50 saitilla kulkee naisten kusettattaja miehiä. Varokaa näitä herroja tulevat päivittäin erinikeillä, ja ovat niin ystävällistä niin ystävällistä. Hakeeko he rikasta elättäjää itselleen vai mitä he hakevat, Naiset varokaa näitä sydänten murskaajia.......
Varokaa Naiset
99
3599
Vastaukset
- HTZA
minä käytän vain yhtä nimimerkkiä.
- Yxitypy
se voidaan tietää hartsa. Se koira älähtää jne. :=)))
- HTZA
Yxitypy kirjoitti:
se voidaan tietää hartsa. Se koira älähtää jne. :=)))
uskoa ja luottaa. Moninikkisyys ei ole minua.
- Meriläinen
seuraavan kerran kun k*sihätä on, huutelen heitä. Josko tulisivat läpi koneen ....
- koneeseen,
hyvin syöneitä, kun ovat. Housusi kastelisit, jos niiden tuloa jäisit odottamaan :-).
- Meriläinen
koneeseen, kirjoitti:
hyvin syöneitä, kun ovat. Housusi kastelisit, jos niiden tuloa jäisit odottamaan :-).
ketään tullut vaikka kuinka huutelin, alakerrasta kattoon jo kolistettiin että olepa hiljaa siellä :)
- koneeseen,
Meriläinen kirjoitti:
ketään tullut vaikka kuinka huutelin, alakerrasta kattoon jo kolistettiin että olepa hiljaa siellä :)
nyt kysyn. Tuliko sulle nyt pyykkiä :-)?
- Meriläinen
koneeseen, kirjoitti:
nyt kysyn. Tuliko sulle nyt pyykkiä :-)?
olin kintut ristissä pöntön vieressä, pakko oli luovuttaa. Kaikkea täälläkin turhaa lupaillaan, enää en usko mitä kerrotaan :(
- koneeseen,
Meriläinen kirjoitti:
olin kintut ristissä pöntön vieressä, pakko oli luovuttaa. Kaikkea täälläkin turhaa lupaillaan, enää en usko mitä kerrotaan :(
mennyt, nyt etsin Toivoa:-).(vanha vitsi)
- Yxitypy
Saavat auervaarat kulkea palstoilla mun puolesta ihan vapaasti. Tuskin mun sydäntä pystyvät murkaamaan :=))
- kauhiaa
Hyi olkkoon, kui sää toisia noin halvall laitat?
- varoituksesta
mutta en etsi palstoilta kusettajaa, sen verran taitoa löytyy vielä, että osaan itse veskiin mennä.
- kauheeta,
missä, missä, vonk, vonk!
pittääpä varoa hi.., tuleeks ne ruudunkin läpi vai?
- "vonkaa"
sut reffeille ja sitten kus..hih
- harmajaahapsi
kusetettu, useaan kertaan :-((
- kusettajia
Olkaa varuillanne. Yleisesti ottaen kusettajien kommentit eivät ole noin yksinkertaisia niinkuin tässä ketjussa. Nimenomaan sen tähden kannattaa olla varuillaan kaikkialla. Mistä sitten tunnistaa jonkun muun kuin kusettajan. Kommentteja kaivataan.
- tunnistakaan
ennenkuin kokemuksesta ehkä vuosien kuluttua
- viivi-amaldiina
pitää pirtin-ovi lukossa. :)
- viivi-amaldiina
A.DONIS kirjoitti:
pirtin owessa edes lukkoa :=)
päivät roikkuu ja rötköttää yöksi reikään tökätään, haka on. :)
- he he hee
viivi-amaldiina kirjoitti:
hyvä.
se on joka roikkuu ja rötköttää :=)
löytyiskö täältä joku rikas leski joka alkais elättää mua :=)) toiweajattelua :=)
- Pirre*
sie olet ainakin rehellinen :))
- A.FRODITE
Hei Tytöt! Onks Fakta tietoo? Olis kiva tavata sellanen ihan Livenä. Mistäs niitä vois ostaa? nimimerkillä "kokematon"
- viivatiina
eikä vielä leski mutta pidetään mielessä.
