Kepu häviää EU-vaalit

viliyksi

Keskusta tulee kokemaan todellisen rökäletappion kesäkuun EU-vaaleissa. On aivan turha että keskipohjalaiset kepuvaikkutajat yrittävät patistaa keskipohjalaisia äänestämään heidän ehdokkaita. Kepuhan möi suomen itsenäisyyden EU:lle. (ESKO AHO). Suurin osa kepun kannattajista on maaseudulla asuvia ja he ovat EU-kriittisiä,mm. maanviljelijät. Lisäksi Keski-Pohjanmaalla meneillään oleva suuntautumiskiista jossa on kyse puhtaasta kepun valtapolitiikasta tulee viemään heiltä ääniä. Jotain lehmänkauppoja ministeri Kiviniemi ja kepu ovat ilmeisesti tehneet koska päätös tästä suuntautumisesta tehdään vasta vaalien jälkeen. Miksi tällainen vitkuttelu ja viivästely. Miksi Kokkolan kaupunginvaltuuston kanta ei paina mitään. Maakuntavaltuuston viimeinen kokous oli todellinen farssi. kepu aiheutti sen että salista marssi ulos demareita,rkp.läisiä,kd ym. jotka kokivat että kepu oli jyrännyt ja epäoikeudenmukaisesti kohdellut muita.

10

282

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • håkan.

      Kenties kepu häviää eurovaalit, mutta näyttää nyt siltä että rkp häviää kokonaan puoluekartalta koska sen kannatus ei yllä enää 3% äänikynnyksen yli.

      • Ei rkp tule koskaan häviämään puoluekartalta. Suomenruotsalaiset tarvitsevat tällaisen suvaitsevan ja ruotsinkielisten etuja ajavan puolueen. Kuka muuten ajaisi esim. maahanmuuttajien ja seksuaalivähemmistöjen asioita


      • on alkanut.
        viliyksi kirjoitti:

        Ei rkp tule koskaan häviämään puoluekartalta. Suomenruotsalaiset tarvitsevat tällaisen suvaitsevan ja ruotsinkielisten etuja ajavan puolueen. Kuka muuten ajaisi esim. maahanmuuttajien ja seksuaalivähemmistöjen asioita

        RKP, tuo fasistinen kielipuolue, joka kylvää vihaa ja eriarvoisuutta suomalaisten
        ja suomenruotsalaisten välille, on tullut tiensä päähän. RKP ei aja enää edes äänestäjiensä asiaa vaan yrittää kaikin tavoin aiheuttaa vahinkoa Suomen
        kansalaisille. Kauan tätä saikin jatkua, nyt on aika lopettaa kyseinen toiminta.


      • Nimitystä RKP?
        on alkanut. kirjoitti:

        RKP, tuo fasistinen kielipuolue, joka kylvää vihaa ja eriarvoisuutta suomalaisten
        ja suomenruotsalaisten välille, on tullut tiensä päähän. RKP ei aja enää edes äänestäjiensä asiaa vaan yrittää kaikin tavoin aiheuttaa vahinkoa Suomen
        kansalaisille. Kauan tätä saikin jatkua, nyt on aika lopettaa kyseinen toiminta.

        Ei ole sellaista puoluetta kuin RKP. On olemassa vain Sfp, Svenska folkpartiet. Sfp on nimenomaan yksikielinen puolue, ruotsinkielinen. Se ei ole missään vaiheessa rekisteröitynyt kaksikieliseksi kuten muut puolueet. Sen tehtävänä on ajaa vain ja ainoastaan ruotsinkielisten etuja, kuten olemme huomanneet.

        Sfp:n kaikki toiminta liittyy ruotsinkieleen ja se on erittäin hyvä apupuolue mille tahansa hallituskoalitiolle koska sen ainoa vaatimus hallitusohjelmaan on se, että ruotsinkielisen vähemmistön etuoikeuksia ei vähennetä. Muuten sille on sama mitä hallitusohjelmassa lukee.

        Suomessa korkeintaan 1% väestöstä on sellaisia jotka tulevat toimeen vain "ruotsin"kielellä ja sellaisten takia muun 99% on opeteltava heidän kielensä palvellaksemme heitä äidinkielellään. Samalla muu, mielekkäämpi, kieltenopiskelu jää vähemmälle. Globaalisti täysin turha kieli opetetaan vastentahtoiselle kansalle väkisin. On meillä tyhmät poliitikot.


      • tvåspråkig
        Nimitystä RKP? kirjoitti:

        Ei ole sellaista puoluetta kuin RKP. On olemassa vain Sfp, Svenska folkpartiet. Sfp on nimenomaan yksikielinen puolue, ruotsinkielinen. Se ei ole missään vaiheessa rekisteröitynyt kaksikieliseksi kuten muut puolueet. Sen tehtävänä on ajaa vain ja ainoastaan ruotsinkielisten etuja, kuten olemme huomanneet.

