Tuijottaako miehesi

televisiota ilta

illan jälkeen? Minun tekee sitä ja itse en halua katsoa kaikkia ohjelmia. Keskustelukumppania en saa sillä tuijotus voittaa. Pitäisikö minun hakea puhekaveri muualta?

26

1057

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • minunkin ukkoni

      sanoo, että ei ole mitään asiaa keskustella. Tähän sitä 50 vuodessa tultu. Tuijotellaan vain.

      • kysymys mikä

        mikä meitä naisia erottaa miehistä ja mitä tehdä? Tässä vaiheessa ei kai muuta kuin hyväksyminen. Ja se puuttuva haettava muualta jos tarpeen ja löytyy.


    • todellakaan

      tuijota. Puhekaveriksi voisin sitä sinulle lainatakin.

      • teillä

        päinvastoin? Siis sinä tuijota ja miehesi ei? Jo hyvinkin voitais vaihta asetelmia aina silloin tällöin?


      • päntiönään
        teillä kirjoitti:

        päinvastoin? Siis sinä tuijota ja miehesi ei? Jo hyvinkin voitais vaihta asetelmia aina silloin tällöin?

        katso. Mutta esimerkkinä, minä katsoin muutaman Suomen lätkämatsinkin viime kisoissa. Suurin mahti maailmassa ei saisi miestä niitä seuraamaan. Vaihtelu virkistää, sanotaan, heh!


      • kerro mitä
        päntiönään kirjoitti:

        katso. Mutta esimerkkinä, minä katsoin muutaman Suomen lätkämatsinkin viime kisoissa. Suurin mahti maailmassa ei saisi miestä niitä seuraamaan. Vaihtelu virkistää, sanotaan, heh!

        ihmeessä sitten erikseen katsotte, jos mitään? Siis mikä on yhteinen sävel teidän liitossa?


      • tollotettiin
        kerro mitä kirjoitti:

        ihmeessä sitten erikseen katsotte, jos mitään? Siis mikä on yhteinen sävel teidän liitossa?

        ihan yhdessä Talvisodan viimeinen jakso. Meillä on liitossamme ihan oma, yhteinen sävel. Minulla on maailman paras aviomies, minulle, Samaa uskoisin miehenikin tänne kirjoittavan, minusta. Onko yhteinen television katseleminen kaikessa hiljaisuudessa onnen avain?


      • edelliseen on,
        tollotettiin kirjoitti:

        ihan yhdessä Talvisodan viimeinen jakso. Meillä on liitossamme ihan oma, yhteinen sävel. Minulla on maailman paras aviomies, minulle, Samaa uskoisin miehenikin tänne kirjoittavan, minusta. Onko yhteinen television katseleminen kaikessa hiljaisuudessa onnen avain?

        että ei varmasti. Meillä vai osuu katsominen tai ei oikeastaan katsominen vaan katsomattomuus eri aikaan. Siis toinen tuijottaa ja minä en. Siinäpä tuijotus tai ei?!


      • olen miettinyt,
        edelliseen on, kirjoitti:

        että ei varmasti. Meillä vai osuu katsominen tai ei oikeastaan katsominen vaan katsomattomuus eri aikaan. Siis toinen tuijottaa ja minä en. Siinäpä tuijotus tai ei?!

        että koko telkkari olisi saanut jäädä keksimättä. Sehän aikoinaan alkoi ihmisiä pitämään lujasti kukin kotonaan. Muutenkin, vie aikaa. Toki antaa elämyksiä.


    • meillä tuijotetaan - isäntä tv:n ja minä läppärin ruutua, tasoissa ollaan. Puhumiset on jo neljänkymmenen vuoden aikana ehditty puhua loppuun! Nyt se kyllä jo puhaltaa sängyssä unten mailla. ;))

      • taidat olla

        hyvä kaveri viestinvaihtoon?!


    • 1943

      sillä ei oo miestä eikä televisiota. Miesystävän luona toteamme usein, ettei tule mitään sopivaa ja kuuntelemme musiikkia Harju&Pöntiseltä. Viime lauantaina toiveeni soitettiin sunnuntaiaamuna klo 1.30. Siihen asti luimme ja keskustelimme.

      • sinulle vastaan

        sillä Harju&Pöntinen kuulosti hyvältä. Sitä kuuntelen aina mökillaä sillä kotona se ei kuulu. Mökillä kun olen kesät yksin se on hyvä kanava.


      • hyvä puoli
        sinulle vastaan kirjoitti:

        sillä Harju&Pöntinen kuulosti hyvältä. Sitä kuuntelen aina mökillaä sillä kotona se ei kuulu. Mökillä kun olen kesät yksin se on hyvä kanava.

        että kaikkien vuosien jälkeenkin ja aikana löytyi kyllä keskusteltavaa. Telkkariakin katsoessa juttelimme joko jostain ohjelmaan liittyvästä tai muusta. Kaksi mykkää tuijottamassa ruutua kuulostaa tosi masentavalta. Eikö sen telkan voisi hiissata vintille, ja yrittää keksiä joku yhteinen harrastus?