A.FRODITE kirjoitti:
Hei Tytöt! Onks Fakta tietoo? Olis kiva tavata sellanen ihan Livenä. Mistäs niitä vois ostaa? nimimerkillä "kokematon"
awiomiäspalwelua :=)
viivatiina kirjoitti:
eikä vielä leski mutta pidetään mielessä.
tai hywät henkiwakuutukset miähel? ja eikun pillerikauppaan :=)
- me tyttelit,
tässä iässä, olla jo sen seitsemissä keitoksissa keitettyjä, ettei me nyt olla joka Oskarin vietävissä? Vie sie, mie vikisen, oo vievinäs väkisin, mie tuun mielelläin.
- A.FRODITE
Meithän on jo kohta joukkue, "me tyttelit" Ps.Koht voidaa pyytää jo tarjouksiikii:=) Ps2.HTZA, menikö oikein? Me nyt kokeillaan, kuka tarjoo NYT eniten ja maksetaa sitte kaksinverroin (euroissa)takaisin.Eiks olis reilupeli;
- sortsit,
A.FRODITE kirjoitti:
Meithän on jo kohta joukkue, "me tyttelit" Ps.Koht voidaa pyytää jo tarjouksiikii:=) Ps2.HTZA, menikö oikein? Me nyt kokeillaan, kuka tarjoo NYT eniten ja maksetaa sitte kaksinverroin (euroissa)takaisin.Eiks olis reilupeli;
mitä meinaat? Olenko Minä, Htza? Hanki uudet kakkulat! Käy näöntarkistuksessa, heh!
- A.FRODITE
A.FRODITE kirjoitti:
mulle tuli just Skype viesti ja pyydettiin yhteyttä. Siittä se sitte alkais, paitsi "vahingossa" ohitin ko.pyynnön. Tää muuten oli tosijuttu, että mua naurattaa. Joku joko "jekkuilee" tai muuten on "kusipää" HEH-heh-heeee!!!
- sortsit
A.FRODITE kirjoitti:
mulle tuli just Skype viesti ja pyydettiin yhteyttä. Siittä se sitte alkais, paitsi "vahingossa" ohitin ko.pyynnön. Tää muuten oli tosijuttu, että mua naurattaa. Joku joko "jekkuilee" tai muuten on "kusipää" HEH-heh-heeee!!!
Naisena en tähän päivään mennessä ole tuntenut viehtymistä omaan sukupuoleeni. :))))
- A.FRODITE
sortsit, kirjoitti:
mitä meinaat? Olenko Minä, Htza? Hanki uudet kakkulat! Käy näöntarkistuksessa, heh!
ja tarkastella keitä nää rofiilit on? Mun kyl piti käydä silmälekuris jo 1,5 v sitte. Mut unohtu,heh Hei hortsit, onks sulla rofiili näkyvis. En viittis turhaa käyä ku toi näkökii reistailee. Ps.Et kai sä vaan yritä flirttailla,hortsi? Tai tee sitte se tarjous, mut lisätään siihe mulle saatavaks provikat, kaksinkertaisena.
- A.FRODITE
sortsit kirjoitti:
Naisena en tähän päivään mennessä ole tuntenut viehtymistä omaan sukupuoleeni. :))))
että oot nainen,sitä enempi voin itsellenikin sitte viestittää,ilman sortseja. Muuten meilläpäin sekä miehet, että naiset käyttää sortseja, eikä heistä tietämäni mukaan kukaan tunne viehtymystä omaan sukupuoleensa.:)))) Mut ollaan varovaisii noitten auervaarojen kanssa. Ja se oli ihan taivahantosiSKYPEyhteydenottopyyntö. Mut, mun nimimerkki kun on niin "vetävä" ja "kansainvälinenkin", niin sen voi aivan hyvin ymmärtää, EIKS NII??? ;););)hepskukkuu sullekin;
- sortsit,
A.FRODITE kirjoitti:
että oot nainen,sitä enempi voin itsellenikin sitte viestittää,ilman sortseja. Muuten meilläpäin sekä miehet, että naiset käyttää sortseja, eikä heistä tietämäni mukaan kukaan tunne viehtymystä omaan sukupuoleensa.:)))) Mut ollaan varovaisii noitten auervaarojen kanssa. Ja se oli ihan taivahantosiSKYPEyhteydenottopyyntö. Mut, mun nimimerkki kun on niin "vetävä" ja "kansainvälinenkin", niin sen voi aivan hyvin ymmärtää, EIKS NII??? ;););)hepskukkuu sullekin;
sullekin. Uskon, uskonhan minä. Hieno on nikki sulla, mistäpä muusta minäkään sinut olisin naiseksi tiennyt, universaalinen. Ei meitä Aueraavat vie, ei sitten millään. Järki päässä, eikä koskaan jäässä.
