Olikos täällä eilen ropleema ?

Jermuxi tms.

Vappuko alkoi toisilla liian aikaisin, vai mitä lienee tapahtunut, kun näppiksen kirjaisimet vaihtaneet tiuhasti paikkaa. Suosittelen kaikki kokeilemaan omat näppiksensä. Kjäh!

49

1982

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • liiaksi nautittuna

vaarallista, se tekee näppikset villiksi.

• Jermuxi tms.

joku oli laittanut pikaliimaa näppikseen ja se oli jumittanut kirjoittajalla samaan kaavaan. Sekin voi olla syynä...

• liiaksi nautittuna
        Jermuxi tms. kirjoitti:

joku oli laittanut pikaliimaa näppikseen ja se oli jumittanut kirjoittajalla samaan kaavaan. Sekin voi olla syynä...

pikaliima on lähes yhtä vaarallista kuin kuohuviini.

• vappunenä

Mulla tökkii yhteys ja meinaa jäädä kirjaimia pois, ei muuta onkelmaa.

• että eilen ihan selvästi yritettiin soittaa haitarin asemasta näppiksellä Vaalean punaista Shamppanjaa. Sattuu niitä isompiakin vahinkoja. Minäkin ostin viikolla haitarin, kunhan tässä soittoharjoituksiin päästään, tiedä mitä tekstiä tulee. Sen olen huomannut, että kun sitä vetää ja painelee näppäimiä, se vinkuu ja törähtelee.

• Jermuxi tms.

Ettei näppäimistön pelikuvio täysin minulle auennut, mutta koetan kehittää verbaalista lahjakkuuttani myös musikaaliseen suuntaan tulevaisuudessa. Olisihan se mukavaa aukoa päätään musiikin keinoin.

• velhotar....

sinullakin matka, yritettiinhän me vähän soppaan mukaan, jarruteltiinkin, kun sä olisitkin ollut? Toivon totisesti etten tuollaisen raivon kohteeksi joudu, ihmettelen et väliin lähtee poistoon ihan käsittämättömästä syystä kirjoituksia, nyt ei tietoakaan , tuottiko tuokin kenties iloa???

• Jermuxi tms.

Mä käväisin täällä, kun yhdellä kirjoittajalla oli näppisongelmia, mutta sen jälkeisistä ei ole tietoa. Jos minulle olisi joku alkanut raivoamaan, niin hauskaahan siitä olisi tullut. Meikäläinen olisi ollut ihan omimmillaan tällaisessa ympäristössä. Ymmärrän kyllä, että ei se kaikille ole hauskaa, eikä toivottavaa.

• velhotar....
        Jermuxi tms. kirjoitti:

Mä käväisin täällä, kun yhdellä kirjoittajalla oli näppisongelmia, mutta sen jälkeisistä ei ole tietoa. Jos minulle olisi joku alkanut raivoamaan, niin hauskaahan siitä olisi tullut. Meikäläinen olisi ollut ihan omimmillaan tällaisessa ympäristössä. Ymmärrän kyllä, että ei se kaikille ole hauskaa, eikä toivottavaa.

toooosi paljon lukemati.. (on siivottu ,,,) Siks´hän mä sanoinkin, et olisitpas ollut, siinä olisi ollut suupielet ylhäällä vielä vapun jälkeenkin :)))

• Jermuxi tms.
        velhotar.... kirjoitti:

toooosi paljon lukemati.. (on siivottu ,,,) Siks´hän mä sanoinkin, et olisitpas ollut, siinä olisi ollut suupielet ylhäällä vielä vapun jälkeenkin :)))

Aina kunnon tappelukset käydään poissaollessani...Vai johtuuko se siitä, että olen poissa, niin hiiret hyppii pöydälle...Perskeles, pitkästä aikaa tappeluksissa, olisin pistellyt parastani ja katsellut vastustajan raivoa...Aijai.

• Tyhjännauraja
        velhotar.... kirjoitti:

enemmän olin pettynyt ja vähän surullinen.

• Jermuxi tms.
        Tyhjännauraja kirjoitti:

enemmän olin pettynyt ja vähän surullinen.

Millaista läppää siinä sitten oikein heiteltiin?

