Smartissa kaikki oli hyvin: pomot huolehtivia palkka tuli, vaikkei aina ajallaan tilat upeita työkaverit reiluja kampanjat vaihtelevia ja mielenkiintoisia pomoilla homma hallussa ja kampanjat suunniteltuja Missä teillä on nyt yhtä hyvin..? Smart oli vallankumous joka epäonnistui, mutta ehkä pomot saavat jotain uutta hyvää kohta pytsyyn. Toivon vilpittömästi, ja ainakin itse lähden heti mukaan jos pyydetään!
Kunpa Smart palaisi !
10
871
Vastaukset
- Irmeli KI
Allekirjoitan kaiken! Loistava firma ja todellakin ainutlaatuisen mukavat esimiehet! Menisin takaisin heti jos pääsisi...
- minä vain
Minä kans, ihan tippa tulee silmään ku ajatteleekin kuinka hyvä siellä oli olla. Todellakin pystyi aina palkka päivänä luottamaan että palkka tuli. Vanhoille smarteille terkkuja et uutta pystyyn ja nopeeta et saadaan takas oikea puh.myynti firma jossa ihmiset saa tehdä töitä niin että siitä myös maksetaan oikein.
- toivossa hyvä elää
minä vain kirjoitti:
Minä kans, ihan tippa tulee silmään ku ajatteleekin kuinka hyvä siellä oli olla. Todellakin pystyi aina palkka päivänä luottamaan että palkka tuli. Vanhoille smarteille terkkuja et uutta pystyyn ja nopeeta et saadaan takas oikea puh.myynti firma jossa ihmiset saa tehdä töitä niin että siitä myös maksetaan oikein.
kyllä varmaan joskus palaa jossain muodossa,sehän on varma!itsekkin tykkäsin olla siellä töissä.harmi että kävi niin kuin kävi.
lähden mukaan, olinhan smartin mukana yli kolme pitkää vuotta..
- ainakin tienattua
Ihan tosiasia et siellä sai tienattua, vaik palkka joskus tuli milloin tuli. Oispa älynny olla rohkeempi ja tehdä kunnon tilit niin olis jääny sukan varteenkin...
- exs-smartin esimies
ainakin tienattua kirjoitti:
Ihan tosiasia et siellä sai tienattua, vaik palkka joskus tuli milloin tuli. Oispa älynny olla rohkeempi ja tehdä kunnon tilit niin olis jääny sukan varteenkin...
Morot! Lento oli mukavaa vaikkakin aika lyhyttä. Tykkäsin itsekkin.
- Repelepe
exs-smartin esimies kirjoitti:
Morot! Lento oli mukavaa vaikkakin aika lyhyttä. Tykkäsin itsekkin.
palkkaa tuli ja ihan sikana ... joskus
- totuudentoitotttaja
En lähtisi sanomaan että kaikki oli hyvin. Rahalla saa ja hevosilla pääsee - Tilat upeita - Kampanjat vaihtelevia ja mielenkiintoisia - Pomoilla homma hallussa ja kampanjat suunniteltuja. Rahat kuitenkin sitten loppui - Palkat tuli myöhässä - Hommia tehtiin halvalla - > homma pyllähti - Reiluista työkavereista tuli vittumaisia - Huolehtivista pomoista niskaanhengittäjiä. Loppupeleissä firma nurin. .... Ja sinä kysyt missä yhtä hyvin :D
- Erja
Joo samaa mieltä kanssasi.Itse en kyllä istumaan alkaisi, mutta kouluttamaan ja myymään vähän..Ois ihkua. Smart oli minun parhain duuni milloinkaan..palkkakin ihan mahtavia lukemia..
- -PTK-
Herran jestas sentään... Olihan S/M-artilla yksi hyvä puoli, työkaverit. Kaiken kaikkiaan olisi kuitenkin sama, jos kaikki entiset smarttilaiset vuokraisivat jostain mökin ja menisivät sinne istumaan ja rupattelemaan; tästä jäisi suurin piirtein yhtä paljon "voitolle" kuin Smartilta, mutta järjettömät paineet ja huoli tulevasta jäisi pois. Mutta että töihin... Ei kiitos. Olen jo tottunut siihen, että palkka tulee silloin kuin pitää eikä kukaan... Olkoot, en jaksa enää moittia. Hyviä muistoja on loistavista työkavereista, joten vaalittakoon tätä positiivisempaa muistikuvaa. Ei kyllä olisi mitenkään huono ajatus järjestää jonkunlaista Smarttimeettiä joskus. Nyt joku ahkera organisoimaan! Nimim. "Mä asun sit tuolla ->"
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu4674054Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä
Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä3181692- 1161526
En kadu sitä, että kohtasin hänet
mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n891474Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991408Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..
...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n601375- 521316
Helena Koivu : Ja kohta mennään taas
Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi981235- 441079
Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."
Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa341078