- viivatiina
mulla on jo oma auervaara täällä kotona joka ei kuseta koska osaan ihan itsekkin pissiä.
myös minulla. Wc-kummia ei enää tarvitse. Joskus nuoruusvuosina saattettiin likkakaverin kans mennäkki toisillemme kummeiks. Piti päästä kertoo salaisuuksia ettei pojat kuule:))
- viivatiina
sasus kirjoitti:
myös minulla. Wc-kummia ei enää tarvitse. Joskus nuoruusvuosina saattettiin likkakaverin kans mennäkki toisillemme kummeiks. Piti päästä kertoo salaisuuksia ettei pojat kuule:))
käytiin tosiaan vessassa tyttöjen kans yhtä aikaa tanssilavoilla ja baareissa keskustelemassa pojista kyllä se oma auervaara on vaan hyvä juttu ei sitä jaksais enää tällä iällä pähkäillä onko joku tosissaan vai ei huomattavasti helpottaa tätä oloo.
viivatiina kirjoitti:
käytiin tosiaan vessassa tyttöjen kans yhtä aikaa tanssilavoilla ja baareissa keskustelemassa pojista kyllä se oma auervaara on vaan hyvä juttu ei sitä jaksais enää tällä iällä pähkäillä onko joku tosissaan vai ei huomattavasti helpottaa tätä oloo.
Sitä vois mennäkki jo metsään siinä mieles,ku on kymmeniä vuosia ollu saman ihmisen kanssa, On voinu ruostuu jo tuntosarvet:)))
sasus kirjoitti:
Sitä vois mennäkki jo metsään siinä mieles,ku on kymmeniä vuosia ollu saman ihmisen kanssa, On voinu ruostuu jo tuntosarvet:)))
En malttanut olla sekaantumatta. Siis teillä naisilla on vielä hyvin. Onhan teillä kaksin kappalein ne tuntojutskat, toista se on meillä miehenpuolilla!:))
- viivatiina
sasus kirjoitti:
meillä on ainakin ollu ruoho tarpeeks vihreetä tällä puolella eikä voi mennä ees merta edemmäs kalaan kun on tossa järvi ihan rannassa.
emw34 kirjoitti:
En malttanut olla sekaantumatta. Siis teillä naisilla on vielä hyvin. Onhan teillä kaksin kappalein ne tuntojutskat, toista se on meillä miehenpuolilla!:))
jonnimoiset:))
- mielipiteenne tekin
vai onko tämä naisten ketju - voihan niitä auervaaroja olla naisissakin - ihan vaan tasa-arvoisuuden nimissä.
Enste meni syrän, sitten vapaus, sitten sitten rikastuttiin, sitten köyhdyttiin, sitten, meniköhän terveys, vaan vieläkin syrän on kanis'. Mitä tästä opin. Kannattaa menettää sydän sellaiselle, joka pitää siitä hyvän huolen, muulla ei ole mitään väliä, ei sitten yhtään?:) Hyvää yötä!
- perusteella
tässä ei ole mitään kommentoitavaa. Saahan jokainen varoa ihan mitä itse aiheelliseksi katsoo. Jos fobioita alkaa tulla vaivaksi asti, on paras keskustella lääkärin kanssa.
- 59-tyttönen
Hauskaa teillä on ainakin ollut! :) Minä ainaskin varon oonhan neitsyt
- viivatiina
jousimies.
- minäkin,
viivatiina kirjoitti:
jousimies.
hih, sulla lanttu leikkaa!
- viivi-amaldiina
viivatiina kirjoitti:
jousimies.
ei mikään auervaara, olen skorpioni. :)
- viivatiina
minäkin, kirjoitti:
hih, sulla lanttu leikkaa!
että on kuiteskin vähän niinkun mies vaikka on nainen vai sit just ei siitä mutta oon määkin ollu neitsyt joskus minäkin varmaan edellisessä elämässä kun sana tuntuu niin tutulta.
- viivatiina
pysty minkäänlaiset auervaarat huijaan hyvä me vahvat naiset.
