Kaverin iskä 1

*X*

Oli Uuden vuoden yö ja oltiin oltu kaverin kanssa juhlimassa. Kapakkaan ei ihan vielä päästy, vain parista kuukaudesta kiinni, joten pippaloitiin yhdellä ystävällä. Joimme hieman liikaa ja oltiin aika huppelissa, just ja just jaksettiin katsella raketit ja sitten mentiinkin kaverilleni yöksi. Vaivoin muistan kuinka yritimme hiljaa hiipiä hänen kotiinsa ettei herätetä vanhempia.

Joskus yöllä heräsin mukavaan tunteeseen alapäässäni. Ajattelin että se on vain sitä miltä joskus tuntuu krapulassa (vaikka otan kyllä tosi harvoin). Silloin kun tekee usein mieli seksiä.
Lopulta sumeat aivoni sanoivat ettei tämä ole nyt sitä, ettei tämä ole unta. Aukaisin silmäni ja aloin hiljaa tajuta missä olen. Nukuin kyljelläni toinen jalka suorana ja toinen koukussa. Alasti kuten mulla on yleensä tapana. Pimpassani tuntui hyvältä, ihan kuin joku hyväilisi sitä. Hyvä tunne vain jatkui ja jatkui, yritin nukkua mutta siitä ei tullut mitään. Lopulta nostin päätäni ja katsoin taakseni; kaverini isä istui sängynlaidalla ja hyväili pimppaani!
-tuntuuko hyvältä? Ole vain nukkuvinasi, älä välitä. Näin hänen hymyilevän ja sanovan.
Laskin pääni tyynyyn ja yritin ajatella että mitä nyt. Aivot ei oikein toimineet kun olin vielä humalassa, digitaalikellon punainen näyttö kertoi että kello oli 02:57.
-tulen joskus tänne takkahuoneeseen kun en saa unta. Näin sinut enkä malttanut olla koskematta. Älä pahastu. Kaikki muut nukkuvat. Mies puhui hiljaa.
Alapääni alkoi olla jo melkoisessa tulessa. Tunsin kuinka paksu sormi työntyi sisääni. Alkoi liikkumaan edestakaisin ja tunsin nolona että olin aivan märkä.
-taidat tykätä tästä? Tuntuuko tämä hyvältä? Mies kysyi.
-joo-o. Vastasin sopertean ja muutin levottomana asentoa.
Kohta tunisin kuinka mies työnsi kahta sormea sisääni. Minun oli jo hieman nostettava toista reittäni. Olo alkoi olla sietämätön. Puristelin tyynyä ja kuulin korvissani oman raskaan hengitykseni.
Sitten kuulin märän moiskahduksen kun sormet tulivat ulos pimpastani. Mies keräsi tyynyjä kasasi niitä vatsani eteen ja alkoi kammeta minua niiden päälle vatsalleen. Pian maksinkin sitten vatsallani ja takapuoli pystyssä kun lantioni alla oli tyynyjä. Tunsin kuinka mies tuli taakseni jalkojeni väliin ja avasi reisiäni. Pian tunsin myös kuinka mies alkoi työntää kaluaan liukkaaseen pimppaani, se tuntui tosi isolta. Upotin kasvoni tyynyyn ja yritin sillä vaimentaa voihkettani.

Tunsin päässäni pientä jomotusta kun mies kiihdytti tahtiaan. Suuret kourat puristelivat minua vyötäröstä ja lantiosta. Mies murahteli tyytyväisenä samalla kun minä voihkin hiljaa tyynyyn.
-käytätkö sinä pillereitä tai mitään? Mies kysyi hengästyneenä.
-joo-o... sain sanottua juuri kun kun tunsin että tulee! Purin tyynyä ja kynsin lakanoita. Mies puski nyt jo tosi lujaa ja hytkyin työntöjen tahdissa hervottomana. Lopulta mieskin murisi ja sai orgasmin.

