koirani on 9v molossityyppinen kastroitu papparainen. sillä on joskus tullut kipuja ja eläinlääkäri määräsi ketorinia särkyyn. kivut tulivat parin kuukauden välein ja lähtivät lääkkeillä. nyt koira on valittanut kipuja kaksi päivää, lääkkeet auttaa jonkun aikaa, mutta kun vaikutus loppuu, itku alkaa.. osaako joku sanoa kauanko niitä lääkkeitä voi putkeen syöttää ettei se riepu sit niihin kuole.. eläinlääkärin saa kiinni vasta aikaisintaan 2 päivän päästä (jos sittenkään) ja sinne asti pitäis jotenki pärjätä..
koiraan sattuu
6
461
Vastaukset
- fsdfsdfssd
s SOITA päivystävälle ell ja kysy!!kyllä varmasti saat jonkun ell kiinni.kysyminen ei maksa mitään.
Meidän mäyräkoiralle,jonka selkää särki, aikoinaan (1998) eläinlääkäri pitkäperjantaina antoi ohjeeksi kyypakkauksen kortisoonia ja kyllä silloin auttoi.Eli näin kahden päivän odottelussa itse kokeilisin sitä kilojen mukaan. Terveisin nykyisin saksanpaimenkoira ja schipperke (epileiptikko) omistaja.Hyvä jos apu kelpasi.Maanataina soitto lääkäriille.
- myös pistoshoitoja...
Siis sattuu mihin??? Se pitäisi ensin selvittää. Meidän vanha koira sai Rimadylia vanhuuden niveljäykkyyteen ja meidän elänlääkäri piti sitä hyvinkin turvallisena syöttää niin pitkään kun koira elää. Ja niin teimme, koira kuoli sitten muuhun vaivaan.
- nyt sit
hemmetissä mee antaan koiralle mitään kyypakkauksen tabuja jonkun täällä tuntemattoman ohjeen mukaan, eihän ne oo ees nähnyt sun koiraa ja kortisoni rasittaa todella paljon munuaisia. Ketorin on ihmislääke ja sallittu koirille vain hätätapauksessa, sitä ei siis saisi syöttää kauan. Soita jollekin päivystävälle eläinlääkärille ja selitä tilanne, pyydä puhelinresepti koiralle sopivista kipulääkkeistä siihen asti että pääsette koiran kanssa kunnon tutkimuksiin.
- hyvänen
aika päivystävälle, ajattele jos itse joutuist odottamaan kipujen kourissa 2 päivää,itkien ja valittaen, ennen kuin saat avun.
- tawny
4 päivää sai syöttää. tänään oli eläinlääkärille aika ja selvisi että munuaiset on heikoilla. nyt on kolmen viikon koeaika et alkaako lääkkeet ja ravintolisä ja erkoisruoka auttaa.. perinnöllinen rappeuma tai joku on heittänyt koiraa myrkkysyötillä...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.733864Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k92071Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2301370- 1351276
- 1141159
- 1121158
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil711067Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik61005- 60984
- 35906