- ekaa kertaa
viivatiina kirjoitti:
että on kuiteskin vähän niinkun mies vaikka on nainen vai sit just ei siitä mutta oon määkin ollu neitsyt joskus minäkin varmaan edellisessä elämässä kun sana tuntuu niin tutulta.
tulin tuota ajatelleeksi, ja siinäpä on todella paljon viisautta. Monesti on pitänyt olla "vähän mies". On pitänyt ottaa järki käteen, kun toinen on liikaa herkistellyt. Ei silti, millään pahalla, vaan rakkaudella häntä kohtaan. Sie se oot, ihan totta, ajattelevainen nainen.
- A.FRODITE
Ja minä pistän takasin samalla mitalla: Myrkyt senku pärskyy meillä nais-skorpioneilla. Mut me ollaan kyllä aika viksujakin - vai mitä;)? Jos halutaan, eikä hupsutella:-)) Hyvää Yötä Meille ja Auervaaroillekii.
yksi Neitsyt. Huom. horoskooppimerkit kirjoitetaan isolla ja impyeneitsyet pienellä...:))
- viivatiina
ekaa kertaa kirjoitti:
tulin tuota ajatelleeksi, ja siinäpä on todella paljon viisautta. Monesti on pitänyt olla "vähän mies". On pitänyt ottaa järki käteen, kun toinen on liikaa herkistellyt. Ei silti, millään pahalla, vaan rakkaudella häntä kohtaan. Sie se oot, ihan totta, ajattelevainen nainen.
joutunu oleen kova jätkä mutta herkisteleenkin joutuu tämän tästä mutta onneks järki on pysyny kädessä aina mutta on se toisaalta kiva sellainen herkistelevämpi kumppani kun kova kuin kivi ja se eka kerta on aina ainutlaatuinen jokaisen kanssa.
- viivatiina
Freesianainen kirjoitti:
yksi Neitsyt. Huom. horoskooppimerkit kirjoitetaan isolla ja impyeneitsyet pienellä...:))
tai ainakin minä joka kirjoitan kaikki pienillä kirjaimilla.
- bainen 59 n
viivatiina kirjoitti:
Vaihtaa johonkin miehisempään, seuraavassa elämässä... neitsyt
- nainen 59 n
viivatiina kirjoitti:
Vaihtaa johonkin miehisempään, seuraavassa elämässä... neitsyt :)
- Meriläinen
viivatiina kirjoitti:
joutunu oleen kova jätkä mutta herkisteleenkin joutuu tämän tästä mutta onneks järki on pysyny kädessä aina mutta on se toisaalta kiva sellainen herkistelevämpi kumppani kun kova kuin kivi ja se eka kerta on aina ainutlaatuinen jokaisen kanssa.
jousimies ja monet amorin nuolet ampunut ystäville! Ainakin kolme paria on toisensa löytänyt mun kautta.
- yxukkonen
kusettajia ja hyväksikäyttäjiä löytyy myös naisista.Niin että varotaan vain puolin ja toisin.
- viivatiina
rehellisistä kilteistä perheenäideistä vallattomista entisistä vanhoistapiioista nykyisistä sinkuista eihän me ketään kehdata pissittää saatikka sitten sillei hyväksikäyttää.
- riittää
Ketjussa ei kerrottu mitä pitää varoa: rahan menetystä, vapauden menetystä, seksiä, henkistä tai fyysistä väkivaltaa tai ehkä jotakin muuta. Ihmetyttää että melkein kaikki olivat sitä mieltä, että miehet käyttävät naisia hyväksi, ja tarttee varoa ainakin täällä 50 -palstalla kirjoittelevia, mutteivät osanneet sanoa miten. Minä satunnaisena seikkailijana (naisena) ihmetelen tätä keskustelua. Anteeksi nyt vaan naiset (minäkin olen nainen), että meneekö se niin, että joku sanoo jotakin ja toiset säestää (niinsanotusti) ja siitä se juttu sitten kehittyy ja paisuu. Olisin oikeasti toivonut enmmän miesten kommentteja, mutta ehkä he eivät sitten jaksa lueskella tällaisia ketjus.
