Siihen unet taas loppuivat. Kissa mokoma herätti. AAmukahvit meni, eikä vielä muuta tähän aikaan.
Huomenta!
15
470
Vastaukset
- tuohan tiedetään
Kaksi "vanhaa piikaa", siis ikäneitoa - anteeksi. Asuivat yhdessä, seurana neitokissa selibaatissa. Toinen voitti sitten matkan. Parin viikon päästä tuli kotiin jääneelle postikortti:"Päästä kissa ulos". Teepä samoin, saat ryystää aamukofeiinit rauhassa. Ja vartoa sitten sitä tytönhupakkoa vielä toisenkin viikon. Voi olla jo kuumassa porekylvyssä vaikka Borneolla, jos hyvän näköinen kinkku:)
- 1947
on muualla, ei meillä. Sorry. Odottelen lähinnä mieheni parantumista, oikeammin toipumista. Ei enää kokonaan parane. Ympyrät on aika pienet, mutta noin ahdas en sentään ole. Enkä opi, ellen halua! Niinhän muutkin, monet, ovat kannoissaan oikeassa...
- Pirre*
Kissat mokomat saisivat oppia nukkumaan pitempään.
- maikki mummo
........niin tai jos antaisi niille avaimen että menisivät itse ulos.....leikki leikkinä....
- Pirre*
maikki mummo kirjoitti:
........niin tai jos antaisi niille avaimen että menisivät itse ulos.....leikki leikkinä....
onneksi meijjän katti tahtoo yöksi ulos, - en tiiä sitten tulisiko aamuyön tunteina niillä avaimillaan sisälle :)
- :-)))))))))))
Pirre* kirjoitti:
onneksi meijjän katti tahtoo yöksi ulos, - en tiiä sitten tulisiko aamuyön tunteina niillä avaimillaan sisälle :)
Kuule, on ihanaa, kun jollakin ON huumorintajua, useimmat kirjoittavat ovat aika - anteeksi nyt vain - tosikkoja... minusta huumori on hyvä asia, vanha mummoni sanoi kerran ( jonka elämä ei ollut helppoa, karjakkona, yksin 8 lapsen kanssa että- jos nauraa ei voi itkeä"... Terveisiä Ps minäkin voisin kokeilla avaimen antamista koiralleni, vähän ottaa pattiin joskus kun se kinuaa ulos viiden aikoihin ja sitten kun käppäilään pitkin kylää se ei teekään mitään muuta kuin nuuskii...eli olen sanonut, että se lukee sanomalehteä...
- Pirre*
:-))))))))))) kirjoitti:
Kuule, on ihanaa, kun jollakin ON huumorintajua, useimmat kirjoittavat ovat aika - anteeksi nyt vain - tosikkoja... minusta huumori on hyvä asia, vanha mummoni sanoi kerran ( jonka elämä ei ollut helppoa, karjakkona, yksin 8 lapsen kanssa että- jos nauraa ei voi itkeä"... Terveisiä Ps minäkin voisin kokeilla avaimen antamista koiralleni, vähän ottaa pattiin joskus kun se kinuaa ulos viiden aikoihin ja sitten kun käppäilään pitkin kylää se ei teekään mitään muuta kuin nuuskii...eli olen sanonut, että se lukee sanomalehteä...
, ja viisas mummi onkin ollut, leikkimielisyys ja huumorintaju keventää arjen paineissa, ja aina löytyy naurun aiheita, - jos ei muusta niin itestää, toisista puhumattakaa..hi.. :) (vitsi vitsi)..
- olisin voinut nukkua..........
Äläpäs nyt, minä heräsin viideltä ja ihan omia aikojani, kuuntelin radiota mutta siellä oli se ärsyttävä Kiekuuuuuu ohjelma. yäk. Nyt menen kauppaan.
- Yxitypy
Minä herään aina kuuden aikoihin. Olen aamun virkku ja illan torkku. Minusta on aamut parhaita. Varsinkin kesäaamut :=))
- 1947
Viimeistään 6.30 herään ihan ite. Illalla sammun tavallisesti 22-23. Edellisen päivän hommat tietysti väsymiseen vaikuttaa. Muuten kiva, kun tuli ystävällisiä vastauksia!
- Yxitypy
1947 kirjoitti:
Viimeistään 6.30 herään ihan ite. Illalla sammun tavallisesti 22-23. Edellisen päivän hommat tietysti väsymiseen vaikuttaa. Muuten kiva, kun tuli ystävällisiä vastauksia!
aikaan illalla minäkin käyn nukkumaan. Joskus menen jo aiemmin kirjaa lukemaan. En ole oikeastaan nuorenakaan jaksanut valvoa myöhään. Jotkut ne jaksaa kukkua puolelle öin. Eikö täälläkään saa aina ystävällisiä vastauksia? Taitaa olla joka palstalla sama juttu. Meitä ihmisiä kun on niin moneen junaan.
- Maikki-mummo
1947 kirjoitti:
Onko epätavallista, että tulee ystävällisiä vastauksia??? Toivottavasti ei.
- mikhaildenisov
herättääjä,ensin nuolee häntäänsä ja sitte sun naamaa!!=))
mutta kun nuolee hännän alustansakin! D)) Kissa soittaa viulua tai paremminkin bassoa silloin, kuvitelkaas sitä! Tätä ei ole tarkoitettu vinoiluksi, vaan ihan pilke silmäkulmasa kirjoitin!
- RosaLiiin
...vaik kohta on jo puolipäivä. aamukahvi täälläkin tähän aikaan päivän suunnitelmissa odottaa sima ja siivous taimia joka pöytä täynnä, ei vielä uskalla ulos viedä, pyörittelen edes takaisin, ihmettelen kasvua ja uneksin komeista astereista sitten kesällä... kissa puski tervehdyksensä ja neniteltiin, sitten se asettui sohvaan, mitä lie siinä nyt uneksii...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksköhän mä oon tuolla
Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup222020- 1361966
Aamu on aina iltaa viisaampi.
Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene81182Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TARINALTA ISOISÄSTÄ, JOLLA ON PARTA
Pinnalliset käsitykset korkeammasta Todellisuudesta Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TAR3831157- 621076
J miehestä oikeaa
Nimeä ei voi tänne julkaista mutta kannattaa olla varuillaan jos ”aistit” auki t nainen991057- 61930
- 66921
Se meidän sydänyhteys
Oli ihanaa. Oltiin samankaltaisia sieluja ja tunnettiin voimakasta vetovoimaa ja yhteenkuuluvuutta. Voisiko se löytyä vi45896- 2821