Lohi on huono kala

jouduin

Jouduin kirusgiselle kun appiukon häissä oli savolohta ja sain ruodon kurkkuun. Meinasi mennä appiukko ja vävypoika samaan monttuun.

15

621

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sama aloittelija

Useita aloituksia tehtailet, miksi? Enpä ole kuullut että kalanruotoon kuolee vaikka se olisikin kurkussa.

• pultavainen

Olikos silmälasit päässäs , kun söit kallaa? Miulla aina lasit nenänpäällä kallaa syyvessä, jotta näkköö ruodot. Tie sinnäi sillai vastedes! Vahinko ei tule kello kaulas.

• sk49

Miksi vähän väliä on kommentteja aloittajia vastaan, ei kai aloitukset ole pahasta, vai onko ?

• jirunda
        sk49 kirjoitti:

Miksi vähän väliä on kommentteja aloittajia vastaan, ei kai aloitukset ole pahasta, vai onko ?

Ihmettelen suuresti keskustelun tasoa. Itse olen 63 . Miksi lähteä tällaiseen provoon mukaan ? Näillä ikälukemilla on muutakin tekemistä ja ajateltavaa. Loppujen lopuksi aloittajan tarinassa kävi hyvin. Ei kukaan kuollut, korkeintaan krapulassa seuraavana aamuna. Olisi se ollut kolmiodraama, jos vaimon isä ja tyttären mies ja itse olisi kuollut appiukon häissä. Pahemmastakin krapulasta heräisi, jos ei ole kuollut.

• sk49
        jirunda kirjoitti:

Ihmettelen suuresti keskustelun tasoa. Itse olen 63 . Miksi lähteä tällaiseen provoon mukaan ? Näillä ikälukemilla on muutakin tekemistä ja ajateltavaa. Loppujen lopuksi aloittajan tarinassa kävi hyvin. Ei kukaan kuollut, korkeintaan krapulassa seuraavana aamuna. Olisi se ollut kolmiodraama, jos vaimon isä ja tyttären mies ja itse olisi kuollut appiukon häissä. Pahemmastakin krapulasta heräisi, jos ei ole kuollut.

ja niiden määrää/laatua. Toinen joukkio etsii kirjoitusvirheiä, ehkä se on heitä tyydyttävää keskustelua, etsiä muista heikkouksia.

• natsaa sun kirjoituksesi? Kuinkas se appiukko häissänsä sinne monttuun olisi joutunut? Saiks sekin ruodon kurkkuunsa?

• ei onnistu

olisitte menehtyneet molemmat! AIVOTON PROVO, mistä teitä tänne ikäihmisten palstoille sikiää? Osaatko ajatella, et olet tulossa koko ajan?

• vaikka ei ehkä sinua

Pahasti juuttunut kalaruoto kurkussa voi todellakin olla hengenvaarallinen, kuten myös sitkeä lihanpala. Onneksi itse osaan syödä vaikka kuinka ruotoista kalaa, mutta esim. lapsilla voi olla jo appelsiinin pala liian isona hengenvaarallinen. Kuinka tuo lause on tulkittavissa; "Osaatko ajatella, että olet tulossa koko ajan?" Siis mihin? Ei tämä asia ole todellakaan mikään PROVO! Puhumattakaan AIVOTTOMASTA. Ainakin tätini joutui 100 km sairaalareissulle, kun kalanruoto oli jumittunut niin tiukasti kurkkuun, että me maalikot emme pystyneet häntä auttamaan.

• asempl

No sie olet kyllä ihan kusipää.

• se lohikala
        vaikka ei ehkä sinua kirjoitti:

Pahasti juuttunut kalaruoto kurkussa voi todellakin olla hengenvaarallinen, kuten myös sitkeä lihanpala. Onneksi itse osaan syödä vaikka kuinka ruotoista kalaa, mutta esim. lapsilla voi olla jo appelsiinin pala liian isona hengenvaarallinen. Kuinka tuo lause on tulkittavissa; "Osaatko ajatella, että olet tulossa koko ajan?" Siis mihin? Ei tämä asia ole todellakaan mikään PROVO! Puhumattakaan AIVOTTOMASTA. Ainakin tätini joutui 100 km sairaalareissulle, kun kalanruoto oli jumittunut niin tiukasti kurkkuun, että me maalikot emme pystyneet häntä auttamaan.

ruodon vika, että jouduitte ajamaan 100 km autolla ? Aloitus oli provo. Näin teitä pystyy höynäyttään !

• vika oli

Eiköhän vika liene syöjässä . Ei kalassa , vain taitamaton pullamössöön tottunut syöjä.

• kuuleekin.

Ei se ole lohen vika jos ruoto takertuu kurkkuun! Itse olen nähnyt ruotoja kaikissa kaloissa!!

• ruodot

ei haittaa, eikä jää kurkkuun.

• tähtikala

EI SE KALAN VIKA OLE ETTÄ RUOTO KURKKUUN JÄÄ SE ON SYÖJÄSSÄ VIKA...! Vika tai ei niin jokaisessa kalassa on ruotoja ja jokaisella ihmisellä kurkunpää. Joskus saattaa mennä alas aika suuri ruoto jos asento on hyvä ruodon menolle, mutta voi että jos jää kurkkuun kiinni niin siinä ei kuolema tule mutta kipu saattaa olla tosi ilkeä.

• meinasi käydä

Muistan aikojen takaa (tosin vain hämärästi) jutun, että Hermuska olisi melkein kuollut erään keskisuomalaisen kuntokeskuksen ravintolassa, kun kurkkuun tarttui luunpala. No, Hermunen on hengissä, mutta kotikylän poika lepää hautuumalla, kun sai paikallisessa ravintolassa kyljyksenluun kurkkuunsa. Ei liene mikään temppu, että kalanruotoonkin voi kuolla, mene tiedä. Ja ihan toinen juttu: Onko tänne taas pesiytynyt joku muutaman liikaa ottanut kirjoittelija? Tai muuten kahjo? Näin on saattanut käydä kun on viikonloppu ja kaikki.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Alle 15 oli

Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata
      Vimpeli
      134
      3596
    2. Paula Koivuniemi täyttää tänään 78 vuotta! Sydämelliset onnittelut!

Paula Koivuniemi, tuo suomalaisen iskelmän ikoninen artisti, täyttää tänään 78 vuotta. Muutaman vuoden estradeilta pois
      Suomalaiset julkkikset
      75
      2346
    3. Heh, persut = vassarit = 10,0 %

Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f
      Maailman menoa
      259
      2235
    4. Onko kaivattusi yllättänyt sinut?

Piditkö häntä toisenlaisena ihmisenä?
      Ikävä
      141
      2000
    5. Olen miettinyt pitkään miksi hän ei uskalla

Hän kyllä yrittää tiedän sen ja olen yrittänyt olla helposti lähestyttävä ystävällinen lempeä jne. mutta silti hän yhä v
      Ikävä
      69
      1562
    6. Rakastan sinua

Kohta sanon tämän livenä, älä pelästy.
      Ikävä
      101
      1470
    7. Sä oot kyllä

Aika erikoinen nainen
      Ikävä
      61
      1333
    8. Juhannusterveiset kaivatulle

Onko teillä yhteisiä juhannuksia vietettynä ja millaista juhannusta viettäisit kaivattusi kanssa juhannuksena 2025? 🌻
      Ikävä
      93
      1317
    9. Kaupunki osti Absin

Nyt vaan yrittäjiä kaivataan
      Haapavesi
      61
      1290
    10. Millaistakohan

Sun kanssa suhde olisi?
      Ikävä
      72