Naapuri polttaa sisällä ja haju tulee viereiseen asuntoon. Tämä allerginen tupakalle.. Voiko laki kieltää sisällä polton rivitalossa?
Vastaukset 6
- EU-direktiivit
Ei laki voi kieltää tupakoimasta omassa asunossaan. Jos tupakansavu pääsee naapurihuoneistoon, on talon eristeissä vikaa. Ota yhteyttä asiassa taloyhtiön isännöitsijään.
- ja ei voi
vaikka olisi vain vuokralainen jos ei ole vuokrasopimuksessa mainittu ettei saa polttaa sisällä.saahan parvekkeellakin polttaa vaikka taloyhtiö sen kieltäisi siitäkin päätös.ilmastointi vika jos toiseen asuntoon tulee tupakan haju.
otappa yhteys talon mieheen ja taloyhtion hallitukseen heidän velvollisuuksiin kuuluu puuttua sisällä tupakointiin ainakin silloin kun savu kulkeutuu ilmastointi kanavien kautta toisiin asuntoihin . jos taloyhtiön edustajat ovat munattomia paskiaisia eivätkä suostu tekemään asialle mitään ota yhteys asianajajaasi pikaisesti . sinun ei kuulu joutua kärsimään tupakan savusta ollessasi sisällä omassa talossa . tupakoitsijan kuuluisi mennä pihalle tupruttelemaan ja laissa sanotaan vielä että etäisyyttä pitää taloon olla se 20 metriä ennen kuin saapi rauhassa poltella. ite olen polttanut 15 vuotta vaikka lopetin tupakan polton viime syksynä niin menin aina ulos tai pannu huoneeseen tupakille missä se ei varmasti häirinnyt muita asukkaita . ojennukseen vaan tollaset savu terroristit .
- hohhhoijaa..aa
Kotonaan, parveke mukaanlukien saa polttaa sentään vielä tässäkin puolidiktatuurissa
- yhteys_
jos asia ei hoidu isännöitsijän toimesta. Meillä oli sama ongelma rivarissa ja onneksi jo isännöitsijä tiesi hommansa. Asukkaan ei edes tarvitse olla allerginen vaan tupakansavulle altistuminen on riittävä syy ryhtyä toimenpiteisiin.
- tuli
Kiitos kaikille! Jo tiedän mitä tehdään! En itse kärsi tupakasta, vaan naapuri.. Olemme remontin edessä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 741195
Poliisi yritti murhata mopopojan
Nyt menee kissalan poikien touhu liian pitkälle! https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012193221.html Karu video mopomiiti4801037Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?
Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan79982Iäkäs Jämsäläinen mies kuoli poliisiautoon matkalla Jyväskylän putkaan
Iäkäs vanhus humalassa niin huonossa kunnossa, ettei pystynyt huolehtimaan itsestään niin ainoa apu sillä hetkellä oli79938- 78913
En välitä sinusta yhtään
Olet pelkkä itsestään liikoja luuleva ämmä. Kierrän sinut kaukaa nyt ja aina. Olit mulle pelkkä lelu vaan.52793Ernest Lawson täräytti erikoisen heiton TTK-lehdistötilaisuudessa: " Onko tässä tarkoituksena...?"
Ernest Lawson esitteli uudet TTK-tähtioppilaat ja opettajat torstaina 6.8. lehdistölle. Tulevalla kaudella on yksi hausk10768- 67767
Olen luovuttanut
Välimme menivät niin pahasti solmuun, ettei niitä voi enää korjata. On aika jatkaa elämässä eteenpäin. Toivon sulle kaik35682Mersumies201
Oli tänään hyrskällä melekoosen tehokas 124 liikenteessä. Ei paljon vastamäki haitannu....16590