Kunpa Smart palaisi !

Santeri Anteri

Smartissa kaikki oli hyvin: pomot huolehtivia palkka tuli, vaikkei aina ajallaan tilat upeita työkaverit reiluja kampanjat vaihtelevia ja mielenkiintoisia pomoilla homma hallussa ja kampanjat suunniteltuja Missä teillä on nyt yhtä hyvin..? Smart oli vallankumous joka epäonnistui, mutta ehkä pomot saavat jotain uutta hyvää kohta pytsyyn. Toivon vilpittömästi, ja ainakin itse lähden heti mukaan jos pyydetään!

10

871

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Irmeli KI

Allekirjoitan kaiken! Loistava firma ja todellakin ainutlaatuisen mukavat esimiehet! Menisin takaisin heti jos pääsisi...

• minä vain

Minä kans, ihan tippa tulee silmään ku ajatteleekin kuinka hyvä siellä oli olla. Todellakin pystyi aina palkka päivänä luottamaan että palkka tuli. Vanhoille smarteille terkkuja et uutta pystyyn ja nopeeta et saadaan takas oikea puh.myynti firma jossa ihmiset saa tehdä töitä niin että siitä myös maksetaan oikein.

• toivossa hyvä elää
        minä vain kirjoitti:

Minä kans, ihan tippa tulee silmään ku ajatteleekin kuinka hyvä siellä oli olla. Todellakin pystyi aina palkka päivänä luottamaan että palkka tuli. Vanhoille smarteille terkkuja et uutta pystyyn ja nopeeta et saadaan takas oikea puh.myynti firma jossa ihmiset saa tehdä töitä niin että siitä myös maksetaan oikein.

kyllä varmaan joskus palaa jossain muodossa,sehän on varma!itsekkin tykkäsin olla siellä töissä.harmi että kävi niin kuin kävi.

• lähden mukaan, olinhan smartin mukana yli kolme pitkää vuotta..

• ainakin tienattua

Ihan tosiasia et siellä sai tienattua, vaik palkka joskus tuli milloin tuli. Oispa älynny olla rohkeempi ja tehdä kunnon tilit niin olis jääny sukan varteenkin...

• exs-smartin esimies
        ainakin tienattua kirjoitti:

Ihan tosiasia et siellä sai tienattua, vaik palkka joskus tuli milloin tuli. Oispa älynny olla rohkeempi ja tehdä kunnon tilit niin olis jääny sukan varteenkin...

Morot! Lento oli mukavaa vaikkakin aika lyhyttä. Tykkäsin itsekkin.

• Repelepe
        exs-smartin esimies kirjoitti:

Morot! Lento oli mukavaa vaikkakin aika lyhyttä. Tykkäsin itsekkin.

palkkaa tuli ja ihan sikana ... joskus

• totuudentoitotttaja

En lähtisi sanomaan että kaikki oli hyvin. Rahalla saa ja hevosilla pääsee - Tilat upeita - Kampanjat vaihtelevia ja mielenkiintoisia - Pomoilla homma hallussa ja kampanjat suunniteltuja. Rahat kuitenkin sitten loppui - Palkat tuli myöhässä - Hommia tehtiin halvalla - > homma pyllähti - Reiluista työkavereista tuli vittumaisia - Huolehtivista pomoista niskaanhengittäjiä. Loppupeleissä firma nurin. .... Ja sinä kysyt missä yhtä hyvin :D

• Erja

Joo samaa mieltä kanssasi.Itse en kyllä istumaan alkaisi, mutta kouluttamaan ja myymään vähän..Ois ihkua. Smart oli minun parhain duuni milloinkaan..palkkakin ihan mahtavia lukemia..

• -PTK-

Herran jestas sentään... Olihan S/M-artilla yksi hyvä puoli, työkaverit. Kaiken kaikkiaan olisi kuitenkin sama, jos kaikki entiset smarttilaiset vuokraisivat jostain mökin ja menisivät sinne istumaan ja rupattelemaan; tästä jäisi suurin piirtein yhtä paljon "voitolle" kuin Smartilta, mutta järjettömät paineet ja huoli tulevasta jäisi pois. Mutta että töihin... Ei kiitos. Olen jo tottunut siihen, että palkka tulee silloin kuin pitää eikä kukaan... Olkoot, en jaksa enää moittia. Hyviä muistoja on loistavista työkavereista, joten vaalittakoon tätä positiivisempaa muistikuvaa. Ei kyllä olisi mitenkään huono ajatus järjestää jonkunlaista Smarttimeettiä joskus. Nyt joku ahkera organisoimaan! Nimim. "Mä asun sit tuolla ->"

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis

Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu
      Maailman menoa
      467
      4054
    2. Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä

Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä
      Jälleensyntyminen
      318
      1692
    3. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      116
      1526
    4. En kadu sitä, että kohtasin hänet

mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n
      Ikävä
      89
      1474
    5. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1408
    6. Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..

...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n
      Ikävä
      60
      1375
    7. Lapuan sanomissa käy rytinä

Pistivät sitten päätoimittajan pihalle
      Lapua
      52
      1316
    8. Helena Koivu : Ja kohta mennään taas

Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      98
      1235
    9. Oot ihana

Toivottavasti nähdään sattumalta jonain kesäpäivänä♥️🥺🫂
      Ikävä
      44
      1079
    10. Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."

Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa
      Tv-sarjat
      34
      1078
    Aihe