60+ nukkuvat vielä,

1947

entä EU vaaleissa? Aina olen käynyt kansalaisvelvoitteeni täyttämässä. Taitaa olla Lissabonin sopimus sielä tulollaan, tai niinhän se on ollut pitkään.

6

362

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aamutoimet on jo tehty, ja ulko hommiin ollaan lähdössä. Jalka kyllä kipeä, nivelsiteet mennyt, että ei taida tässä viitsi ajatella koko EU: ta!

      • sekovizi

        Taitaa mietintämyssy mennä viimetippaan. Ota tässä nyt selvää enää kuka mitäkin on;onko mitään? En ole ollut aiemminkaan puolueuskollinen,mut nyt on pallohukassa,se taitaa olla nyt sitä "new world ortninkia" tulossa. Onhan tuolla esitelty uusiakin vaihtoehtoja? Kannanottohan se on sekin.Vahva? Kattoos nyt,minkänäköisen kuvan raapustaa. Raapustan kuitenkin.


      • 1947
        sekovizi kirjoitti:

        Taitaa mietintämyssy mennä viimetippaan. Ota tässä nyt selvää enää kuka mitäkin on;onko mitään? En ole ollut aiemminkaan puolueuskollinen,mut nyt on pallohukassa,se taitaa olla nyt sitä "new world ortninkia" tulossa. Onhan tuolla esitelty uusiakin vaihtoehtoja? Kannanottohan se on sekin.Vahva? Kattoos nyt,minkänäköisen kuvan raapustaa. Raapustan kuitenkin.

        meitä raapustajiakin on. Liekö kyllästymispiste saavutettu, kun ei jakseta kummemmin kaikkien yhteisiä asioita miettiä. En ihmettele kuitenkaan. Useimmat meistä taitavat olla aamuvirkkuja, vaikka nettiin ei kirjoittaisikaan. Hyvää loppupäivää kaikille:)


      • paikka keskustella
        1947 kirjoitti:

        meitä raapustajiakin on. Liekö kyllästymispiste saavutettu, kun ei jakseta kummemmin kaikkien yhteisiä asioita miettiä. En ihmettele kuitenkaan. Useimmat meistä taitavat olla aamuvirkkuja, vaikka nettiin ei kirjoittaisikaan. Hyvää loppupäivää kaikille:)

        jos täällä ei ketään ole, niin se ei ole hyvä, mutta auta armias jos joku uskaltaa jotain sanoa, niin sehän ei ole hyvä. Miten tuommoset ihmiset pärjää tavallisessa elämässä.Jos joku huomenta sanoo, niin johan se joitakin v-----aa. Eiköhän olisi vähän mietinnän paikka!


    • Pirre*

      kuulutaan jo nukkuvien puolueeseen :/

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1074
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      804
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      262
      586
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      16
      572
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      518
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      492
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      42
      447
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    Aihe