- Heartbreaker*****
riittää kirjoitti:
Ketjussa ei kerrottu mitä pitää varoa: rahan menetystä, vapauden menetystä, seksiä, henkistä tai fyysistä väkivaltaa tai ehkä jotakin muuta. Ihmetyttää että melkein kaikki olivat sitä mieltä, että miehet käyttävät naisia hyväksi, ja tarttee varoa ainakin täällä 50 -palstalla kirjoittelevia, mutteivät osanneet sanoa miten. Minä satunnaisena seikkailijana (naisena) ihmetelen tätä keskustelua. Anteeksi nyt vaan naiset (minäkin olen nainen), että meneekö se niin, että joku sanoo jotakin ja toiset säestää (niinsanotusti) ja siitä se juttu sitten kehittyy ja paisuu. Olisin oikeasti toivonut enmmän miesten kommentteja, mutta ehkä he eivät sitten jaksa lueskella tällaisia ketjus.
on menettänyt virtuaalisti sydämensä ja sitten tyyppi onkin kadonnut kuin kus lumeen. Eikö sitä muka erota että minkä ikäinen ja mikä on sivistyksen taso jos kokeilee kepillä jäätä ja alkaa keskustella vähän sellaisista, asioista joissa vaaditaan jkv yleissivistystäkin? os vastaus kestää kauheen kauan niin herää epäilys että kaveri selaa Googlesta tietoa:D Onhan siellä niitäkin jotka juttelevat monen kanssa yhtä aikaa privaatisti ja siinäkin voi kestää jonkin verran ennenkuin vastaus saapuu. Kunnon auervaara kyllä selviytyy siitäkin kun vetäisee hunajaiset vuodatuksensa copy pastella kaikille huväuskoisille rakkauden kerjäläisille...
- A.FRODITE
riittää kirjoitti:
että en nyt sano mitään, muutaku et kyl mie käytän miehiä hyväkseni ja vastavuoroisuuskin toimii, ihan elämisen arjessakin. Sit siitä "säestyksestä";jokuhan aina on keskustelun aloittaja. Ja vähänkin valistuneet ihmiset, naiset ja miehetkin, ovat tienneet/lukeneet mitä pitää varoa ja toimintatavat ja seuraamukset. Kts.iltapäivälehdet, naistenlehdet,miestenlehdet ym.hömppä-ja viisauslehdet. Radio,Tv,Netti,Keskustelupalstat..jne Suomalaisilla(miehilläkin;)on maailmanparhaisiin kuuluva luku-ja kirjoitustaito. Viestisi haiskahtaa " besservissermismiltä" Anteeksi vaan, mutta epäilen, että halusit vain laittaa "oman puumerkkisi" illan päätteksi;) "Ei mitään uutta taivaan alla" Hyvää Huomenta Kaikille-Miehillekin!
- viivatiina
riittää kirjoitti:
eikä anteeks tartte pyydellä ainakaan multa mutta tuskin olet lukemassa tätä mun vastausta satunnainen seikkailija kun olet mutta vitsihän tää ketju oli aloitusta lukuunottamatta tai just sen takia.
- yxukkonen
viivatiina kirjoitti:
rehellisistä kilteistä perheenäideistä vallattomista entisistä vanhoistapiioista nykyisistä sinkuista eihän me ketään kehdata pissittää saatikka sitten sillei hyväksikäyttää.
ihan oikeesti varo enää kuin kylmiä naisia,vapaa voi ainakin haaveilla kuumempaa naista,ja sellaista jaksaa odottaa..että semmosta VIIVAtiina.
- Meriläinen
riittää kirjoitti:
tän ikäinen enään ota tälläisiä aloituksia tosissaan. Voihan aloittaja tietysti olla paljon nuorempikin joka on haksahtanut vituaalirakkauteen ja pettynyt mutta en mie ainakaan ota tätä kirjoittelua mitenkään tosissaan, kuhan hauskaa pidän useimmiten. Välillä tulee sitten niitä vakavampiakin juttuja, jos niihin on mulla mitään lohdutuksen sanaa niin sanon jos osaan.
- nyt niin,
riittää kirjoitti:
että aloittaja puhuu chatista?
- Pirre*
jotain hyötyä.
- A-Frodite
http://www.youtube.com/watch?v=W3yeqvpgw5Y Pirre* moi ja huomenta:) Olen lueskellut kirjoituksiasi ja tykästynyt tyyliisi. Palataan asiaan,jos sopii? Nyt pitääpitää huoli tosta "sexy- ja rakkausimagosta";) nimim.Heteronainen
- yxukkonen
kanssasi,köyhää on vaikeampi käyttää hyväksi ja kun ei remonttitaitoa tuo esiin,niin siinäkin omaetu.
