uudet poke pelit:)

hipsundaaling

tänä syksynä japaniin saapuu 2 uutta pokemon peliä heartgold ja soulsilver. varmaan moni onkin jo kuullut niistä tai nähnyt juttua mutta ajattelin nyt ilmoittaa kaikille ette semmoiset 2 peliä tulevat. kuinka moni aikoo ostaa:P? sitten kun tulevat eurooppaan.

36

895

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ne uusinta julkasuja goldista ja silveristä. Ainaki eppäilen sellasta. Itekki näin ne yhellä pokemon sivulla.

• rndm.

Vihdoikin... Varmaan ainakin 1 ja puoli-2 vuotta kestää, että saapuu eurooppaan...

• hipsundaaling
        rndm. kirjoitti:

Vihdoikin... Varmaan ainakin 1 ja puoli-2 vuotta kestää, että saapuu eurooppaan...

se noi uusis peleis onkii huonoa ku ne tulee niin myöhää eurooppaa:( mietityttää hieman että pelaanko enää vuoden pääst pokemonei ku täytän 15 ni sit en pääse niitä ostaa, mut eihän sitä tiedä vaikka pelaisin viel 20 vuotiaana:D

• rndm.
        hipsundaaling kirjoitti:

se noi uusis peleis onkii huonoa ku ne tulee niin myöhää eurooppaa:( mietityttää hieman että pelaanko enää vuoden pääst pokemonei ku täytän 15 ni sit en pääse niitä ostaa, mut eihän sitä tiedä vaikka pelaisin viel 20 vuotiaana:D

Etkö kehtaa? :D No, minulla oli vaikeuksia ostaa Diamond pari vuotta sitten...

• diivu_87
        rndm. kirjoitti:

Silverin ja Goldin perempia versoita ni onkohan niistä videoo netissä?

• hipsundaaling
        rndm. kirjoitti:

eiku tarkotin sitä että ei taida olla aikaa ostella mitää ku aina pyörin kuiteskii jossais tai sitten että pokemon innostus hiipuu pois. :D

• rndm.
        diivu_87 kirjoitti:

Etsipä vaikka Youtubesta. Serebiissä on kolme kuvaa peleistä, käykääpä katsomassa.

• rndm.
        diivu_87 kirjoitti:

Hae: Pokemon Heart Gold and Soul Silver gameplay: New bark town Olen Wiillä, ei siis suoraa linkkiä...

• diivu_87
        rndm. kirjoitti:

Hae: Pokemon Heart Gold and Soul Silver gameplay: New bark town Olen Wiillä, ei siis suoraa linkkiä...

no ei mitään ku toin pysty kopsata. Siisti peöi värillien jne uudeaikanen olis siisti homma sis aidot 2 sarjan pokett siirretty Pealrliin! eikös?

• Diivu87
        rndm. kirjoitti:

Se etten kehtais mennä kyselee Pokemon peleistä pelikauppiailta itse ostaminen ei sillei nolota.

p.s kyl yli 20 vuotiaanaki voi viel pelailla..

• rndm.
        Diivu87 kirjoitti:

Se etten kehtais mennä kyselee Pokemon peleistä pelikauppiailta itse ostaminen ei sillei nolota.

p.s kyl yli 20 vuotiaanaki voi viel pelailla..

Mutta ihmiset eivät pidä sitä normaalina ja alkavat pitää pelaajaa lapsellisena pellenä. Semmoisia ovat ihmiset. (Ei kukaan täällä tietenkään, mutta aika lailla kaikki muut.)

• jamin10
        rndm. kirjoitti:

Mutta ihmiset eivät pidä sitä normaalina ja alkavat pitää pelaajaa lapsellisena pellenä. Semmoisia ovat ihmiset. (Ei kukaan täällä tietenkään, mutta aika lailla kaikki muut.)

Breedaus, EV:t, IV:t ja tälläset. Monet Pokemonia pelaavatkaan eivät osaa näitä. Jotkut ajattelee vaan että, ok, jos sanoo et pelaa Pokemonia :P Tai naurahtavat ja sit jatkuu muuten. Ei se aina oo negatiivista. Ja se nimenomaan johtuu animesta. Muuten Pokemon faneja olis enemmän aika varmasti. Tosin, mun serkku lopetti pokemon juttujen keräilyn, kun tajusi, että siihen menee niin paljon rahaa D: En kyllä tiedä pitääkö paikkaansa.

• rndm.
        jamin10 kirjoitti:

Breedaus, EV:t, IV:t ja tälläset. Monet Pokemonia pelaavatkaan eivät osaa näitä. Jotkut ajattelee vaan että, ok, jos sanoo et pelaa Pokemonia :P Tai naurahtavat ja sit jatkuu muuten. Ei se aina oo negatiivista. Ja se nimenomaan johtuu animesta. Muuten Pokemon faneja olis enemmän aika varmasti. Tosin, mun serkku lopetti pokemon juttujen keräilyn, kun tajusi, että siihen menee niin paljon rahaa D: En kyllä tiedä pitääkö paikkaansa.

