Esiintyjä 40 v. synttäreille? Mistä?

esim. sambaa...

Olisi tarkoitus järjestää miehelle 40 v. synttärit ja haluaisin järjestää sinne yllätysnumeron ja ajattelin esim. tanssiesitystä esim. samban tai "Ruotsin laivan" tyyliin. Tanssijoiden (esim. 2 kpl) ei tarvitsisi olla mitään Suomen huipputasoa. Olin jo yhteydessä muutamaan tanssikouluun, mutta mielestäni esiintymispalkkiot olivat kohtuuttomia. Jos löytyisi esim. pari opiskelijaa, jotka olisivat vailla taskurahaa?

10

954

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kunnon palkka

      Aika harva lähtee esiintymään pelkällä taskurahalla. Muistaakseni Jope Ruonansuu sanoi kerran aika hyvin. "Usein minua kysytään kylään kahville ja pyydetään ottamaan kitara mukaan, jotta voisin esittää parit kappaleet. Enhän minäkään pyydä putkimieskaveria kahville ja sano että ai niin otatko muuten työkalut mukaan niin voisit vaihtaa tuon hanan sillä aikaa kun kahvit keittelen."

      • Eräs vakiokirjoittajista

        erittäinkään pitkälti sen jälkeen pyytänyt Jopea kylään?


      • Tieteiskonenörtti

        Itseäni potuttaa joskus, kun minut kutsutaan kylään ja sitten teetätetään siinä ohessa muutamat ohjelmistoasennukset ja virustorjunnat. Kerrankin piti formatoida kovalevy ja asentaa koko ohjelmisto uusiksi. Saattaa mennä monta tuntiakin siinä. Saakeli, työnantajani laskuttaa työstäni 100 € tunnilta ja tuttavat kuittaavat saman kahvilla ja pullalla.


      • kerroit
        Tieteiskonenörtti kirjoitti:

        Itseäni potuttaa joskus, kun minut kutsutaan kylään ja sitten teetätetään siinä ohessa muutamat ohjelmistoasennukset ja virustorjunnat. Kerrankin piti formatoida kovalevy ja asentaa koko ohjelmisto uusiksi. Saattaa mennä monta tuntiakin siinä. Saakeli, työnantajani laskuttaa työstäni 100 € tunnilta ja tuttavat kuittaavat saman kahvilla ja pullalla.

        Juuri työnantajasi laskuttavan 100 e tunti ethän sinää saa kuin kaffii ja pullaa, Pitäisikö sinulle maksaa sama kuin työn antajallessi?Hän maksaa sinun sairastamisesi sotusi vaatteesi kakarasi SAIRASTAMISESI sinun joka ei tarvii muutakuin tuulessa persettään huuhtoa pitäisi saada tutuila kauheeta liksaa


      • Tieteiskonenörtti
        kerroit kirjoitti:

        Juuri työnantajasi laskuttavan 100 e tunti ethän sinää saa kuin kaffii ja pullaa, Pitäisikö sinulle maksaa sama kuin työn antajallessi?Hän maksaa sinun sairastamisesi sotusi vaatteesi kakarasi SAIRASTAMISESI sinun joka ei tarvii muutakuin tuulessa persettään huuhtoa pitäisi saada tutuila kauheeta liksaa

        En minä halua tutuille tehdystä työstä 100 € tunnilta. En halua tehdä sitä hommaa ollenkaan. Ärsyttää ylipäätään kun pitäisi tehdä tuttujen mieliksi työtä vapaa-ajalla. Ostakoot jostakin sitä palvelua. Joku elinkeinonharjoittaja varmaan haluaisi tehdä tuollaiset työt ihan mielellään maksua vastaan. Minä en.


    • ehkä voi kysyä

      Kannattaa kai kysyä tanssiseuroista, vaikka kilpatanssiseuroista. Tanssikoulut tavoittelevat voittoa, seurojen ei pitäisi. Kilpailevilla tanssijoilla on esiintymisasutkin jo valmiiksi olemassa. Kiinnostaisi kovasti tietää, mitä ne tanssikoulut tai seurat kehtaavat esityksestä pyytää? Olisivat vain tyytyväisiä, että oppilaat saavat esiintymiskokemusta. Yrittäkää muuten ottaa yhteyttä Suseliin, Suomen lavacupin järjestäjään. Mikä tahansa lavatanssikisoihin osallistuva pari ihan varmasti tulisi mielellään esiintymään vaikka ilmaiseksi. Eihän niitä kukaan muuten jaksa katsoa.

      • Joskus on jääty jopa ns mahasta kiinni...


    • löytyy

      Kuulostaa reilulta. Paljonko ajattelit maksaa? 2€ vai oikeinko 5€ molemmille? Kakku ja limupalkka olis kanssa kiva yllätys. Ehkäpä löydät vielä jonkun hieman "viinaan menevän" parin, mutta varo ettet maksa palkkaa etukäteen. Mukavia synttäreitä!

    • studenttitäälä

      Missäs päin vaikutatte. Laita jotain yhteystietoa jos olette esim pääkaupunki seudulta. Täällä pari töyhtöpyrstöä karnevaali sambaajaa voisi vaik tullakin! Ihan ruotsinlaiva tasoa ei olla koska ne on oikeesti sielllä hyviä, mutta perus samba onnistuu. Mikä mielestäs on käypä palkkio mitä maksaisit? Et saatais vähän enemmin kuin pelkät juna liput :)

    • Ridanat

      Lightning dance studiolta ja suhtkohta edullisesti ja ihan mukavat setit. Soita sinne. Kandee laittaa meiliä, mä sain ainakin siten hyvin kiinni.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      69
      1305
    2. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1217
    3. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      113
      1155
    4. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      73
      1070
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      57
      877
    6. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      75
      751
    7. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      682
    8. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      41
      681
    9. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      362
      669
    10. S on minun etunimen kolmas kirjain.

      Mikä sinun etunimen kolmas kirjain on?
      Ikävä
      53
      656
    Aihe