Kun sie Eero olet sellainen toiminnan mies,niin minulla olisi sinulle sellainen tärkee tehtävä!;)Kävimme uudessa super marketissa,siellä myyjä katseli maitotuotteiden hyllyjä ja latoi sieltä tuotteita kärryyn suuria määriä..........jogurtteja,juustoja ym.maitotuotteita(kärry melkein täynnä HYVÄÄ TAVARAA).............kysyin minne laitatte noi,vastasi että kaatopaikalle,emme saa myydä niitä puoleen hintaan!!!!järkytyin kun ihmisillä ei ole kaikilla millä ostaa ruokaa,niin hyvää ruokaa kuskataan kaatopaikalle.......miten tää homma saatais toimimaan?jos eivät myö niin antaisivat ne jakoon meille "vähäosaisille"...olin tosi järkyttynyt näkemästäni,kallista hyvää ruokaa kaatopaikalle:((.........siinäpä haastetta sinulle köyhien puolesta puhuja..kiitti:)!!!
Rantaneuvokselle asiaa
17
1904
Vastaukset
- sitä
haastetta olisi viisaammillekin, saati rantikselle. Pitäisi varmaan ottaa yhteyttä tahoihin, joilla olisi oikeasti vaikutusvaltaa. Ei huuhaa ukot pysty asioihin juuri vaikuttamaan. Tämä on tosiaan ongelma, kun käyttökelpoista ruokaa menee kaatopaikalle. Varmaan nälkää nähneet vanhempamme kääntyvät haudassaan moista menoa seuratessaan. Sodan jälkeen syntyneenä olen itsekin oppinut kunnioittamaan ruokaa, enkä pane turhaan haaskuun.
- Mehtis
Herkkukirsikassa samanapäivänä vanhentuvat tuotteet -50% alennuksessa paljon on tullut ostettua pakkaseen hyvää tavaraa. Supermarketissa normaaliin hintaan vanhentuvia tuotteita joten tarkkailkaa päivämääriä asioidessanne suomussalmen supermarketissa.
- Hannu
Kuopiossa tällaiset tuotteet jaetaan köyhille automaattisesti - on kauppiaallekin halvempaa kuin maksaa kaatopaikalle viennistä. Asia vaatii vain organisaatiota, joka automaattisesti huolehtii ruoanhaun kaupoista säännöllisesti. Tässä ei auta mikään "rantaneuvos", vaan asian täytyisi hoitaa jokin "järjestö", jolla on pakettiauto ja tilat, josta ruoka voidaan jakaa "köyhille". Tässäpä sitä olisikin teille työnsarkaa, ettei tarvitse koko ajan valitella jonninjoutavaa.
Hannu kirjoitti:
Kuopiossa tällaiset tuotteet jaetaan köyhille automaattisesti - on kauppiaallekin halvempaa kuin maksaa kaatopaikalle viennistä. Asia vaatii vain organisaatiota, joka automaattisesti huolehtii ruoanhaun kaupoista säännöllisesti. Tässä ei auta mikään "rantaneuvos", vaan asian täytyisi hoitaa jokin "järjestö", jolla on pakettiauto ja tilat, josta ruoka voidaan jakaa "köyhille". Tässäpä sitä olisikin teille työnsarkaa, ettei tarvitse koko ajan valitella jonninjoutavaa.
niin ruvetaan ottamaan selvää mitä voisimme yhdessä tehdä ja minulle voi soitella suoraan numeroon 040-5944053 tai e-mail [email protected] Ps, nyt tarvitsemme toinen toisiamme ja sitä perään kuuluutamaani suoraa toimintaan,"Rantaneuvos" Eero Seppänen Suomussalmi.
- Hehhehhee!
rantaneuvos1 kirjoitti:
niin ruvetaan ottamaan selvää mitä voisimme yhdessä tehdä ja minulle voi soitella suoraan numeroon 040-5944053 tai e-mail [email protected] Ps, nyt tarvitsemme toinen toisiamme ja sitä perään kuuluutamaani suoraa toimintaan,"Rantaneuvos" Eero Seppänen Suomussalmi.
Johan siinä leimautuisi höppänäksi!
- ehottomasti
rantaneuvos1 kirjoitti:
puuttua tähän epäkohtaan. Nähtäisiin, pystyykö mies tekoihin, vai vain soittaako suutaan, että on "köyhien asialla". Jos saisi homman kuntoon, uskoisin minäkin että mies pystyy oikeasti auttamaan köyhiä.