"Yleinen käsitys (lähinnä animesarjan takia) on, että pokemon on vain pikkulapsille. Näin ei kuitenkaan ole. Pokemonissa on paljon vaikeita juttuja(EVt, IVt, Breedaaminen), jotka ovat vaikeita pienemmille."

Melkein sama :)

• jotttain
        jamin10 kirjoitti:

Niinhän siin menee vähä, mut jos niit kerää esim ostaa kympil jonkun poke-jutun siit voi joskus saada yli 500e. esim. mullakii on aika pajon vanhoi poke-korttei

• jamin10
        rndm. kirjoitti:

"Yleinen käsitys (lähinnä animesarjan takia) on, että pokemon on vain pikkulapsille. Näin ei kuitenkaan ole. Pokemonissa on paljon vaikeita juttuja(EVt, IVt, Breedaaminen), jotka ovat vaikeita pienemmille."

Melkein sama :)

Jännä

• --...--
      • rndm.

• poochyena
        rndm. kirjoitti:

Ne tulevat Japaniin syksyllä. 8. päivä niiden julkaisuajankohta kerrottiin.

Noihan on jotain kivikautisia? 0___o Ja miksei 15v voisi pelata pokemonia :O Tuskin kauhean monta vuotta nuorempi voisi ees pelata kun ei enkuntaito riitä.

• hipsundaaling
        poochyena kirjoitti:

Noihan on jotain kivikautisia? 0___o Ja miksei 15v voisi pelata pokemonia :O Tuskin kauhean monta vuotta nuorempi voisi ees pelata kun ei enkuntaito riitä.

nojoo tarkotin lähinnä et jos innostus hiipu pokeist pois:( niinku mainitsin tossa mun viimeksi lähettämäs viestis:)

• poochyena
        hipsundaaling kirjoitti:

nojoo tarkotin lähinnä et jos innostus hiipu pokeist pois:( niinku mainitsin tossa mun viimeksi lähettämäs viestis:)

Ihan sama kun vaikka vuoden päästä kyllästyisit .. koiraasi, veteen, mansikoihin,ym. Ei sitä koskaan tiedä, ja aina voi innostus palata. oho, selitinpä hassusti :D

• poochyena kirjoitti:

Ihan sama kun vaikka vuoden päästä kyllästyisit .. koiraasi, veteen, mansikoihin,ym. Ei sitä koskaan tiedä, ja aina voi innostus palata. oho, selitinpä hassusti :D

ne ds:lle? Ois kiva sit pelata jompaa kumpaa. En oo voinu crystallia pelata muutamaan vuoteen. Sen takia, kun patteri on loppunu.

• rndm.
        flareon85 kirjoitti:

ne ds:lle? Ois kiva sit pelata jompaa kumpaa. En oo voinu crystallia pelata muutamaan vuoteen. Sen takia, kun patteri on loppunu.

Katso ylös...

• flareon
        rndm. kirjoitti:

Katso ylös...

Niin mä en tajuu miksei 15 vuotias vois pelata? Mä oon 17 (kohta 18!!) vuotias TYTTÖ joka tykkää pokemonpeleistä. Mä en jaksa kun perhe koko ajan huomauttelee kuin mä oon jo niin vanha ja pelaan Pokemonii, mut ei siinä mun mielestä oo mitään väärää. Jos mä tykkään niin ei kellään pitäis olla ongelmaa sen kanssa.

• rndm.
        flareon kirjoitti:

Niin mä en tajuu miksei 15 vuotias vois pelata? Mä oon 17 (kohta 18!!) vuotias TYTTÖ joka tykkää pokemonpeleistä. Mä en jaksa kun perhe koko ajan huomauttelee kuin mä oon jo niin vanha ja pelaan Pokemonii, mut ei siinä mun mielestä oo mitään väärää. Jos mä tykkään niin ei kellään pitäis olla ongelmaa sen kanssa.

Yleinen käsitys (lähinnä animesarjan takia) on, että pokemon on vain pikkulapsille. Näin ei kuitenkaan ole. Pokemonissa on paljon vaikeita juttuja(EVt, IVt, Breedaaminen), jotka ovat vaikeita pienemmille.

• flareon
        rndm. kirjoitti:

Yleinen käsitys (lähinnä animesarjan takia) on, että pokemon on vain pikkulapsille. Näin ei kuitenkaan ole. Pokemonissa on paljon vaikeita juttuja(EVt, IVt, Breedaaminen), jotka ovat vaikeita pienemmille.

Ei pienet lapset osaa englantia , kun jotkut kohdat voi tuottaa vanhemmillekin vaikeuksia. JA mä ainakin tarvin joskus Walkthroughta että tiedän mitä tehdä seuraavaksi....