Jäin makaamaan sänkyyn kun mies meni sermin taakse mikä erotti vierassängyn itse takkahuoneesta. Kuulin kuinka hän sytytti tupakan. Itse tunsin kuinka spermaa valui reisiäni pitkin ja ajattelin että minun täytyy käydä suihkussa.
Hieman horjuen menin suihkuun paita alastomuuteni suojanani. Suihku virkisti ja aloin tajuta mitä oli tapahtunut. Nolotti ja jännitti. Eihän mies kovin ruma ollut vaikka voiskin olla mun isä. Iso köriläs ja oikeastaan se kiihotti. Päätin silti livahtaa äkkiä takaisin nukkumaan.
-ota juomista, kaadoin valmiiksi. Mies sanoi kun tulin suihkusta. Pöydällä oli kaksi pikaria ja niissä vähän kullan väristä nestettä. Ajattelin että kai se on valkkaria ja pääsisin sitten nukkumaan jos juon tuon vähän lasista.
Istuin nolona alas ja yritin pitää toisella kädelläni paitaa kiinni. Se vain ei suojannut reisiäni paljoakaan ja tunsin olevani aivan alasti.

Mies jutteli niitä näitä ja yritin pitää katseeni pois hänen karvaisesta rintakehästä ja vatsasta. Maistoin lasista ja aloin yskimään kun ei se ollutkaan viiniä.
-anteeksi, en varoittanut että se on konjakkia. Mies sanoi ja nousi pyyhkimään pyyhkeellä paitani rintamusta mihin konjakkia oli pirkahdellut. Samalla hänen pyyhkeensä tipahti lantiolta ja näin hänen puolikovana roikkuvan kalun.
-saa sitä koskeakin. Mies sanoin kun oli lopettanut ja istui nyt viereeni.
Oli vaikea pitää katsetta irti miehen kalusta, vaikka yritin niin katseeni harhautui aina takaisin jostain kumman syystä. Lopulta mies tarttu käteeni ja vei sen peniksensä päälle ja alkoi liikuttaa sitä hitaasti. Tunsin miten se alkoi koveta ja kasvaa. Se tuntui pelottavalta ja kiihottavalta, en ollut koskaan koskettanut noin suurta. Vaikka ei minulla ollutkaan kuin pari aiempaa seksikokemusta.
Pian kalu osoitti kattoa kohti kun epävarmana runkkasin ja puristelin sen paksua vartta. Välillä mies ohjasi kätensä myös karvaisille kiveksilleen.
Sitten mies tarttu käsiini ja veti minut lattialle jalkojensa väliin.
-voisitko..? Mies kysyi ja tiesin kyllä mitä hän halusi minun tekevän.

Avasin suuni ja otin kalun suuhuni. Mies murahteli tyytyväisenä ja kosketteli hiuksiani. Välillä päästin kalun suustani jotta sain happea. Välillä mies paineli päätäni ja ohjaili välillä niin että suonikas kalu hyväili poskiani ja huuliani.
-noin... hyvä... juuri niin... mies mutisi kun kalu upposi taas suuhuni.
Sitten mies vetikin minut sohvalle istumaan ja kävi itse minun jalkojen väliin. Mies hyväili ja puristeli reisiäni ja katseli pilluani. Ja kumartui siten nuolemaan sitä. Kohta olin taas ihan märkä. Mies tarttui konjakkilasiin ja maistoi sitä. Sitten hän kasteli sormensa konjakissa ja hieroi sitä häpuhuulilleni.
-konjakkipillua. Mies sanoi ja iski silmää. Sitten taas tunsin karhean parransängen kutittavan reisiäni kun mies ahmi minua huulilla ja kielellä.

