Saksa ei julkaise tukitietoja,

löytyi.

nyt yksi maa jolla on kanttia olla nöyryyttämättä viljelijöitään, vaikea keksiä tukitietojen julkaisulle muuta syytä. Julkaiseminen palvelee vain viljelijöiden rienaajia ja solvaajia saavat julkaisusta vettä myllyynsä ei uskoisi sivistyneessä maailmassa enää tälläistä esiintyvän. Verotiedot julkaistaan kaikilta ja sen täytyisi riittää. http://www.maaseuduntulevaisuus.fi/uutiset/online_uutiset/18/fi_FI/tukijuttu_saksa/

25

607

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tässä nyt näin kävi ? Tukitietojen salailu kun on saitilla ilmoitettu MTK:n ja Kepun syyksi. Jokos ne p*******t ovat ehtineet Saksaankin tukitietoja salailemaan?

    • mitään.

      seuraamuksia ole tullut, Suomi mallioppilas tässäkin asiassa

    • vai.

      onko Saksa laitettu järjestykseen.

    • ei..

      tukitietoja julkaista kuin EU:ssa, mitähän julkaisulla oikein voitetaan..

    • M-1 boxing

      Ei haittaa vaikka ne juolkaistaan , kunhan vaan se menee ihmisille jakeluun että niillä rahoilla turvataan se oman maan hyvinvointi ei muuta. Tuki tuo työtä.

      • sulle

        pulskan elintason ja mersun ynm. mitä nyt keksit osiottaa... he heh.


      • kyllä.
        sulle kirjoitti:

        pulskan elintason ja mersun ynm. mitä nyt keksit osiottaa... he heh.

        sillä kelpaa ajella varsinkin kun on lompakko kunnossa.


      • junttieinarillahan
        kyllä. kirjoitti:

        sillä kelpaa ajella varsinkin kun on lompakko kunnossa.

        tukien ansiosta on... he heh.


      • M-1 boxing
        sulle kirjoitti:

        pulskan elintason ja mersun ynm. mitä nyt keksit osiottaa... he heh.

        Sie sölkkäät ??? aja vaan ladaalla. Ihmettelen mitä vaikutusta sillä mersulla on maataloustukeen ???


      • tee.
        junttieinarillahan kirjoitti:

        tukien ansiosta on... he heh.

        siitä suuri hyöty, laitoin muijan pariksi kuukaudeksi niillä Bora Boraan kun on sellaista nalkuttavaa tyyppiä, siellä on mahtavat kelit kuulemma.


      • hyvin
        tee. kirjoitti:

        siitä suuri hyöty, laitoin muijan pariksi kuukaudeksi niillä Bora Boraan kun on sellaista nalkuttavaa tyyppiä, siellä on mahtavat kelit kuulemma.

        4€ tunti palkalla.


      • transulla.
        M-1 boxing kirjoitti:

        Sie sölkkäät ??? aja vaan ladaalla. Ihmettelen mitä vaikutusta sillä mersulla on maataloustukeen ???

        kuis se siun luetun ymmärtämisen kannsa oikein on.


      • tollojen
        hyvin kirjoitti:

        4€ tunti palkalla.

        pihoja, maksavat 70 tunti, eivätkä älyä edes tinkiä, jos lumisateita piisaa niin menen muijan perään ehkä se on jo vähän rauhoittunut.


      • kuittiahan
        tollojen kirjoitti:

        pihoja, maksavat 70 tunti, eivätkä älyä edes tinkiä, jos lumisateita piisaa niin menen muijan perään ehkä se on jo vähän rauhoittunut.

        sulta ei saa edes rautakangella... siis omettaan sielä sua jo odotetaankin... Bäääääääää. he heh.


      • tekee.
        kuittiahan kirjoitti:

        sulta ei saa edes rautakangella... siis omettaan sielä sua jo odotetaankin... Bäääääääää. he heh.

        kiittävät vain kun homma pelaa, rahaa tuntuu olevan.


      • tollasia
        tekee. kirjoitti:

        kiittävät vain kun homma pelaa, rahaa tuntuu olevan.

        luikuri kusettajia olette koko sakki... he heh.
        omettaan vaan hopi hopi. Bääääää


      • siihen.
        tollasia kirjoitti:

        luikuri kusettajia olette koko sakki... he heh.
        omettaan vaan hopi hopi. Bääääää

        on kyllä aihettakin, parhaina päiviä 700 puhdasta ja polttoaineet vähennyksiin, mitä sanot.


      • siitä

        jos kerran olet noin hyvä sydäminen ihminen, otetaan paukut sille kun tavataan, minulla on tapana laittaa paukut aina koko salille, ovathan ne sen oikeastaan itse kustantaneet.


      • vaan.
        siitä kirjoitti:

        jos kerran olet noin hyvä sydäminen ihminen, otetaan paukut sille kun tavataan, minulla on tapana laittaa paukut aina koko salille, ovathan ne sen oikeastaan itse kustantaneet.

        itsellesi jos se ahdistusta helpottaa, siihen pääsee pakoon ettei huomaakkaan eikä itseään joudu kohtaamaan...


      • siitä.
        vaan. kirjoitti:

        itsellesi jos se ahdistusta helpottaa, siihen pääsee pakoon ettei huomaakkaan eikä itseään joudu kohtaamaan...

        aina joku vetää herneen nenäänsä mutta harva silti kupista kieltäytyy.


    • -

      -

    • -

      -

    • -

      -

    • ÖKBKB

      Toiset ajaa mersulla ihan metsässä.Pitää olla vielä ihan kuusi pyörää ja nostella puita edestä pois ja jollei väistä niin juuresta poikki.

    • -

      -

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      120
      1175
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      874
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      82
      719
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      699
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      276
      665
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      89
      663
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      107
      604
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      27
      537
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      533
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      110
      487
    Aihe