Onko se...pieni punainen sydän joka
sykkii kun näet hänet?Tai pieni vilkaisu toiseen päin johon liittyy
ilo huomata ,että HÄN todellakin
huomasi sinut.Vaiko pieni tunne
sydämmessä...pamppailua kun hän katsoo
ja väliaikaista levottomuutta?
En tiedä vieläkään..jos joku tietää
niin minulle kertokoon.
Mitä rakkaus oikeastaan on?
8
421
Vastaukset
- kokemusta on...
ainaki se on ihan sairaan ihanaa jos saa vastarakkautta tai sit se voi olla ihan kamalaa jos tietää ettei mitenkään voi saada sitä!!!
- Lissu
Kyllä se viel sunkin kohdallesi tulee. Moni varmaan kuvittelee kokeneensa oikeen rakkauden, mutta myöhemmin ajattelee kuitenkin, että oli sekin vain semmosta laimeeta ihastumista... Niin on ainakin mulle käynyt, ja kaikille niille joitten kanssa oon ko. aiheesta jutellu... Sitten, kun on kypsä siihen, kun on valmis elämään toisen kanssa lopun ikäänsä, sitten vasta tietää olevansa rakastunu... Ja sitten kun on oikeesti rakastunu, niin kyllä sitä vastarakkauttakin silloin saa... En vähättele ns. lievempiä tunteita, esim. ihastumista, mutta rakkautta... Ei se sitä vielä ole kymmenkesäsillä tai sanotaan varhaisteineillä (13-14-vuotiailla)... Ainakaan yleensä. Muistakaa se!
- mirri
...tuntuu kuin henki salpautuisi kun HÄN tulee vastaan...eikä silmiinkään oikeen uskalla katsoa vaikka kuinka tekis mieli. Sittenkun hän on poistunut tulee hirveän haikea olo...tälläiset tuntemukset minulla on ainakin exääni kohtaan josta olen ollut jo erossa noin..3v. Silti...mutta itsehän pilasin suhteen...halusin olla koko ajan lähellä ja kahlitsin siten HÄNET...ja nykyään kun tutustuu johonkin poikaan niin tuntuu että on häntä kohtaan väärin kun ajattelen muuta...IHANA TUNNE SA RAKKAUS AINAKIN ON!...JOSKUS SE RAAPII....JA KOVASTI...
- Omaa Rakkauttaan Ikävöiden...
nii.. se vaa on... se on toisesta välittämistä, paljon toisesta välittämistä!! ei voi sanoo,ettei 13-14 vuotiailla oo vielä rakkauta ollu, ite oon 13 ja oon oikeesti kokenu sen!! Rakkauden tietää, ku se osuu kohdalle. Ja siisspä jos saa vastarakkautta, on kaikki hyvin!! *hYmY*
- Olenvittumainen
Rakkaus on kuin viipaloitu leipä.
- Lifeiss
Rakkaus kemiallinen reaktio aivoissa joka pakottaa sinut panemaan. Se iskee kovaa ja ajelehtii hitaasti horisontin taakse jättäen sinut paskaan, onnettomaan avioliittoon.
- abdul.amid
Kyllä, kemiallinen reaktio, joka hiipuu vähitellen. Tämän voi huomata arkielämässä.
Ehkä tulevaisuudessa tämä reaktio pystytään simuloida täysin.
Rakkaus on vale.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1351402
- 1041103
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede26983Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89954Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat310845- 99813
- 38702
- 109666
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.56648Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet144624