Niin hehkeältä taas sä näytät, liekö hormoonit jyllänneet kovin tuolla lookilla kyllä pläjäytät hymyn pinnalle joka orin! Jumalainen Afrodite - tai jotain sinne päin, Seireeni aution saaren miehet hukassa mielessäin, kun näin sut jo vedestä nousseen huulillas vesipisara kosteanlainen ilman huilua, turbaaniain minä käärmeeni nousemaan saanen.
Liekö hormoonit jyllänneet?
9
373
Vastaukset
....Minkä ihastuksen oot tavannut ja sille runon pläjäytit... Mainiota=)
Niin, sitä ei koskaan tiedä, minkälaisen, mutta kaukaa olen jo pitkään ihaillut. Eiköhän hänellekin löydy se oikea Hefaistos... ;)
- lindalinda1
johan räväytit oikeen varsinaisella pommilla * nauraa * Äläkkäs kuule ollenkaan hae syytä aina hormoo- neista, tai määkin alan kohta Sulle =) Vimppa lause oli kyllä aikas oiva veto. Thanks, tää oli kyllä hy-vä !
- yks mies.
Ajatukset vähän liiaksi lentelivät, taitaa olla kevät tämmöstä aikaa, vähän niin kuin luonnossakin. Hiukan nyt punastuttaa...
- Trupaduuri
..edukseen ilman turbaania, löysit Afroditeen heikon kohdan, ei se varmaan mikään oikea seireeni ole:)
- yks mies.
Noo, tuossa oli sekaisin monenmoista käärmeenkesyttäjää/naishahmoa, mikä mieleeni milloinkin juolahti. :D
- yks mies.
Niin hehkeältä taas sä näytät, liekö hormoonit jyllänneet kovin tuolla lookilla kyllä pläjäytät hymyn pinnalle joka orin! Jumalainen Afrodite - tai jotain sinne päin, seireeni aution saaren mies hukassa - mielessäin Kun näin sut jo vedestä nousseen huulillas vesipisara kosteanlainen ilman huilua, turbaaniain käärmeeni nousemaan sain.
Voi mua onnetonta tunaria! --- joka orin kirjoitetaan kai joka oriin? Ei tämä Suomen kieli taida multa taipua lainkaan. :D
- Belethiel
Jestas että repesin taas, tuo loppu ei vois olla parempi :D. Ihanaa, kiitos taas tämän päivän hyväntuulen runosta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?971968- 881380
- 1101153
- 761047
- 1201038
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57893- 47811
- 36792
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48761- 33713