Vapun vietto alkanu ja mitä tulee jatkoss?
mitenkäs on
13
379
Vastaukset
- ja luultavasti
jatkuukin ellei tee asialle jotain:)
parin kilon taikinan munkkeja, just sain viimeiset pois padasta.Puutarhakalusteet on rahdattu pihaan, ja olen kutsunut ystävät munkkikahveille puolilta päivin. Simaakin on ämpärillinen. Mutta valitettavasti ei mitään vahvempaa. Näillä se on vappuilo irrottava, tai sitten ei!
- mikhaildenisov
mukaan on Suomessa ollu rauhallinen Vapun-aatto, "routa piti porsaat kotona"!
- Ilma mitä ihanin
mikhaildenisov kirjoitti:
mukaan on Suomessa ollu rauhallinen Vapun-aatto, "routa piti porsaat kotona"!
Radiouutisten mukaan poliisi oli kyllä työllistetty koko maassa. Mitään isompaa häslinkiä, ei onneksi. Mitenkäs lahden toisella puolella? Saivatko suomitytöt ja pojat paheksuntaa osakseen, vai osasivatko käyttäytyä?
marja-liisa41 kirjoitti:
parin kilon taikinan munkkeja, just sain viimeiset pois padasta.Puutarhakalusteet on rahdattu pihaan, ja olen kutsunut ystävät munkkikahveille puolilta päivin. Simaakin on ämpärillinen. Mutta valitettavasti ei mitään vahvempaa. Näillä se on vappuilo irrottava, tai sitten ei!
Munkit on paistettu. Kuinkas monta munkkia sinulle parin kilon taikinasta tuli? Siis teitkö tosiaan kahden jauhokilon taikinan? Minä tein seitsemän desin liemeen taikinan, jauhomäärästä en tiedä, mutta 38 kappaletta siitä tuli munkkeja ja aivan tarpeeksi niissäkin oli tekemistä. Vappuna kuitenkin niitä on aina vaan tehtävä. Hyvää vapun jatkoa kaikille!
- mikhaildenisov
marja-liisa41 kirjoitti:
parin kilon taikinan munkkeja, just sain viimeiset pois padasta.Puutarhakalusteet on rahdattu pihaan, ja olen kutsunut ystävät munkkikahveille puolilta päivin. Simaakin on ämpärillinen. Mutta valitettavasti ei mitään vahvempaa. Näillä se on vappuilo irrottava, tai sitten ei!
simassa on riittävästi %;eja!
- mikhaildenisov
Tellastiina kirjoitti:
Munkit on paistettu. Kuinkas monta munkkia sinulle parin kilon taikinasta tuli? Siis teitkö tosiaan kahden jauhokilon taikinan? Minä tein seitsemän desin liemeen taikinan, jauhomäärästä en tiedä, mutta 38 kappaletta siitä tuli munkkeja ja aivan tarpeeksi niissäkin oli tekemistä. Vappuna kuitenkin niitä on aina vaan tehtävä. Hyvää vapun jatkoa kaikille!
kuuluu vappuun,empä tienny!Normaalistihan ne ovat amerikkalaisten poliisien pää-ruokaa!
- mikhaildenisov
Tukholman keskustassa oluet ottamassa(ja vappu- puheita kuulemassa)siellä oli paljon suomalais-turisteja!
- mikhaildenisov
Ilma mitä ihanin kirjoitti:
Radiouutisten mukaan poliisi oli kyllä työllistetty koko maassa. Mitään isompaa häslinkiä, ei onneksi. Mitenkäs lahden toisella puolella? Saivatko suomitytöt ja pojat paheksuntaa osakseen, vai osasivatko käyttäytyä?
vaikka meitä on niin monta täällä(675 000) suomalaista tällä hetkellä!
- 1947
varressa. Istutuksia vielä. Vuorimänty ja rhodo saivat paikan. Tuli käytyä lehdenhakulenkillä km.n päässä. Nautitaan vaan elämästä.
- mikhaildenisov
nuo sisäkasvit,ei sovi lapio käteen!
- yxitypy evk
Istuttiin illalla nuotiolla toppavaatteet päällä, pipot päässä, ja hanskat kädessä. Siinä sitten juotiin kylmää olutta ja siiderä. Naurettiin ,laulettiin ja saunottiin. Sellanen oli vappu tundralla. Tänään vaan levähdetään, ja huomennahan se on sitten ohi :=))
- mikhaildenisov
olla mutta ei pidä palella,karvamyssy vain päähän ja sitten toteja naamaan!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1271316
- 1001003
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89944Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede25917Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat298798- 95758
- 34658
- 109656
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.55613Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet140599