• Raivotar
        Jermuxi tms. kirjoitti:

hauskaa? Siinä on oksat pois jos minä alan raivota, tommonen pikkupoika olis helisemässä.

• Jermuxi tms.
        Raivotar kirjoitti:

hauskaa? Siinä on oksat pois jos minä alan raivota, tommonen pikkupoika olis helisemässä.

Niin siinä tosiaan on puskasta oksat pois...Aikasi siellä ojanpohjalla möyrittyäsi päätät nilkuttaen tulla esittelemaan jotain ihan omaa ja ihmeellistä tänne meille, vai kuinka? Kerro sitten meillekkin, kun joku joskus ottaa sinut ihan vakavasti, jookosta?

• Raivotar
        Jermuxi tms. kirjoitti:

Niin siinä tosiaan on puskasta oksat pois...Aikasi siellä ojanpohjalla möyrittyäsi päätät nilkuttaen tulla esittelemaan jotain ihan omaa ja ihmeellistä tänne meille, vai kuinka? Kerro sitten meillekkin, kun joku joskus ottaa sinut ihan vakavasti, jookosta?

Älä tyrkytä tuota ojanpohjaasi muille, vaikka kovin yksinäistä sinulla siellä taitaa olla. Ja tuosta vakavasti ottamisesta sinulla ei ole kokemusta.

• kawe
        Raivotar kirjoitti:

Älä tyrkytä tuota ojanpohjaasi muille, vaikka kovin yksinäistä sinulla siellä taitaa olla. Ja tuosta vakavasti ottamisesta sinulla ei ole kokemusta.

joku mainitsi *kuohuviinin. Minäpä hain Wappua varten pari pikku kuoharia. Meidän ihku mieskuoro järjestää matinean ja sinne voi viedä omia juomia, ruokaa ja laulua on talon puolesta. Ne näppäinvirheet oli *oikein huono juttu, syytä en tiedä, ollako puolesta eli vastaan ja kenen.

• HTZA
        kawe kirjoitti:

joku mainitsi *kuohuviinin. Minäpä hain Wappua varten pari pikku kuoharia. Meidän ihku mieskuoro järjestää matinean ja sinne voi viedä omia juomia, ruokaa ja laulua on talon puolesta. Ne näppäinvirheet oli *oikein huono juttu, syytä en tiedä, ollako puolesta eli vastaan ja kenen.

väänsit veistä haavassa. Entinen sekakuorolainen olen ja muistan nuo "vapaamuotoiset" harjoitukset hyvin. Ajan puutteen vuoksi irtaannuin harrastuksesta, vieläkään sitä aikaa ei ole, haluan olla täyspainoinen enkä, "vieraileva väärinlaulaja". Mutta odotahan kun työn kuristusote päästää irti, niin etsin sinut käsiini ja liityn mukaan, ja laulan sinut suohon, noin leikilläni. Saat valita, oletko väinä vai jouka. H.

• kawe
        HTZA kirjoitti:

väänsit veistä haavassa. Entinen sekakuorolainen olen ja muistan nuo "vapaamuotoiset" harjoitukset hyvin. Ajan puutteen vuoksi irtaannuin harrastuksesta, vieläkään sitä aikaa ei ole, haluan olla täyspainoinen enkä, "vieraileva väärinlaulaja". Mutta odotahan kun työn kuristusote päästää irti, niin etsin sinut käsiini ja liityn mukaan, ja laulan sinut suohon, noin leikilläni. Saat valita, oletko väinä vai jouka. H.

mieskuorossa laula vaan *nais-ryhmässä. Kuitenkin ainoa oikea kuoromuoto on *mieskuoro. Wappumatineaan menen nyt 5-kerran. Se suohonlaulu käy nopeasti ja kivuttomasti,en tiedä mikä piikanen siitä teoksesta löytyisi.