• flareon kirjoitti:

Ei pienet lapset osaa englantia , kun jotkut kohdat voi tuottaa vanhemmillekin vaikeuksia. JA mä ainakin tarvin joskus Walkthroughta että tiedän mitä tehdä seuraavaksi....

mä itekki oon jo aikunen ja mun äiti, joskus huomauttelee asiasta. Mun pokemon huuma alkoi, kun olin jo yläastella kasilla. Olin neljätoista ja se alko tv-sarjasta. Pelaamisen aloitin myöhemmin. En voi sille mitään.

• Chupichu
        hipsundaaling kirjoitti:

joo tuota noin.. :D ite oon 18v, pelannu pokemonia siitä lähtien ku se ilmesty, eikä tää innostustus miulla ainakaan ihan heti katoa.. :D

• jamin10
        flareon85 kirjoitti:

mä itekki oon jo aikunen ja mun äiti, joskus huomauttelee asiasta. Mun pokemon huuma alkoi, kun olin jo yläastella kasilla. Olin neljätoista ja se alko tv-sarjasta. Pelaamisen aloitin myöhemmin. En voi sille mitään.

Kysyn, että miten sun äiti huomautteli/huomauttelee? :D

• Wangel
        Chupichu kirjoitti:

joo tuota noin.. :D ite oon 18v, pelannu pokemonia siitä lähtien ku se ilmesty, eikä tää innostustus miulla ainakaan ihan heti katoa.. :D

Pistän paremmaksi ja sanon olevani 19... ja edelleen pelaan pokemonia. Sarjasta tai muusta roskasta en välitä, mutta pelit ovat intohimoni (Diamondissa dexi täynnä, 11 100 levelistä ja kaikkea kivaa; tosin EV-koulutuksesta en niinkään perusta kun en siinä mikään haka ole eikä jaksaminen riitä)

Heart Gold ja Soul Silver tulevat ensi vuoden kevät-kesällä eurooppaan näin by the way. o/

• rndm.
        Wangel kirjoitti:

Pistän paremmaksi ja sanon olevani 19... ja edelleen pelaan pokemonia. Sarjasta tai muusta roskasta en välitä, mutta pelit ovat intohimoni (Diamondissa dexi täynnä, 11 100 levelistä ja kaikkea kivaa; tosin EV-koulutuksesta en niinkään perusta kun en siinä mikään haka ole eikä jaksaminen riitä)

Heart Gold ja Soul Silver tulevat ensi vuoden kevät-kesällä eurooppaan näin by the way. o/

Miten jaksamisesi riittää sitten levelille 100 kehittämiseen? Paljon jaksamista vaativampaa kuin EV-koulutus minun mielestäni. =) Ja vielä 11 pokea...

• pokemon12

mää ostan heartgoldin

• Mä ostan SoulSilverin

• Vaporeon
        flareon85 kirjoitti:

Mä ostan SoulSilverin

Otan ehdottomasti Soul Silverin!

• RiolynandPaw
        Vaporeon kirjoitti:

Otan ehdottomasti Soul Silverin!

TAHTOO HEARTGOLDIN!

• nm
        RiolynandPaw kirjoitti:

TAHTOO HEARTGOLDIN!

Saan ton pelin joskus tällä viikolla, koska nyt sit postissa tulee.

Sain aika halva 39€ (Gigant verkkokauppa ja Markatalo verkko kauppa).

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Paskakaivo Kuhmo

Moniko teki uuden saostuskaivon, joka erittelee paskan ja nesteet imeytyskenttineen maassa taloissa. Kaikkien talojen pi
      Kuhmo
      67
      4192
    2. Uskotko yliluonnolliseen?

Mitä jos tämä ns. kaivattusi on loitsunut sinut? Olettekos sitä ajatelleet, niinpä. Ette todellakaan. :D
      Ikävä
      85
      3783
    3. Miten sinut

Voisi hurmata uudelleen?
      Ikävä
      42
      3265
    4. Mitä kuuluu?

Toivottavasti sulla oli hyvä päivä tänään. Täällä on taas ollut niin negatiivista juttua. Oli pakko tulla sanomaan sinul
      Ikävä
      19
      2598
    5. Keilahalli

Onneksi rakennettiin aikoinaan se keilahalli, se pelastaa eläinpuistoyhtiöiden sekä koko Ähtärin kaupungin talouden!
      Ähtäri
      22
      2457
    6. Uskallatko katsoa pitkään silmiin

kaivattuasi, jos olette samassa tilassa? Alkaako sydän jyskyttää, jos katseet jumittuvat? Pelkäätkö ulkopuolisten huomaa
      Ikävä
      55
      2286
    7. Heippa mies......

Milloin rakastellaan vai odotetaanko vielä 10 vuotta?
      Ikävä
      48
      2115
    8. Huomenta rakas

Olet varmasti jo työn touhussa. Ahkera alfamies kun olet. 😅❤️
      Ikävä
      47
      1808
    9. Elämäni rakkaus

Olet aina ollut ja luultavasti niin pysyykin 😘
      Ikävä
      36