Azureus/Vuze tiedostojen valitseminen

avutonnn

Tere!

Elikkäs kun avaan torrentin se menee suoraan latauslistalle ja lataa normaalisti mutta en saa mistään valittua torrentin sisältä mitä haluan ladata. Esimerkiksi jos on jonkun artistin discografia kokonaisena torrenttina niin ei voi päättää jos haluaa vain tietyt levyt yms.

Varmasti jokin helppo juttu mutta tällaisena urpona on vaikea elää :)

Kiitos jo etukäteen!

7

721

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ubuntussa tulee tuollainen bittorrent softa mukana, ja ainakin siinä voi säätää mitä tiedostoja ladataan

      • avutonnn

        Hyvin toimii tuokin kyllä :) En edes sitä huomannut kun vedin tiedoston suoraa vuzeen. Olis silti kiva tietää mikäli se vuzellakin onnistuu nuo valinnat.


      • ****...****
        avutonnn kirjoitti:

        Hyvin toimii tuokin kyllä :) En edes sitä huomannut kun vedin tiedoston suoraa vuzeen. Olis silti kiva tietää mikäli se vuzellakin onnistuu nuo valinnat.

        Hiiren oikealla näppäimellä klikkaat halutun torrentin päällä ja valitse "näytä tarkemmat tiedot"
        Vasemmalle reunalle ilmestyy oma kohta kyseiselle torrentille ja sieltä saa enemmän tietoa näkyviin.
        Ei ole vuzea tässä koneella niin en voi antaa tarkempaa opastusta tähän hätään :(
        4 version myöten vuzesta on tullut kamalan kökkö -gui:ltaan

        Vuze on kyllä torrent softion kärkikastia, jos sen koko potentiaalia alkaa hyödyntämään tai tutustumaan.
        Voit esim käyttää omaa konettasi trackerina jos haluat vaikka usealle kaverille laittaa isompia tiedostoja kerralla.

        Deluge on oiva vaihtoehto jos alkaa vuzen HD-osio sapettaa.


      • avutonnn
        ****...**** kirjoitti:

        Hiiren oikealla näppäimellä klikkaat halutun torrentin päällä ja valitse "näytä tarkemmat tiedot"
        Vasemmalle reunalle ilmestyy oma kohta kyseiselle torrentille ja sieltä saa enemmän tietoa näkyviin.
        Ei ole vuzea tässä koneella niin en voi antaa tarkempaa opastusta tähän hätään :(
        4 version myöten vuzesta on tullut kamalan kökkö -gui:ltaan

        Vuze on kyllä torrent softion kärkikastia, jos sen koko potentiaalia alkaa hyödyntämään tai tutustumaan.
        Voit esim käyttää omaa konettasi trackerina jos haluat vaikka usealle kaverille laittaa isompia tiedostoja kerralla.

        Deluge on oiva vaihtoehto jos alkaa vuzen HD-osio sapettaa.

        Elikkäs mulla on versio 3.1.1.0 ja se on sellainen musta teemainen. Mulla on vasemmalla "Tapahtumat" ja "Lataukset" välilehti ja latauksen kohdalla tuo torrentti näkyy ja kun siihen klikkaa antaa vaihtoehdot "Näytä" ja "Share Content". Tuo Näytä vaihtoehto avaa vain torrentin kohdekansion.
        On kyllä melkoisen hassu ohjelma...luonnollisesti kun avaa torrentin kysytään suoraan mitä torrentista halutaan ladata....onneksi tuo aiempi ohjelma sentään toimii mutta hassua että näinkin suosittu ohjelma ja tällaista tavallista vaihtoehtoa ei voi valita.


      • **..*
        avutonnn kirjoitti:

        Elikkäs mulla on versio 3.1.1.0 ja se on sellainen musta teemainen. Mulla on vasemmalla "Tapahtumat" ja "Lataukset" välilehti ja latauksen kohdalla tuo torrentti näkyy ja kun siihen klikkaa antaa vaihtoehdot "Näytä" ja "Share Content". Tuo Näytä vaihtoehto avaa vain torrentin kohdekansion.
        On kyllä melkoisen hassu ohjelma...luonnollisesti kun avaa torrentin kysytään suoraan mitä torrentista halutaan ladata....onneksi tuo aiempi ohjelma sentään toimii mutta hassua että näinkin suosittu ohjelma ja tällaista tavallista vaihtoehtoa ei voi valita.