• HTZA
        kawe kirjoitti:

mieskuorossa laula vaan *nais-ryhmässä. Kuitenkin ainoa oikea kuoromuoto on *mieskuoro. Wappumatineaan menen nyt 5-kerran. Se suohonlaulu käy nopeasti ja kivuttomasti,en tiedä mikä piikanen siitä teoksesta löytyisi.

täällä kun ei aina tiedä sukupuolista, rekisteröityneistäkään. Oli hyvä että käytit termiä: Naisryhmä. Niitä käy Karaokessakin. Ja aina "aikuinen nainen", eikä koskaan toimi stemmat, jotkut ovat aina ottaneet enemmän kuin toiset. Nais- "kuoro", on useimmiten kuin kasa viulisteja, korkealta ja kovaa. Hitchcok käytti sitä kuuluisassa suihkutappokohtauksessa tehokkaasti: Twyit!! Twyit!! Twyit!! jne. Harmony Sisters toimi, koska yksi niistä,kait, harrasti hyvää Whiskeytä. :)

• kawe
        HTZA kirjoitti:

täällä kun ei aina tiedä sukupuolista, rekisteröityneistäkään. Oli hyvä että käytit termiä: Naisryhmä. Niitä käy Karaokessakin. Ja aina "aikuinen nainen", eikä koskaan toimi stemmat, jotkut ovat aina ottaneet enemmän kuin toiset. Nais- "kuoro", on useimmiten kuin kasa viulisteja, korkealta ja kovaa. Hitchcok käytti sitä kuuluisassa suihkutappokohtauksessa tehokkaasti: Twyit!! Twyit!! Twyit!! jne. Harmony Sisters toimi, koska yksi niistä,kait, harrasti hyvää Whiskeytä. :)

näemmä perillä juonen käänteistä, mutta meillä on hauskaa *myös selvinpäin. (14 naista) Mietippä tilannetta jossa tukeudutaan virkistäviin äänen avaajiin, riemulla on tuskin reunoja........

• HTZA
        kawe kirjoitti:

näemmä perillä juonen käänteistä, mutta meillä on hauskaa *myös selvinpäin. (14 naista) Mietippä tilannetta jossa tukeudutaan virkistäviin äänen avaajiin, riemulla on tuskin reunoja........

karvat pystyyn, jo pelkkä ajatus. Ei kai olisi mahdoton ajatus jos joskus olisi avauksenavaajana basso-baritoni? "Viinikellari-alabassoni" saisi teidätkin värisemään jo pelkällä voimallaan? Saisitte sellaisen "coregasmin".

• kawe
        HTZA kirjoitti:

karvat pystyyn, jo pelkkä ajatus. Ei kai olisi mahdoton ajatus jos joskus olisi avauksenavaajana basso-baritoni? "Viinikellari-alabassoni" saisi teidätkin värisemään jo pelkällä voimallaan? Saisitte sellaisen "coregasmin".

on *yhden miehen periaate, se rooli on säestäjällä ja *ohjaajalla. Hän osaa myös laulaa, sinun pitäisi olla kaikkea tuota ja jotain lisäksi.

• Jermuxi tms.
        Raivotar kirjoitti:

Kyllä se oli karttaankin merkitty, että Raivottaren oja, joten uskottava se oli, sulla on omat ojat. Yksinäisyydestä sinulla ei siellä ojassa ole pelkoa, kyllä siellä muitakin sanallisesti lahjattomia pyörii seuranasi. Vakavasti ottamisesta olet oikeassa. Minulla ei ole kokemusta vakavasti ottamisesta sinun suhteesi, koska olet sellainen tyyppi, ettei sinuun kannata liikaa sanailua edes haaskata. Kysy siitä naapuriltasi siinä ojassa kyykkiessäsi, ottaako se sinut vakavasti. Huahahahahahaaaaaaa!

• Raivotar
        Jermuxi tms. kirjoitti:

Kyllä se oli karttaankin merkitty, että Raivottaren oja, joten uskottava se oli, sulla on omat ojat. Yksinäisyydestä sinulla ei siellä ojassa ole pelkoa, kyllä siellä muitakin sanallisesti lahjattomia pyörii seuranasi. Vakavasti ottamisesta olet oikeassa. Minulla ei ole kokemusta vakavasti ottamisesta sinun suhteesi, koska olet sellainen tyyppi, ettei sinuun kannata liikaa sanailua edes haaskata. Kysy siitä naapuriltasi siinä ojassa kyykkiessäsi, ottaako se sinut vakavasti. Huahahahahahaaaaaaa!

minä sulle näytän! Apuaa, en jaksa enää yrittää olla raivotar, ei istu mulle niinku millään. Puss sulle, olet söpö. :)

• Jermuxi tms.
        Raivotar kirjoitti:

minä sulle näytän! Apuaa, en jaksa enää yrittää olla raivotar, ei istu mulle niinku millään. Puss sulle, olet söpö. :)

Tää palsta menee ihan pilalle, kun naiset alkaa heti lirttaileen. Kjäh!

• Yxitypy
        Jermuxi tms. kirjoitti:

Jermuxi. Tykkäät kuitenkin :=)))

• Raivotar
        Jermuxi tms. kirjoitti:

Voin mä olla olevinani kauhean äksy ja sitten hivuttaudun sen varjolla sinun lähelle. Älä nyt syytä naisia, minkäs mahtaa kun olet vastustamaton. :)

• kuuppa täyteen

simaa tai jotakin muuta keltaista kuohuvaa nestettä, mutta näkyy sittemmin rauhoittuneen. Kunhan häpeästään selviää, kömpinee takaisin puskien suojassa tai jollakin uudella nikillä. Täällä näppiksessä mitään vikaa oo, mutta sormet on joltakin zombielta lainassa.

• Näppikseni toimii moitteettomasti, mitä nyt joku kirotusvire "joskus" :/ Näppikseni ei ole ilkeää sorttia :)

• Jermuxi tms.

joskus kirjoituvire iskee. Näppiksen takana on ilkeää sorttia...Kjäh!

• viivatiina

ja ei kai sitä vappua vielä viitti viettää kun ei oo muita viettäjiä eikä ees ilmapallokauppiaita liikkeellä.

• Jermuxi tms.

yksikin yrittää tossa riviä alempana myydä Me Naiset lehteä...Onneton verkostomarkkinoija-nikkari. Kjäh!

• viivi-amaldiina

ole kivaa......:(

• bimpelibom

voisi tilata itselleen me-naiset lehden.

• Jermuxi tms.

Juorut, huhut ja vainot ovat palstojen parasta antia...Joskus ruokaohjeetkin. Hah!

• on takuulla
        bimpelibom kirjoitti:

numerolehti.

• Jermuxi tms.
        bimpelibom kirjoitti:

Tää ei ole mikään markkinapaikka kuules. Onkos kaappi täynnä lehtiä ja saippuaa? Oletko joku verkostomarkkinointia harjoittava henkilö? Palstoilla kaupustelu on kielletty!!! Ostatko muuten varalle vähän käytetyn omantunnon? Nyt saisit kohtuuttoman halvalla. Kjäh!

• yxitypy evk
        Jermuxi tms. kirjoitti:

Juorut, huhut ja vainot ovat palstojen parasta antia...Joskus ruokaohjeetkin. Hah!

Näkeehän sen jo lukijamääristä :=))

• Narttu1(ejk)
        Jermuxi tms. kirjoitti:

Tää ei ole mikään markkinapaikka kuules. Onkos kaappi täynnä lehtiä ja saippuaa? Oletko joku verkostomarkkinointia harjoittava henkilö? Palstoilla kaupustelu on kielletty!!! Ostatko muuten varalle vähän käytetyn omantunnon? Nyt saisit kohtuuttoman halvalla. Kjäh!

käytetty omatunto sulla!:)))

• Jermuxi tms.
        Narttu1(ejk) kirjoitti:

käytetty omatunto sulla!:)))

Mulla on varalla useempia erilaisiin tarkoituksiin. Montako laitetaan...Kjäh!

• Jermuxi tms.
        yxitypy evk kirjoitti:

Näkeehän sen jo lukijamääristä :=))

Kyllä se vaan niin on, että taas olisin vedon voittanut ja vielä nopeemmin, kuin luulinkaan...Viittaan tällä erääseen Mattiin...