        Sfp:n kaikki toiminta liittyy ruotsinkieleen ja se on erittäin hyvä apupuolue mille tahansa hallituskoalitiolle koska sen ainoa vaatimus hallitusohjelmaan on se, että ruotsinkielisen vähemmistön etuoikeuksia ei vähennetä. Muuten sille on sama mitä hallitusohjelmassa lukee.

        Suomessa korkeintaan 1% väestöstä on sellaisia jotka tulevat toimeen vain "ruotsin"kielellä ja sellaisten takia muun 99% on opeteltava heidän kielensä palvellaksemme heitä äidinkielellään. Samalla muu, mielekkäämpi, kieltenopiskelu jää vähemmälle. Globaalisti täysin turha kieli opetetaan vastentahtoiselle kansalle väkisin. On meillä tyhmät poliitikot.

        Olet väärässä. Tarkistin asian puoluerekisteristä siellä lukee Svenska Folkpartier rp. Ruotsalainen kansanpuolue. rp. RKP on kaksikielinen liberaali puolue joka ajaa myös suomenkielisten etuja. Puolueella on täysin suomenkielisiä jäseniä ja vaaleissa heitä on myös ollut ehdokkaana. Suomen perustuslaki sanoo että suomessa jokaisella on oikeus saada palveluja omalla äidinkielellä. Suomessa on kolme virallista kieltä, suomi,ruotsi, ja saamenkieli. RKP tekee työtä myös saamelaisten hyväksi.RKP on monipuolinen puolue. Se ajaa kaikkien erilaisten kansanryhmien etuja, Niin porvari kuin kommunisti voi liittyä siihen. Katto on korkealla ja seinät leveällä ketään ei heitetä ulos


      • Kerran kaikkien
        tvåspråkig kirjoitti:

        Olet väärässä. Tarkistin asian puoluerekisteristä siellä lukee Svenska Folkpartier rp. Ruotsalainen kansanpuolue. rp. RKP on kaksikielinen liberaali puolue joka ajaa myös suomenkielisten etuja. Puolueella on täysin suomenkielisiä jäseniä ja vaaleissa heitä on myös ollut ehdokkaana. Suomen perustuslaki sanoo että suomessa jokaisella on oikeus saada palveluja omalla äidinkielellä. Suomessa on kolme virallista kieltä, suomi,ruotsi, ja saamenkieli. RKP tekee työtä myös saamelaisten hyväksi.RKP on monipuolinen puolue. Se ajaa kaikkien erilaisten kansanryhmien etuja, Niin porvari kuin kommunisti voi liittyä siihen. Katto on korkealla ja seinät leveällä ketään ei heitetä ulos

        On saatava palveluja äidinkielellään riittäisi sen 1% "ruotsin"kielisten avuksi muutama tulkki, eikä loppuja 99% kansasta tarvitsii kouluttaa turhan kielen osaajaksi. Jos Sfp ajaisi kaikkien suomalaisten etuja se lopettaisi pakollisen, turhan, ruotsinopetuksen ja keskittyisi vaikkapa aikaansaamaan kaikille mahdollisille kielille tulkkauspalvelut. Se tulisi Suomelle moninkertaisesti halvemmaksi.


      • RKPska
        viliyksi kirjoitti:

        Ei rkp tule koskaan häviämään puoluekartalta. Suomenruotsalaiset tarvitsevat tällaisen suvaitsevan ja ruotsinkielisten etuja ajavan puolueen. Kuka muuten ajaisi esim. maahanmuuttajien ja seksuaalivähemmistöjen asioita

        RKP:n sekä sen maahamuutto- ja homopolitiikan voisi aivan hyvin lyödä ensimmäiseen suomessa valmistettavaan rakettiin ja ampua kuuhun.


      • tietenkään
        Kerran kaikkien kirjoitti:

        On saatava palveluja äidinkielellään riittäisi sen 1% "ruotsin"kielisten avuksi muutama tulkki, eikä loppuja 99% kansasta tarvitsii kouluttaa turhan kielen osaajaksi. Jos Sfp ajaisi kaikkien suomalaisten etuja se lopettaisi pakollisen, turhan, ruotsinopetuksen ja keskittyisi vaikkapa aikaansaamaan kaikille mahdollisille kielille tulkkauspalvelut. Se tulisi Suomelle moninkertaisesti halvemmaksi.

        Tietenkään Ruotsinsuomalaisilta ei vaadita että tarvitsee osata pääkielen eli Suomen. Toisin päin sen täytyy tietysti toimia.

        Eikö ole täysin käsittämätöntä että enemmistön pitää sulautua vähemmistöön mutta vähemmistöltä ei voida vaatia sulautumista enemmistöön...

        Mikähän helvetin logiikka siinä on?


    • nicke3

      äänestäkää Nils Torvaldsia

    • paavofani

      äänestäkää Väyrynen eu-parlamenttiin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      108
      867
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      276
      667
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      71
      617
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      593
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      536
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      33
      493
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe