Yritin ylen vaalikoneesta hakea arvoisaa rantaneuvosta,ei löytynyt!!Eihän äänestäjät tiedä sinusta mitään,kun et ole edes sinne vaivautunut mielipiteitäsi antamaan!!Milloin sinut siieltä löytää?
EIHÄN TÄSTÄ RANTIS
17
1434
Vastaukset
- ÄÄNESTÄJÄ.
KUN RANTIS EI ITSE TIEDÄ MITÄ AJATTELEE.
Helsingin Sanomain vaalikoneella, tai Mtv koneella, ei ole annettuna minulle yhteystietoja ylen vaalikoneelle, "Rantaneuvos"
- !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!...
Ei löydy.
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!... kirjoitti:
Ei löydy.
sähköpostilla [email protected] terveisin ehdokas Eero Seppänen Suomussalmi.
- TEETTE
rantaneuvos1 kirjoitti:
RANTIS MEIDÄN ÄÄNESTÄJIEN TILANTEEN!!ETKÖ VOISI ITSE OTTAA YLEEN YHTEYTTÄ,ETTÄ SAISIT SINNE VALIKONEELLE AJATUKSESI!!EI KAI SE MEIDÄN ASIA SINUA SINNE HOMATA OLE!TOIMI MIES ÄLÄKÄ VOUHOTA!!
- kiinnostaa1
rantaneuvos1 kirjoitti:
Sinun jutut ni paljon ,että alkaa Hesarin toimituksesta sinusta kysymään!! Haloo mies!!Et oleniin tärkeä!!
- juttuja,
kiinnostaa1 kirjoitti:
Sinun jutut ni paljon ,että alkaa Hesarin toimituksesta sinusta kysymään!! Haloo mies!!Et oleniin tärkeä!!
avohoidossa olevat
- vaalineuvos
Kyllä tässä vaiheessa pitäisi löytyä vaalikoneelta.
- HESARIN KONEELTA
VAAN EI KANNATA TURHAAN MENNÄ...TÄSSÄ EERON VASTAUS JOKA KYSYMYKSEEN "Koska suomen pitäisi pyrkiä pois koko Euroopan Unionista " EI KOVIN SYVÄLLISIÄ KOMMENTTEJA TULLUT...
HESARIN KONEELTA kirjoitti:
VAAN EI KANNATA TURHAAN MENNÄ...TÄSSÄ EERON VASTAUS JOKA KYSYMYKSEEN "Koska suomen pitäisi pyrkiä pois koko Euroopan Unionista " EI KOVIN SYVÄLLISIÄ KOMMENTTEJA TULLUT...
niin siinä on vaalikonetta, www.rantaneuvos.com
- dildomaisteri
rantaneuvos1 kirjoitti:
niin siinä on vaalikonetta, www.rantaneuvos.com
On ainakin v***n rumat sivut :DD ja eikä sinussakaan kyllä kehumista :D
- Taitaa olla!
dildomaisteri kirjoitti:
On ainakin v***n rumat sivut :DD ja eikä sinussakaan kyllä kehumista :D
Jääneet lääkkeet ottamatta tai muuten vaan ruuvi irti,ei täällä kukaan sinun räksytyksiä halua lukea joten paa jo se kone kiinni ja ota vaikka nokoset niin rauhoitut.
- omia mielipiteitä
joita voisi vaalikoneeseen antaa. Eihän se edes tiedä mikä on EU. Seppänen vain töllistelee omaa napaansa ja luulee sen muitakin kiinnostavan.
- napalainen
Voihan napa-EU.
- vastaus on sama
jokaiseen kysymykseen Hesarin vaalikoneessa: "Koska suomen pitäisi pyrkiä pois koko Euroopan Unionista". Tuo on oikein hyvä vastaus esim. kysymykseen - mitä mieltä olet Turkin eu-jäsenyydestä?
- kannattaako
Noilla tyhjentävillä vastauksilla varustettua miestä äänestää. Minäkin olisin osannut tuon verran vastata, joka kysymykseen samalla tavalla. Että jonninjoutavaa ajanhaaskausta koko vouhotus taas neuvoksella.
- 6110
Mikähän lienee äänestäjien ja keskustelijoiden taso, jos lähtee haihatuksiin mukaan...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857465- 965404
- 2584612
- 444505
- 623257
- 492695
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222358- 492333
Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292332- 412184