entä EU vaaleissa? Aina olen käynyt kansalaisvelvoitteeni täyttämässä. Taitaa olla Lissabonin sopimus sielä tulollaan, tai niinhän se on ollut pitkään.
60+ nukkuvat vielä,
6
362
Vastaukset
aamutoimet on jo tehty, ja ulko hommiin ollaan lähdössä. Jalka kyllä kipeä, nivelsiteet mennyt, että ei taida tässä viitsi ajatella koko EU: ta!
- sekovizi
Taitaa mietintämyssy mennä viimetippaan. Ota tässä nyt selvää enää kuka mitäkin on;onko mitään? En ole ollut aiemminkaan puolueuskollinen,mut nyt on pallohukassa,se taitaa olla nyt sitä "new world ortninkia" tulossa. Onhan tuolla esitelty uusiakin vaihtoehtoja? Kannanottohan se on sekin.Vahva? Kattoos nyt,minkänäköisen kuvan raapustaa. Raapustan kuitenkin.
- 1947
sekovizi kirjoitti:
Taitaa mietintämyssy mennä viimetippaan. Ota tässä nyt selvää enää kuka mitäkin on;onko mitään? En ole ollut aiemminkaan puolueuskollinen,mut nyt on pallohukassa,se taitaa olla nyt sitä "new world ortninkia" tulossa. Onhan tuolla esitelty uusiakin vaihtoehtoja? Kannanottohan se on sekin.Vahva? Kattoos nyt,minkänäköisen kuvan raapustaa. Raapustan kuitenkin.
meitä raapustajiakin on. Liekö kyllästymispiste saavutettu, kun ei jakseta kummemmin kaikkien yhteisiä asioita miettiä. En ihmettele kuitenkaan. Useimmat meistä taitavat olla aamuvirkkuja, vaikka nettiin ei kirjoittaisikaan. Hyvää loppupäivää kaikille:)
- paikka keskustella
1947 kirjoitti:
meitä raapustajiakin on. Liekö kyllästymispiste saavutettu, kun ei jakseta kummemmin kaikkien yhteisiä asioita miettiä. En ihmettele kuitenkaan. Useimmat meistä taitavat olla aamuvirkkuja, vaikka nettiin ei kirjoittaisikaan. Hyvää loppupäivää kaikille:)
jos täällä ei ketään ole, niin se ei ole hyvä, mutta auta armias jos joku uskaltaa jotain sanoa, niin sehän ei ole hyvä. Miten tuommoset ihmiset pärjää tavallisessa elämässä.Jos joku huomenta sanoo, niin johan se joitakin v-----aa. Eiköhän olisi vähän mietinnän paikka!
- Pirre*
kuulutaan jo nukkuvien puolueeseen :/
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101074
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82804Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat262586Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede16572- 65531
- 92518
- 26492
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 42447
- 47427