• Jermuxi tms. kirjoitti:

Kyllä se vaan niin on, että taas olisin vedon voittanut ja vielä nopeemmin, kuin luulinkaan...Viittaan tällä erääseen Mattiin...

se toden sanoo........ tai neljästoista......viid... Kolmetoista kertaa rouva on laittanut eropaperit hakuun, mutta Matti on Matti! Toinen matti onkin semmonen tunari, ettei kelpaa kun pätkän matkaa naisille ja ei muuta kun ulos! Tää eka juttu oli tänään tietokilpailukysymys, en oo seiskaa lukenut, en!!

• Jermuxi tms.
        emw34 kirjoitti:

se toden sanoo........ tai neljästoista......viid... Kolmetoista kertaa rouva on laittanut eropaperit hakuun, mutta Matti on Matti! Toinen matti onkin semmonen tunari, ettei kelpaa kun pätkän matkaa naisille ja ei muuta kun ulos! Tää eka juttu oli tänään tietokilpailukysymys, en oo seiskaa lukenut, en!!

Me oltaisiin hyvissä lisähankkeissa, jos mekin saatais vaikka 20 donaa jokaisesta kuvasta, mitä meistä julkaistaan. "Emppu nähtiin vaaleaverikön kanssa kahden kahvilla. Emppu piteli sitä kädestä. Emppu lähti kodistaan ovet paukkuen. Empun ja salarakkaan salamarakkaus. Emppu palaa kotiin..." Mieti, paljonko noistakin jo repis hilloo.

• bimelibombeli
        Jermuxi tms. kirjoitti:

päinvastoin voin ostaa sinulle, hamekankaan, tai jonkun naistenlehden.

Me oltaisiin hyvissä lisähankkeissa, jos mekin saatais vaikka 20 donaa jokaisesta kuvasta, mitä meistä julkaistaan. "Emppu nähtiin vaaleaverikön kanssa kahden kahvilla. Emppu piteli sitä kädestä. Emppu lähti kodistaan ovet paukkuen. Empun ja salarakkaan salamarakkaus. Emppu palaa kotiin..." Mieti, paljonko noistakin jo repis hilloo.

tollasia kirjuuttaa, kuolen mokoma jos alan hymyä enemmän nauramaan. Muistas nyh, et joku voi levon, no se ei tääspapauksessa tuu kyseeseen, tai sairauden takia.... Verenpaine huitelee yli hiusrajan ja oon kyllä salpaajia ottanut, joten oohan varovainen!;)) Muuten kyllä; alan miestukiaiseksi, -aitolehdeksi tai -fingerboriksi ilomielin. Eiköös lokikirjasta oo pieni hyppäys nettiplogiin, joten aloitan sen jukaisemisen enstilassa.?? No semmosen raja pidän etten miesruususeksi enkä -melluksi ala!

• Jermuxi tms.
        bimelibombeli kirjoitti:

päinvastoin voin ostaa sinulle, hamekankaan, tai jonkun naistenlehden.

Sitäpaitsi tuolta varmaan löydät sellaisen palstan "mieheltä miehelle", josta varmaan löydät tarvitsemaasi materiaalia tulevia performanssejasi varten. Jos sanot olevasi nainen, en uskoisi enää sitäkään, koska kaikenlaista Bimelibombelia sitä näillä palstoilla esiintyykin.(Mikä lienee bimeli????)Kjäh!

• Jermuxi tms.
        emw34 kirjoitti:

tollasia kirjuuttaa, kuolen mokoma jos alan hymyä enemmän nauramaan. Muistas nyh, et joku voi levon, no se ei tääspapauksessa tuu kyseeseen, tai sairauden takia.... Verenpaine huitelee yli hiusrajan ja oon kyllä salpaajia ottanut, joten oohan varovainen!;)) Muuten kyllä; alan miestukiaiseksi, -aitolehdeksi tai -fingerboriksi ilomielin. Eiköös lokikirjasta oo pieni hyppäys nettiplogiin, joten aloitan sen jukaisemisen enstilassa.?? No semmosen raja pidän etten miesruususeksi enkä -melluksi ala!

No verenpaineesi laskee alle sovitun tason, jos alat jutteleen ton pimelipompelin kanssa. Hällä on jotain asiaa katos. Se on joku saippuaa ja kynttilöitä myyvä verkostomarkkinointiin keskittynyt mies...Tai siis wannabee. Hää tietää ainaskin naistenlehdet ja hamekankaat. Niitäkin se yrittää mulle retuuttaa ja minua lahjoa. Mee sinne, niin saat ilmaisnumeron salarakkaalles..Kjäh!