      • 1947

        melko tuore suhde, jos olen oikein ymmärtänyt. Meillä tuijotus on kohtuuden rajoissa. Toisekseen, mieheni tekemiset on tehty, telkku on helppo korvaaja. Keskustelemme ajoittain ihan riittävästi. Siihenkin vaikuttaa miehen säryt. Oli niitäkin aikoja, ettei juuri keskusteltu. Silloin olikin kovat kivut tai suru tulevasta. Nyt on mukava nähdä hänen virkoamistaan ja juttukin luistaa taas.


      • 1943
        1947 kirjoitti:

        melko tuore suhde, jos olen oikein ymmärtänyt. Meillä tuijotus on kohtuuden rajoissa. Toisekseen, mieheni tekemiset on tehty, telkku on helppo korvaaja. Keskustelemme ajoittain ihan riittävästi. Siihenkin vaikuttaa miehen säryt. Oli niitäkin aikoja, ettei juuri keskusteltu. Silloin olikin kovat kivut tai suru tulevasta. Nyt on mukava nähdä hänen virkoamistaan ja juttukin luistaa taas.

        11 kk täyteen yhdessäoloa, joskin etäsellaista. Juhannuksena on vuosipäivä. Olemme kumpikin leskiä ja päässeet yli suruajan, kummallakin oli onnellinen liitto ja nyt yhdessä olemme myös onnellisia. Keskusteltavaa riittää, sillä kokemuksia on tähän ikään kertynyt. Monta kertaa pääsemme uneen vasta aamuauringon noustessa.


      • tähtikala
        1947 kirjoitti:

        melko tuore suhde, jos olen oikein ymmärtänyt. Meillä tuijotus on kohtuuden rajoissa. Toisekseen, mieheni tekemiset on tehty, telkku on helppo korvaaja. Keskustelemme ajoittain ihan riittävästi. Siihenkin vaikuttaa miehen säryt. Oli niitäkin aikoja, ettei juuri keskusteltu. Silloin olikin kovat kivut tai suru tulevasta. Nyt on mukava nähdä hänen virkoamistaan ja juttukin luistaa taas.

        ja aavistus suolaa kielenpäälle. Kalkkipilleri jokapäivä ja teelusikallinen kalanmaksa öljyä. Parantuminen kaikista lihas-säryistä tapahtuu kuukaudessa.


    • oscar -

      Sellaisesta töllöttimen uhrista kannattaa päästä irti. Mieluummin on vaikka ilman.

    • istuisi varmaan päivät pääksytysten, pitää aina välillä "potkia" liikkeelle jotain ropotimaan ettei ihan kokonaan kopistu paikalleen. Hänellä onkin taas hieman parempi jakso, lääketaso kohillaan, vähä aikaa..

    • miehenroikaleena

      vähän vastailisin. Minulla ei ole miestä eli ei se pahemmin tuijottele. Mutta akka on ja se on vähän - no välillä isomminkin - sitä mieltä, että meillä ei muka tuijoteta kuin sohvalta kaljapullon pohjan läpi kuin urheilua. Muka vain missikisoja. Väärässä emäntä reppannana. Kyllä katsotaan hiihtokisojakin. Vähän nämä lauhkeat kelit taitavat vaikuttaa, kun ei tule muuta kuin vesihiihtoa jostain Hawaijilta. Ei tiedä onko se nyt sitten perinteistä vai vapaata tyyliä, mutta vesikelin liisteriä arvelisin tarvittavan. Ja missikisoista tulee tosi hyvät, kunhan tämä lama vain vähän jaksaa jatkua. Sitä on pakko sitten tammojen tinkiä yläosatkin uikkareistaan pois. Mutta jos ne tinkivätkin alaosat, se on sitten taas rahan menoa. Yle iskee tiskiin pornoveron alaosattomien tuijottelusta.

    • Vaimo kysyi?

      Aamulla kun katselin EK:n puheenjohtajan haastatelua,vaimo kysyi katsotko tuota mä vastasin en kuuntelen kerro vain asiasi mulla on kaksi korvaa kuuntelen stereona.

    • Palmu

      ja Salkkarit ovat meidän herramme parhaat ohjelmat. Salkkareista kuulema oppii miten kieroja kaikki ihmiset ovat. Muuta hän ei katso, eikä tvtä auki pidetä muun turhuuden takia, vaikka minä kyllä mielelläni katsoisin yhtä sun toista.

      • Pirre*

        sanonko mikä, että ei anna Sinun kahtoa omia ohjelmiasi :( - ja Sie vain kiltisti tottelet?


      • Palmu
        Pirre* kirjoitti:

        sanonko mikä, että ei anna Sinun kahtoa omia ohjelmiasi :( - ja Sie vain kiltisti tottelet?

        Olen tällaista alistuvaista sorttia


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1084
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      596
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      585
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      531
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      502
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      476
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe