Heihei, kaikki ikätoverit!

Wanha Ukki

Kirjoitan ensimmäistä kertaa tähän uuteen postilaatikkoon. Kylläpäs onkin visuaalisesti mielenkiintoiset sivustot. Oikein tällaisen yksinkertaisen, kouluja käymättömänkin silmä lepää ja viestien lukeminen on helppoa. Minkähänlainen se vanha sivusto on ollut, kun tätä mainiota sivustoa nyt niin kovasti haukutaan?
Oikein hyvää kevään jatkoa kaikille. Olisiko sensuuritäti kiltti ja korjaisi tekstini virheet ja julkaisisi 50 palstalla?

18

446

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tästä oivalluksesta

      Keksit mainion lähestymistavan tässä kirpeässä tilanteessa. Hah ja vielä sensuuritäti, nyt ei luulisi tulevan poistoja ihan heti paikalla. Pidä tämä, Wanha ukki jos pystyt , epäilen kuitenkin suuresti. ;)

    • kävijöitä

      ollaan itse kukanenkin.
      Minen valita, ei yhtään valituta.

      Sulle tähdet annan nätistä viestistäsi.

      *
      *
      *
      *
      *

    • henri|

      en löytänyt, vaikka mikään ylläpito olekkaan. Paitsi yksi, Wanha pukki.

    • sitä osataan kirjoittaa kouluja käymättäkin. En löytänyt niitä virheitä, paitsi ehkä yhden ylimääräisen pilkun. En ole ihan varma kun omasta koulun käynnistäkin on niin kauan. Ei taida ne omatkaan pilkut aina ihan kohdillaan olla. Ja minähän olenkin setä, vaikken kuitenkaan mikään sensuurisetä. Mutta ei kai ne pilkut niin tärkeitä olekkaan.

      Eipä tässä järin suuria eroja siihen vanhaan sivustoon ole. Jotenkin se vanha tuntui vaan selkeämmältä. Sivuston tekninen toiminta on sitten asia erikseen. Uudistuksen jälkeen se on ollut taas sitä sun tätä.
      Yksi asia tässä uudistuneessa sivustossa kyllä ärsyttää. Viestien näkymä menee alussa aina väkisin siihen, missä näkyy kaikki viestit samanaikaisesti. Ja minä kun vaadin sen ensimmäisen vaihtoehdon, siinä näkee heti yhdellä silmäyksellä uudet viestit.

    • 49 n

      Heipä Sinulle Ukki!!!
      Tarkoittaako tuo nimimerkki, että olet ollut kauan ukkina?
      Ethän iältäsi Woi Wielä olla Wanha?

      Woi, Woi sentään! :)

      • Wanha Ukki

        ...kuin itse tuntee olevansa, sanotaan. Mutta toisaalta ihminen on myös niin vanha, kuin millaisena ympäristö häntä pitää. Kumpi tulkinta on oikein, vai onko kumpikin? Tai kumpikaan?


    • ;-))

      sinähän olet vallan proosan mestari, kynäilijä kait jo syntyissäis. Sutjakkaa tekstiä. Jatka samalla linjalla. * * * * *

      • susa51

        Ole mikään akateeminen ja pilkut on kyllä sitä sun tätä.
        Vaan tärkeämpää onkin se sanoma.;)) ##### tähdet minultakin Ukille.
        Tuli kans mieleen, että ikä ei voi olla vielä vanha. Eihän me kukaan vielä vanhoja olla, sentäs.
        Olet siis ukki lapsenlapselle...

        Hei, minusta tämä sivusto on paljon toimivampi kuin edellinen.
        Tämä on vain tietty minun henkkohtainen mielipide ja niitä riittää, niinkuin mielipiteen antajiakin. Kaunista kesän alkua kaikille.


    • Heikunkeikku

      Minä en kirjoita ensimmäistä kertaa, kuten sinä, tähän uuteen postilaatikkoon. Mukavaa, jos pidät sivustosta, joka on mielestäsi visuaalisesti mielenkiintoinen. Minäkin, lähes kouluja käymätön, pelkkä plimputtelija.
      Olen tuolla lueskellut ja kone ollut lepotilassa. Nyt tulin sulkemaan ja vilkaisin, mitäs palstalle kuuluu.
      Kyselit, että minkähänlainen se vanha sivusto on ollut, enkä malta olla vastaamatta.
      Vanha sivusto on ollut parempi. Kaikinpuolin. Kurja sanoa sinulle, joka kehut visuaalisuutta sivustossa, mutta minä olen ihan eri mieltä. Visuaalisesti tämä sivusto on tosi huono. Suoraansanottuna hävettää.
      Myös se on hävettävää, että esim. päivitykset eivät Vieläkään toimi.