- Pirre*
yxukkonen kirjoitti:
kanssasi,köyhää on vaikeampi käyttää hyväksi ja kun ei remonttitaitoa tuo esiin,niin siinäkin omaetu.
ja kun on vielä ruma ja vanha, niin takkuulla saa olla rauhassa :)).., siis puhun vain omasta puolestani.
- ole muita miehiä
kuin hande ja jos siihen joku nainen retkahtaa saa syyttää kyllä itseään. Aijuu onhan täällä tuo suunnilleen satavuotias multinikkari mutta et kai nyt sitä tarkoittanut? Jaa, mutta olihan sillä juuri kertomansa mukaan haku päällä :-))
- Jermuxi tms.
Miksi naisia varoitetaan toistuvasti, mutta miehiä ei koskaan varoitella....Missä on tasa-arvo, missä on solidaarisuus...missä missä???? Minusta on epäreilua, ettei naiset opi mitään tuolla sättimessä. Miksi miehet on aina syyllisiä kaikkeen...Kjäh!
- tutun tuttu
Jermuxi kulkee chatissa. Ja entäs HTZA ? Kertokaa, oi kertokaa ;)
- Meriläinen
täällä on kaameita aaveita jotka kyttää teitä raukkoja hyväksi tahi pahaksi käyttääkseen, Miltä se sitten kenestäkin tuntunee. Rahaa teiltä kyttäävät ja ittensä k*settajaa.
- Kuspis
Meriläinen kirjoitti:
täällä on kaameita aaveita jotka kyttää teitä raukkoja hyväksi tahi pahaksi käyttääkseen, Miltä se sitten kenestäkin tuntunee. Rahaa teiltä kyttäävät ja ittensä k*settajaa.
lupaamalla jollekin lätisijälle enstilassa 20 000 eukkia että kusettajaäijä "pääsis jaloilleen" ja jättäis vain kylmästi laittamatta sitä rahaa. Sillain siitä pääseenautimaan vastavuoroisuudesta:)) Eipä kyllä ole edes tuollaista summaa ylimääräistä. Muutama vuosis sittenhän täällä joku valitti etä oli joutunut kupatuksi. Ja onhan niistä lehdistäkin saanut lukea. Ihmettelen vain että mitäsellainen ihminen ajattelee joka jakelee rahojaan ventovieraille ja mistä niitä isoja pesämunia edes on jaella??
- Kalle Kotton
että ainakaan tässä palstalla ei kummosia kusetuksia pääse tulemaan. Sitä ei tiedä, mitä vipinää galleriassa on. Nyt palsta vaikuttaa niin hiljaiselta, ettei kusettaja miehiä ainakaan laumoittain ole liikkeellä. Tuntuu koko aloitus mielikuvituksen tuotteelle.
- Monella
täällä oikein on? Sinä monella nikillä vai??
Monella kirjoitti:
täällä oikein on? Sinä monella nikillä vai??
Minulla ei ole kuin nämä kaksi, tämä rekattu ja tuo toinen ei rekattu. Nykyisin olen ollut täällä kovin vähän, ja olen yhden naisen mies ja nyt varattu. Joskus olin enemmän, niin tuntui, ettei miehiä , siis tunnistettavia kovin monta ole. Galleriasta en tiedä, kun en ole siellä kuikuillut.
- pimpelipompeli
on jokapuolella,ei riitä nää sätit ja palstat! Mihinkään ja kehenkään ei voi luottaa,kaik vaan hakee "sitä unelmaansa"--mikä se sitten kenellekkin lie?? Hyvä kysymys! Ei kelpaa tavallinen,kunnollinen,ihan ok nainen,pitää olla tietyt mitat,ulkonäkö jne... Lukekaapa vaikka noita profiileita,sieltäkin se jo selviää ja kuta vanhemmiksi tulemme,seula on entistä tiheämpi. Ennakkoluuloja,ennakkoluuloja---ihan liikaa!