Mies nousi ylös ja nosti minutkin seisomaan. Siten hän kävi istumaan ja veti minut selkä häneen päin niin että hänen reitensä olivat minun jalkojen välissä.
-istupa nyt setän syliin. Mies sanoi ohjasi kalun sisääni kun laskeuduin istumaan.
Taas kalu upposi sisääni ja mies tarttui lantiooni. Asento oli hankala ja jotenkin nolo mutta nousin ja laskin niin että tunsin kuinka kova kalu liukui sisälläni. Välillä miehen kourat tarttuivat rintoihini ja puristelivat niitä. Yritin olla hiljaa mutta en voinut mitään kiihottumiselleni ja voihkaisuilleni.
Lopulta mies nousi ylös ja vei minut takaisin sänkyyn ja käski käydä selälleen. Pimpaani kuumotti ja mies asettui jalkojeni väliin. Kalun näytti pelottavan isolta ja sen pää kiilteli punaisena. Mies tyhjensi viimeiset tipat konjakkilasista pillulleni ja hieroi sitä sormillaan herkille häpyhuulilleni.
-saanko naida nyt konjakkipillua uuden vuoden kunniaksi? Mies kysyi ja punastuin hämärässä. -saanko?
Nyökkäsin kiimaisena mutta mies halusi kuulla sen minun suustani.
-saat konjakkipillua... sanoin arkaillen. Ja mies työntyi sisääni. Mies nai ja minä hapuilin käsiini jotakin mistä puristaa. Vaikeroin ja mies käski minun olla hiljempaa. Vaikka luulin että märän pilluni äänet kuuluivat äänekkäämilta.
-setä saa konjakki..pillua... setä... saa... kon...konjakkipillua. Kuulin hokevani sekavana kun iso karvainen maha hankasi vatsaani ja kivekset hakkasivat pakaroitani. Ja mies runnoi kalullaan. Kunnes lysähti päälleni hengästyneenä ja ja hikisenä. Tuntui että litistyn hänen alleen.
Lopulta mies nousi päältäni mutta ei lähtenytkään pois vaan konttasi pääni viereen ja laski kalunsa huulilleni. Spermaa valui huulilleni ja leualleni. Aukaisin suuni ja mies työnsi kalun syvälle suuhuni. Nielin spermaa epätoivoisena kunnes mies veti kalunsa pois ja haukoin happea. Märkä kalu levitteli spermaa poskilleni ja huulilleni.
Mies asteli hämärään nurkkaan ja minä jäin makaamaan puolipökertyneenä sängylle, sperman valuessa hitaasti pillustani lakanoille ja mietin miten sen selittää seuraavana päivänä.
Pian mies palasi eteeni videonauhuri kädessään.
-kiitos, tästä tuli upea filmi. Toinen kamera on tuolla sermin takana. Mies sanoi hymyillen. Astui luokseni ja suuteli spermasta liukkaita huuliani.
-tulet nyt varmaan toistekin, tulethan? Mies kuiskasi.Enkä voinut kuin nyökätä järkyttyneenä...................

3

19667

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Höpö

      täytyy kyllä sanoa,että tosi hyvin kirjotettu.Luin kaikki 4 ja loppua kohti senkun vaan paranee = )

    • Huh

      Toi oli hyvä, hyvä, hyvä ja vielä kerran hyvä!!En oikeen osaa muuta sanoa!!Tosi upeeta!!

    • Anonyymi

      määkin haluaisin jaoikein kunolla

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken murhaaja

      Raiskausrikosten joukossa kanta suomalainen tekijä on niin harvinainen että kannattaa erikseen mainita. Raiskausuutisia
      Maailman menoa
      231
      14081
    2. Tuomas Sakari Matias Salminen. S.2005

      Nimi on ihan julkista tietoa. Ei tarvitse poistaa. Julkaistu monilla sivuilla.
      Valkeakoski
      40
      2866
    3. Naiset pysyy sinkkuna ja ottavat mieluimmin koiran

      Nykynainen ei halua jakaa elämäänsä miehen kanssa, vaan elää yksin ja ottaa koiran tai koiria. Ja pikkuvähemmistö eli in
      Sinkut
      322
      2763
    4. Sille yhelle vaa

      Viime aikoina oon miettinyt sun juttuja aika paljon. Vaikka en oo saanu susta vielä kunnolla selvää kuvaa, jotenkin tunt
      Ikävä
      89
      1621
    5. Kiitos kun annoit värejä elämääni

      Edes pienen hetken. Sellasiakin mitä en muuten näe ;) ❤️
      Ikävä
      56
      1172
    6. Farmasia valintakoe 2024

      Miten meni farmasia valintakoe teillä? Minun mielstä se oli ihan oko en voi sano, että se oli tosi vaikea.
      Pääsykokeet
      46
      1050
    7. Hiljaista on

      Ei kuulu viestiä 😘 pallo on sinulla Mies, odotan!
      Ikävä
      62
      1045
    8. Mikko Leppilampi ahdistellut useita!?

      Jotenkin on aina jäänyt lipevän oloinen fiilis kun hänen esiintymisiä on katsellut. Nyt rikosepäily seksuaalisesta ahd
      Kotimaiset julkkisjuorut
      39
      1040
    9. Kysymys iltaan

      Kuinka kuuma kaivattusi on celsius-asteikolla?
      Ikävä
      58
      979
    10. Onhan sulla

      Nainen nyt varmasti kaikki hyvin.
      Ikävä
      60
      977
    Aihe