eli ois yks ongelma pokemon silverissä, jonka takia en pääse pelissä eteenpäin. en pääse ollenkaan tappelemaan ecruteak cityn gymin johtajaa vastaan. ensimmäistä tyyppiä vastaan olen tapellut, mutta heti kun olen kävellyt tyypin ohi, minut "heitetään" takaisin gymin ovelle. kun juttelen ekalle tyypille, se sanoo vaan sen peruslauseen et ne käyttää vaan ghost-tyypin pokemoneja ja normaali tyypin iskut ei hyödytä niitä vastaan. vaikka kuinka olen kierrellyt ja kaarrellut pelissä ja tehnyt tehtäviä yms niitä ghost tyypin pokemonejakin hankkinut niin ei vaan onnistu päästä gymiin, aina "lentää" pihalle. koska en saa ecruteak cityn badgea hankittua, en pääse pelissä eteenpäin :( ja mistähän tällänen johtuu, joku bugi pelissä vai? sanokaa viisaammat.
ongelmia ecruteak cityssä!!
öabs
3
262
Vastaukset
jos muistan oikein sun pitää ns mutkitella niitten kouluttajien ja salpäälikön luo. Tuossa on videohttp://www.youtube.com/watch?v=xxOvNl2E3zQ
- lasdk
hyvä juttu, nyt pääsee peli jatkumaa :D en tajunnu et siinä tollane juttu on :)
lasdk kirjoitti:
hyvä juttu, nyt pääsee peli jatkumaa :D en tajunnu et siinä tollane juttu on :)
noita pokemon kysymyksiä voi laittaa pokemon palstalle. Tost nintendo kohasta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu152256- 1662209
- 1121748
- 1451701
Evoluutioteoria on varmuudella väärin - monet tutkijat irtisaunoutuvat siitä
Tutkimuksissa on löytynyt paljon näyttöä siitä, ettei evoluutioteoria ole totta. Monet tutkijat kuitenkin vielä kannatta4741360- 921205
- 551001
Syntymän ja kuoleman aallot
Seuraavassa tekstissä kerrotaan, mitä välittömästi kuoleman jälkeen tapahtuu. Syntymän ja kuoleman aallot Seuraavassa417920- 49911
En enää koskaan äänestä vasemmistopuolueita
Olen lähes aina äänestänyt SDP:tä ja pari kertaa Vasemmistoliittoa, sillä olen aina uskonut, että vasemmisto on se, mikä236864