Naiskuskit

127

Mitä mieltä naiskuskeista? Kevyt pakuhommahan niille sopii, mutta entäs irtoperät tai jätepakkaajat???

10

2188

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mantere

      samallalailla ne naiset pärjää ku miehetki,mut tietty roskakuskina voi välillä ruis loppua varresta! muutama tuttu tyttö vetää irtoperiä,ilman mitää ongelmia..

      • yhden akan

        joka kanssa on irtoperähommissa, no, ei sillä ole yhtäkään kuormaa tai purkua jäänyt tekemättä mutta aikaa tahtoo palaa pirusti monessa hommassa missä olisi voimasta hyötyä, esim. läskikapellin kyljen avaus, välitolppien irrotus/takaisinlaitto, vääntyneiden jalkojen ylösveivaus yms. perus työt. Apua joutuu monesti pyytämään kolleegoilta tai trukkikuskeilta.


      • RahtiMIES
        yhden akan kirjoitti:

        joka kanssa on irtoperähommissa, no, ei sillä ole yhtäkään kuormaa tai purkua jäänyt tekemättä mutta aikaa tahtoo palaa pirusti monessa hommassa missä olisi voimasta hyötyä, esim. läskikapellin kyljen avaus, välitolppien irrotus/takaisinlaitto, vääntyneiden jalkojen ylösveivaus yms. perus työt. Apua joutuu monesti pyytämään kolleegoilta tai trukkikuskeilta.

        Ei siihen läskikapellin purkuun tai tolppien laittoon voimaa tarvii.. Tekniikkalaji... Oot vaa kade ku et ite osaa...


      • ip vetäjä
        RahtiMIES kirjoitti:

        Ei siihen läskikapellin purkuun tai tolppien laittoon voimaa tarvii.. Tekniikkalaji... Oot vaa kade ku et ite osaa...

        Että tuommoinen kymmenien kilojen painoinen umpirautatolppa nousee maan tasosta kärryn laidan tasolle ilman voimaa? Ja hahloonsakkin se menee paikalleen vain tietyssä asennossa. ( = lähes pystyssä) Kerro ihmeessä jos tiedät miten tuosta suoriutuu ilman voimankäyttöä muuten kuin pyytämällä jotain muuta tekemään homman. Siihenhän nyt ei kummoisia voimia tartte jos tolpat pääsee laittamaan paikoileen kärryn lavalta, esim. tyhjä kärry tai kuorma jonka sivulla/päällä mahtuu seisomaan jne. Mut annas olla kun on lähes kärryn levyinen ja kattoon asti oleva lankkukuorma päällä, niin kyllä ne tolpat on maasta nostettava paikalleen.


    • Olen yli 7 vuotta ajanut yhdistelmiä, enimmäkseen täysperäväunuyhdistelmiä, mutta myös puolikasta. Erittäin vaihtelevaa rahtiajoa aikaisemmin avovehkeillä, nykyisin kapelliyhdistelmää. Ennen yhdistelmiä ajoin nuppiautoja, soraa ja -usko tai älä- JÄTEPAKKARIA!! Se muuten on enemmän tekniikka- kuin voimalaji.

      • jotenkin pärjää..

        Joku sellainen muija jolla on luonnetta ja meininkiä niin voihan se ajaakin jotain helpompaa ajoa. Kaikki raskaat työt kyllä jää muille ja ei kukaan mies viitsis ruikuttaa niin paljon apuja kuin naiskuskin on pyydeltävä. Naiset kyllä saa luontaisesti ja helposti apuja kaikkialla kun vaan pyörittelee silmiään ja esittää avuttomampaa kuin oikeesti onkaan. Onhan naiskuskit ihan hyvä lisä jos kova kuskipula. Hytissä on varmaan aika raju "soundi" kerran kuukaudessa....!Jos ei satu kuski oleen Meno-Hop iässä....


      • ole noin!!!
        jotenkin pärjää.. kirjoitti:

        Joku sellainen muija jolla on luonnetta ja meininkiä niin voihan se ajaakin jotain helpompaa ajoa. Kaikki raskaat työt kyllä jää muille ja ei kukaan mies viitsis ruikuttaa niin paljon apuja kuin naiskuskin on pyydeltävä. Naiset kyllä saa luontaisesti ja helposti apuja kaikkialla kun vaan pyörittelee silmiään ja esittää avuttomampaa kuin oikeesti onkaan. Onhan naiskuskit ihan hyvä lisä jos kova kuskipula. Hytissä on varmaan aika raju "soundi" kerran kuukaudessa....!Jos ei satu kuski oleen Meno-Hop iässä....

        Itse olen ajanut irtoperiä, vaihtolavaa ja viimeisen reilun vuoden pakkaajaa. ja kyllä olen todella nainen!!!! Eipä ole tähän mennessä mikään homma jäänyt tekemättä. ihan siinä joudun työt tekemään kuin miehetkin.


      • 93939
        ole noin!!! kirjoitti:

        Itse olen ajanut irtoperiä, vaihtolavaa ja viimeisen reilun vuoden pakkaajaa. ja kyllä olen todella nainen!!!! Eipä ole tähän mennessä mikään homma jäänyt tekemättä. ihan siinä joudun työt tekemään kuin miehetkin.

        Kai jotkut pärjääkin mutta tiedän monta jotka ovat aina apua vailla ja tekevät vahinkoa eikä työt muutenkaan suju. Kehua kyllä osaavat itseään ja miten paljon ovat ajaneet vaikka ovat olleet puolet ajasta työttöminä tai mammalomilla.


      • oon,
        93939 kirjoitti:

        Kai jotkut pärjääkin mutta tiedän monta jotka ovat aina apua vailla ja tekevät vahinkoa eikä työt muutenkaan suju. Kehua kyllä osaavat itseään ja miten paljon ovat ajaneet vaikka ovat olleet puolet ajasta työttöminä tai mammalomilla.

        mies, mutta kaikki kunnia naiskuskeille, niinhän ne miehetkin kehuu, kuinka vain minä sain haettua kuorman, kun oli niin paha paikka tai huono keli, nuoret ammattimiehet, pahimpia retostelioita, taitoa ei ole,mutta uskoa itseen löytyy.


      • että setä
        oon, kirjoitti:

        mies, mutta kaikki kunnia naiskuskeille, niinhän ne miehetkin kehuu, kuinka vain minä sain haettua kuorman, kun oli niin paha paikka tai huono keli, nuoret ammattimiehet, pahimpia retostelioita, taitoa ei ole,mutta uskoa itseen löytyy.

        Naiskuskeista löytyy niin hyviä kuin huonoja kuskeja niin kuin miehistäkin. Ihmisiä kaikki.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      66
      1612
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      162
      1359
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1202
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      119
      1176
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      46
      1064
    6. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      67
      828
    7. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      104
      815
    8. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      90
      698
    9. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      184
      693
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      644
    Aihe