        Näkymä perinteiseen niin tuo neuvoni toimii.


      • ****...***
        avutonnn kirjoitti:

        Elikkäs mulla on versio 3.1.1.0 ja se on sellainen musta teemainen. Mulla on vasemmalla "Tapahtumat" ja "Lataukset" välilehti ja latauksen kohdalla tuo torrentti näkyy ja kun siihen klikkaa antaa vaihtoehdot "Näytä" ja "Share Content". Tuo Näytä vaihtoehto avaa vain torrentin kohdekansion.
        On kyllä melkoisen hassu ohjelma...luonnollisesti kun avaa torrentin kysytään suoraan mitä torrentista halutaan ladata....onneksi tuo aiempi ohjelma sentään toimii mutta hassua että näinkin suosittu ohjelma ja tällaista tavallista vaihtoehtoa ei voi valita.

        Piti itse asentaa tämä 3.1 versio sitten myös etttä osataan neuvoa :) .
        Eli itselle ainakin avautuu suoraan tuohon perinteiseen näkymään ja sitten alkaa vinkumaan että pitäisi päivittää 4.x.x versioon.
        Jostain syystä minulla ei ainakaan ole tuota Vuze näkymää tarjolla mikä vissiin sinulla on.
        Asetuksista sen pitäisi saada vaihdettua tai mitä ulkoasua käytetään oletuksena pitäisi olla myös oikealla ylhäällä ihan pika näppäin mitä klikkaamalla vaihtuu perinteiseen näkumään.
        Ja olikos että Debian mihin vuze oli asennettu itsellä ainakin on testing repot käytössä ja siellä tarjottiin tätä 3.1 versioo.


      • ***...***
        ****...*** kirjoitti:

        Piti itse asentaa tämä 3.1 versio sitten myös etttä osataan neuvoa :) .
        Eli itselle ainakin avautuu suoraan tuohon perinteiseen näkymään ja sitten alkaa vinkumaan että pitäisi päivittää 4.x.x versioon.
        Jostain syystä minulla ei ainakaan ole tuota Vuze näkymää tarjolla mikä vissiin sinulla on.
        Asetuksista sen pitäisi saada vaihdettua tai mitä ulkoasua käytetään oletuksena pitäisi olla myös oikealla ylhäällä ihan pika näppäin mitä klikkaamalla vaihtuu perinteiseen näkumään.
        Ja olikos että Debian mihin vuze oli asennettu itsellä ainakin on testing repot käytössä ja siellä tarjottiin tätä 3.1 versioo.

        Eli suuntaa Asetukset-->Käyttöliittymä--->Käynnistys siellä alin kohta "Käyttöliitymän vaihtamienen [NÄYTÄ]
        Siitä avautuu 3 vaihtoehtoa.
        Kannatta valita se keskimmäinen niin saa sen pikanapin esille mistä voi vaihdella tuota näkymää.
        Itse suosittelen tuota alinta eli perinteinen.

        Jos ei löydy tuota kohtaa niin kannattaa asettaa asetuksista "Käyttäjätila" kohdasta Edistynyt niin saa enemmän vaihtoehtoja näkyviin asetuksista.

        Viellä sen verran että kannatta laittaa kun on edistynyt tila päällä tuosta Yhteys-->Salaus kohdasta rasti kohtaan "Vaadi salattu liikenne" ja RC4 salaus tapa. Niin ei näe operaattori tai muut kolmannet osapuolet mitä kaikkea siinä torrent siirossa oikein siirtyy ;)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      274
      2860
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      215
      1850
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      59
      1522
    4. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      2
      1290
    5. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      77
      1198
    6. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      256
      1133
    7. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      80
      1042
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      52
      973
    9. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      79
      920
    10. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      142
      784
    Aihe