Mistä voisin saada Leijonakuninkaan "The Lion Sleeps Tonight" -biisin suomenkieliset sanat? Olis vähän kiire. Kiitos. Paljon.
mistä sanat?
8
5325
Vastaukset
- santtu
www.google.fi
kirjoita hakusarakkeeseen:
"the lion sleeps tonight"
Kokeilin itse ja sanat löytyi.- tyttö
Juu kiitos avustasi mutta tuo keino on jo kokeiltu ja ei niin hyväksi havaittu. Etsin SUOMENKIELISIÄ sanoja, jos et ymmärtänyt.
- overtravel
Kokeile levykauppaa tai kirjaston levyosastoa, jos vaikka Leijonakuningas-leffan soundtrack löytyy.
- tyttö
Näin ajattelin, mutta toivoin että joku lukija olisi tiennyt ko. tekstin tai jonkun nettisivun josta sen olisi suoraan saanut.
...siis mennä siitä missä aidassa on reikä. =) - Elokuvahullu
tyttö kirjoitti:
Näin ajattelin, mutta toivoin että joku lukija olisi tiennyt ko. tekstin tai jonkun nettisivun josta sen olisi suoraan saanut.
...siis mennä siitä missä aidassa on reikä. =)Toss sinulle sanat, olepa hyvä:
We-de-de-de, de-de-de-de-de de, we-um-um-a-way (drum fill)
We-de-de-de, de-de-de-de-de de, we-um-um-a-way
A wimoweh, a-wimoweh a-wimoweh, a wimoweh
In the jungle the mighty jungle the lion sleeps tonight
In the jungle the quiet jungle the lion sleeps tonight
(repeat Wimoweh chorus--with vocal ad lib similar to the intro in theforeground)
Near the village the peaceful village the lion sleeps tonight
Near the village the quiet village the lion sleeps tonight
(repeat wimoweh chorus)
Hush my darling, don't fear my darling. The lion sleeps tonight.
Hush my darling, don't fear my darling.The lion sleeps tonight
(repeat wimoweh chorus with vocal ad lib) - ...
Elokuvahullu kirjoitti:
Toss sinulle sanat, olepa hyvä:
We-de-de-de, de-de-de-de-de de, we-um-um-a-way (drum fill)
We-de-de-de, de-de-de-de-de de, we-um-um-a-way
In the jungle the mighty jungle the lion sleeps tonight
In the jungle the quiet jungle the lion sleeps tonight
(repeat Wimoweh chorus--with vocal ad lib similar to the intro in theforeground)
Near the village the peaceful village the lion sleeps tonight
Near the village the quiet village the lion sleeps tonight
(repeat wimoweh chorus)
Hush my darling, don't fear my darling. The lion sleeps tonight.
Hush my darling, don't fear my darling.The lion sleeps tonight
(repeat wimoweh chorus with vocal ad lib)etsi suomenkielisia sanoja, vaikka kylla tuo sanoitus on sen verran helppo ettei pitaisi olla vaikeaa suomentaa sita itse...
- henkka
Viidakossa, viidakossa näin nukkuu leijonat
Viidakossa, viidakossa näin nukkuu leijonat
Luona kylän, sen pienen kylän, nukkuu leijonat
Luona kylän, sen pienen kylän, nukkuu leijonat
Ouuu, ouuu, luokses kultasein
Kulta hiljaa, nyt aivan hiljaa! Nukkuu leijonat
Kulta hiljaa, nyt aivan hiljaa! Nukkuu leijonat
Ouuu, ouuu, luokses kultasein - arrgghhh...
Taas oikein kouluesimerkki siitä, että ihmiset vastaa, ennen kuin ovat lukeneet/ymmärtäneet kysymystä. Ehkä pitäisi ajatella positiivisesti, että ovatpa avuliaita, mutta jos todella etsii suomeksi esitetyn version sanoja, niin itse asiassa apua ei saakaan. Pelkkää nollainfoa vaan. Eksyin itse tänne, koska pitää selvittää, missä muodossa laulun tuntevat Suomen lapset. Itsellä ei lapsia ole, joten on tullut ihan aktiivisesti skipattua videot ja koko juttu. Mutta kiitos tolle henkalle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vakava rikosepäily Seinäjoella
Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html412775Mitä on woketus?
Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k4312329Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens222185Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau182050Oletko jo luovuttanut?
Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?1411779Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin
Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin1381723Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat221246Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,11164- 741069
Kerro mulle miksi juuri me
Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.67987