- kuopijossa
Hannu kirjoitti:
puhuivat tv-ohjelmassa kun marketit alkoivat myymään puoleen hintaan vanhentuvia tuotteita, eikä ne sielläkään saa jakaa jos viimeinen käyttöpäivä on mennyt
- näytä nyt
rantaneuvos1 kirjoitti:
miten voit köyhiä auttaa..tämä on sinun tilaisuus...näytä,et saat jotakin aikaiseksi ihmisten auttamiseksi...tämän jos hoidat niin nostan hattua ja korkealle...sanoista tekoihin,eikä mitään palopuheita netissä...kerrankin näkis,et osaat hoitaa homman...nyt vaan nopeesti toimeksi,eikä mitään väistelyä vastuusta...äläkä sano,et minun pitäisi alkaa hommaan,koska SINÄ olet luvannut olla köyhien auttaja ja puolesta...jos et mitään tee,niin parempi,et ilmoitat,että nimi pois Eu- vaaliehdokaslistalta (huom yhdyssana)..
- Nyt katsoa
näytä nyt kirjoitti:
miten voit köyhiä auttaa..tämä on sinun tilaisuus...näytä,et saat jotakin aikaiseksi ihmisten auttamiseksi...tämän jos hoidat niin nostan hattua ja korkealle...sanoista tekoihin,eikä mitään palopuheita netissä...kerrankin näkis,et osaat hoitaa homman...nyt vaan nopeesti toimeksi,eikä mitään väistelyä vastuusta...äläkä sano,et minun pitäisi alkaa hommaan,koska SINÄ olet luvannut olla köyhien auttaja ja puolesta...jos et mitään tee,niin parempi,et ilmoitat,että nimi pois Eu- vaaliehdokaslistalta (huom yhdyssana)..
pystyykö rantis oikeisiin tekoihin köyhien hyväksi, vai lakratteleeko vain lämpimikseen. Teot puhuvat, ei sanat!
- tulla,,,
ruuan tuhlaukseen . eikö kauppialla olisi parenpi ottaa tuotteesta 50% kuin ei mitään. S-marketissa oma vetovoima on ale-tuotteilla.
- tässäkin
asiassa jäljet johtaa "sylttytehtaalle", elikkä helsingin herrat eivät hyväksy alennetulla hinnalla myymistä...
- Absilutisti
Tiedän että Super-market antaa vanhenevat tuotteet ilmaiseksi H.seurakunnan Kontaktikodille, joka jakaa ne edelleen apua tarvitseville. Sieltä niitä voi hakea...
- järkyttynyt
Mistähän tuon tiedon nappasit?Miksi ei ilmoittele,että si9eltä saa hakea niitä tuotteita?
- köyhät..
järkyttynyt kirjoitti:
Mistähän tuon tiedon nappasit?Miksi ei ilmoittele,että si9eltä saa hakea niitä tuotteita?
löytää kyllä mainostamatiki
- ...
köyhät.. kirjoitti:
löytää kyllä mainostamatiki
Aloittaja ei ainakaan itse ole köyhä. Onneksi puskaradio tosi köyhien välillä vielä pelaa...
- ollakki
... kirjoitti:
Aloittaja ei ainakaan itse ole köyhä. Onneksi puskaradio tosi köyhien välillä vielä pelaa...
neuvokselle liian iso pala purtavaksi, koska meni aivan sanattomaksi. Taitaa olla siis parempi, kun kuuntelet vain niiden käkösten kukuntaa ja jätät nuo yhteiskunnaliset asiat pätevämpien hoidettavaksi.
ollakki kirjoitti:
neuvokselle liian iso pala purtavaksi, koska meni aivan sanattomaksi. Taitaa olla siis parempi, kun kuuntelet vain niiden käkösten kukuntaa ja jätät nuo yhteiskunnaliset asiat pätevämpien hoidettavaksi.
toimi ja kysyi itse uudelta kauppias Niskaselta minne joutuvat vanhenevat tuotteet uudesta K- kaupastanne ja vastaus oli helluntailaiskirkon jaettavaksi ja käy katsomassa milloin jaetaan ilmaista ruokaa nykyisen matkahuollon vieressä olevassa kiinteistössä, terveisin todellinen suoran toiminnanmies,"Rantaneuvos"
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1621562Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä271522Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701338Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2251242- 1281125
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3271094Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda1741087Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️2271037Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3101027- 781026