eli ois yks ongelma pokemon silverissä, jonka takia en pääse pelissä eteenpäin. en pääse ollenkaan tappelemaan ecruteak cityn gymin johtajaa vastaan. ensimmäistä tyyppiä vastaan olen tapellut, mutta heti kun olen kävellyt tyypin ohi, minut "heitetään" takaisin gymin ovelle. kun juttelen ekalle tyypille, se sanoo vaan sen peruslauseen et ne käyttää vaan ghost-tyypin pokemoneja ja normaali tyypin iskut ei hyödytä niitä vastaan. vaikka kuinka olen kierrellyt ja kaarrellut pelissä ja tehnyt tehtäviä yms niitä ghost tyypin pokemonejakin hankkinut niin ei vaan onnistu päästä gymiin, aina "lentää" pihalle. koska en saa ecruteak cityn badgea hankittua, en pääse pelissä eteenpäin :( ja mistähän tällänen johtuu, joku bugi pelissä vai? sanokaa viisaammat.
ongelmia ecruteak cityssä!!
öabs
3
293
Vastaukset
jos muistan oikein sun pitää ns mutkitella niitten kouluttajien ja salpäälikön luo. Tuossa on videohttp://www.youtube.com/watch?v=xxOvNl2E3zQ
- lasdk
hyvä juttu, nyt pääsee peli jatkumaa :D en tajunnu et siinä tollane juttu on :)
lasdk kirjoitti:
hyvä juttu, nyt pääsee peli jatkumaa :D en tajunnu et siinä tollane juttu on :)
noita pokemon kysymyksiä voi laittaa pokemon palstalle. Tost nintendo kohasta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1311374
- 103889
- 75713
- 51605
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa15533ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40484Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153451Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..35432- 26399
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;175394