Maajussit markkinatalouteen niikuin muutkin.Sossu autta jos ei pärjää,ei tosin niin ylenpalttisesti kuin nykyinen järjestelmä.Vapaakyyti alkaa riittää.
Tuet
14
675
Vastaukset
- kuinka--
kauan sitten vapaakyytiläinen olet ollut?
- On pitänyt
Eläminen maksaa.Ei ole kyllä paljon kertynyt.On mennyt tuottajan taskuun.Tuottaja on hyötynyt ja lisää pitäs antaa.
- Eläkkeennauttija
On pitänyt kirjoitti:
Eläminen maksaa.Ei ole kyllä paljon kertynyt.On mennyt tuottajan taskuun.Tuottaja on hyötynyt ja lisää pitäs antaa.
Et sitten ole sattunut huomaamaan, että Suomi kuuluu maamiesseuraan nimeltä EU. Koko unionin alueella maatalouspolitiikka kuuluu EU:n yksinomaiseen toimivaltaan, jäsenvaltioilla ei ole päätösvaltaa. Sitäpaitsi kaikki sivistysmaat myös yhteisön ulkopuolella turvaavat oman maataloustuotannon tukien avulla, se on itsenäisen valtion yksi tunnusmerkki.
- sitten
On pitänyt kirjoitti:
Eläminen maksaa.Ei ole kyllä paljon kertynyt.On mennyt tuottajan taskuun.Tuottaja on hyötynyt ja lisää pitäs antaa.
kuulua niihin isoruokaisiin. Keskiverto Suomalaiselta kun ei ruokaan kulu kuin noin 12% käytettävissä olevita tuloista ja niistäkin vain murto-osa ehtii sinne alkutuottajalle asti.
- Kera rahaa
sitten kirjoitti:
kuulua niihin isoruokaisiin. Keskiverto Suomalaiselta kun ei ruokaan kulu kuin noin 12% käytettävissä olevita tuloista ja niistäkin vain murto-osa ehtii sinne alkutuottajalle asti.
Näytää päätyvän aivan mukavasti alkutuottajalle.Eliitti pärjää oli lama tai ei.Yhtään ei vauhti hiljene.
- heitä---
Kera rahaa kirjoitti:
Näytää päätyvän aivan mukavasti alkutuottajalle.Eliitti pärjää oli lama tai ei.Yhtään ei vauhti hiljene.
kotikuntasi kärkikymmenikköön verokalenterissa kuuluu?
- ruuantuotannon
Kera rahaa kirjoitti:
Näytää päätyvän aivan mukavasti alkutuottajalle.Eliitti pärjää oli lama tai ei.Yhtään ei vauhti hiljene.
hiljentyä laman aikana???? Mitä tarkoittaa "näyttää päätyvän"? Näyttää siltä, ettet ole ainakaan maataloustilstoja ikinä nähnytkään.
- tuota noin
Kera rahaa kirjoitti:
Näytää päätyvän aivan mukavasti alkutuottajalle.Eliitti pärjää oli lama tai ei.Yhtään ei vauhti hiljene.
nuo konkurssit, joita maatilat ovat tehneet Ruotsissa, Suomessa, Kaliforniassa jne.?
- harvinaisempi
heitä--- kirjoitti:
kotikuntasi kärkikymmenikköön verokalenterissa kuuluu?
ko muuttohaukka
- tilastoa
ruuantuotannon kirjoitti:
hiljentyä laman aikana???? Mitä tarkoittaa "näyttää päätyvän"? Näyttää siltä, ettet ole ainakaan maataloustilstoja ikinä nähnytkään.
jussien veronmaksusta
harvinaisempi kirjoitti:
ko muuttohaukka
Kun siirrytään luonnonvarakauppaan, niin maajussien tulot nousevat korkeammalle kuin nykyinen keskitulo. Silloin näkyy jussien nousseiden tulojen vaikutus verokalenterissa. Palkansaajat makselevat veroja keskimäärin vähemmän koska tulot ovat pienemmät kuin maajusseilla. Kuka muuten loppuviimeksi maksaa palkansaajan palkasta veron?
- veroviranomaisten
tilastoa kirjoitti:
jussien veronmaksusta
ammattitaitoa?????
- varmaankin
harvinaisempi kirjoitti:
ko muuttohaukka
pienistä tuloista. Tulojen mukaan kun verot maksetaan joten suurituloinen maajussi on siis melkoinen harvinaisuus.
- että---
Akkre kirjoitti:
Kun siirrytään luonnonvarakauppaan, niin maajussien tulot nousevat korkeammalle kuin nykyinen keskitulo. Silloin näkyy jussien nousseiden tulojen vaikutus verokalenterissa. Palkansaajat makselevat veroja keskimäärin vähemmän koska tulot ovat pienemmät kuin maajusseilla. Kuka muuten loppuviimeksi maksaa palkansaajan palkasta veron?
tuotteen tai palvelun tarvitsija
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1201175
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89874- 82719
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18699Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat276665- 89663
- 107604
- 27537
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49533Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet110487