Onko se...pieni punainen sydän joka
sykkii kun näet hänet?Tai pieni vilkaisu toiseen päin johon liittyy
ilo huomata ,että HÄN todellakin
huomasi sinut.Vaiko pieni tunne
sydämmessä...pamppailua kun hän katsoo
ja väliaikaista levottomuutta?
En tiedä vieläkään..jos joku tietää
niin minulle kertokoon.
Mitä rakkaus oikeastaan on?
8
387
Vastaukset
- kokemusta on...
ainaki se on ihan sairaan ihanaa jos saa vastarakkautta tai sit se voi olla ihan kamalaa jos tietää ettei mitenkään voi saada sitä!!!
- Lissu
Kyllä se viel sunkin kohdallesi tulee. Moni varmaan kuvittelee kokeneensa oikeen rakkauden, mutta myöhemmin ajattelee kuitenkin, että oli sekin vain semmosta laimeeta ihastumista... Niin on ainakin mulle käynyt, ja kaikille niille joitten kanssa oon ko. aiheesta jutellu... Sitten, kun on kypsä siihen, kun on valmis elämään toisen kanssa lopun ikäänsä, sitten vasta tietää olevansa rakastunu... Ja sitten kun on oikeesti rakastunu, niin kyllä sitä vastarakkauttakin silloin saa... En vähättele ns. lievempiä tunteita, esim. ihastumista, mutta rakkautta... Ei se sitä vielä ole kymmenkesäsillä tai sanotaan varhaisteineillä (13-14-vuotiailla)... Ainakaan yleensä. Muistakaa se!
- mirri
...tuntuu kuin henki salpautuisi kun HÄN tulee vastaan...eikä silmiinkään oikeen uskalla katsoa vaikka kuinka tekis mieli. Sittenkun hän on poistunut tulee hirveän haikea olo...tälläiset tuntemukset minulla on ainakin exääni kohtaan josta olen ollut jo erossa noin..3v. Silti...mutta itsehän pilasin suhteen...halusin olla koko ajan lähellä ja kahlitsin siten HÄNET...ja nykyään kun tutustuu johonkin poikaan niin tuntuu että on häntä kohtaan väärin kun ajattelen muuta...IHANA TUNNE SA RAKKAUS AINAKIN ON!...JOSKUS SE RAAPII....JA KOVASTI...
- Omaa Rakkauttaan Ikävöiden...
nii.. se vaa on... se on toisesta välittämistä, paljon toisesta välittämistä!! ei voi sanoo,ettei 13-14 vuotiailla oo vielä rakkauta ollu, ite oon 13 ja oon oikeesti kokenu sen!! Rakkauden tietää, ku se osuu kohdalle. Ja siisspä jos saa vastarakkautta, on kaikki hyvin!! *hYmY*
- Olenvittumainen
Rakkaus on kuin viipaloitu leipä.
- Lifeiss
Rakkaus kemiallinen reaktio aivoissa joka pakottaa sinut panemaan. Se iskee kovaa ja ajelehtii hitaasti horisontin taakse jättäen sinut paskaan, onnettomaan avioliittoon.
- abdul.amid
Kyllä, kemiallinen reaktio, joka hiipuu vähitellen. Tämän voi huomata arkielämässä.
Ehkä tulevaisuudessa tämä reaktio pystytään simuloida täysin.
Rakkaus on vale.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskallatko katsoa pitkään silmiin
kaivattuasi, jos olette samassa tilassa? Alkaako sydän jyskyttää, jos katseet jumittuvat? Pelkäätkö ulkopuolisten huomaa752873- 592841
Uskallanko vielä kaivata sinua?
Siitä on niin kauan aikaa. Harmi, kun kaikki meni niin kuin meni. Elämässä oli aika raskasta silloin, ja näen sen sinun172753- 412082
- 532061
Jani Mäkelä ihmettelee työministeri Satosen matkaa Aasiaan hoitajia rektyroimiseksi sieltä Suomeen.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/cfba6abc-f871-4ce2-b327-41aa5819934c Kokoomus on lähtenyt omin päin ilman hallitus2792057Hymyilyttää
Kun mietin, että kun vielä kohdataan, niin nauretaan tälle meidän palstasuhteelle 😅. Ihanaa päivää sulle mies. Olet mi211311- 421170
Missä meetwursti on keksitty?
Tapasin hiljattain erikoisen rouvan Prisman leikkelehyllyjen välissä pälyilemässä. Kun tulin kohdalle, rouva alkoi raivo31124Aamun Trump
"DR: Trumpin väki lahjoi kodittomia grönlantilaisia esittämään Trump-faneja" Sillä lailla.961019