Mitä olette mieltä?

Nyt se on sitten uusittu kaksnelosen foorumi ja on kait arvostelun paikka.
Yhtä helkutin hidasta on kuin enennkin tai onko vain alkukankeutta!
Hyvää on ainakin se, että viestit ovat heti kaikki allekkain näkyvissä ja nuo ikäryhmät tässä samalla sivulla, pääsee äkkiä hyppäämään naapurin puolelle.
Ja muokattuakin saa tässä samalla sivulla.

Tuntuuko vain vai onko teksti himmeämpää kuin ennen?

Mitäs tässä, kaikkeen tottuu - aidanseipäänäkin olemiseen, niin ainakin vanha sanonta väittää!

30

399

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 1947

      Meirikille jo kehuinkin tätä foorumia. Näkee heti, mihin vastaa. Sujuvalta tuntuu.

      • missä?

        No mitä sanoi?


      • meirikille

        jo sujuttelin mielistelyt, kai sen kaikki on huomannu, eiköstajuupas !


      • semmoinen

        jolle ihan erikseen vastataan?


    • ihan hyvältähän tämä tuntuu, kunhan tottuu uuteen väritykseen..

    • OliviaKoo

      Kyllä on oudon näköinen sivu, en muuta sano. Mutta niinhän se on aina uuden kanssa, kai tähänkin aikanaan tottuu.

      Viesteistä sen verran, että samat vaihtoehdot ovat kyllä edelleen kuin edellisessäkin versiossa, puute minusta on se, että merkintä "seuraava" puuttuu kokonaan.
      No, katsellaan...

      • miten?

        Tämä on seuraava, eikä puutu, mitä tarkoitat?


      • puuttuu

        Tämä on seuraava, näkyykö?


      • Lisäänpä vielä vähän moitteita, nimittäin tuo vaaleansininen "präntti" ei ole mitään huonosilmäisen luettavaa.
        Kiva olisi myös sellainen mahdollisuus, että voisi vielä viestin lähettämisen jälkeenkin korjata sitä.
        Nämä kai pitäisi laittaa palaute-osioon.
        Siellä ei kovin näkynyt uudistusta kehuttavan.


      • pielessä
        puuttuu kirjoitti:

        Tämä on seuraava, näkyykö?

        No eivät tosiaan näy, olit oikeassa.


      • geenit
        Tellastiina kirjoitti:

        Lisäänpä vielä vähän moitteita, nimittäin tuo vaaleansininen "präntti" ei ole mitään huonosilmäisen luettavaa.
        Kiva olisi myös sellainen mahdollisuus, että voisi vielä viestin lähettämisen jälkeenkin korjata sitä.
        Nämä kai pitäisi laittaa palaute-osioon.
        Siellä ei kovin näkynyt uudistusta kehuttavan.

        Ei me 60 näin hitailla mihinkään ehditä, ehtii käydä lukemassa muita uutisia ja taas palata katsomaan lähtikö ja tuliko viesti.


    • puunainen

      Aikansa taas ottaa että tottuu, mutta sitähän se aina on, kun tekevät uudistuksia.

      Se vain, että tekstin voisi tarvittaessa voida suurentaa, siis vaikka etusivulle mahdollisuus siitä. Joo, klasit on päässä ;-)

      • pjekkas

        En tiedä miten muissa selaimissa,mutta Firefoxissa kun painat Ctrl näppäimen pohjaan ja sitten näppäimellä suurennat sivua ihan mielesi mukaan.


      • Explorerissa kun ottaa tuolta ylhäältä "näytä" ja sieltä zoomaus saa tekstiä suuremmaksi!


      • puunainen*
        pjekkas kirjoitti:

        En tiedä miten muissa selaimissa,mutta Firefoxissa kun painat Ctrl näppäimen pohjaan ja sitten näppäimellä suurennat sivua ihan mielesi mukaan.

        Kiitos vinkistä!! Toimii ja olen tuliketun käyttäjä.


      • OliviaKoo ek
        Tellastiina kirjoitti:

        Explorerissa kun ottaa tuolta ylhäältä "näytä" ja sieltä zoomaus saa tekstiä suuremmaksi!

        Minulla on Windows XP-käyttöjärjestelmä ja minä saan suurennoksen myös oikeasta alakulmasta, kellonajan yläpuolella on "suurennuslasi", ruskea varsi ja pyöreä, Suomen lipun mallilla ja väreillä varustettu pyörylä.

        Nyt minulla on siinä 100%. Tämän vieressä oikealla on pieni kolmikulmio, josta vasemmalla hiiren painikkeella klikkaamalla saa esiin muut prosentit, voi suurentaa tai pienentää.

        Oliko mahdollisimman sekava?


      • OliviaKoo ek kirjoitti:

        Minulla on Windows XP-käyttöjärjestelmä ja minä saan suurennoksen myös oikeasta alakulmasta, kellonajan yläpuolella on "suurennuslasi", ruskea varsi ja pyöreä, Suomen lipun mallilla ja väreillä varustettu pyörylä.

        Nyt minulla on siinä 100%. Tämän vieressä oikealla on pieni kolmikulmio, josta vasemmalla hiiren painikkeella klikkaamalla saa esiin muut prosentit, voi suurentaa tai pienentää.

