mitenkäs on

mikhaildenisov

Vapun vietto alkanu ja mitä tulee jatkoss?

13

379

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ja luultavasti

      jatkuukin ellei tee asialle jotain:)

      • parin kilon taikinan munkkeja, just sain viimeiset pois padasta.Puutarhakalusteet on rahdattu pihaan, ja olen kutsunut ystävät munkkikahveille puolilta päivin. Simaakin on ämpärillinen. Mutta valitettavasti ei mitään vahvempaa. Näillä se on vappuilo irrottava, tai sitten ei!


      • mikhaildenisov

        mukaan on Suomessa ollu rauhallinen Vapun-aatto, "routa piti porsaat kotona"!


      • Ilma mitä ihanin
        mikhaildenisov kirjoitti:

        mukaan on Suomessa ollu rauhallinen Vapun-aatto, "routa piti porsaat kotona"!

        Radiouutisten mukaan poliisi oli kyllä työllistetty koko maassa. Mitään isompaa häslinkiä, ei onneksi. Mitenkäs lahden toisella puolella? Saivatko suomitytöt ja pojat paheksuntaa osakseen, vai osasivatko käyttäytyä?


      • Tellastiina
        marja-liisa41 kirjoitti:

        parin kilon taikinan munkkeja, just sain viimeiset pois padasta.Puutarhakalusteet on rahdattu pihaan, ja olen kutsunut ystävät munkkikahveille puolilta päivin. Simaakin on ämpärillinen. Mutta valitettavasti ei mitään vahvempaa. Näillä se on vappuilo irrottava, tai sitten ei!

        Munkit on paistettu. Kuinkas monta munkkia sinulle parin kilon taikinasta tuli? Siis teitkö tosiaan kahden jauhokilon taikinan? Minä tein seitsemän desin liemeen taikinan, jauhomäärästä en tiedä, mutta 38 kappaletta siitä tuli munkkeja ja aivan tarpeeksi niissäkin oli tekemistä. Vappuna kuitenkin niitä on aina vaan tehtävä. Hyvää vapun jatkoa kaikille!


      • mikhaildenisov
        marja-liisa41 kirjoitti:

        parin kilon taikinan munkkeja, just sain viimeiset pois padasta.Puutarhakalusteet on rahdattu pihaan, ja olen kutsunut ystävät munkkikahveille puolilta päivin. Simaakin on ämpärillinen. Mutta valitettavasti ei mitään vahvempaa. Näillä se on vappuilo irrottava, tai sitten ei!

        simassa on riittävästi %;eja!


      • mikhaildenisov
        Tellastiina kirjoitti:

        Munkit on paistettu. Kuinkas monta munkkia sinulle parin kilon taikinasta tuli? Siis teitkö tosiaan kahden jauhokilon taikinan? Minä tein seitsemän desin liemeen taikinan, jauhomäärästä en tiedä, mutta 38 kappaletta siitä tuli munkkeja ja aivan tarpeeksi niissäkin oli tekemistä. Vappuna kuitenkin niitä on aina vaan tehtävä. Hyvää vapun jatkoa kaikille!

        kuuluu vappuun,empä tienny!Normaalistihan ne ovat amerikkalaisten poliisien pää-ruokaa!


      • mikhaildenisov

        Tukholman keskustassa oluet ottamassa(ja vappu- puheita kuulemassa)siellä oli paljon suomalais-turisteja!


      • mikhaildenisov
        Ilma mitä ihanin kirjoitti:

        Radiouutisten mukaan poliisi oli kyllä työllistetty koko maassa. Mitään isompaa häslinkiä, ei onneksi. Mitenkäs lahden toisella puolella? Saivatko suomitytöt ja pojat paheksuntaa osakseen, vai osasivatko käyttäytyä?

        vaikka meitä on niin monta täällä(675 000) suomalaista tällä hetkellä!


    • 1947

      varressa. Istutuksia vielä. Vuorimänty ja rhodo saivat paikan. Tuli käytyä lehdenhakulenkillä km.n päässä. Nautitaan vaan elämästä.

      • mikhaildenisov

        nuo sisäkasvit,ei sovi lapio käteen!


    • yxitypy evk

      Istuttiin illalla nuotiolla toppavaatteet päällä, pipot päässä, ja hanskat kädessä. Siinä sitten juotiin kylmää olutta ja siiderä. Naurettiin ,laulettiin ja saunottiin. Sellanen oli vappu tundralla. Tänään vaan levähdetään, ja huomennahan se on sitten ohi :=))

      • mikhaildenisov

        olla mutta ei pidä palella,karvamyssy vain päähän ja sitten toteja naamaan!


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      127
      1316
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      100
      1003
    3. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      944
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      25
      917
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      298
      798
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      95
      758
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      34
      658
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      656
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      55
      613
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      140
      599
    Aihe