• pimpelipompeli
        Jermuxi tms. kirjoitti:

Sitäpaitsi tuolta varmaan löydät sellaisen palstan "mieheltä miehelle", josta varmaan löydät tarvitsemaasi materiaalia tulevia performanssejasi varten. Jos sanot olevasi nainen, en uskoisi enää sitäkään, koska kaikenlaista Bimelibombelia sitä näillä palstoilla esiintyykin.(Mikä lienee bimeli????)Kjäh!

meneekö jollakin näppäimistö sekaisin, se on sinun tasoista. Ja pyydä Emppua avuksi, jos haluat keskustella jostain aiheista, Emppu osaa, sinä et.

No verenpaineesi laskee alle sovitun tason, jos alat jutteleen ton pimelipompelin kanssa. Hällä on jotain asiaa katos. Se on joku saippuaa ja kynttilöitä myyvä verkostomarkkinointiin keskittynyt mies...Tai siis wannabee. Hää tietää ainaskin naistenlehdet ja hamekankaat. Niitäkin se yrittää mulle retuuttaa ja minua lahjoa. Mee sinne, niin saat ilmaisnumeron salarakkaalles..Kjäh!

Vaimo josksu valittanut, ett on salarakas, siis hän minulle! Ei siis muista sitä mitä on sovittu, sanon heti jos lakkaan rakastamasta! Taas olen ehjän oloinen. Parit 'hoitsut' ja toiselta sain kännykkänumeron, jos pyhinä tulee asaa, niin voin soitella! Tuolla aloituksessaan hatsa valitteli, kun nainen ei huomannut, vaikka oli sullonut rahapussin täyteen vanhoja kuitteja ja sen tyrkylle rintataskuun.( tais olla syy, ett pikkutakki oli kiiltäväks kulunut ja arvasi feikin?;) Mun ei tarvinut muuta, kuin maksaa firman kortilla niin lääkäri laittoi yksityisnumeronsa ajanvarauskorttiini, jos sattuis et olis pyhinä asiaa! Täytyy toivoa, ettei sentään, eilen oli aika-ajoin koko surkea kondis, mut taas elämä on laiffii! jk. pmpelipompeli; feikki selvästi? Eikös Turhapuron Uunokin käyttänyt sellaista ilmaisua, kun esiintyi naisena?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.

Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.
      Ähtäri
      17
      2474
    2. Purrasta tehty huoli-ilmoitus

Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b016
      Maailman menoa
      206
      1859
    3. Pelottaa kohdata hänet

En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt
      Ikävä
      102
      1491
    4. Naiseni on todellinen seksipeto

Vaikka pukeutuu ihan kasuaalisti julkisilla paikoilla. Mutta näin tämän läpi ensisilmäyksellä ja sain seksipedon kaivatu
      Ikävä
      57
      1467
    5. Olisin halunnu vaan tutustua

Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno
      Ikävä
      49
      1416
    6. Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta

Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas
      Maailman menoa
      195
      1266
    7. Mitä tapahtuu

Syksyllä?
      Ikävä
      94
      1160
    8. Totuus Sofian miljonääristä :miljoonien velkataakka painaa miestä.

Näin se totuus tulee jokaisesta ja seiskalehden uutiset kertoo totuuden vihdoinkin.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      151
      1075
    9. Nina Mikkonen avoimena "vapinataudistaan"- Demonstroi oireet yllättäen tv-kameroiden edessä: "Se..."

Nina Mikkonen oli Viiden jälkeen -ohjelmassa ti 12.8. ja kertoi perinnöllisestä sairaudestaan ja mm. sairauden vaikutuks
      Suomalaiset julkkikset
      15
      979
    10. Kaupunginjohtaja ja kehitysjohtaja erotettava !

Mokia tulee mokien perään. Nyt viimeksi tämä valtavaa mainehaittaa aiheuttanut päätös häätää Mikkeliläiset asukkaat pako
      Mikkeli
      135
      861
    Aihe