        Oliko mahdollisimman sekava?

        Aina vaan viisastuu,
        kuin kauhian viisaaks tässä vielä tuleekaan....

        Heitetäänks teidät muuten täältä aina välillä ulos?
        Minä jouduin nytkin taas kirjautumaan ja juuri kirjoitin rekattuna!


    • KristaTee

      Tämähän on jännittävää! Ihka uudet sivut. Pitää oikein ajan kanssa totuutella tähän.

      Uudistuksissahan on aina hyvät ja huonot puolensa. Ja niin on tässäkin. Hyvää on se, että kaikki on allekkain, ei tarvitse hakea. Huonoa on se mistä Tellastiina jo puhui, teksti on himmeämpää. Huonosilmäiselle varmaan hankalaa.

      Mokattua tulee varmaan ennenkuin tähän tottuu, mutta mokaaminenkin voi joskus olla hauskaa.

      Hyvää pikkulauantaita kaikille!

      • jo torua koko uudistuksen, mutta kun nyt tässä vähän selasin, niin tuntuu jo paremmalta. Jos tuo sininen väri olisi sillä entisellä mustalla, niin oikein hyvä!


      • KristaTee
        marja-liisa41 kirjoitti:

        jo torua koko uudistuksen, mutta kun nyt tässä vähän selasin, niin tuntuu jo paremmalta. Jos tuo sininen väri olisi sillä entisellä mustalla, niin oikein hyvä!

        sen unohdin. Se on tosiaan vähän vaikealukuista.


    • poistoa - antaas kattoo pysyyks se ilmoitus siinä aina.
      Niin ja sellainenkin oikku tässä nyt on, että heti ei saa uutta viestiä lähetettyä!

      • No aika pian kuitenkin!


    • 1943

      yleisilme on. Pidän enemmän siitä, että vain yksi viesti näkyy, mutta senhän voi itse muuttaa. Eipä taida olla niitä elämän suuria kysymyksiä tämä, joten uusiin aloituksiin vaan, jos aihetta on.

      • 32111

        Toimiihan se yksi viesti kerrallaankin, ainakin mun koneella,
        kun painaa sitä porras painiketta


    • marjapensas evk.

      Eilen, kun avasin tän palstan pitkästä aikaa, niin pari kertaa hieraisin silmiäni,
      kun luulin tulleeni väärälle foorumille.

      Kait se ihan hyvä on, kun tottuu:))

      • KristaTee

        pikkuhiljaa tottuu. Vielä kun saisivat sähköpostinkin toimimaan. Nyt se toimii, ei toimi, toimii, ei toimi ......


      • marjapensas
        KristaTee kirjoitti:

        pikkuhiljaa tottuu. Vielä kun saisivat sähköpostinkin toimimaan. Nyt se toimii, ei toimi, toimii, ei toimi ......

        Kirjauduin sisälle, yritin päästä postilaatikolle, mutta "sivua ei voi näyttää"??

        Höh, siis postia ei voi lähettää, eikä vastaanottaa.

        Juu nimimerkki sentään vielä kelpaa:D


      • KristaTee
        marjapensas kirjoitti:

        Kirjauduin sisälle, yritin päästä postilaatikolle, mutta "sivua ei voi näyttää"??

        Höh, siis postia ei voi lähettää, eikä vastaanottaa.

        Juu nimimerkki sentään vielä kelpaa:D

        Minä pääsen mutkan kautta laatikolle. Ensin ruudulle tulee jonkinlainen ruudukko ja sitten tulee ilmoitus, että ei toimi, yritä uudelleen. Kun yritän uudelleen, aukeaa postilaatikko. Posti kyllä kúlkee.

        Ja nyt kun olin vastaamassa sinulle, jouduin etusivulle pariin otteeseen. Tämä on mennyt oikeesti jännittäväksi.


      • KristaTee kirjoitti:

        Minä pääsen mutkan kautta laatikolle. Ensin ruudulle tulee jonkinlainen ruudukko ja sitten tulee ilmoitus, että ei toimi, yritä uudelleen. Kun yritän uudelleen, aukeaa postilaatikko. Posti kyllä kúlkee.

        Ja nyt kun olin vastaamassa sinulle, jouduin etusivulle pariin otteeseen. Tämä on mennyt oikeesti jännittäväksi.

        Minä kyllä pääsen postiini ihan sovinnolla ja se toimii, mutta se risoo. kun yhtenään saa kirjautua.
        Miksköhän se aina heittää pihalle?

        Ja se ärsyttää, kun viestien lähetysaika näkyy etusivulla piiiitkällä viiveellä.


    • vaihdoin

      selaimen Firefoxiksi, nopeutti, ainakin minulla.

      Varsinkin lyhyen viestin hahmottamista, lukemista, haittaavat nuo kynä- ym. ikonit.
      Kai osataan vastata ilman kynänkuvaakin.
      .
      .

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1054
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      784
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      261
      570
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      14
      557
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      521
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      499
    7. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      486
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      23
      443
    9. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      46
      407
    10. Haluatko vain sitä

      Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      29
      405
    Aihe