Miten sitä vois olla kriittinen missään asias, no naista vailla olen kyllä, ei kai mikään voi olla täydellistä vai voiko, toivo elää
Nyt on kevät
6
411
Vastaukset
on joskus sanottu, et (se) vois olla täydellinen?:) Mulla eilen aivan runsauden pula naissukupuolesta, olin meidän tyttärien kanssa koko päivä, 23 ja 29-vee. Tosin ainoastaa "ylpeän" isän roolissa. Sain vielä illalla vaimon viereen nukahtaa, joten kevät päiväni oli hyvä, ellei jopa täydellinen.:) Tuolla asenteellasi löydät sen puuttuvan osapuolen, ole huoleti. Kyynisillä, ja pessimisteillä se onkin vaikeaa?
- kouristelee
sisuksia. Vanhako, ja vielä mitä!
kouristelee kirjoitti:
sisuksia. Vanhako, ja vielä mitä!
Hiukan kouristelee, kipuilee tänä aamuna korjattu hammas. Vastavetona täytyi kouraista rahapussia, että lääkäri päästi piinasta!:) Joo, jos vain 'keväisesti' kouraiseen sisuksia, niin vanha et ole!:)
- Heikunkeikku
...nyt ainaski pikkasen voi kriittinenkin olla, keväästä huolimatta. Jos eteen pöllähtää joku kummallisuus-asia, joka esim. pistää nuo niskakarvat pystyyn, niin ei sitä ihan kriititön pysty olemaan, vaikka yrittäis. Mulla on tämä viikko vimppa viikko ja sitten alkaa kesäloma. On kutkuttava olo, vaikka tykkäänkin työstäni, niin kuitenkin saan lomalla keskityttyä sellaisiin asioihin, joihin muuten en joko voi tai ei hutsi. Hutsimisella tarkoitan lähinnä tuota "inspiksen-pokasta", joka näin keväisin pyrkii pintaan. Auringon valon lisääntyminen varmaankin syynä. Ja tykkään tonkia kukkapenkeis ja suunnitella semmosia asioita. Ystäväni osti marraskuussa rivitaloasunnon ja pyysi, että suunnittelisin hänelle takapihan. Eilen olin sitten tekemässä alkusuunnitelmia. Kivaa. Sinne tuodaan pari peräkärryllistä multaa tänään, sitte meen vähä jelppimään levityksessä. Tosin tämä päivä on semmonen, että en havaitse minkäänlaista inspistä itsessäni :) Urheilijoillakin on välipäiviä, että aattelin, että tää on nyt mun välipäivä. Jaksaa sitte taas vaikka huomenna enemmän.
- kukkapenkit
ei voisi vähempää kiinnostaa. Mutta kaksilahkeiset, kyllä. Kevät!
- RosaLiiin
pikkukriittinen kantsii aina olla, muttei mikään tiukkapipokriittinen. Joskus elämä voi yllättää kun löysää hieman, antaa kevään viedä ja kesän tuoda. Täydellisyyden tavoittelu on kuin kuuta taivaalta unelmoisi. Repaleisuus ja kompurointi kuuluu elämään ja toivosta ja ilosta on hyvä pitää kiinni.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.
Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.182582Purrasta tehty huoli-ilmoitus
Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b0162081919Naiseni on todellinen seksipeto
Vaikka pukeutuu ihan kasuaalisti julkisilla paikoilla. Mutta näin tämän läpi ensisilmäyksellä ja sain seksipedon kaivatu591619Pelottaa kohdata hänet
En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt1021531Olisin halunnu vaan tutustua
Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno491446Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas1991296- 961226
Totuus Sofian miljonääristä :miljoonien velkataakka painaa miestä.
Näin se totuus tulee jokaisesta ja seiskalehden uutiset kertoo totuuden vihdoinkin.1511115Nina Mikkonen avoimena "vapinataudistaan"- Demonstroi oireet yllättäen tv-kameroiden edessä: "Se..."
Nina Mikkonen oli Viiden jälkeen -ohjelmassa ti 12.8. ja kertoi perinnöllisestä sairaudestaan ja mm. sairauden vaikutuks171025Rääkyvä nainen
Varokaa perintö metsiään varjelevaa puolialastonta Etelän naista,häätää huutaen autoilijoita ja marjastajia pois yleisil13897