että 50 miehet hakevat itselleen statussymboliksi puudelia jota taluttaa kaikissa tilaisuuksissa, joissa vaaditaan edustavaa seuralaista. Nythän on tullut naisillekin seuralaispalvelu josta saa vuokrata itselleen edustavan miehen aveciksi jotta sais muut naiset vihertäviksi kateudesta. Eihän kenenkään tarvitse sitä tietää että on vain lainatavara:D
- PekkaOrvokki
kilttejä, hellijä ja huomaavaisia miehiä ne on tylsiä. Kuten Uutisvuodossakin sanottiin: pehmomies tappaa intohimon
- PekkaOrvokki
sasus kirjoitti:
jää enää jäljelle?(:
....mr majonees nyt naista kunnioittaa eikä ryhdy esileikillä loukkaamaan vaan menee asiaan ja sanoo sanan vakavan takaan, että laukeat.. ...Mr Majonees ei muotipehmoile, hän on jämäkkä isäntä perheelle. Hän ei elämisen laadusta vikise nauttii oluen ja lenkin hikisen ( Mikko Alatalo)
PekkaOrvokki kirjoitti:
....mr majonees nyt naista kunnioittaa eikä ryhdy esileikillä loukkaamaan vaan menee asiaan ja sanoo sanan vakavan takaan, että laukeat.. ...Mr Majonees ei muotipehmoile, hän on jämäkkä isäntä perheelle. Hän ei elämisen laadusta vikise nauttii oluen ja lenkin hikisen ( Mikko Alatalo)
olipas tyypillinen suomalainen.. no, se siitä.. empä oo tota koskaan aiemmin kuultkaa:))
- ----.-.-.----------
Ei sitten oo tainnut flaksata?????? =DW=
- A.FRODITE
Et kai sä ole kotoisin Sisiliasta (tai jenkeistä)? Mun entinen poikakaverini,Don "jotakin" oli kotoisin sieltä, mut sit mä poikkesin Kreikkaan ja vaihdoin nimeni A.froditeksi; Carleoneja,Winstonin poikia, muistaakseni:)) ps.Sen jälkeen ei oo mullakaan tainnut flaksata:((
- missä niitä
on, näyttäkää mullekin millainen on sydäntenmurskaaja - tahtoo nähdä?
- NAISTA
Kun ei ilmeisesti kukaan uskalla ilmoittautua, niin minulla onkin täällä rajattomat markkinat. Olen äijä, 50 , etsin rikasta naista. Tarvitsen - lämpimän ( ja ison ) asunnon - lämpimät ( ja tyylikkäät ) vaatteet - lämmintä ( gourme ) ruokaa - lämpimän ( laatupatjalla varustetun ) vuoteen - lämpimän ( turbolla varustetun ) auton Talviasunto mieluiten jonkun suuremman kaupungin keskustassa, josta kävelyetäisyydellä useampiakin hyviä pubeja ja yökerhoja. Kesäasunto mieluiten sellaisella järvellä, jonka arvon rakkaani omistaa kaikkine rantoineen päivineen ja näin voin huoletta harrastaa naku-uintia. Ulkomaanmatkoja mieluiten keskimäärin 5 vuodessa ja varsinkin talvikuukaudet poissa täältä lumen seasta. Minulta ei mitään erityistä saa vastineeksi, ja mitä nyt tyhjätaskulta voisikaan saada. Sen kuitenkin sanon, että olen erittäin hyveellinen ja kotisi on minulle pyhä paikka. Nimittäin jos haluan juoda whiskyä, poltella sikareita tai harrastaa seksiä, teen sen aina jossain muualla. Tässä siis tarjous, josta tuskin kukaan voi kieltäytyä, joten näppäimistöön vaan vipinää ja kohta onni kukoistaa.
- että..
Osoite on siis Tenula Sekolankylä Hörhöniemi , 13. teltta niemenkärjestä laskien
- Pirre*
aiheellinen myös toisinkinpäin.
- Inkeri¤¤
Silmät voip pitää auki, eikä hurmaantua kaikesta mitä sanotaan.:))
Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1511903
Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu131836Joensuun (kaupungin) kiusaamisongelma
Syrjitään, savustetaan ulos ja kiusataan. Pieneen piiriin ei kaikki mahdu. Tehdään elämästä mahdotonta, jolloin ainoa va391674- 1151270
Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa
Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu1961228- 861227
Evoluutioteoria on varmuudella väärin - monet tutkijat irtisaunoutuvat siitä
Tutkimuksissa on löytynyt paljon näyttöä siitä, ettei evoluutioteoria ole totta. Monet tutkijat kuitenkin vielä kannatta4141119- 62889
- 49841
- 50836