Kunpa Smart palaisi !

Santeri Anteri

Smartissa kaikki oli hyvin: pomot huolehtivia palkka tuli, vaikkei aina ajallaan tilat upeita työkaverit reiluja kampanjat vaihtelevia ja mielenkiintoisia pomoilla homma hallussa ja kampanjat suunniteltuja Missä teillä on nyt yhtä hyvin..? Smart oli vallankumous joka epäonnistui, mutta ehkä pomot saavat jotain uutta hyvää kohta pytsyyn. Toivon vilpittömästi, ja ainakin itse lähden heti mukaan jos pyydetään!

10

908

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Irmeli KI

      Allekirjoitan kaiken! Loistava firma ja todellakin ainutlaatuisen mukavat esimiehet! Menisin takaisin heti jos pääsisi...

      • minä vain

        Minä kans, ihan tippa tulee silmään ku ajatteleekin kuinka hyvä siellä oli olla. Todellakin pystyi aina palkka päivänä luottamaan että palkka tuli. Vanhoille smarteille terkkuja et uutta pystyyn ja nopeeta et saadaan takas oikea puh.myynti firma jossa ihmiset saa tehdä töitä niin että siitä myös maksetaan oikein.


      • toivossa hyvä elää
        minä vain kirjoitti:

        Minä kans, ihan tippa tulee silmään ku ajatteleekin kuinka hyvä siellä oli olla. Todellakin pystyi aina palkka päivänä luottamaan että palkka tuli. Vanhoille smarteille terkkuja et uutta pystyyn ja nopeeta et saadaan takas oikea puh.myynti firma jossa ihmiset saa tehdä töitä niin että siitä myös maksetaan oikein.

        kyllä varmaan joskus palaa jossain muodossa,sehän on varma!itsekkin tykkäsin olla siellä töissä.harmi että kävi niin kuin kävi.


    • lähden mukaan, olinhan smartin mukana yli kolme pitkää vuotta..

      • ainakin tienattua

        Ihan tosiasia et siellä sai tienattua, vaik palkka joskus tuli milloin tuli. Oispa älynny olla rohkeempi ja tehdä kunnon tilit niin olis jääny sukan varteenkin...


      • exs-smartin esimies
        ainakin tienattua kirjoitti:

        Ihan tosiasia et siellä sai tienattua, vaik palkka joskus tuli milloin tuli. Oispa älynny olla rohkeempi ja tehdä kunnon tilit niin olis jääny sukan varteenkin...

        Morot! Lento oli mukavaa vaikkakin aika lyhyttä. Tykkäsin itsekkin.


      • Repelepe
        exs-smartin esimies kirjoitti:

        Morot! Lento oli mukavaa vaikkakin aika lyhyttä. Tykkäsin itsekkin.

        palkkaa tuli ja ihan sikana ... joskus


    • totuudentoitotttaja

      En lähtisi sanomaan että kaikki oli hyvin. Rahalla saa ja hevosilla pääsee - Tilat upeita - Kampanjat vaihtelevia ja mielenkiintoisia - Pomoilla homma hallussa ja kampanjat suunniteltuja. Rahat kuitenkin sitten loppui - Palkat tuli myöhässä - Hommia tehtiin halvalla - > homma pyllähti - Reiluista työkavereista tuli vittumaisia - Huolehtivista pomoista niskaanhengittäjiä. Loppupeleissä firma nurin. .... Ja sinä kysyt missä yhtä hyvin :D

    • Erja

      Joo samaa mieltä kanssasi.Itse en kyllä istumaan alkaisi, mutta kouluttamaan ja myymään vähän..Ois ihkua. Smart oli minun parhain duuni milloinkaan..palkkakin ihan mahtavia lukemia..

    • -PTK-

      Herran jestas sentään... Olihan S/M-artilla yksi hyvä puoli, työkaverit. Kaiken kaikkiaan olisi kuitenkin sama, jos kaikki entiset smarttilaiset vuokraisivat jostain mökin ja menisivät sinne istumaan ja rupattelemaan; tästä jäisi suurin piirtein yhtä paljon "voitolle" kuin Smartilta, mutta järjettömät paineet ja huoli tulevasta jäisi pois. Mutta että töihin... Ei kiitos. Olen jo tottunut siihen, että palkka tulee silloin kuin pitää eikä kukaan... Olkoot, en jaksa enää moittia. Hyviä muistoja on loistavista työkavereista, joten vaalittakoon tätä positiivisempaa muistikuvaa. Ei kyllä olisi mitenkään huono ajatus järjestää jonkunlaista Smarttimeettiä joskus. Nyt joku ahkera organisoimaan! Nimim. "Mä asun sit tuolla ->"

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      92
      1125
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      938
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      896
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      282
      685
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      668
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      631
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      576
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      559
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe