Konsolin koristelut (esim. Spraymaali, tarrat, jne..)

----

Taitaapi olla väärässä osiossa, mutta menköön. Tulin tuossa vain ajatelleeksi tylsää DS:ääni katsellessa, että kuinka haitallista esimerkiksi glittertimanttien, tarrojen ja sensellaisten liimaaminen kanteen olisi. Entä spraymaalit, sun muut tussit, viottavatko kantta kovastikkin? Kokemuksia viisaammilta kaivataan :)

8

845

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rndm.

Omassa DS:ssässäni on tarroja ja sinitarralla kiinni oleva pahvikuva. Maaleja ja tusseja on vaikea saada pois, joten en suosittele.

• Kumiankka

..On aika paljon tarroja (tyyliin hymynaamoja, tähtiä ja sitten sellasia timanttijuttuja, kai ne oli jotain mitä pitäis oikeesti laittaa iholle, mutta whatever, se tuskin oli kovin tärkeää tietoa). DS toimii ihan hyvin nytkin. =] Mutta maaleista sun muista tuollaisista jutuista... Noh, sanottaisiinko että en suosittele. =)

• EIII!!!!!!!

Mulla on kokemusta spray maalista DS:ssä :/. En suosittele maalaamaan mitenkään tai millään mitä ei saa irti. Möin maalatun DS:säni myöhemmin kaverilleni ja ostin DSi:n jolla tämäkin viesti on kirjoitettu...

• poochyena
        EIII!!!!!!! kirjoitti:

Mulla on kokemusta spray maalista DS:ssä :/. En suosittele maalaamaan mitenkään tai millään mitä ei saa irti. Möin maalatun DS:säni myöhemmin kaverilleni ja ostin DSi:n jolla tämäkin viesti on kirjoitettu...

Spraymaali 0__o Ja kuka haluaa laittaa jotian tarroja hienoon pelikonsoliin. Itsellä on musta ja en siihen ikinä laittaisi mitään tarroja. Sama kun liimaisi telkkariin tarroja .. :D

• poochyena kirjoitti:

Spraymaali 0__o Ja kuka haluaa laittaa jotian tarroja hienoon pelikonsoliin. Itsellä on musta ja en siihen ikinä laittaisi mitään tarroja. Sama kun liimaisi telkkariin tarroja .. :D

mulla ja mun siskolla on samalaiset ja saman väriset game boy advance sp:t eli hopea. Mä liimasin omaan sp:hen tarran, jotta me erotetaan ne.

• NMxNM

Ei ainakaan haittaa. Vaaleanpunaisen Ds:ni kuoressa on paljon tarroja ja liimalla pienet siivet.

• Joku vaan...

MIelestäni siihen ei pitä s pistä tarroja EIKÄ MISSÄÄN NIMEESSÄ TUSSEJA TAI SPREIMAALIA!!!

Eli EN SUOSITTELE!

• lol15
        Joku vaan... kirjoitti:

MIelestäni siihen ei pitä s pistä tarroja EIKÄ MISSÄÄN NIMEESSÄ TUSSEJA TAI SPREIMAALIA!!!

Eli EN SUOSITTELE!

mulla meni ds paskaks. se ei oo kivaa. ja muistakaa että ikinä ei saa laittaa mihinkään televisioon tai pelikonsoliin spray maalia. sama ois kun maalais spray maalilla tietokonetta jne. muuten se hajoais.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä aiot sanoa, kun ja jos tapaatte seuraavan kerran?

Oletko päättänyt etukäteen?
      Ikävä
      166
      2129
    2. Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu
      Suomalaiset julkkikset
      14
      2042
    3. Archie ja Iida ero.

Suuri kohujen saattelema rakkaustarina on ohi?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      102
      1469
    4. Olen levoton takiasi

Enkä saa itseäni rauhoittumaan
      Ikävä
      120
      1423
    5. Evoluutioteoria on varmuudella väärin - monet tutkijat irtisaunoutuvat siitä

Tutkimuksissa on löytynyt paljon näyttöä siitä, ettei evoluutioteoria ole totta. Monet tutkijat kuitenkin vielä kannatta
      458
      1267
    6. Lakkaa haaveilemasta.

Oon löytänyt uuden naisen. mieheltä. tutulle. Naiselle.
      Ikävä
      75
      1053
    7. Älä stressaa. Rakastan sua

Eikä tämä tunne mene pois, se on varmaan jo huomattu kumpikin ❤️
      Ikävä
      49
      891
    8. Ois kiva nähdä

Ja viettää Iltoja sun kanssa
      Ikävä
      50
      876
    9. En enää koskaan äänestä vasemmistopuolueita

Olen lähes aina äänestänyt SDP:tä ja pari kertaa Vasemmistoliittoa, sillä olen aina uskonut, että vasemmisto on se, mikä
      Maailman menoa
      226
      794
    10. Syntymän ja kuoleman aallot

Seuraavassa tekstissä kerrotaan, mitä välittömästi kuoleman jälkeen tapahtuu. Syntymän ja kuoleman aallot Seuraavassa
      Hindulaisuus
      355
      776
    Aihe