Konsolin koristelut (esim. Spraymaali, tarrat, jne..)

----

Taitaapi olla väärässä osiossa, mutta menköön. Tulin tuossa vain ajatelleeksi tylsää DS:ääni katsellessa, että kuinka haitallista esimerkiksi glittertimanttien, tarrojen ja sensellaisten liimaaminen kanteen olisi. Entä spraymaalit, sun muut tussit, viottavatko kantta kovastikkin? Kokemuksia viisaammilta kaivataan :)

8

867

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rndm.

      Omassa DS:ssässäni on tarroja ja sinitarralla kiinni oleva pahvikuva. Maaleja ja tusseja on vaikea saada pois, joten en suosittele.

    • Kumiankka

      ..On aika paljon tarroja (tyyliin hymynaamoja, tähtiä ja sitten sellasia timanttijuttuja, kai ne oli jotain mitä pitäis oikeesti laittaa iholle, mutta whatever, se tuskin oli kovin tärkeää tietoa). DS toimii ihan hyvin nytkin. =] Mutta maaleista sun muista tuollaisista jutuista... Noh, sanottaisiinko että en suosittele. =)

      • EIII!!!!!!!

        Mulla on kokemusta spray maalista DS:ssä :/. En suosittele maalaamaan mitenkään tai millään mitä ei saa irti. Möin maalatun DS:säni myöhemmin kaverilleni ja ostin DSi:n jolla tämäkin viesti on kirjoitettu...


      • poochyena
        EIII!!!!!!! kirjoitti:

        Mulla on kokemusta spray maalista DS:ssä :/. En suosittele maalaamaan mitenkään tai millään mitä ei saa irti. Möin maalatun DS:säni myöhemmin kaverilleni ja ostin DSi:n jolla tämäkin viesti on kirjoitettu...

        Spraymaali 0__o Ja kuka haluaa laittaa jotian tarroja hienoon pelikonsoliin. Itsellä on musta ja en siihen ikinä laittaisi mitään tarroja. Sama kun liimaisi telkkariin tarroja .. :D


      • poochyena kirjoitti:

        Spraymaali 0__o Ja kuka haluaa laittaa jotian tarroja hienoon pelikonsoliin. Itsellä on musta ja en siihen ikinä laittaisi mitään tarroja. Sama kun liimaisi telkkariin tarroja .. :D

        mulla ja mun siskolla on samalaiset ja saman väriset game boy advance sp:t eli hopea. Mä liimasin omaan sp:hen tarran, jotta me erotetaan ne.


    • NMxNM

      Ei ainakaan haittaa. Vaaleanpunaisen Ds:ni kuoressa on paljon tarroja ja liimalla pienet siivet.

      • Joku vaan...

        MIelestäni siihen ei pitä s pistä tarroja EIKÄ MISSÄÄN NIMEESSÄ TUSSEJA TAI SPREIMAALIA!!!

        Eli EN SUOSITTELE!


      • lol15
        Joku vaan... kirjoitti:

        MIelestäni siihen ei pitä s pistä tarroja EIKÄ MISSÄÄN NIMEESSÄ TUSSEJA TAI SPREIMAALIA!!!

        Eli EN SUOSITTELE!

        mulla meni ds paskaks. se ei oo kivaa. ja muistakaa että ikinä ei saa laittaa mihinkään televisioon tai pelikonsoliin spray maalia. sama ois kun maalais spray maalilla tietokonetta jne. muuten se hajoais.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      131
      1374
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      103
      889
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      713
    4. Mitä muistoja teillä on kaivatusta?

      😇
      Ikävä
      51
      605
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      533
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      484
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      35
      432
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      399
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      394
    Aihe