      Joo, mitä parahinta kevättä sinulle. Mukavaa, että ihan sattumalta osuit palstalle, nyt varmaan Wanhan ukin tekstejä tullaan näkemään paljon, kerran niin kovasti tähän visuaalisuuteen miellyit.

      • Wanha Ukki

        ... jotta vanha visualisointi olisi ollut agressiivisempi. Pyysin selvennystä. Hän sanoi kirjasintyylin olleen paksumpi ja selvemmin luettavissa, eli sanottava tuli jämäkästi esiin. Puhui jostakin "Hitsarista", jonka tekstit kuulemma tällä uudella visualisoinnilla tuntuvat oikein herttaisilta, kun ne taas vanhassa systeemissä vaikuttivat agressiivisilta. En oikein ymmärtänyt, mitä hän tarkoitti.
        Oletkos yökkönä, kun aamuyöstä kukut?


    • sama,,,

      ainakin yksi asia jurppii taalla rapakontakana,...se on kun viestiini en saa 'imuroitua' noita aa eikun oo pilkkuja.. noita kun minulla ei ole,
      wanhassa systeemissa tuo onnistui ,vaan ei onnistu enaaaaa........
      koittakee karsia,[possumainen sana]ja kayttakee mielikuvitustanne.. tere..l-h

    • Morjensta Wanha Ukki, minä olen mummi mutta en tunne itseäni vanhaksi. Ikinuori paremminkin. Vanha sivusto oli selvempi, nyt täytyy taas opetella etsimään uudet kuviot. Olen aika uusi näillä sivuilla, joten kaikkea ei tahdo löytää minkä haluaisi.

    • Ei mummo

      Mukavaa kun löysit tänne palstalle ja vielä se että kirjoituksesi ei olltu negatiivinen kuten moni on.
      Itse tykkäsin enemmän siitä vanhasta Suomi24-mallista, jotenkin oli olovinaan selvempi ja helpompi.
      Anna Sinulle neuvon kun Sinulla on noin hyvä nimmari: Rekisteröi se itsellesi ts. liity jäseneksi niin kukaan ei voi sitä sinulta viedä. Minulla oli hyvä nimmari aikaisemmin ja niinpä se varastettiin minulta ja alettiin sen nimissä konstailemaan.
      Hyvää lauantai-iltaa Wanha Ukki!

      • omituinen-höpöttäjä1

        Laitan lusikkani mieki tähän soppaan ja ihmettelen näitä Suomi24 uutuuksia, itekin uutena. On tässä uutta kerrakseen.

        Ihan on muuttunut, kun joskus aiemmin satunnaisesti tänne vilkassut.

        Mukavaa kesää kaikille kuiteskin, eipä täs sen kummempia.


      • torivahti
        omituinen-höpöttäjä1 kirjoitti:

        Laitan lusikkani mieki tähän soppaan ja ihmettelen näitä Suomi24 uutuuksia, itekin uutena. On tässä uutta kerrakseen.

        Ihan on muuttunut, kun joskus aiemmin satunnaisesti tänne vilkassut.

        Mukavaa kesää kaikille kuiteskin, eipä täs sen kummempia.

        Kunhan kokeilen... :)


      • Kokeilkaa nyt
        torivahti kirjoitti:

        Kunhan kokeilen... :)

        nopeasti kaikki että päästään asiaankin. :(


    • asdfghjks

      Edellinen oli vähemmän kaupallinen ja kai Suomen selkein ja paras sivusto,
      nyt on menty kaupalliseen suuntaan,
      mutta vielä hankalampia ovat ulkomaalaiset sivustot, tämä on vielä erittäin hyvä.

      meitä arvostelijoita on niin monenlaisia,
      toiset ovat aina positiivisia, vaikka kaikki asiansa olisivat keskimääräistä huonommin,
      se riittää kun on huomiseksi ruokaa ja asunto.

    • vaari myös

      aina vanhat ovat paremmat kuin uudet, kun niihin on tottunut,
      kyllä näistä sivustoistakin hyvät tulevat.


      Uutta ja hyvää en ole elämässäni kokenut, kuin auton ilmastoinnin ja dixipoxin,

      kaikki muut olen jotenkin arvannut ja en ole niistä niin innostunut,
      mutta kahden mainitsemani asian myöhäistä hankkimista kadun, kadun edelleen.

      muuten, jos 5 alkaa ikäsi, et vielä vanha ole, eiköhän vanhaksi voi sanoa vasta kun ikä alkaa 7.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      90
      1249
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      151
      1046
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      63
      797
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      14
      750
    5. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      290
      706
    6. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      60
      694
    7. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      688
    8. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      39
      661
    9. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      60
      638
    10. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      42
      634
    Aihe