2FACE! ellei sun jätkäs oo joku steissineekeri joka ottaa moran esille...


    • just a guy -84

      Face2face. Textari on pahinta mitä sä sille voit tehdä. Siitä seuraavina (pahimpina) tulee: kaverin kautta, puhelimessa jne. Se todennäkösesti luottaa suhun viel sen verran et toivoo edes sun ite kertovan jos se juttu on ohi. Se loukkaantuu, mut kasvoikkain sä satutat sitä kaikkein vähiten.

    • nine

      no voit sanoa suoraan että yksinkertasesti et vaan rakasta enää, ei ole järkeä olla yhdessä. ja sen jälkeen teistä tuskin enää tulee kavereita, mutta kuitenki normaalissa tapauksessa pääset eroon melko suorasti ja lopullisesti.
      onhan niitä toisiakin. tekosyy-tapoja. et ole sittenkään valmis vielä seurustelemaan, haluat aikaa ajatella, et halua vielä sitoutua vaan elää nuoruutesi "vauhdikkaasti" tms.. niitä riittää.. mutta vaarana on se, että toinen kehittelee jotain selityksiä omassa päässään, kumoaa asiat mitä sanot ja jää roikkumaan. toki se on suorassa puheessakin mahdollista. "Kyllä sä mua opit rakastaan vielä, anna uus mahdollisuus.." mut muista varoa syyllistämistä. siis sen jätkän osalta. ehkä mä olen sitten törmännyt vääriin yksilöihin mutta ne kyllä osaa tehdä suhteen lopettamisesta tuskaa..
      toivottavasti sait jotain infoa kuumeisesta selostuksesta?

      ps. ja naamakkain on ainoa oikea tapa. muilla tavoilla asiat voi käsittää liian helposti väärin ja se on kuitenkin aika tylyä ihmiselle josta välittää/on joskus välittänyt.

    • mä vaan...

      paras tapa on kyl face to face... vaik mä en välttämättä oo paras henkilö neuvoo täs asias, koska mul oli italias jätkä, mut en kuitenkaan oo varsinaisesti jättäny sitä... mut se nyt on vähän eri juttu ku se asuu italiassa, ni eihän se toimis... mut kuitenki, sano se sille suoraan, se satuttaa kaikista vähiten!!!!!

      • Alkuperäsen viestin skrivaaja.

        Ciao Aura!Come stai?O sei Venla?Penso che sei Aura,ma sai chi sono..?*nAurAa*..Ei helvetti!


    • Mii@

      No...mä kertoisin kasvotusten koska mun mielestä se on paras tapa.Sinuna en ainakaan lähettäisi tekstiviestinä että jättäisin sut.Se on aika kylmä tapa...Kerrot sille kasvotusten ja miksi sun täytyy jättää se...tsemppii!=)

    • zero

      Koita ensin vähän vihjailla vaik viesteillä. Tai siis kai se nyt huomaaki, ettet oo enää siitä niin kiinnostunu, ja sitte tietysi face to face on ainoo oikee ja paras tapa.

    • Olenvittumainen

      "Tapa ittes."

    • Olisin sitä mieltä, että paras tapa on vain sanoa asia suoraan. Ei tuntuisi varmaankaan kauhean kivalta lukea tuollaista joltain näytöltä yksin, ilman ketään. Kun asiaa miettii, niin onhan se iso muutos, kun sinulla ei olekaan enää sitä tiettyä rakasta ihmistä niin kuin oli ennen.

      Onnee!

      Olen näköjään taas kaksi kuukautta myöhässä ajasta, toivottavasti ei haittaa.

      • Paremminkin 16-vuotta (:


      • Sumor kirjoitti:

        Paremminkin 16-vuotta (:

        Olenpas huolimaton, luulin että vuosi oli kuitenkin sama, no pysyvä aihe kuitenkin!


    • Jättämineneiolehelppoa

      Kasvotusten ehottomasti! Ja kerro suoraan, että tunteet on kadonneet. Ei tekosyitä, muita selityksiä millä koitat lievittää toisen pahaa oloa. Jättäminen ja jätetyksi tuleminen tuntuu aina pahalta, laitoin kahden vuoden suhteen poikki jonkun aikaa sitten, se oli aivan kauhea tilanne sillä toinen osapuoli ei ollut odottanut sitä yhtään. Mieti ennakkoon mitä sanot, puhu suoraan, ole hellä mutta älä anna toivoa suhteen jatkosta. Puhu asiat selviksi, älä karkaa kesken kaiken pois. Se tuntuu tosi ikävältä kun näkee toisen kärsivän, mutta se on paras tapa. Tsemppiä!

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tirkistelijä T...

      Tirkistelijä T... ei ole sokeutunut, vaikka näin juorutaan. Asuu nykyään Limingassa ja jatkaa sekopää touhujaan ainakin
      Haapavesi
      4
      2003
    2. Liian kiltti.. ?

      Tässä jo jonnunaikaa olen tuumaillut tätä kiltti ja kunnollinen juttua. Siis miksi oikeasti kiltit eivät muka kelpaa?
      Sinkut
      254
      1687
    3. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      248
      1620
    4. 1982 syntynyt Mahdi Alcheikh tuomittiin törkeästä lapsenraiskauksesta

      https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/mies-raiskasi-15-vuotiaan-uimahallissa-turussa/8964984 Yli 4 vuotta vankeutta Oike
      Oulu
      54
      1574
    5. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      105
      1438
    6. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      28
      1361
    7. Voiko 40 tai yli

      Enää rakastua vai onko se jo game over?!
      Ikävä
      157
      1197
    8. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      66
      1183
    9. Kansan vihaama elokapina aikoo pysäyttää moottoritien ruuhka-aikana

      Mielenosoitus alkaa perjantaina kello 15 Länsiväylän ja Porkkalankadun risteyksessä. On se kummallista, että tuollainen
      Maailman menoa
      282
      1182
    10. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      40
      1084
    Aihe