KUR MOO TUS

GarGuy

Nyt uusi ja kiihkeä urheilulaji. Sopii kaikille. KUR MOO TUS Kur Moo Tus: Uusvanhan perushärmäläisen itsepuolustuslajin avulla turvaat henkilökohtaisen koskemattomuutesi, ja pidät paikkasi nakkikioskin jonossa. Monet nykyajan ihmiset ovat valitettavalla tavalla harhautuneet kokeilemaan epämääräisiä itämaisia itsepuolustuslajeja, joiden tarkoitus on lähinnä kerätä opettajilleen mahdollisimman suuret tulot, ilman, että ihmisen henkilökohtainen turvallisuus juurikaan paranee. Toisin on laita vuosituhantiset perinteet omaavassa suomalaiskansallisessa itsepuolustuslajissa, Kur Moo Tuksessa. Tätä lajia on moni suomalainen tietämättään käyttänyt hätätilanteessa pelkistetyssä muodossa, kun vaaran uhatessa järki jättää, ja vaistot ottavat vallan. Kur Moo Tus on jo lähestulkoon tuntemattomaksi käynyttä muinais-, varhais-, alkukantasuomea, ja tarkoittaa nykykielellä vapaasti tulkattuna räkänokkain ojennukseen pistämistä. Lajin nimessä käykin oivallisella tavalla ilmi sen syvällinen filosofia, jonka peruspilarit on kuvattu seitsemässä lajin kultaisessa säännössä: 1. Anna aina vastustajan lyödä toisena. 2. Jokainen ihminen, jolla on vastenmielinen naamataulu, suunnittelee hyökkäystä. Sovella tällöin sääntöä yksi. 3. Toimi ensin, ajattele sitten. 4. Humalassa jokainen meistä voi päihittää kenet tahansa. Kannattaa ainakin yrittää. 5. Ei suuret sanat suuta halkaise. Älä siis turhaan hukkaa aikaa sovintoyrityksiin. 6. Pakoon lähteminen ei ole kiellettyä, mutta on helvetinmoinen häpeä. Älä siis pakene. 7. Mitä enemmän nostat penkistä, sitä röyhkeämmin voit etuilla jonoissa. Liity nyt sinäkin yhä kasvavaan Kur Moo Tuksen harrastajien joukkoon, ja löydä sisältäsi se mitään pelkäämätön öykkäri, jollainen jokainen meistä pohjimmiltaan on. Unohda siis kaukoidän tekosyvälliset käsien huitomishömpötykset, ja paranna itseluottamustasi perisuomalaiseen tyyliin. Kur Moo Tuksen peruskurssi alkaa 29.06.2009 Nurmon liikuntahallilla. Päättökuulustelu Torikadun grillillä lauantai-iltana 15.7. klo 02:35. Kurssimaksu 60e, Suoritettava heti kurssin alussa. Hariootella voi Seinäjoella joka perjantai ja lauantaiehtoo vekseliaukialla. Menöö paikalle ja sanoo kovalla äänellä notta kaikki Ilimajokiset ja Jalasjärviset on mulukkuja, jokka tarttis panna turkinhiahan ja naira uurestansa, ja pesäpallo on hinttien laji. Harijootusvastustajia alakaa tuolla kuttulla muorostua jonoksi asti. -joten ei kun menoksi.

9

1006

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ILIMOOTUKSIA

      otethan vastahan, mä aattelin heti tulla, ku oon näin piäniki.

    • gg-10

      Ei ollu kyllä aikomus lähteä wall riverille...

    • Notta kukahan se on joka tuloo hakemahan sen kurssimaksun ? Meirän suvusta tuloo Kyrööstä miehiä Kurmootus kurssiille. Tää olikin paras kurssi ehrootus S24 ikinuna.

    • Bybi

      Pistin aikoinaan YouTubeen videon, jossa perinteisen Kur Moo Tuksen taitaja, Ylistarosta kotoisin oleva matruusi, tienaa juomarahat ja paluulipun koko ahteriin jääneelle härmäläisporukalle. http://www.youtube.com/watch?v=X8Ht9QfmDk0

    • Pohoojan mies

      Lähreettihin poruukalla kysymähän notta onkoos Kyrööskosken Pärske voittana pelejä.

    • Laasone

      Teheerähän nöyräästi vaan työtä. Pystytähän pareempahan aina vaan.

    • kalle kehveli

      Tää on parasta mitä palstoilla koskaan on kirjotettu.

      hyvä, hyvä.

      • kyllä lähtöö.

        Perskuta rallaa ja riimpiisin miehet.


    • Ville.

      Olhaan paikalha. Sen saathe nähä!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1323
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      851
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      660
    4. 50
      567
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      11
      491
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      464
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      151
      427
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      397
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      368
    Aihe