Lohi on huono kala

jouduin

Jouduin kirusgiselle kun appiukon häissä oli savolohta ja sain ruodon kurkkuun. Meinasi mennä appiukko ja vävypoika samaan monttuun.

15

636

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sama aloittelija

      Useita aloituksia tehtailet, miksi? Enpä ole kuullut että kalanruotoon kuolee vaikka se olisikin kurkussa.

      • pultavainen

        Olikos silmälasit päässäs , kun söit kallaa? Miulla aina lasit nenänpäällä kallaa syyvessä, jotta näkköö ruodot. Tie sinnäi sillai vastedes! Vahinko ei tule kello kaulas.


      • sk49

        Miksi vähän väliä on kommentteja aloittajia vastaan, ei kai aloitukset ole pahasta, vai onko ?


      • jirunda
        sk49 kirjoitti:

        Miksi vähän väliä on kommentteja aloittajia vastaan, ei kai aloitukset ole pahasta, vai onko ?

        Ihmettelen suuresti keskustelun tasoa. Itse olen 63 . Miksi lähteä tällaiseen provoon mukaan ? Näillä ikälukemilla on muutakin tekemistä ja ajateltavaa. Loppujen lopuksi aloittajan tarinassa kävi hyvin. Ei kukaan kuollut, korkeintaan krapulassa seuraavana aamuna. Olisi se ollut kolmiodraama, jos vaimon isä ja tyttären mies ja itse olisi kuollut appiukon häissä. Pahemmastakin krapulasta heräisi, jos ei ole kuollut.


      • sk49
        jirunda kirjoitti:

        Ihmettelen suuresti keskustelun tasoa. Itse olen 63 . Miksi lähteä tällaiseen provoon mukaan ? Näillä ikälukemilla on muutakin tekemistä ja ajateltavaa. Loppujen lopuksi aloittajan tarinassa kävi hyvin. Ei kukaan kuollut, korkeintaan krapulassa seuraavana aamuna. Olisi se ollut kolmiodraama, jos vaimon isä ja tyttären mies ja itse olisi kuollut appiukon häissä. Pahemmastakin krapulasta heräisi, jos ei ole kuollut.

        ja niiden määrää/laatua. Toinen joukkio etsii kirjoitusvirheiä, ehkä se on heitä tyydyttävää keskustelua, etsiä muista heikkouksia.


    • natsaa sun kirjoituksesi? Kuinkas se appiukko häissänsä sinne monttuun olisi joutunut? Saiks sekin ruodon kurkkuunsa?

    • ei onnistu

      olisitte menehtyneet molemmat! AIVOTON PROVO, mistä teitä tänne ikäihmisten palstoille sikiää? Osaatko ajatella, et olet tulossa koko ajan?

      • vaikka ei ehkä sinua

        Pahasti juuttunut kalaruoto kurkussa voi todellakin olla hengenvaarallinen, kuten myös sitkeä lihanpala. Onneksi itse osaan syödä vaikka kuinka ruotoista kalaa, mutta esim. lapsilla voi olla jo appelsiinin pala liian isona hengenvaarallinen. Kuinka tuo lause on tulkittavissa; "Osaatko ajatella, että olet tulossa koko ajan?" Siis mihin? Ei tämä asia ole todellakaan mikään PROVO! Puhumattakaan AIVOTTOMASTA. Ainakin tätini joutui 100 km sairaalareissulle, kun kalanruoto oli jumittunut niin tiukasti kurkkuun, että me maalikot emme pystyneet häntä auttamaan.


      • asempl

        No sie olet kyllä ihan kusipää.


      • se lohikala
        vaikka ei ehkä sinua kirjoitti:

        Pahasti juuttunut kalaruoto kurkussa voi todellakin olla hengenvaarallinen, kuten myös sitkeä lihanpala. Onneksi itse osaan syödä vaikka kuinka ruotoista kalaa, mutta esim. lapsilla voi olla jo appelsiinin pala liian isona hengenvaarallinen. Kuinka tuo lause on tulkittavissa; "Osaatko ajatella, että olet tulossa koko ajan?" Siis mihin? Ei tämä asia ole todellakaan mikään PROVO! Puhumattakaan AIVOTTOMASTA. Ainakin tätini joutui 100 km sairaalareissulle, kun kalanruoto oli jumittunut niin tiukasti kurkkuun, että me maalikot emme pystyneet häntä auttamaan.

        ruodon vika, että jouduitte ajamaan 100 km autolla ? Aloitus oli provo. Näin teitä pystyy höynäyttään !


    • vika oli

      Eiköhän vika liene syöjässä . Ei kalassa , vain taitamaton pullamössöön tottunut syöjä.

    • kuuleekin.

      Ei se ole lohen vika jos ruoto takertuu kurkkuun! Itse olen nähnyt ruotoja kaikissa kaloissa!!

      • ruodot

        ei haittaa, eikä jää kurkkuun.


    • tähtikala

      EI SE KALAN VIKA OLE ETTÄ RUOTO KURKKUUN JÄÄ SE ON SYÖJÄSSÄ VIKA...! Vika tai ei niin jokaisessa kalassa on ruotoja ja jokaisella ihmisellä kurkunpää. Joskus saattaa mennä alas aika suuri ruoto jos asento on hyvä ruodon menolle, mutta voi että jos jää kurkkuun kiinni niin siinä ei kuolema tule mutta kipu saattaa olla tosi ilkeä.

    • meinasi käydä

      Muistan aikojen takaa (tosin vain hämärästi) jutun, että Hermuska olisi melkein kuollut erään keskisuomalaisen kuntokeskuksen ravintolassa, kun kurkkuun tarttui luunpala. No, Hermunen on hengissä, mutta kotikylän poika lepää hautuumalla, kun sai paikallisessa ravintolassa kyljyksenluun kurkkuunsa. Ei liene mikään temppu, että kalanruotoonkin voi kuolla, mene tiedä. Ja ihan toinen juttu: Onko tänne taas pesiytynyt joku muutaman liikaa ottanut kirjoittelija? Tai muuten kahjo? Näin on saattanut käydä kun on viikonloppu ja kaikki.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1084
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      596
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      585
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      531
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      502
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      476
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe